V.quote:
Iedere overeenkomst met bestaande situaties en/of personen berust louter op toeval.quote:
ah, je hebt een nieuwe vriend dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedere overeenkomst met bestaande situaties en/of personen berust louter op toeval.
Hey, daarvoor bestaat Klaagbaak, niet?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
*Checkt geschreven bericht.
Tja, je weet maar nooit hè? Misschien vergeet ik wel een puntje ofzo..
Je mag zelf kiezen:quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:48 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Wijven die die eigenlijk liever als man hadden willen geboren worden. Oftewel MANWIJVEN zoals TS.
Daar heb ik dus een hekel aan. (en nou gaat iemand reageren met: ik heb een hekel aan mannen die een hekel aan manwijven hebben)
Dat is een feit. Dan moet hij vertroeteld worden, moet je lekker eten klaarmaken dat dan weer te zwaar op zijn maag ligt...quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:28 schreef MUUS het volgende:
En als je boft is hij nog ziekjes ook (grote teen gestoten oid) en dan mag hij dubbel zo hard zeiken.
Sex and the City is best leuk (soms).quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
D) Ik verveel je dood met afleveringen van Sex and the City.
Nee hoor, een echte vent besteld dan gewoon lekkere babi pangang bij de bezorg chineesquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar als je zelf de hele dag loopt te kotsen, dan verwacht hij wel dat er 's avonds warm eten op tafel gereed staat.![]()
MUUS, face it, je zult nooit een man worden. Hoe hard en stoer je ook probeert over te komen (op internetquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
ohw ik wil zo graag een man zijn blabla
Nonsens, vrouwen verwachten dat mannen verwachten dat er eten op tafel staat 's-avonds, maar elke vent kan een pizza halen en in de oven keilen, wat meestal nog eens veel lekkerder is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:56 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is een feit. Dan moet hij vertroeteld worden, moet je lekker eten klaarmaken dat dan weer te zwaar op zijn maag ligt...![]()
Maar als je zelf de hele dag loopt te kotsen, dan verwacht hij wel dat er 's avonds warm eten op tafel gereed staat.![]()
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:06 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Nonsens, vrouwen verwachten dat mannen verwachten dat er eten op tafel staat 's-avonds, maar elke vent kan een pizza halen en in de oven keilen, wat meestal nog eens veel lekkerder is.
Oh, hij is vast nu al een beetje slapjes en hangerig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:00 schreef Morwen het volgende:
De mijne heeft een allergie èn pilletjes daarvoor![]()
Vandaag werd er gemeld dat ze bijna op zijn......die pilletjes. Jaja
Need I say more![]()
Er is geen verschil tussen MUUS op Fok! en MUUS irl.quote:
Wat een luie prutser. Pot flink batsen en het is er weer af.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Was dat maar waar.
Neen, daar wordt hij te dik van...![]()
gebruiken die ook zo'n kartonnen plastuit op festivals?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:11 schreef BrauN het volgende:
Wat een lange tekst.
Maar goed, mannen die zeiken als een wijf zijn óf verlamd in de benen, óf gewoon ontiegelijk lui.
Ja, en dan kom ik de kamer in met die outfit aan, gewapend met zakdoekjes, kopjes thee, dropjes, vier kussentjes, een dekentje en een berg liefde waar je bang van wordt en dan....quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
Zeg Muus ik ben in de wetenschap dat XMN8R vanavond heeft getelefoneerd.... maar heeft dat belletje met dit topic te maken??![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iedere overeenkomst met bestaande situaties en/of personen berust louter op toeval.
Je kunt toch godverdomme wel even in de spiegel kijken voordat je naar binnen stapt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef MUUS het volgende:
Ja, en dan kom ik de kamer in met die outfit aan, gewapend met zakdoekjes, kopjes thee, dropjes, vier kussentjes, een dekentje en een berg liefde waar je bang van wordt en dan....
"Mjaaaa, is wel leuk enzo, maar je ooglapje zit scheef."
Dikke siliconenballen zeker om je mannelijkheid te onderdrukkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:12 schreef MUUS het volgende:
En weet je wat zo lullig is? Ik ben zeer vrouwelijk en toch heb ik meer ballen dan jij ooit zult hebben..
"Waarom was je zo lang weg? Hoe kun je me zo lang alleen laten?!quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kunt toch godverdomme wel even in de spiegel kijken voordat je naar binnen stapt?
"Oh, wat een overheersende lucht.quote:En je vergeet ook vast weer je parfum.
Oh, dat heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
ik heb vroeger wel eens geprobeerd te zeiken als een vent, maar dat was geen succes, alles er naast, mama boos en zo...
oh dat bedoel je niet
bèhèhèdtime [afbeelding]
Yepquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, hij is vast nu al een beetje slapjes en hangerig.. Ze zijn nog niet op, maar zo voelt het wel.
.
dat zij homo'squote:Op donderdag 17 februari 2005 22:28 schreef MUUS het volgende:
Je hebt van die mannen die een hele grote mond hebben en die constant afgeven op vrouwen. Vrouwen zeiken, vrouwen zeuren, vrouwen willen constant aandacht en bevestiging, vrouwen gaan zitten piepen om de kleinste details etcetera.
En daar hebben de heren nog gelijk in ook.
Alleen is het wel heel erg als zo'n heer zélf gaat zitten zeuren om iets. Doorzeuren zelfs.. Hij wil iets en gaat snotteren en sniffen (ALS EEN WIJF) en uiteindelijk besluit je dan om toch maar toe te geven, want ach... eens lief zijn voor je medemens en hem zijn zin geven kan geen kwaad toch? Dus je bekijkt zijn wensen nog eens en gaat het geheel snel en met veel zorg regelen. Jaja, je doet moeite.
Klaar, hij blij. Toch? NEE!
Want ach ende wee!. Je bent één piepklein detail vergeten!
.
Wat doet zo'n heer dan? Juist, zeiken als een wijf! Oh nee, niet als een wijf, want dit is anders! En als je boft is hij nog ziekjes ook (grote teen gestoten oid) en dan mag hij dubbel zo hard zeiken.
God, wat kunnen die mannen zeiken alsof ze teveel oestrogeen aanmaken zeg.. Ik zal nog eens lief doen.
.
Whehehehehehe.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:57 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Sex and the City is best leuk (soms).![]()
excusez-moiquote:
het is DirkH hèquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Ik zeg even niks nu..
Hmmz.... ik vrees te moeten gaan speurneuzenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe.
Ik zeg even niks nu..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |