quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Het is omdat ik niet van de Hollandsche keuken houd hoor, Bosbeetle.. Snert al helemaal niet.. Niets persoonlijks verder.
Ach, wordt het toch nog verkocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]! achja met dit weer kan ik een vet bord snert wel waarderen
en al was het wel persoonlijk bedoeld dan vind ik snert nog lekker
Maar dan wel echte met een varkenspoot en ribbetjes en worst erin gemaakt door mijn moeder .. niet uit een blik ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, wordt het toch nog verkocht.
Dat siert je dan weer. Ik heb ook een aversie tegen blikvoer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel echte met een varkenspoot en ribbetjes en worst erin gemaakt door mijn moeder .. niet uit een blik ofzo
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:09 schreef het_fokschaap het volgende:
worteltjes
quote:uit blik![]()
idd ik eet niks uit blik .. ohja behalve ananas op lichte siroopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer. Ik heb ook een aversie tegen blikvoer.
Dat kan dan nog wel.. Op zijn tijd, ik houd niet zo van zoetheid met uitzondering van chocola.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd ik eet niks uit blik .. ohja behalve ananas op lichte siroop!
zoet is ok mits ananas op lichte siroopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan dan nog wel.. Op zijn tijd, ik houd niet zo van zoetheid met uitzondering van chocola.
En mijn koffie moet je al helemaal geen suiker in doen, tenzij je ruzie wil natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoet is ok mits ananas op lichte siroop! (zolang het maar niet suiker in koffie is of andere blasphemistische toevoegingen van suiker )
idd !quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
En mijn koffie moet je al helemaal geen suiker in doen, tenzij je ruzie wil natuurlijk.
Laten we dan eens iets verzinnen waarmee we het niet eens zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd !oei wat zijn we het eens !
Kut met een grote T ! ohja en een grote U en een grote Kquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we dan eens iets verzinnen waarmee we het niet eens zijn.
Wat vind jij van paarden?
We zijn het toch niet weer eens? Ik ben gek op paarden, maar dan wel in plakjes op brood.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kut met een grote T ! ohja en een grote U en een grote K!
ja paarde rook vleesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn het toch niet weer eens? Ik ben gek op paarden, maar dan wel in plakjes op brood.
ohkee dan zijn we het nu niet eensquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:53 schreef Alicey het volgende:
Vaag schilderij.. Het zit vol met allerlei ongedefinieerde dieren, althans - dat zie ik...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Een muis kan ik met moeite zien, maar de muis "klopt" niet.
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]huh het is toch duidelijk een muis !
of aan mij maar het schilderij heet ook underwatermouse dus ik denk aan jouquote:
Of de schilder kan niet schilderen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of aan mij maar het schilderij heet ook underwatermouse dus ik denk aan jou!
dit is er een van adam stennett ! die maakt voornamelijk schilderijen met muizenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, is dat een schilderij van die vent die ook die cocktails levensecht schildert ? een collega heeft zo'n ding thuishangen.
owquote:Op zondag 20 februari 2005 00:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit is er een van adam stennett ! die maakt voornamelijk schilderijen met muizen
Dat gaan ze niet leuk vindenquote:Op zondag 20 februari 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet vandaag naar Friesland![]()
(en ik ben te laat)
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet leuk vinden. Noorderlingen zijn vrij stipt ingesteld
.
Goedemorgen. Probeer eensquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.
Goedemorgen trouwens allemaal, ik ben weer opgestaan uit een warm bed in een koude kamer.
Caffeine-shot heb ik (uiteraard) al ingenomen, hetgeen ook weer veel goed maakt.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen. Probeer eens, dat warmt je op, geestelijk en lichamelijk
Misschien heb je wel Friese vooroudersquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je wel Friese voorouders
Ai, een reactie uit de ontkenningsfase. Geeft niks hoor Alice.quote:
Ik ben geen Friezin.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ai, een reactie uit de ontkenningsfase. Geeft niks hoor Alice.Het verleden accepteren is nou eenmaal moeilijk.
Toch houden we van jequote:
ik wel, m'n oma komt uit de Knype !quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je wel Friese voorouders
Nee, want ik zeg juist dat ik geen Friezin ben.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We gaan geen Friezen beledigen hè!
Bij een fokker op bezoekquote:Op zondag 20 februari 2005 11:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat gaan ze niet leuk vinden. Noorderlingen zijn vrij stipt ingesteld
.
Je bent nu vast al weg, maar wat ga je hiero uitvreten?
Gelukkig zitten wij in de randstad jaquote:Op zondag 20 februari 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, want ik zeg juist dat ik geen Friezin ben.
De randstad zit dus met mij opgezadeld.
Jij zit nog in een dorp achteraf.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:37 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij in de randstad ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |