Er staat 'mannen', niet 'imbecielen'.quote:
Soms he... soms ligt iets gewoon onder je neus zonder dat je het doorhebt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmz.... ik vrees te moeten gaan speurneuzen![]()
Eerste keer dat ik het eens ben met dit stuk achterlijk nageboortequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:36 schreef Dirkh het volgende: blabla
ga weg eng gezwel, of ik laat je wegsnijdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:40 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het eens ben met dit stuk achterlijk nageboorte![]()
Jij?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
ga weg eng gezwel, of ik laat je wegsnijden![]()
en jij quote me, jij ziet me dus welquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jij?Jongen je moet al blij zijn als iemand opmerkt dat je bestaat.
Snot bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
Soms he... soms ligt iets gewoon onder je neus zonder dat je het doorhebt..
Nah, om laffer kan je niet heen hoor. Het eerste wat je ziet is een breed lichaam, een kaal glimmend hoofd en een grote grijns. Hij is namelijk beheurlijk groot.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jij?Jongen je moet al blij zijn als iemand opmerkt dat je bestaat. laat staan dat je iets 'laat doen'
![]()
Ga met kasta meehuilen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:51 schreef Rolfxx het volgende:
Houd het even ontopic ja, of ik ga huilen.
As alwaysquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:54 schreef MUUS het volgende:
Hij is haske on-topic bezig namelijk.
Kijk je uit dat je geen spier verrekt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
As always.
Zal zometeen de scanner eens aanslingeren....
En jij bent beheurlijk jaloers op zijn mannelijke lichaam.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet is een breed lichaam, een kaal glimmend hoofd en een grote grijns. Hij is namelijk beheurlijk groot..
en ik eet limburgse kranten voor ontbijtquote:
Ja, drie keer om mijn middel gevouwen. Vraag maar aan laffer,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:01 schreef Rolfxx het volgende:
Heb je al een penis, Suus?
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, stijve opgepompte anabolen idiootquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:03 schreef laffer het volgende:
[..]
en ik eet limburgse kranten voor ontbijt![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef Rolfxx het volgende:
Ach, wij moeten elke maand een week het gejank van de vrouwen aanhoren
Maar jij kunt zomaar even een janktopic in R&P openen...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef Rolfxx het volgende:
Ach, wij moeten elke maand een week het gejank van de vrouwen aanhoren..mogen wij dan ook eens?
"Oh... een krampje...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:11 schreef Jezebel het volgende:
[..]
Mannen kunnen nog niet eens één dag ongesteld zijn...
Dan is er wel iets mis jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Oh... een krampje.... OH MIJN GOD! IK ZIE BLOED UIT MIJN PIK KOMEN! IK ZIE BLOED! IK ZIE BL...."
*plof*.
jij weet niet eens wat boter is, thuiswonende nog niet uit de kast gekomen schijthomo...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:06 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje boter, stijve opgepompte anabolen idioot![]()
![]()
![]()
En dan een tampon erin zien te proppenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Oh... een krampje.... OH MIJN GOD! IK ZIE BLOED UIT MIJN PIK KOMEN! IK ZIE BLOED! IK ZIE BL...."
*plof*.
Zit er bij Ryan een snotje dwars? Heb je 112 al gebeld?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
Maar jij kunt zomaar even een janktopic in R&P openen...
Wij zijn zgn zeikwijven in de klaagbaak.
Nou, dan hoeven de heren ineens geen XXLquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:14 schreef Rolfxx het volgende:
Jezebel, als daar filmpjes van zijn, kun je rijk worden
Op het moment....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit er bij Ryan een snotje dwars? Heb je 112 al gebeld?
En de opgepompte anabolen idioot kan al hele zinnen typenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:14 schreef laffer het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat boter is, thuiswonende nog niet uit de kast gekomen schijthomo...
wees blij dat je heroine spuitende HIV moeder nog wat margarine op je beschimmelende boterham kan smeren![]()
Ik heb inmiddels Sanuta Kruidensiroop en Trachitol zuigtabletten tot m'n beschikkingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:07 schreef Stali. het volgende:
Neem een man met een verkoudheid...
Waarom niet? Hij kijkt hier toch niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:21 schreef Stali. het volgende:
[..]
Op het moment....
Ik kan het niet posten, zelfs niet in de klaagbaak...
whehehehe...
Maar geen vrouw om tegen te jammeren, je bent terminaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Sanuta Kruidensiroop en Trachitol zuigtabletten tot m'n beschikking.
Oh, is het al zo ver?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Sanuta Kruidensiroop en Trachitol zuigtabletten tot m'n beschikking.
Te laatquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef MUUS het volgende:
Kijk je uit dat je geen spier verrekt?
Eg wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij kijkt hier toch niet..
Zal ik je dan maar uit je lijden verlossen?quote:
dat was zeker de meest gestelde vraag aan jou toen je op de zuigelingenzorg werd aangeboden als een stuk niets zeggend levend vlees.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:26 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Welke achterlijke, uit een inrichting onsnapte debiel, heeft ooit zin gehad om jou moeder haar, tot een meter uitgerekte grot, vol te spuiten met zijn al bij voorbaat kansloze zaad?
Zo hoort het Harry.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
ik snap er weer eens helemaal niets van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |