Welke foto.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:01 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Optiefen spuit-elf, met je nichtenfoto![]()
![]()
![]()
jammer dat je toetsenbord zo belast met het typen van deze tekst...quote:
Ga feromonen snuiven ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja MUUS, je begrijpt je vriend gewoon niet.
Oi, je kan ook over mijn grens gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:01 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Optiefen spuit-elf, met je nichtenfoto![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik nog wat tegenstand had aan laffer. Blijkbaar is het dus toch een afgezogen embryo-overblijfsel uit een dierenverwerkingsbedrijf.quote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja MUUS, je begrijpt je vriend gewoon niet.
doe je best, jij weet vast het adres wel hè....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:59 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
voor jou kan ik beter advies vragen aan de meest infantiele triangelaar van de josti-band
Weg ermee dan. Vrouwen ook altijd. Meer kerken dan vrouwen/heren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, deze man begrijpt mij helemaal niet en het ergste is nog dat hij nog nooit iets liefs voor mij heeft gedaan..
Volgens mij heeft ie van de kachelglans lopen vreten. Ik heb helemaal geen foto op fok (meer).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oi, je kan ook over mijn grens gaan..
Gek hé, dat je vriend nooit iets liefs voor je doetquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga feromonen snuiven ofzo.
Oh nee!! Dat kan niet!
! Wat een probleeeeeem!
!
Liefje, jouw verschijning staat toch onmiddelijk bij iedereen op het netvlies gebrand.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie van de kachelglans lopen vreten. Ik heb helemaal geen foto op fok (meer).
Een poging tot zou wel leuk zijn, maar ja, dat kan niet, want hij heeft een scheefzittend snotje en een kriebeltje in zijn keel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gek hé, dat je vriend nooit iets liefs voor je doet.
hmzz, je verwart weer je schizofrene tweeling broer met de posts van mij, ga naar het RIAGG stumperdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:06 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog wat tegenstand had aan laffer. Blijkbaar is het dus toch een afgezogen embryo-overblijfsel uit een dierenverwerkingsbedrijf.
Misschien kan kasta het even voor je uitleggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef Obliteration het volgende:
Ik snap er niets meer van.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Liefje, jouw verschijning staat toch onmiddelijk bij iedereen op het netvlies gebrand..
Zou je hem niet eens gaan verzorgen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
Een poging tot zou wel leuk zijn, maar ja, dat kan niet, want hij heeft een scheefzittend snotje en een kriebeltje in zijn keel..
Pleur eens op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:15 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik ben een stronthoofd.
Ik was al begonnen, maar ook daar had meneer commentaar op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou je hem niet eens gaan verzorgen dan?
Als ik een straathond zou zien, zo lelijk was als jij. Zou ik 'm uit medelijden de kont kaalscheren en achteruit laten lopen. Vieze vuile hoop opgestapelde stront dat je bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:15 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Johnny_Footballhero is me toch een mismaakt monster.
Quote deze voor me, wil je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |