Maak dan een lijstjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:30 schreef MUUS het volgende:
Zal ik voor je...
Oh nee, laat maar. Stel je voor dat ik iets vergeet..
Gaarnequote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar uit je lijden verlossen?
[afbeelding]
Ga je nu al zeiken van tevoren zeiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maak dan een lijstje.
Vergeet je het lijstje natuurlijk weer...
Wat een hobbezak.quote:
Je bent goddomme een vrouw!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een hobbezak..
En geen ooglapje..
Geef me eens ongelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:40 schreef MUUS het volgende:
Ga je nu al zeiken van tevoren zeiken?. "Vergeet je vast wel weer, blablabla."
. Ondankbaar kreng.
.
Is die aambeienschoffelaar nu alweer terug?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
nou, aan die Dagblad_De_Limburger heb ik een zware kluif...
Tja, hoe moet ik dit nou uitleggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar Muuske, is dit een nieuwe ster? Of speelt dit al even?
Ja *of* jij doet eens wat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent goddomme een vrouw!
Ga maar met naald en draad aan de gang!.
o lieve heer, waarom heeft dat loeder wat zich moeder van laffer noemt geen voorbehoedsmiddel gebruikt? Hoe kan het toch dat U zulke afzichtelijke creaties op aarde toestaat, heeft U dan geen enkel respect voor het menselijk welzijn? Heb medelijden met de ongelukkigen die dag in dag uit met dat afschuwelijk mismaakt monster moeten leven, die werkelijk geen enkele kans maakt op ook maar enig genot in het leven.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:33 schreef laffer het volgende:
[..]
dat was zeker de meest gestelde vraag aan jou toen je op de zuigelingenzorg werd aangeboden als een stuk niets zeggend levend vlees.
een leuk trauma heb je er aan overgehouden dat je nu deze vraag, totaal niet onderbouwd dat niet, op het forum aan mij stelt![]()
Ja dat doe ik nooit. Het is OP -> reageren.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tja, hoe moet ik dit nou uitleggen?
Misschien moet je het topic nog eens goed doorlezen, JF.
Maar zo zie je de details over het hoofd, JF, en die schijnen heel erg belangrijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nooit. Het is OP -> reageren.
Ik bind hem wel om je hoofd, tot meer ben ik helaas niet in staatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:49 schreef MUUS het volgende:
Ja *of* jij doet eens wat.. Is maar een idee hoor.
.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:52 schreef Obliteration het volgende:
Dat is toch niet zo?
Dude, ik ga niet eens proberen je te begrijpen.quote:Geslacht: Man
Ga dan niet met mannen om en al helemaal niet als je je vriend niet begrijpt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Dude, ik ga niet eens proberen je te begrijpen.. Ik zal wel weer wat vergeten zijn ofzo.
voor jou kan ik beter advies vragen aan de meest infantiele triangelaar van de josti-bandquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
hij is waarschijnlijk aan z`n debiele tweelingbroertje advies aan het vragen![]()
Optiefen spuit-elf, met je nichtenfotoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is die aambeienschoffelaar nu alweer terug?
Ja MUUS, je begrijpt je vriend gewoon nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:57 schreef Obliteration het volgende:
Ga dan niet met mannen om en al helemaal niet als je je vriend niet begrijpt.
Nee, deze man begrijpt mij helemaal niet en het ergste is nog dat hij nog nooit iets liefs voor mij heeft gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:57 schreef Obliteration het volgende:
[..]
Ga dan niet met mannen om en al helemaal niet als je je vriend niet begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |