En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef ranja het volgende:
Bij LEG denk ik aan iets nederlands, zou zo geen engels iets kunnen bedenken.
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.quote:
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvpquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
welkequote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef GLO het volgende:
Dat verklaart een hoop. Heb zelf ook jarenlang in een platenwinkel gestaan (in Rotterdam); dan zie je echt alles.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef Doc het volgende:
[..]
ik-heb-ook-jarenlan-in-platenzaken-gestaan-als-je-alles-bij-elkaar-optelt-alleen-koste--mij-dat-geld-tvp
Doe nog 's een tipje oplichten, buk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En toch is het een Engelse songtitel van een Engelse band.
Ok, misschien heb ik wel eens wat van je gekochtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:05 schreef GLO het volgende:
It Records/Velvet Music, van 1988 tot 1999.
Als dat op een maandag was zou dat zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, misschien heb ik wel eens wat van je gekocht![]()
Oh? How's that? O wacht, je spreekt over Velvet. Ja, toen werd het minder. Ik eb het er nog een paar jaar uitgehouden, maar na een tweede verbouwing tot klinische platenketen en een bijgaand rookverbod ben ik ermee gekapt. Maar het grootste gedeelte van mijn tijd daar was het It Records, zo'n heerlijk anarchistisch winkeltje waar je moest schreeuwen tegen de klanten om boven de muziek uit te komenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:21 schreef ranja het volgende:Geen idee op wat voor dagen ik bij Velvet wat gekocht heb. Meestal zaterdag denk ik.
Hoewel ik denk dat ik er meer concertkaartjes dan cd's vandaan heb gehaald, het is nooit echt m'n favoriete zaak geweest.
Da's net de tip die ik nodig had. Silent Alarm van Bloc Party!quote:
Ik ben in 1997 of 98 in Rotterdam komen wonen, toen was het al Velvet volgens mij. Ik was toen nog wel gecharmeerd van Sounds (die hadden zelfs een bakje 'Juliana Hatfield'!) maar dat was ook snel over na de euro en de bijhorende prijsstijgingen...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh? How's that? O wacht, je spreekt over Velvet. Ja, toen werd het minder. Ik eb het er nog een paar jaar uitgehouden, maar na een tweede verbouwing tot klinische platenketen en een bijgaand rookverbod ben ik ermee gekapt. Maar het grootste gedeelte van mijn tijd daar was het It Records, zo'n heerlijk anarchistisch winkeltje waar je moest schreeuwen tegen de klanten om boven de muziek uit te komen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:26 schreef bukgeit het volgende:
The Smiths
Ask
Hand In Glove
This Charming Man
What Difference Does It Make?
Panic
Shakespeares Sister
That This Joke Isn't Funny Anymore
Girlfriend In A Coma
Inderdaad. Sack's antwoord is iets vollediger, maar dit klopt ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:43 schreef Jobbel het volgende:
ehm... in paniek wegrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |