quote:Een werkelijk prachtige en roestvrije Maserati 420 Biturbo uit 1986. Precies zoals een Maserati hoort zijn; geen roest of andere ellende en een prachtige 2.0 liter V6 met twee carburateurs en twee fluitende turbo's, goed voor ruim 180 pk's. Volledig geserviced en met nieuwe distributieriemen voor zorgeloos gebruik. Deze 420 is zilverblauw metallic van kleur met een prachtig blauw stof/alcantara interieur. De auto is voorzien van centrale portiervergrendeling met afstandbediening, 4 electrische ramen, electrische spiegels, electrisch te bedienen bestuurdersstoel en airconditioning. Om de originele lichtmetalen velgen liggen perfecte Michelin banden. Zoals gezegd is de auto prachtig strak en roest- en schadevrij en volledig geserviced en mag onze onze showroom verlaten voor slechts Euro 6.750,00
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=418
Koop een auto met een goede handremquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
gewoon kou op de botten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik wou net wegrijde met de eupfel, dus ik die handrem eraf halen enzo, wil ik achteruit, blijft die kutauto dus gewoon op die hardrem staanIk denk, proberen we het eens naar voren. Ik hoor knak en daar ging ik bijna de bosjes in
Toen kon ik weer achteruit. Wat kan het geweest zijn ? Vieze trommels ofzo ? (ja trommelremmen achter)
kou enzo... trommels vriezen vast... gewoon mee rijden (tenzij je achterwielen gewoon blokkerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:50 schreef Fugie het volgende:
leuk leuk
ik weet ik weetquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
electronica kan kapot... kut dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een auto met een goede handrem![]()
De S-type heeft dat relax, een electronische handrem, de t verkeerslicht de auto in de D laten staan, en toch je poot niet op de rem hoeven te houden, maar bij groen gewoon poot op t gas en de handrem ontgrendeld vanzelf
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ookquote:
veel amerikanen ook... is vooral leuk voor de botte boer die gewoon keihard op dat pedaal trapt... rekt je kabel enorm gauw van uitquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
een mercedes heeft een pedaal om de handrem er op te zetten dat is ook stoer![]()
overgens wel een leuke auto die bi turbo
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaguar rijdt serieus beter dan welke Mercedes, BMW of Audi dan ook. En in onderhoud en reparatie zijn ze nog goedkoper ook![]()
een uitmuntende vrouwenbak dusquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef Youp het volgende:
[..]
onze notaris gaat nou net zn jag wegdoen omdat hij het maar een klere hok vind en hij bmw veel beter vind rijden
smaken verschillen
dus als je een viaduct oprijd ga je automatisch 180 graden in de rondte omdat die fucking handrem er op gaatquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
1) ik doe t onderhoud aan mn wagen zelf, dus die is altijd 100% in orde.
2) Jaguar geeft meer garantie dan wel merk dan ook, dus de electronika zit wel goed.
3) Zo'n pedaal is kut, 90% van de mensen trekt t eerste half jaar vaker de motorkap open dan de handrem erafDeze electronische handrem werkt automatisch (hij gaat er op een helling ook automatisch op)
een 7 seriequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten hoeveel 7-serie's en S-klasse's wij inruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |