Wat ik pas schreef over die foto, die is genomen op het festival tomaat 2004, van de SP wel te verstaan....quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
overigens beter als deze gesouffleerde pvdaslet minder kaarten gaat verkopen.
dat maakt iets goed?quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat ik pas schreef over die foto, die is genomen op het festival tomaat 2004, van de SP wel te verstaan....
je mag vinden/zeggen wat je wil, alleen geef ik aan dat de naam pvdaslet niet helemaal klopt!quote:
ik ben een kritisch mens en ook tegenstanders beluister ik goed eer ik oordeel. ik vind hem in zijn shows metname een pvdaslet. dat ie ook heult met sp, tsja...zeg wat deed jij daar eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
je mag vinden/zeggen wat je wil, alleen geef ik aan dat de naam pvdaslet niet helemaal klopt!![]()
foto's maken met BN'ers! (en muziek luisteren etc.)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben een kritisch mens en ook tegenstanders beluister ik goed eer ik oordeel. ik vind hem in zijn shows metname een pvdaslet. dat ie ook heult met sp, tsja...zeg wat deed jij daar eigenlijk?
en vertel eens, welke bn'ers waren er allemaal?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
foto's maken met BN'ers! (en muziek luisteren etc.)
lache zeg! een heuse bngroupie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:23 schreef PM-girl het volgende:
Wel erg offtopic, maar ok,degenen die ik naast me of mijn medebezoekers op de foto heb gevangen?
- Javier Guzman
- Jan Douwe Kroeske
- Agnes Kant
- Jan Marijnissen
- Ali B.
- Bob Fosko
- Chiel Montagne
- aantal kamerleden (o.a. remi poppen, jan de wit)
ok, nu weer ontopic!
als niet alle muziek tof is, moet je wat op zo'n dag (en met name als je niet als een fanatiekeling alle lezingen op de eerste rij wil bijwonen)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lache zeg! een heuse bngroupie.
Pffff zelfmoord plegen vind ik zo not done, wordt dan gangster of terrorist, maak jezelf in ieder geval nuttig.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:14 schreef haagse_elfje het volgende:
zag hem bij RTL Boulevard ging hij ff uithuilen bij kwalbert verlinde...
ik zou zelfmoord plegen als ik hem was....Javier
De media zanikt, en daardoor gaat Guzman zielig lopen lullen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:25 schreef fratsman het volgende:
Heeft ie nou onderhand alle nieuws- en showbizzprogramma's gehad met z'n gezanik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |