quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
Wie gaan we scheren?
jij bent gewoon jaloers dat daar in het Noorden met meer inzet wort gespeeld dan bij je eigen clubquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
Die die die.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-topictitel.
Een ajacied die een fantopic voor die boeren uit Friesland opent.
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??quote:
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed natquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eendje.. nog lekker geslapen?? Gedroomd over wc's??
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k denk t, en over doortrekken dan want vanochtend was mn bed nat
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Dat zal je dan net zien.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Heb ik een teleurgestelde SCH aan de telefoon. Wil ik hem steunen in deze moeilijke uren......Is z'n beltegoed op
lijkt me echt zwaar klotequote:Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef superjoden het volgende:
pffffwat een gezeik straks om alle spullen te verdelen, maar ja het moet nu eenmaal.internet dus te laat opgezegt dus dat wordt 2 maanden extra doorbetalen
ga zo maar eens even maffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |