rust zacht...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Quoten is te moeilijk voor dat soort randdebielen blijkbaar. Ik ben slapen
Jij lijkt me het onderwerp met je in jou ogen mislukte vriendje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien kan kasta het even voor je uitleggen..
Hey, cavia's worden ook wel eens moe hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of ze willen niet meer voor 'm typen.
Hij zou gaan zeiken over die w die je bent vergeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:26 schreef Obliteration het volgende:
[..]
Jij lijkt me het onderwerp met je in jou ogen mislukte vriendje.
Kan iemand de titel veranderen in maar in "vrouwen zeiken altijd"
Dat is ook zo ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey, cavia's worden ook wel eens moe hoor..
Dus jij doet alles verkeerd en dan is het de schuld van je vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:17 schreef MUUS het volgende:
Ik was al begonnen, maar ook daar had meneer commentaar op..
Ik onderneem tenminste nog pogingen tot lief doen en zit alleen maar op zijn aarsch, krijgt wat hij wil, maar levert ondertussen wel commentaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus jij doet alles verkeerd en dan is het de schuld van je vriend
Typische vrouwenredenering.
Told ya soquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik onderneem tenminste nog pogingen tot lief doen en zit alleen maar op zijn aarsch, krijgt wat hij wil, maar levert ondertussen wel commentaar..
Als vrouwen dat doen zijn ze veeleisende, aandachtvragende zeikwijven, maar omgekeerd is het natuurlijk helemaal anders..
Pleur lekker op met die twee maten..
Ik dacht al dat ik hallucineerde.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje uit de lurkershoek.
Is Kasta de nieuwe vlam van MUUS, en heeft niemand dat door, of lees ik dingen verkeerd?
Mannen zijn altijd duidelijk in wat ze verwachten en willen...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
Ik onderneem tenminste nog pogingen tot lief doen en zit alleen maar op zijn aarsch, krijgt wat hij wil, maar levert ondertussen wel commentaar..
Als vrouwen dat doen zijn ze veeleisende, aandachtvragende zeikwijven, maar omgekeerd is het natuurlijk helemaal anders..
Een uitstekend voorbeeld van hoe mannen zich in de slachtofferrol weten te manoeuvrerenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd duidelijk in wat ze verwachten en willen...
Vrouwen luisteren echter nooit goed en dat zorgt weer voor dergelijke misverstanden...
Je eigen beperkingen en fouten niet afreageren op je mannelijke slachtoffers.
Tja, slachtoffer... het is wel typisch dat deze man met o zo veel mensenkennis in mij getrapt is dan. Beetje dom van hem, nietwaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mannen zijn altijd duidelijk in wat ze verwachten en willen...
Vrouwen luisteren echter nooit goed en dat zorgt weer voor dergelijke misverstanden...
Je eigen beperkingen en fouten niet afreageren op je mannelijke slachtoffers.
Vriendje dus. Confereer het eens met hem lijkt me een goede oplossing.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij zou gaan zeiken over die w die je bent vergeten.
Ik niet, want ik ben niet zo'n pieper.
Ah, Kastanova dus, die botte eikel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:57 schreef MUUS het volgende:
Lurkt lekker dit, he mensen?
Uit betrouwbare bron heb ik inmiddels vernomen dat de mailboxjes en MSN het druk hebben..
Zuster Brennie.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:57 schreef Brennie het volgende:
Ik ken irl bijna alleen maar het type mannen: ' Niet zeiken, doorgaan'
Zelfs als er een verkoudheid rondgaat.
Ook niet altijd leuk.
Het geeft je wel eens het gevoel, dat je altijd een zeikende, zeurende trut bent.
Hier op Fok! zie ik echter genoeg voorbeelden van zeurende miepen, die zich jongens noemen, dus ja.. ik geef je wel gelijk.
"In jou getrapt is"?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:48 schreef MUUS het volgende:
Tja, slachtoffer... het is wel typisch dat deze man met o zo veel mensenkennis in mij getrapt is dan. Beetje dom van hem, nietwaar?.
MSN. Ben je zo een trutje. Dahaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:57 schreef MUUS het volgende:
Lurkt lekker dit, he mensen?
Uit betrouwbare bron heb ik inmiddels vernomen dat de mailboxjes en MSN het druk hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |