quote:Een werkelijk prachtige en roestvrije Maserati 420 Biturbo uit 1986. Precies zoals een Maserati hoort zijn; geen roest of andere ellende en een prachtige 2.0 liter V6 met twee carburateurs en twee fluitende turbo's, goed voor ruim 180 pk's. Volledig geserviced en met nieuwe distributieriemen voor zorgeloos gebruik. Deze 420 is zilverblauw metallic van kleur met een prachtig blauw stof/alcantara interieur. De auto is voorzien van centrale portiervergrendeling met afstandbediening, 4 electrische ramen, electrische spiegels, electrisch te bedienen bestuurdersstoel en airconditioning. Om de originele lichtmetalen velgen liggen perfecte Michelin banden. Zoals gezegd is de auto prachtig strak en roest- en schadevrij en volledig geserviced en mag onze onze showroom verlaten voor slechts Euro 6.750,00
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=418
Koop een auto met een goede handremquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
gewoon kou op de botten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
kou enzo... trommels vriezen vast... gewoon mee rijden (tenzij je achterwielen gewoon blokkerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik weet ik weetquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
electronica kan kapot... kut dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ookquote:
veel amerikanen ook... is vooral leuk voor de botte boer die gewoon keihard op dat pedaal trapt... rekt je kabel enorm gauw van uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
een mercedes heeft een pedaal om de handrem er op te zetten dat is ook stoer![]()
overgens wel een leuke auto die bi turbo
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ook![]()
een uitmuntende vrouwenbak dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef Youp het volgende:
[..]
onze notaris gaat nou net zn jag wegdoen omdat hij het maar een klere hok vind en hij bmw veel beter vind rijden
smaken verschillen
dus als je een viaduct oprijd ga je automatisch 180 graden in de rondte omdat die fucking handrem er op gaatquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
een 7 seriequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ensquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
een 7 seriedat is ook wat voor als je oud en gepensioeneerd bent... of als je toch 25 auto's en geld te veel hebt
en merc is sowieso
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen ingeruild krijgen
een M3 is sportief... een M3 CSL is een racebak... een M3 GTR is een ultieme racebak... een 5serie met veel opties is een fijne sportieve tourauto... een 7serie is een iets te groot slagschipquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
@Youp: Nee, een auto voor mensen welke sportief, elegant, en comfortable willen reizen.
@BazzoS:
Met een S-Type kan je heel makkelijk driften, die is veel beter controleerbaar als een C, E-klasse, SLK of CLK. (de rest is zowieso te log).quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:14 schreef Fugie het volgende:
hehe, dat is wel ultieme rijvaardigheidstest
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
@Youp: Nee, een auto voor mensen welke sportief, elegant, en comfortable willen reizen.
@BazzoS:
dat komt toch door het uitsmijter zijn in de weekenden?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ens
zal wel niet alleen van de shoarma komen
ik vrees het ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ens
zal wel niet alleen van de shoarma komen
Dan bestaat ons klantenbestand niet uit de gemiddelde Jaguar rijder als ik jou mag gelovenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Fugie het volgende:
lekker boeiend of die jag beter drift. Jaguars zijn ook voor gepensioneerde ouw lui.
nee dat bestaat het ook niet. En je kan maar beter naar mij luisteren, want die zogenaamde wijze uit het oosten staatn in de bijbel en dat is het grootste lulverhaal ter wereld. De echte wijzen zitten in zeeland puntquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan bestaat ons klantenbestand niet uit de gemiddelde Jaguar rijder als ik jou mag geloven
Jammer dat ik geen auto van de zaak mee mocht, anders had je morgen in de 2.7d S-type Auto6 mogen rijden, dan verander je wel van mening, ik dacht eerst ook zo nl, maar die combinatie isquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Hugster het volgende:
10x liever een BMW 5 dan een S-Type
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat bestaat het ook niet. En je kan maar beter naar mij luisteren, want die zogenaamde wijze uit het oosten staatn in de bijbel en dat is het grootste lulverhaal ter wereld. De echte wijzen zitten in zeeland punt
de motor moet je juist horenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto van de zaak mee mocht, anders had je morgen in de 2.7d S-type Auto6 mogen rijden, dan verander je wel van mening, ik dacht eerst ook zo nl, maar die combinatie isde motor hoor je nog minder als de benzine en hij is nog soepeler ook.
Wat een onzin, voor veel klanten is de auto een verlening van hun kantoor, ze rijden vaak meer als 30k per jaar (de dieselaars dan) en bellen heel veel in de auto. Het laatste wat je dan wilt horen is de motor, de banden of windgeruisquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
de motor moet je juist horende zeik met moderne (luxe) auto's is dat je hem amper nog hoort
dan hoeft de auto dus ook niet sportief te zijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een onzin, voor veel klanten is de auto een verlening van hun kantoor, ze rijden vaak meer als 30k per jaar (de dieselaars dan) en bellen heel veel in de auto. Het laatste wat je dan wilt horen is de motor, de banden of windgeruis
Bas mag nog geen bier, hij begrijpt dat nietquote:
Muntjes (Grrr, kutdingenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bas mag nog geen bier, hij begrijpt dat niet.
optiefen nou, en bier halenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:50 schreef Youp het volgende:
ik wil ook bier... maar ik ben te lui om naar beneden te lopen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:52 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb geloof ik geen bier in huis, alleen apfelkorn, strohrum, goldstrike, bacardi en rode wodka.
Player Play Upquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
Doeg
* Sjoewe gaat lekker de speler uithangen
ik heb me lengte en postuur mee jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:20 schreef BazzoS het volgende:
hahazullen weinig mensen durven, tegen jou een grote smoel aanslaan
dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb me lengte en postuur mee ja
yours? zoja, gaaf man!quote:
Heb em besteld via een inkoopactie op het 205club forum.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
yours? zoja, gaaf man!
Als je daarmee op je bek gaat is het iets minder gaaf
T lijkt me super om daarop eens een rondje over een kartbaan te gassen
wooootquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb em besteld via een inkoopactie op het 205club forum.
Kon kiezen uit een hele reeks kleuren:
[afbeelding]
Kan niet wachten tot ie binnen is.
mietjequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:40 schreef Fugie het volgende:
ik wou er ook 1 kopen, maar ik bedacht dat als je met 70 km/h op je bek gaat je best pijn gaat lijden. En ik ga 200% een x op me bek
Alle kleuren zijn nog vrij.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
woooot
welke kleuren zijn nog vrij?
en wat kost dat?
ja nouja eigenlijk wel ja, of schaaf jij liever met je hoofd tegen de grond?quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:47 schreef Fugie het volgende:
een helm, grapje zker ?
succes met drieten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:38 schreef Hugster het volgende:
zo ik ontwaak ook zeg![]()
peu is hier over 45 mins, beter snel aan me ritueel beginnen anders mag ie ff me me ma gaan zitten praten![]()
hatsjoe?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:57 schreef Youp het volgende:
hmmz... ik voel weer wat kriebelen.... het is weer zo ver.....
of je blijft ff. met je lelijke tvpquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:
-Ik dacht, ik laat even weet dat ik nog leef- post
Compressie meten op een gewoon blokje is niet zo spannend. 20 euro is het wel mee betaald denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:35 schreef Fugie het volgende:
wat kost het om de compressie van mijn cilinders te laten meten ?
dan moet er wel wat te doen zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
of je blijft ff. met je lelijke tvp
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan alleen maar F5 drukkenquote:
ehm ik was beetje aant rondkijke op wat fora, kwam ik iest tegen met iemand waarbij de motor in stationair erg trilde. Ik heb eigelijk hetzelfde, ik dacht dat het kwam omdat ie autochoke had ofzo, wist ik veelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
of je blijft ff. met je lelijke tvp
[..]
Compressie meten op een gewoon blokje is niet zo spannend. 20 euro is het wel mee betaald denk ik.
Maar waarom zou je dat willen?
ik moet dalijk weer eventjes op mn CR500 gaan rijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hatsjoe?
@Fwanka, pak gewoon wat punaises, werken bijna hetzelfde als contactlenzen![]()
ff schoonmaken en inspuiten met die ignition sealer troepquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
je verdelerkap kan ook vies zijn of defect
filmpjes!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik moet dalijk weer eventjes op mn CR500 gaan rijdendie staat al een week onbereden in de schuur... en dát kan niet
Misschien ook wel ff loshalen en dan netjes schoonmaken, contactspray gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ff schoonmaken en inspuiten met die ignition sealer troep
-edit-
wel de buitenkant, als je verdelerkap dichtzit, anders heb je nog meer problemen
dat bedoelde ik ook, maar ik zei het een beetje vaag. idd ff losmaken, binnenkant schoonmaken, en alleen de BUITENkant inspuiten met die ignitionsealer, dat is een soort vloeibaar plastic, dat opdroogt en je shit waterdicht afsluitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien ook wel ff loshalen en dan netjes schoonmaken, contactspray gebruiken.
gewoon halffords spul ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, maar ik zei het een beetje vaag. idd ff losmaken, binnenkant schoonmaken, en alleen de BUITENkant inspuiten met die ignitionsealer, dat is een soort vloeibaar plastic, dat opdroogt en je shit waterdicht afsluit
ahhh toe... probeer nog eens... nu met de puntjes de andere kant opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:37 schreef Fwnk het volgende:
Bazzos, ik had gister punaises geprobeerd, maar dan zie ik bijna niets
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ahhh toe... probeer nog eens... nu met de puntjes de andere kant op![]()
ok... nog 1x proberen... als het gaat prikken, FLINK DOORDUWEN, dan naar bed gaan... en morgen zie je helemaal scherp..!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:38 schreef Fwnk het volgende:
ow, herman, ik probeerde dat net, t prikte een beetje, maar ik zie nog steeds zwart![]()
ik heb er momenteel 2 online staan maar die zijn zooooo vorige weekquote:
leg een stuk karton in je kofferbak en kijk waar het vandaan komt stromen, of weet je dat al?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:25 schreef Fugie het volgende:
mooi, morgen ff langs de halve ford. Morge zowiezo mijn achterbak helemaal leeg halen. Alles eruit, vervolgens ff zoeken naar eventuele lekkages, alles dichtkitten en dan maar wachten op regen. Hopelijk is het wel droog want anders kan ik nix doen![]()
nope, geen flauw idee. Mijn beunhaas kon ook nix vinden. Zowiezo ff mijn achterlicht unit bekijken en mijn bumper ff bekijken. Maak wel foto's ofzo morge, dat legt wat makkelijker uitquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
leg een stuk karton in je kofferbak en kijk waar het vandaan komt stromen, of weet je dat al?
rijd jij ook wedstrijden met jou supermotard? of is het gewoon hobby?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:59 schreef slashme het volgende:
2-takt is wel leuk maar geen klap meer waard tegenwoordig. en je moet nieuwe bandjes Youp.
zag je dat op de filmpjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:19 schreef Fugie het volgende:
wie staat daar de ramen te lappe youp ?
eerste filmpjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zag je dat op de filmpjes?op de foto's kon ik niks vinde
gewicht naar voren om wheelie te voorkomen ofzo ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:35 schreef BazzoS het volgende:
ah i see
wat zit je trouwens krom op dat ding, youp
ja dat zou kunnen, maar zo overdreven naar voren leunenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewicht naar voren om wheelie te voorkomen ofzo ?
of zeg ik iets doms, ben ik wel gewend van mezelf
ik, man ik heb een dikke opel, wat moet ik nou met dat italiaanse ding ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
volgende week zaterdag kijkers...
hoezo? interesse?
In de winter ook geen handrem erop doen, want je hebt kans dat ze vast vriezenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Jezus man ik ga echt hugster met U en meneer aanspreken. Ik word spontaan bang van hem
t is maar een hobby fietsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:59 schreef slashme het volgende:
2-takt is wel leuk maar geen klap meer waard tegenwoordig. en je moet nieuwe bandjes Youp.
mn moeder die op dat moment ook schreeuwt dat ik niet zo'n lawaai moet makenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:19 schreef Fugie het volgende:
wie staat daar de ramen te lappe youp ?
hehe grapjas.... hij trekt me als hij warm is nog makkelijk in alle versnellingen van de grond als ik helemaal op de tank ga zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar zo overdreven naar voren leunen
-edit-
en zelfkennis is oké
ja meneer sorry meneer. Ik hoop dat u het vergeeftquote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:40 schreef Hugster het volgende:
hey
snel pitten morgen werken
en mark voor jou is het al tijden U en meneer maar je wil niet luisteren![]()
Het is okéquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja meneer sorry meneer. Ik hoop dat u het vergeeft
Slimquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:09 schreef Hugster het volgende:
verslapen [afbeelding]
niet werken maar vandaag
slijmbalquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:32 schreef ook_gek het volgende:
ik zal u in het vervolg wekken o grote meester
hier doe je niemand een plezier mee hoorquote:
ja dat had ik van te voren ook niet kunnen inschattenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier doe je niemand een plezier mee hoor![]()
Tja, moet ook maar geen lijken in de kofferbak bewaren...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:04 schreef Fugie het volgende:
ik heb net mijn hele achterbak leeggehaald, check hier hoe vochtig het daar was:
overzichtsshot:
[afbeelding]
hier zie je duidelijk hoe vochtig, het lichte deel is gewoon droog en het donkere is behoorlijk nat:
[afbeelding]
ik hoop nu dat het even hard gaat regenen, want heb geen zin om met de tuinslang te kutte![]()
* Sjoewe mompelt iets over Opels en kwaliteit....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:08 schreef Fugie het volgende:
was dat het maar sjoewe, dan zou ik ze volgende x gewoon op de achterbak leggen
mja zit wat roest vanbinnen, maar dat is niet zo ernstigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:11 schreef BoJo het volgende:
Is hij nu van binnenuit aan het wegroesten![]()
lekker ook al die vocht voor je versterker lijkt me![]()
zo heb ik eens alle 4 de wieldoppen van de 306 van me pa geslooptquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:12 schreef Fugie het volgende:
hier ligt niet zo vaak sneeuw, das wel jammer. Ik wil nog steeds een x op 1 of ander parkeerterrein rammen met sneeuw![]()
de zee ligt hier een paar straten verder opquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:20 schreef D-Devil het volgende:
Hier ook natte gore sneeuw, kan me voorstellen dat het aan zee minder snel sneeuwt is vrij normaal bij jullie is het meestal iets warmer in de winter.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef Xtreem het volgende:
Dan moet je ook niet in dat dorp gaan wonenhier in 't ooosten hebben we regelmatig sneeuw
Das mooi voor jou, maar niet voor de zeequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de zee ligt hier een paar straten verder op![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Das mooi voor jou, maar niet voor de zee.
yepquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:39 schreef Fugie het volgende:
iemand weleens wat gekocht via score.nl ?
van jou heb ik die link ook geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep
ik had de verkeerde kleur besteld
gewoon teruggestuurd en in de stad gekocht, ik kreeg toen alles direct teruggestort behalve m'n ¤4 verzendkosten
Ik was toen in een uiterst luie bui, ik ben nu gewoon maar weer alles in de stad gaan halen
das wel extreem jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Hugster het volgende:
Mja op 20 minuten heb ik hier Score, Rode Winkel, Men At Work enzo dus niet echt nut om via internet te bestellenZoals ik al zei was ik toen zo lui dat ik niet eens ff naar de stad wilde gaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
Hugo, toen ik gisteravond thuis kwam mn temp gemeten, ik had gewoon 39.1 graden koortsMaar vanochtend voelde ik me weer toppie
![]()
Heb dus ff mn banden gebalanceerd en nu trilt hij iig tot de 170 niet meer (harder redde ik niet bij de proefrit)
waar?!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Goed heik weet niet of jullie t gemerkt hebben, maar 2x ging ik bijna tegen de vlakte
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:
ik ga je vertellen dat chillen, chillen is je weet toch.
Overgens zat ik vandaag in de tram en achter me zat een groep marokanen. Het volgende werd besproken.
Ali B mohamed B murad D. Echt ze geven al die marokanen van die namen dat is zo echt vaag weet je. Ja je weet toch dat is gewoon niet chill. Dus ik werd dat een beetje zat en ik draai me om en zeg.
Ali B is een artiesten naam. Dat heeft hij ZELF verzonnen niemand heeft hem verplicht die naam gegeven.
Murad B is zo genoemd omdat hij een leerraar koud gemaakt heeft. In nederland is het zo dat je NOOIT de achternaam van de veroordeelde of verdachte zet. En dat geld dus voor alles. Voor marokanen en voor blanken zoals jullie zeggen. Feit is gewoon dat jullie je weer eens aangesproken voelen omdat het over marokanen gaat. KAP DAAR MEE!
Zegt ze HE WAT GA JIJ ZEGGEN! Dus ik zeg en kap met dat kut taaltje van je en lul normaal. NEDERLANDS JE WEEEET TOCH!
Was het meteen stil![]()
ze waren 14 of zo dus als het mis zou gaan kon ik ze hebben
Allleen trainen en wedstrijden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rijd jij ook wedstrijden met jou supermotard? of is het gewoon hobby?
okeyquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:42 schreef slashyou het volgende:
[..]
Allleen trainen en wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |