abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25133576

quote:
Een werkelijk prachtige en roestvrije Maserati 420 Biturbo uit 1986. Precies zoals een Maserati hoort zijn; geen roest of andere ellende en een prachtige 2.0 liter V6 met twee carburateurs en twee fluitende turbo's, goed voor ruim 180 pk's. Volledig geserviced en met nieuwe distributieriemen voor zorgeloos gebruik. Deze 420 is zilverblauw metallic van kleur met een prachtig blauw stof/alcantara interieur. De auto is voorzien van centrale portiervergrendeling met afstandbediening, 4 electrische ramen, electrische spiegels, electrisch te bedienen bestuurdersstoel en airconditioning. Om de originele lichtmetalen velgen liggen perfecte Michelin banden. Zoals gezegd is de auto prachtig strak en roest- en schadevrij en volledig geserviced en mag onze onze showroom verlaten voor slechts Euro 6.750,00
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=418

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_25133600
ThaFreak
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_25133616
niet fipo
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25133686
leuk leuk

ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staan Ik denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
pi_25133688
Ja zo'n Maseratie is niet zo duur in aanschaf, maar in onderhoud..........
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_25133725
slome
pi_25133782
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk

ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staan Ik denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
Koop een auto met een goede handrem

De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
pi_25133843
quote:
leuk leuk

gewoon kou op de botten.
pi_25133860
Jaguar bonker
pi_25133898
quote:
leuk leuk

kou enzo... trommels vriezen vast... gewoon mee rijden (tenzij je achterwielen gewoon blokkeren ) gaat na een paar meter weer over...

oh trouwens.. leer je af om de auto op de handrem te zetten maar zet hem gewoon in zn versnelling scheelt jeje handremkabel en je trommels vriezen niet vast
pi_25133937
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
ik weet ik weet Maar ik noch jij heeft een s-type, dus voordat jij de trommels van je volvo blokkeert wou ik even weten wat het was zodat je ook in die kennis kan meedelen, snapje ?
pi_25133941
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

electronica kan kapot... kut dus
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:03:09 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25133943
een mercedes heeft een pedaal om de handrem er op te zetten dat is ook stoer
overgens wel een leuke auto die bi turbo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25133954
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:58 schreef Hugster het volgende:
Jaguar bonker
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ook
pi_25133962
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
een mercedes heeft een pedaal om de handrem er op te zetten dat is ook stoer
overgens wel een leuke auto die bi turbo
veel amerikanen ook... is vooral leuk voor de botte boer die gewoon keihard op dat pedaal trapt... rekt je kabel enorm gauw van uit
pi_25133996
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ook

onze notaris gaat nou net zn jag wegdoen omdat hij het maar een klere hok vind en hij bmw veel beter vind rijden

smaken verschillen
pi_25134005
BMW 7 heeft ook automatische parkeerrem
pi_25134071
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.

2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.

3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem eraf Deze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
pi_25134115
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:

2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.

3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem eraf Deze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
een uitmuntende vrouwenbak dus
pi_25134131
en daar was ik weer
maar heeft de auto uit de OP nou de achterkant van een BMW e30?
pi_25134163
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef Youp het volgende:

[..]

onze notaris gaat nou net zn jag wegdoen omdat hij het maar een klere hok vind en hij bmw veel beter vind rijden

smaken verschillen
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen
pi_25134173
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:

dus als je een viaduct oprijd ga je automatisch 180 graden in de rondte omdat die fucking handrem er op gaat
pi_25134203
hehe, dat is wel ultieme rijvaardigheidstest
pi_25134238
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen
een 7 serie dat is ook wat voor als je oud en gepensioeneerd bent... of als je toch 25 auto's en geld te veel hebt en merc is sowieso

pi_25134255
@Youp: Nee, een auto voor mensen welke sportief, elegant, en comfortable willen reizen.

@BazzoS:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')