maakt het nog uit in je liefde voor één van twee ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn ene hond is erg dom en erg gehoorzaam, de ander is erg slim en erg ongehoorzaam.
Ik denk dat we geen analogie moeten trekken met het christendom.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn ene hond is erg dom en erg gehoorzaam, de ander is erg slim en erg ongehoorzaam.
Ik dacht hetzelfde, maar wilde het niet neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen analogie moeten trekken met het christendom.
Nou, die domme had ik als puppie al, terwijl ik die slimme pas als tweejarige kreeg. Die domme is dus echt mijn kindje, maar ik ben ook stapeldol op die andere.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
maakt het nog uit in je liefde voor één van twee ?
Misschien juist wel!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat we geen analogie moeten trekken met het christendom.
nu dient de vraag zich aan....nature or nurture ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, die domme had ik als puppie al, terwijl ik die slimme pas als tweejarige kreeg. Die domme is dus echt mijn kindje, maar ik ben ook stapeldol op die andere.
Neuh, wel nieuwe vakken en nieuwe praktika. En nog een artikeltje voor natuurkunde.nl wat voor zondag afmoet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn interesse heb je in ieder geval.
Weer nieuwe tentamens dat je minder tijd hebt?
Nou, dat moet wel nature zijn, aangezien ik zelf erg slim ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
nu dient de vraag zich aan....nature or nurture ?
Succes dan maar alvast.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, wel nieuwe vakken en nieuwe praktika. En nog een artikeltje voor natuurkunde.nl wat voor zondag afmoet.
Ga je dan maandag in mijn entanglement topic reageren?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, wel nieuwe vakken en nieuwe praktika. En nog een artikeltje voor natuurkunde.nl wat voor zondag afmoet.
Tot op zekere hoogte kun je dieren inderdaad "maken".. Hoewel ook daar grenzen aan zitten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, dat moet wel nature zijn, aangezien ik zelf erg slim ben.![]()
Die domme is wel een heel erg moederskindje. Dat is mijn schuld. Ik had haar als puppie altijd op schoot, sleepte altijd met haar om. Ze is vreselijk plakkerig en aanhankelijk.
Ach, je kan het maar kwijt zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:55 schreef het_fokschaap het volgende:
een vriendin van me heeft me net een dampo stoombadje thuisbezorgd. erg lief. maar is nog een hele belevenis. snot en vocht komen eruit aan alle kanten
heel kezellig en heel knus
tja, na drie dagen ziek thuis ging m'n eigen usericon me tegenstaanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
Je nieuwe user icon valt mij nu trouwens pas op
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah, hier zitten ook een paar zieken. Oftewel een aanmeldpost. Wee mij.
Die laatste zin in verband met een bepaald tipoc van MUUS.
het heerst hè.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:04 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah, hier zitten ook een paar zieken.
Als substituut is whisky te gebruiken, maar samen gebruiken is niet altijd even verstandig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het heerst hè.
net weer een paracetamol naar binnen gewerkt.
Neen, als er iets heerst ben ik het wel.quote:
Helpen pijnstillers tegen dat vervelende slappe, koortsige gevoel en tegen het gevoel dat er een met snot gevulde 200 litertank in mijn voorhoofdsholte zit? Ik gebruik die dingen eigenlijk alleen bij hoofdpijn.quote:net weer een paracetamol naar binnen gewerkt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Helpen pijnstillers tegen dat vervelende slappe, koortsige gevoel
quote:en tegen het gevoel dat er een met snot gevulde 200 litertank in mijn voorhoofdsholte zit?
Ik ben een beetje suf, maar da's gewoon omdat ik weinig geslapen heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:18 schreef Doffy het volgende:
* Doffy wandelt fluitend en 100% gezond door z'n kantoor
wrijf het er nog even inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:18 schreef Doffy het volgende:
* Doffy wandelt fluitend en 100% gezond door z'n kantoor
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_tot_epidemie.htmlquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Neen, als er iets heerst ben ik het wel.
Wauw, lang geleden dat ik mijn favoriete arrogante opmerking heb kunnen gebruiken.
[..]
stoombadje voor het overgrote deel van die 200 litertank. paracetamol voor de 50 liter die nog achterblijft.quote:Helpen pijnstillers tegen dat vervelende slappe, koortsige gevoel en tegen het gevoel dat er een met snot gevulde 200 litertank in mijn voorhoofdsholte zit? Ik gebruik die dingen eigenlijk alleen bij hoofdpijn.
*Ping.* Het experiment gaat nu in.
wa's dah ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:1,3,7-trimethylxanthine
1,3,7-trimethylxanthine
1,3,7-trimethylxanthine
Ik weet het niet. Open eens een topic met "Beoordeel mijn afzichtelijke uiterlijk"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:24 schreef Doffy het volgende:
Ben ik zo afstotelijk dan?
Btw: wanneer houden we nu eens definitief op met de rude-topics, of schoppen we ze allemaal richting TRU of ONZ? Het gaat over een hoop flauwekul, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen W, F of L meer in ontdekken...
Of kijk in mijn fotoboek.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:55 schreef Yosomite het volgende:
Ik weet het niet. Open eens een topic met "Beoordeel mijn afzichtelijke uiterlijk"
Plaats een foto.. En wacht de reactie af.
Ik ben ervan overtuigd dat talloze mensen spontaan een WFL meet willen houden met jou.
zo had ik het ook niet opgevat.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Doffy het volgende:
Maar mijn post was geen open relatiesollicitatie, want ik ben reeds voorzien
Nee, maar je bent niet altijd even lief voorquote:
Meer een vraagstuk voor het feedback-topic. Het hangt er een beetje van af waar rude heen wil.quote:Btw: wanneer houden we nu eens definitief op met de rude-topics, of schoppen we ze allemaal richting TRU of ONZ? Het gaat over een hoop flauwekul, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen W, F of L meer in ontdekken...
Wat is er mis met polygamie?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Of kijk in mijn fotoboek.
Maar mijn post was geen open relatiesollicitatie, want ik ben reeds voorzien
Hoe dat zo livEliveD?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Gieren de hormonen ook bij jullie door het lijf?
Valt wel mee volgens mij maar ik geen expertquote:
Ook last van dat lentegevoel?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Gieren de hormonen ook bij jullie door het lijf?
Stress, Alicey, stress. Maar het was meer een beetje loze opmerking eigenlijk (nu ik hem teruglees hoop ik dat ie niet onthouden wordt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Hoe dat zo livEliveD?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook last van dat lentegevoel?
Bupatihquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stress, Alicey, stress. Maar het was meer een beetje loze opmerking eigenlijk (nu ik hem teruglees hoop ik dat ie niet onthouden wordt.)
Aan de andere kant kun je het als open vraag zien om, eeeehh, weet ik veel, eeehh te vertellen hoe gelukkig je bent met <insert name>![]()
- nee hoor, je bent een lief kereltje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:24 schreef Doffy het volgende:
Ben ik zo afstotelijk dan?
Btw: wanneer houden we nu eens definitief op met de rude-topics, of schoppen we ze allemaal richting TRU of ONZ? Het gaat over een hoop flauwekul, maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen W, F of L meer in ontdekken...
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
Ik ben een beetje erg hyper... Ben ik de hele week al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |