Friesland is dan ook verkapt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef het_fokschaap het volgende:
moeten ze altijd aan de lijn of mogen ze ook los ? het ziet er nou niet echt gevaarlijk uit op de foto
Komen die honden nou ongeveer tot je knie, of vertekent de foto het?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Stabij-wetterhoun-bastaards.
[afbeelding]
Ben je mal. Verstaan is goed genoeg. Ik spreek ook geen Fries. Zou het wel kunnen, maar doe het niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
Friesland. Mmmm tja, dan moet ik ook Fries leren
*Gaat naast hond staan*quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
Komen die honden nou ongeveer tot je knie, of vertekent de foto het?
ik dacht dat ze tegenwoordig inburgeringscursussen verplichten ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je mal. Verstaan is goed genoeg. Ik spreek ook geen Fries. Zou het wel kunnen, maar doe het niet.
Best nog wel een redelijk formaat hond dus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*Gaat naast hond staan*
Tot m'n knie inderdaad.
Waaat? Nou, dan mag ik ook wel eens gaan inburgeren. Volgens mij is het allemaal facultatief hoor. Er is wel een vrouw die een inburgeringsboekje heeft geschreven voor Randstedelingen die naar Friesland emigreren. Maar dat is enigszins grappig bedoeld geloof ik.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
ik dacht dat ze tegenwoordig inburgeringscursussen verplichten ?
Dat boekje heeft mijn moeder aan haar Hollandse werkgever gegeven toen ie naar Friesland was verhuist.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is wel een vrouw die een inburgeringsboekje heeft geschreven voor Randstedelingen die naar Friesland emigreren. Maar dat is enigszins grappig bedoeld geloof ik.
Wat is er gebeurd? Toch niet iets heel vervelends hoop ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goeiemorgen btw! Dronken jongens zijn ***!&@#!($^@)~_@!+_^$^**(@#$%!! Sommige mensen zouden echt geen alcohol moeten drinken..
Ik ben er ook wel benieuwd naar.. Ik weet alleen niet of het tussen neus en lippen door lukt.quote:Maar ok, over tot de orde van de dag: wie wil mij de chaostheorie uitleggen?![]()
Heb de zijkant van een tafel tegen mijn hoofd gekregen omdat een paar jongens het nodig vonden om een stuk of 10 man om te duwen (en ik stond daar dus tussen).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Toch niet iets heel vervelends hoop ik?
Oh ik wist niet dat het zo omvangrijk was? Misschien dan inderdaad een idee voor een nieuw topic?quote:Ik ben er ook wel benieuwd naar.. Ik weet alleen niet of het tussen neus en lippen door lukt.
Ohw, lekker zoiets ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb de zijkant van een tafel tegen mijn hoofd gekregen omdat een paar jongens het nodig vonden om een stuk of 10 man om te duwen (en ik stond daar dus tussen).![]()
Ik weet niet of het omvangrijk is, ik zeg alleen dat ik niet weet of het zo behandeld kan worden. Anders kan een nieuwe for dummies topic denk ik ook wel helpen.. De vraag is even wie begint.quote:[..]
Oh ik wist niet dat het zo omvangrijk was? Misschien dan inderdaad een idee voor een nieuw topic?
Je zou het altijd kunnen proberen.. Met een heldere OP moet de feedback ook wel goed gaan denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan wel een topic maken met die titel, maar de OP wordt dan niet echt heel interessant
En de vraag is dan of er weer een stel mensen zo vriendelijk, geduldig en op voldoende op de hoogte zijn om daarin te komen posten.
Ik had gister wel een grote bult op mijn voorhoofd, maar wat ijsblokjes helpen dan wel goed gelukkig. Ook wat EHBO-reiki is altijd handigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw, lekker zoiets ja.
Hoop dat je er niets aan hebt overgehouden en dat de hoofdpijn weg is?
quote:Ik weet niet of het omvangrijk is, ik zeg alleen dat ik niet weet of het zo behandeld kan worden. Anders kan een nieuwe for dummies topic denk ik ook wel helpen.. De vraag is even wie begint.
Mooi, wel vervelend dat er alsnog een bult is..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik had gister wel een grote bult op mijn voorhoofd, maar wat ijsblokjes helpen dan wel goed gelukkig. Ook wat EHBO-reiki is altijd handig. Nu zie je de bult nog wel een beetje maar het valt mee opzich. Heb nu geen hoofdpijn.
![]()
Nee, alleen vaag het een en ander, wat er misschein niet eens mee te maken heeft. Laat het uitleggen dus maar even aan anderen over deze keer.quote:[..]Je kent de theorie zelf niet dan? Niet dat jij al die topics moet openen hoor, maar vraag het me zo af.
We hanteren geen puntensysteem ofzo hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil wel een poging wagen met een mooie OP
Waarbij ik wel even wil aantekenen dat ik nog geen ervaren topicstarter ben, dus dat men niet te kritisch naar mijn openingspost moet kijken
Ik hoop dat het niet als foute vraag wordt ervaren, maar wat is precies de reden dat je geen kinderen wilt?quote:Het is dat ik geen kinderen wil, maar dat zou inderdaad mijn uitgangspunt zijn als ouder.
Mijn interesse heb je in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort nog ff verder met dat relativiteitstopic, mits er mensen zijn die het nog interessant vinden. Heb alleen niet zo gek veel tijd de komende dagen.
Er valt hier natte sneeuw.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:20 schreef het_fokschaap het volgende:
het sneeuwt hier nat
het natte sneeuwt hier
kinderen zijn hinderenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet als foute vraag wordt ervaren, maar wat is precies de reden dat je geen kinderen wilt?
....en de toekomstquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
....en de toekomst
Kinderen kunnen ook leuk zijn, het zijn veelal de ouders die de kinderen hinderlijk maken. Net als met huisdieren, zeg maar![]()
als ik het nieuws over global warming/dimming etc. moet geloven is er weinig toekomstquote:
kinderen van anderen zijn wel leuk...voor een paar uurquote:Kinderen kunnen ook leuk zijn, het zijn veelal de ouders die de kinderen hinderlijk maken. Net als met huisdieren, zeg maar![]()
Daarom ook het voorbehoud 'veelal' in het zinnetje. Je hebt natuurlijk kinderen die iets mankeren (ADHD is dan nog redelijk onschuldig vergeleken bij socio- en psychopaten die zo zegt men aldus geboren worden), maar in de meeste gevallen zijn hinderlijke kinderen gewoon ontzettend slecht opgevoedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk denk ik. Hoewel het bij ADHD-kinderen niet aan de ouders hoeft te liggen..
Is het voldoende reden dat ik geen enkele reden kan bedenken om ze wèl te willen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat het niet als foute vraag wordt ervaren, maar wat is precies de reden dat je geen kinderen wilt?
Ik denk het wel.. Het wel willen heeft denk ik ook veel met gevoel te maken..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is het voldoende reden dat ik geen enkele reden kan bedenken om ze wèl te willen?
Veel ouders vinden ook alles wat hun kinderen doen leuk... Dat is denk ik het grootste probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarom ook het voorbehoud 'veelal' in het zinnetje. Je hebt natuurlijk kinderen die iets mankeren (ADHD is dan nog redelijk onschuldig vergeleken bij socio- en psychopaten die zo zegt men aldus geboren worden), maar in de meeste gevallen zijn hinderlijke kinderen gewoon ontzettend slecht opgevoed
Ik kijk geen TV, maar anders had ik misschien zelfs gekeken.quote:leuk tv-programma op zondagavond trouwens: EHBO bij opvoeden![]()
Lijkt me een goede reden, maar ik vind iedere reden voor wel of niet een goede, als er maar over nagedacht isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is het voldoende reden dat ik geen enkele reden kan bedenken om ze wèl te willen?
iedereen moet vooral doen en laten wat hem/haar goeddunkt. word jij niet een beetje angstig als je die berichten hoort over de ijskap in groenland etc...global warming/dimming.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat mensen geen redenen hoeven te geven, zowel het wel als niet willen van kinderen valt te classificeren als egoistisch, maar een beperkte hoeveelheid egiosme is een gezond onderdeel van het leven.
je moet die beesten ook kruizen met zo'n wetterhoun. daar worden ze een stuk slimmer vanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:56 schreef Doffy het volgende:
Mijnheeft een Friese stabij, enorm dom maar wel erg lief beest
![]()
![]()
Bookmark Doffyquote:herken de tvp!
Ach, ik denk dat iedere generatie wel zijn zorgen voor de toekomst had mbt kinderen. MIsschien was het in het verleden minder gemakkelijk dan tegenwoordig om dan maar geen kinderen te nemen, maar de zorgen waren er toch wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
iedereen moet vooral doen en laten wat hem/haar goeddunkt. word jij niet een beetje angstig als je die berichten hoort over de ijskap in groenland etc...global warming/dimming.
je hoort er steeds meer over. ik ben er nu toch al, dus ik zit het wel uit, maar om er nou nog kinderen mee op te zadelen. maar goed, misschien is het allemaal erg overtrokken en loopt het wel los
Ik vind dat wel hele leuke honden!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:56 schreef Doffy het volgende:
Mijnheeft een Friese stabij, enorm dom maar wel erg lief beest
![]()
![]()
herken de tvp!
Is het niet zo dat de dag des oordeels een self forfilling prophecy is?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ik het nieuws over global warming/dimming etc. moet geloven is er weinig toekomst
misschien zijn het doemscenario's. en als dat niet doorgaat dan is het wel de dag des oordeels als we de reli's moeten geloven.
[..]
kinderen van anderen zijn wel leuk...voor een paar uur
mja, ljkt me wel. zodra er iets gebeurd dat er op lijkt zal een reli dit aan de dag des oordeels zoals beschreven in de bijbel koppelen. het is te hopen dat we het uitzitten tot Jezus daadwerkelijk verschijnt zodat we ze gelijk kunnen geven.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de dag des oordeels een self forfilling prophecy is?
Nee, ik hou wel van zo'n "beetje dom" en mega-eigenwijs beest. Ik vind 't niks als honden te gehoorzaam zijn (ik ben dan ook van huis uit een kattenmens - maar als 't dan toch een hond moet zijn, dan maar zo eentje).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet die beesten ook kruizen met zo'n wetterhoun. daar worden ze een stuk slimmer van
Ik boycot bookmarks.quote:Bookmark Doffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |