Zeg dat wel, God's schuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:52 schreef DuchessX het volgende:
Oh my god!
Zou je daar foto's van willen zien dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit is wel moeilijk te bevatten. Uiteraard is dit topic ook niet compleet zonder foto's
Dan zal het wel een hoax zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik leer zojuist dat er überhaupt geen enkele foto is gemaakt.Dit verhaal berust dus geheel op getuigenverklaringen en de geloofwaardigheid van de media en politie.
Jammer.
ja kijk maar uit, straks maken we nog een soepjurk van jouw lichaam.quote:
is goed, dan stuur ik mijn broers op je afquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja kijk maar uit, straks maken we nog een soepjurk van jouw lichaam.
Dit was ook het eerste wat er in mij opkwam toen ik het bericht las! Erg ziek deze actie!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
Wellicht te vaak Silence of the lambs gezien![]()
neehee ...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:13 schreef fayakill het volgende:
[..]
is goed, dan stuur ik mijn broers op je af![]()
waarvoor? er staat toch niet dat ik jouw huid als kostuum wil...het ging over die gekke nederlanders die met bosjes mensen stropen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:13 schreef fayakill het volgende:
[..]
is goed, dan stuur ik mijn broers op je af![]()
tsja het blijft je grootste orgaan he (triviant)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:21 schreef milagro het volgende:
de man had 15 kilo aan huid en vetweefsel van zijn moeder op of om zijn lijf, zo bleek op het politiebureau
Als je zoiets grappig vindt ben je ook redelijk gestoord zegquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:59 schreef baskabel4 het volgende:
grappig,vanavond was het op het nieuws!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |