Mjah, hoewel ik de bovenste 2 schrap uit mijn lijstje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
SUIKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRelativiteit.
Zoiets?
Ah, gewoon statistische lafheid; als je op onaardigheid betrapt wordt heb je jezelf alvast ingedekt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
Ik doe niet tegen iedereen aardig hoor Karboenkeltje.Maar het is dan ook meer bedoeld als disclaimer.
Ah, doen! Het is best leuk tot zover. Ik krijg soms het idee dat fysici (meer dan anderen) getalenteerd schrijvers zijn. Misschien komt het omdat ze een scherp inzicht in de realiteit hebben. De realiteit is immers hilarisch, al was het alleen al omdat deze anders diep-tragisch zou zijn.quote:Ik heb het niet gevolgd, Karboenkeltje.
Ik gebruik doorgaans 250 mg tabletten, die zijn niet bepaald "zwaar" te noemen. Het voordeel van ibuprofen is vooral dat het erg snel werkt. Maar nu zit ik me wel af te vragen of het één ongezonder dan het ander is. Eventjes eens een keer aan een medicijnenvriendje van me vragen.quote:ibuprofen heb ik nooit gebruikt (Ik heb sowieso zelden pijn, en als ik pijn heb is een licht middel voldoende),
Ja, ibu deed dat ook wel een beetje maar wat mij betreft had het te weinig om mijn lichaam vol te gieten met vreemde stoffen. Overigens doet paracetamol helemaal niets (letterlijk) bij mij.quote:maar bij paracetamol heb ik wel het idee dat het toch enigszins helpt tegen het "zieke" gevoel..
QUEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da's mijn band.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:26 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand nog interesse in een kaartje voor Queen de Musical in Keulen vanavond naast mijn ouders ?
ik heb ze alleen moeten laten gaan omdat ik gewoon nog niet lekker in m'n vel zit na m'n griep.
Misschien ben je immuun voor het bestanddeel placeboquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Overigens doet paracetamol helemaal niets (letterlijk) bij mij.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, gewoon statistische lafheid; als je op onaardigheid betrapt wordt heb je jezelf alvast ingedekt.
Dat laatste ben ik het wel mee eens. Iets is niet per se tragisch of hilarisch, het hangt meer af van de zienswijze die je hanteert.quote:[..]
Ah, doen! Het is best leuk tot zover. Ik krijg soms het idee dat fysici (meer dan anderen) getalenteerd schrijvers zijn. Misschien komt het omdat ze een scherp inzicht in de realiteit hebben. De realiteit is immers hilarisch, al was het alleen al omdat deze anders diep-tragisch zou zijn.
Gezond zijn medicijnen vrijwel nooit.quote:Ik gebruik doorgaans 250 mg tabletten, die zijn niet bepaald "zwaar" te noemen. Het voordeel van ibuprofen is vooral dat het erg snel werkt. Maar nu zit ik me wel af te vragen of het één ongezonder dan het ander is. Eventjes eens een keer aan een medicijnenvriendje van me vragen.
Hmmm.. Ja, ik weet het eigenlijk niet. Zoals gezegd, zo vaak heb ik niet pijn, en koortsig voel ik me ook niet vaak...quote:Ja, ibu deed dat ook wel een beetje maar wat mij betreft had het te weinig om mijn lichaam vol te gieten met vreemde stoffen. Overigens doet paracetamol helemaal niets (letterlijk) bij mij.
meer info: http://www.musicals.de/queen-musical/we-will-rock-you.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
QUEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da's mijn band.En die van Qu63.
Mja, jammer dat ik een hekel aan musicals hebquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
meer info: http://www.musicals.de/queen-musical/we-will-rock-you.html
als je wilt, kun je m'n mams even bellen
ik eigenlijk ook, maar m'n moeder had het geregeld voor de verjaardag van m'n vader dus dacht ik leuk als ik meega...en nu kan ik niet omdat ik ziek ben...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, jammer dat ik een hekel aan musicals heb
Situatie: ik bel de moeder van Fokschaap op.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook, maar m'n moeder had het geregeld voor de verjaardag van m'n vader dus dacht ik leuk als ik meega...en nu kan ik niet omdat ik ziek ben...
waarschijnlijk zou ze dan nee zeggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Situatie: ik bel de moeder van Fokschaap op.
"Ja hallo, met Haushofer. Bent U de moeder van Fokschaap?"![]()
Zo van ik ontken allesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk zou ze dan nee zeggen.
Vast beter, gaan ze straks de hele tijd je post history natrekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
neuh...ze weten ook niet dat ik eerst Viola_holt was, laat staan het_fokschaap
wie weet zitten ze binnenkort zelf op fok!, ze krijgen internet via de kabel binnenkortquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast beter, gaan ze straks de hele tijd je post history natrekken.
of het_fokschaap en de_fokbeer, en dan moet jij je maar veranderen in het_foklam.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wie weet zitten ze binnenkort zelf op fok!, ze krijgen internet via de kabel binnenkort
pa_schaap en ma_schaap
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
of het_fokschaap en de_fokbeer, en dan moet jij je maar veranderen in het_foklam.
jaaaaah...en dan een fokmeet...Meet the Parents !quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:39 schreef Bensel het volgende:
of ze gaan samen onder de naam: de_fokkers
De schaapmeet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jaaaaah...en dan een fokmeet...Meet the Parents !
niet als het halal is bereid.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Is het nou kwalijk om lamsvlees te eten?
vooral ook wat je slacht. een varken is nooit halal, altijd haram...behalve als je bijna verhongerd en er even niets halals voorhanden isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Halal heeft afaik niets met bereiding te maken, maar met de wijze waarop het geslacht is..
Nouja, ik houd toch niet zo van varken, dus dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vooral ook wat je slacht. een varken is nooit halal, altijd haram...behalve als je bijna verhongerd en er even niets halals voorhanden is
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
Het is omdat ik niet van de Hollandsche keuken houd hoor, Bosbeetle.. Snert al helemaal niet.. Niets persoonlijks verder.
Ach, wordt het toch nog verkocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]! achja met dit weer kan ik een vet bord snert wel waarderen
en al was het wel persoonlijk bedoeld dan vind ik snert nog lekker
Maar dan wel echte met een varkenspoot en ribbetjes en worst erin gemaakt door mijn moeder .. niet uit een blik ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, wordt het toch nog verkocht.
Dat siert je dan weer. Ik heb ook een aversie tegen blikvoer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel echte met een varkenspoot en ribbetjes en worst erin gemaakt door mijn moeder .. niet uit een blik ofzo
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:09 schreef het_fokschaap het volgende:
worteltjes
quote:uit blik![]()
idd ik eet niks uit blik .. ohja behalve ananas op lichte siroopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer. Ik heb ook een aversie tegen blikvoer.
Dat kan dan nog wel.. Op zijn tijd, ik houd niet zo van zoetheid met uitzondering van chocola.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd ik eet niks uit blik .. ohja behalve ananas op lichte siroop!
zoet is ok mits ananas op lichte siroopquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan dan nog wel.. Op zijn tijd, ik houd niet zo van zoetheid met uitzondering van chocola.
En mijn koffie moet je al helemaal geen suiker in doen, tenzij je ruzie wil natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoet is ok mits ananas op lichte siroop! (zolang het maar niet suiker in koffie is of andere blasphemistische toevoegingen van suiker )
idd !quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
En mijn koffie moet je al helemaal geen suiker in doen, tenzij je ruzie wil natuurlijk.
Laten we dan eens iets verzinnen waarmee we het niet eens zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd !oei wat zijn we het eens !
Kut met een grote T ! ohja en een grote U en een grote Kquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we dan eens iets verzinnen waarmee we het niet eens zijn.
Wat vind jij van paarden?
We zijn het toch niet weer eens? Ik ben gek op paarden, maar dan wel in plakjes op brood.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kut met een grote T ! ohja en een grote U en een grote K!
ja paarde rook vleesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn het toch niet weer eens? Ik ben gek op paarden, maar dan wel in plakjes op brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |