quote:Een werkelijk prachtige en roestvrije Maserati 420 Biturbo uit 1986. Precies zoals een Maserati hoort zijn; geen roest of andere ellende en een prachtige 2.0 liter V6 met twee carburateurs en twee fluitende turbo's, goed voor ruim 180 pk's. Volledig geserviced en met nieuwe distributieriemen voor zorgeloos gebruik. Deze 420 is zilverblauw metallic van kleur met een prachtig blauw stof/alcantara interieur. De auto is voorzien van centrale portiervergrendeling met afstandbediening, 4 electrische ramen, electrische spiegels, electrisch te bedienen bestuurdersstoel en airconditioning. Om de originele lichtmetalen velgen liggen perfecte Michelin banden. Zoals gezegd is de auto prachtig strak en roest- en schadevrij en volledig geserviced en mag onze onze showroom verlaten voor slechts Euro 6.750,00
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=418
Koop een auto met een goede handremquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
gewoon kou op de botten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
kou enzo... trommels vriezen vast... gewoon mee rijden (tenzij je achterwielen gewoon blokkerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
ik weet ik weetquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
electronica kan kapot... kut dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ookquote:
veel amerikanen ook... is vooral leuk voor de botte boer die gewoon keihard op dat pedaal trapt... rekt je kabel enorm gauw van uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
een mercedes heeft een pedaal om de handrem er op te zetten dat is ook stoer![]()
overgens wel een leuke auto die bi turbo
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ook![]()
een uitmuntende vrouwenbak dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef Youp het volgende:
[..]
onze notaris gaat nou net zn jag wegdoen omdat hij het maar een klere hok vind en hij bmw veel beter vind rijden
smaken verschillen
dus als je een viaduct oprijd ga je automatisch 180 graden in de rondte omdat die fucking handrem er op gaatquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
een 7 seriequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ensquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
een 7 seriedat is ook wat voor als je oud en gepensioeneerd bent... of als je toch 25 auto's en geld te veel hebt
en merc is sowieso
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen ingeruild krijgen
een M3 is sportief... een M3 CSL is een racebak... een M3 GTR is een ultieme racebak... een 5serie met veel opties is een fijne sportieve tourauto... een 7serie is een iets te groot slagschipquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
@Youp: Nee, een auto voor mensen welke sportief, elegant, en comfortable willen reizen.
@BazzoS:
Met een S-Type kan je heel makkelijk driften, die is veel beter controleerbaar als een C, E-klasse, SLK of CLK. (de rest is zowieso te log).quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:14 schreef Fugie het volgende:
hehe, dat is wel ultieme rijvaardigheidstest
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
@Youp: Nee, een auto voor mensen welke sportief, elegant, en comfortable willen reizen.
@BazzoS:
dat komt toch door het uitsmijter zijn in de weekenden?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ens
zal wel niet alleen van de shoarma komen
ik vrees het ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
in utrecht rijden de shoarma boeren die het "wat" beter doen ook nieuwe 7'ens
zal wel niet alleen van de shoarma komen
Dan bestaat ons klantenbestand niet uit de gemiddelde Jaguar rijder als ik jou mag gelovenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Fugie het volgende:
lekker boeiend of die jag beter drift. Jaguars zijn ook voor gepensioneerde ouw lui.
nee dat bestaat het ook niet. En je kan maar beter naar mij luisteren, want die zogenaamde wijze uit het oosten staatn in de bijbel en dat is het grootste lulverhaal ter wereld. De echte wijzen zitten in zeeland puntquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan bestaat ons klantenbestand niet uit de gemiddelde Jaguar rijder als ik jou mag geloven
Jammer dat ik geen auto van de zaak mee mocht, anders had je morgen in de 2.7d S-type Auto6 mogen rijden, dan verander je wel van mening, ik dacht eerst ook zo nl, maar die combinatie isquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Hugster het volgende:
10x liever een BMW 5 dan een S-Type
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat bestaat het ook niet. En je kan maar beter naar mij luisteren, want die zogenaamde wijze uit het oosten staatn in de bijbel en dat is het grootste lulverhaal ter wereld. De echte wijzen zitten in zeeland punt
de motor moet je juist horenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto van de zaak mee mocht, anders had je morgen in de 2.7d S-type Auto6 mogen rijden, dan verander je wel van mening, ik dacht eerst ook zo nl, maar die combinatie isde motor hoor je nog minder als de benzine en hij is nog soepeler ook.
Wat een onzin, voor veel klanten is de auto een verlening van hun kantoor, ze rijden vaak meer als 30k per jaar (de dieselaars dan) en bellen heel veel in de auto. Het laatste wat je dan wilt horen is de motor, de banden of windgeruisquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
de motor moet je juist horende zeik met moderne (luxe) auto's is dat je hem amper nog hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |