Wat ik pas schreef over die foto, die is genomen op het festival tomaat 2004, van de SP wel te verstaan....quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
overigens beter als deze gesouffleerde pvdaslet minder kaarten gaat verkopen.
dat maakt iets goed?quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat ik pas schreef over die foto, die is genomen op het festival tomaat 2004, van de SP wel te verstaan....
je mag vinden/zeggen wat je wil, alleen geef ik aan dat de naam pvdaslet niet helemaal klopt!quote:
ik ben een kritisch mens en ook tegenstanders beluister ik goed eer ik oordeel. ik vind hem in zijn shows metname een pvdaslet. dat ie ook heult met sp, tsja...zeg wat deed jij daar eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
je mag vinden/zeggen wat je wil, alleen geef ik aan dat de naam pvdaslet niet helemaal klopt!![]()
foto's maken met BN'ers! (en muziek luisteren etc.)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben een kritisch mens en ook tegenstanders beluister ik goed eer ik oordeel. ik vind hem in zijn shows metname een pvdaslet. dat ie ook heult met sp, tsja...zeg wat deed jij daar eigenlijk?
en vertel eens, welke bn'ers waren er allemaal?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
foto's maken met BN'ers! (en muziek luisteren etc.)
lache zeg! een heuse bngroupie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:23 schreef PM-girl het volgende:
Wel erg offtopic, maar ok,degenen die ik naast me of mijn medebezoekers op de foto heb gevangen?
- Javier Guzman
- Jan Douwe Kroeske
- Agnes Kant
- Jan Marijnissen
- Ali B.
- Bob Fosko
- Chiel Montagne
- aantal kamerleden (o.a. remi poppen, jan de wit)
ok, nu weer ontopic!
als niet alle muziek tof is, moet je wat op zo'n dag (en met name als je niet als een fanatiekeling alle lezingen op de eerste rij wil bijwonen)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lache zeg! een heuse bngroupie.
Pffff zelfmoord plegen vind ik zo not done, wordt dan gangster of terrorist, maak jezelf in ieder geval nuttig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:14 schreef haagse_elfje het volgende:
zag hem bij RTL Boulevard ging hij ff uithuilen bij kwalbert verlinde...
ik zou zelfmoord plegen als ik hem was....Javier
De media zanikt, en daardoor gaat Guzman zielig lopen lullen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:25 schreef fratsman het volgende:
Heeft ie nou onderhand alle nieuws- en showbizzprogramma's gehad met z'n gezanik?
Guzman slaat terug!quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:32 schreef JohnDope het volgende:
De media zanikt, en daardoor gaat Guzman zielig lopen lullen.
Heeft niemand dat joch ooit geleerd dat je moet stilzitten als je geschoren wordt?quote:Cabaretier Guzman sleept A.D. voor rechter over mishandelen kind
Javier Guzman, de cabaretier die samen met zijn broer op de Amsterdamse Wallen in elkaar geslagen zou zijn, pikt het niet meer! De man, die volgens de Amsterdsamse politie stomdronken was op zijn avondje uit in hoofdstedelijke hoerenbuurt en een nacht in de cel belandde omdat hij zich tegen de politie keerde toen die poolshoogte kwam, stapt naar de rechter. Hij is het zat dat dat hij wordt afgeschilderd als een dronkenlap die ook nog eens de moeder van zijn negen maanden baby slaat," zo zegt hij in Metro.
Een vriendin van Guzman, die tijdens het interview met Metro toevallig aanwezig is, zegt: "Ik heb 2,5 jaar een relatie met Javier gehad.Dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Maar hij is eerlijk en geen slecht mens.Die verhalen over vrouwen slaan zijn gewoon niet waar.Natuurlijk is hij af en toe een eikel maar dit is de
grootste bullshit ever. Schrijf dat maar op.
Guzman::"Het AD zegt dat mijn ex dat heeft gezegd.Maar dat is helemaal niet zo.We konden heftig ruzie hebben,welk stel heeft dat niet?Meer is het niet."
"Ze is nu negen maanden.Een prachtige dikke baby,een mooi lief meisje.Ze kan al kruipen maar alleen achteruit. Dat frustreert haar, vooral wanneer ze iets wil pakken dat voor haar ligt. Ik heb altijd aan journalisten verteld dat ik een dochter heb maar had liever niet dat ze dat opschreven, da ’s privé en heeft weinig met
mijn werk te maken.
Nu wordt het gebracht als groot nieuws.Het heeft mij verbaasd hoe verhalen hun eigen loop nemen.Ik wil dat het AD dat artikel gaat rectificeren terwijl ik geen idee heb hoe je dat moet aanpakken.Ik ben cabaretier,heb geen mediatraining gehad.Die aandacht van de media was zo massaal dat ik de regie kwijt was. Dit is dan ook het laatste interview wat ik hierover geef.
Bron.
quote:Ze is nu negen maanden.Een prachtige dikke baby,een mooi lief meisje.Ze kan al kruipen maar alleen achteruit. Dat frustreert haar, vooral wanneer ze iets wil pakken dat voor haar ligt.
als je niet zo grappig bent dan moet je wat om toch in de publiciteit te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
ja joh guzman , iedereen is het allemaal allang weer vergeten (lees : jou vergeten) rakel je het zelf allemaal maar weer eens op
Zekers.quote:
Dan weten we wat er aan de hand is..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shownieuws meldde dat ie of een burnout heeft of in een afkickkliniek in het buitenland zit...
quote:Javier Guzman zegt theatertournee af.
Javier Guzman zegt zijn voorstelling Ton Zuur wegens gezondheidsredenen voor de rest van het seizoen af. Een nadere toelichting hierop wilde zijn impresariaat vrijdag niet geven. Naar verwachting zal Guzman in september zijn tour hervatten.
Guzman kwam eerder dit jaar in het nieuws nadat hij en zijn broer in Amsterdam waren mishandeld. De cabaretier werd daarbij opgepakt door de politie omdat hij zich zou hebben misdragen. Omdat zijn impresariaat wel de mishandeling, maar niet zijn arrestatie bekendmaakte, ontstond twijfel over Guzmans slachtofferrol. Later legde Guzman uit dat hij "in alle staten was" toen de gearriveerde politie niet achter de daders aanging, maar zijn broer in de boeien sloeg.
Guzman liep bij het incident kneuzingen en een hersenschudding op. Ook toen moest hij voorstellingen afzeggen. Of het schrappen van de voorstellingen voor dit seizoen met de mishandeling te maken heeft, is niet bekend. Het impresariaat weigert hierop in te gaan.
dead serious. die gast is gewoon een alcoholist met hele nare trekjes. de reden dat ie zo tekeer is gegaan bij de "mishandeling' (quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
is dat serieus of netzoiets als al die geruchten die rondgingen toen Hans Teeuwen een tijdje niet meer het theater in ging?
ja, maar dat is niet de media.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
hebbie ook een bronnetje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |