ohkee dan zijn we het nu niet eensquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:53 schreef Alicey het volgende:
Vaag schilderij.. Het zit vol met allerlei ongedefinieerde dieren, althans - dat zie ik...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Een muis kan ik met moeite zien, maar de muis "klopt" niet.
Dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]huh het is toch duidelijk een muis !
of aan mij maar het schilderij heet ook underwatermouse dus ik denk aan jouquote:
Of de schilder kan niet schilderen.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of aan mij maar het schilderij heet ook underwatermouse dus ik denk aan jou!
dit is er een van adam stennett ! die maakt voornamelijk schilderijen met muizenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
hee, is dat een schilderij van die vent die ook die cocktails levensecht schildert ? een collega heeft zo'n ding thuishangen.
owquote:Op zondag 20 februari 2005 00:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit is er een van adam stennett ! die maakt voornamelijk schilderijen met muizen
Dat gaan ze niet leuk vindenquote:Op zondag 20 februari 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet vandaag naar Friesland![]()
(en ik ben te laat)
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet leuk vinden. Noorderlingen zijn vrij stipt ingesteld
.
Goedemorgen. Probeer eensquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.
Goedemorgen trouwens allemaal, ik ben weer opgestaan uit een warm bed in een koude kamer.
Caffeine-shot heb ik (uiteraard) al ingenomen, hetgeen ook weer veel goed maakt.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:00 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen. Probeer eens, dat warmt je op, geestelijk en lichamelijk
Misschien heb je wel Friese vooroudersquote:Op zondag 20 februari 2005 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alicey ook, ookal is Alicey geen Noorderling.
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je wel Friese voorouders
Ai, een reactie uit de ontkenningsfase. Geeft niks hoor Alice.quote:
Ik ben geen Friezin.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ai, een reactie uit de ontkenningsfase. Geeft niks hoor Alice.Het verleden accepteren is nou eenmaal moeilijk.
Toch houden we van jequote:
ik wel, m'n oma komt uit de Knype !quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je wel Friese voorouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |