bukgeit + 1quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:28 schreef bukgeit het volgende:
Die hoes ken ik beroepsmatig.. Cult Of Luna.
word up.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Freewheelin' Bob Dylan (daar staat tenminste blowin in the wind op)
De beelden, special-effecten enzo zijn mooier/beter dan in Abre Los Oyos, maar het acteerwerk enz, dat is niet beter ofzo. Ik vond niet dat Vanilla Sky een 'hollywood-verkrachting' was inieder geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:36 schreef ranja het volgende:
Ik vind het een hele goeie film, ik heb meteen de dvd gekocht nadat die een keer op tv is geweest. Ik kan niet vergelijken met Vanilla sky, maar weet wel dat ik weinig behoefte heb die ook nog te zien.
Abre los oyos wil ik wel vaker kunnen zien, ook om het verhaal beter door te krijgen.
Klopt. De overname was zo rond '96, '97.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben in 1997 of 98 in Rotterdam komen wonen, toen was het al Velvet volgens mij.
It was ook goedkoop. Hele kleine winstmarge, de winkel was meer een hobby dan een echte zaak. Een echte hangout voor muziekfreaks. Heel veel geleerd daar en een waanzinnige tijd gehad. Zijn ook veel dj's uit het personeel voortgekomen (Ardy Beesemer, Quinten de Rozario, DJ Onno), maar dat terzijde.quote:Ik was toen nog wel gecharmeerd van Sounds (die hadden zelfs een bakje 'Juliana Hatfield'!) maar dat was ook snel over na de euro en de bijhorende prijsstijgingen...
Sja als Tom Cruise meedoet krijg je al snel een hoop vooroordelen, maar Vanilla Sky is denk ik echt een heel erg diepe film. Ik bedoel: je moet er je best voor doen, er zit heel veel in en de film geeft echt stof tot nadenken/discussie. Dus wat Z zegt lijkt me inderdaad waar: in ieder geval geen hollywood-verkrachting.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:40 schreef Z het volgende:
[..]
De beelden, special-effecten enzo zijn mooier/beter dan in Abre Los Oyos, maar het acteerwerk enz, dat is niet beter ofzo. Ik vond niet dat Vanilla Sky een 'hollywood-verkrachting' was inieder geval.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:59 schreef ranja het volgende:
om maar wat te zeggen... Terence Trent D'Arby?
That doesn't really narrow it down, Bubba...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
bla bla bla..Verder is een sample van 1 van zijn hits gebruikt bij een hit van een zeer bekende rapper uit Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |