+ 10 Lomp.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
[B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ben jij een zelfstandige, stoere, moderne meid?
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
A) "Kom Samanth, gaan we samen op internet plaatjes zoeken over menstruatie."
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Mijn beeldje. Wat doe je?
a) "Ik heb hem toch gekocht."
b) "Wheheheheh."
c)
WHAHAHAHAHAHAH:D AHAaaAAaAaAAa!!!!!!!!!!!!!!!!1111111een!!!EEN!!@2222quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:52 schreef speedfreakssj het volgende:
Je krijgt de kans om met een SIG PE90 te schieten. wat doe je.
A: je pleegt heiligschennis en stopt goedkope troep in een SIG
B: Je koop ECHTE ammo en gaat alsnog schieten
C: je bent een arme sloeber met een krater in je hand en hebt 3 dagen nadat e je geld hebt gehad geengeld meer voor ammo.
Uit: Mijn eigen belevenis gisteren. SIG PE90
Jij en je vriendinnen vinden 'm weer lekker. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:01 schreef Crazyivan het volgende:
hij is weer lekker coby
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zus is zwanger, wat doe je?
a) Je overstelpt haar met goedbedoelde cadeautjes als rompertjes en rammelaars
c) Je geeft er een enkeltje met de abortusboot cadeau
d) Je vraagt haar op dinsdag te bevallen, omdat dan de vuilnisman langskomt
Oh God hou op, hou op, ik lig onder mijn buro van het lachenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
WHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
D...tenminste, dat gebeurt bij mij altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef Beach het volgende:
Je staat in de discotheek en wordt voortdurend aangestaard en aangesproken, wat doe je.
A- Je wordt alleen maar arroganter en neemt nog maar een BreeZah op de kosten van iemand anders
B- Je zoent de eerste beste kansloze versierder en bezorgt hem de nacht van zijn leven
C- Je gaat je make-up weer eens goed doen op de wc
D- Je gaat die jongens helemaal lekker maken en vervolgens loop je weg
Spongebob string
C natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:22 schreef Herald het volgende:
een klasgenoot is in handen gevallen van een loverboy, wat doe je?
a) niets, ze was toch maar een onzeker trutje dat het verdient om verkracht en mishandeld te worden
b) je schrikt je een hoedje en besluit om maar snel je maagdelijkheid te verliezen, in de hoop dat je marktwaarde dan daalt voor loverboys
c) niets, je hebt het veel te druk met de aandacht en dure cadeaus die je krijgt van die knappe oudere Marokkaanse jongen die al wekenlang bij het schoolplein staat met zijn BWM
E- Hoe bedoelt u, of ik nog maagd ben?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:28 schreef Beach het volgende:
Je bent een meisje en blijft bij je Marokkaanse vriendje slapen.
Wat zeg je tegen die ouders?
A- Stemt u ook Wilders?
B- Erg hé, die vrouwenonderdrukking in moslimlanden
C- Wat voor werk doet u?
D- Wat een leuke BMW, zeker lang voor moeten sparen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:30 schreef Herald het volgende:
[..]
E- Hoe bedoelt u, of ik nog maagd ben?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:22 schreef Herald het volgende:
een klasgenoot is in handen gevallen van een loverboy, wat doe je?
a) niets, ze was toch maar een onzeker trutje dat het verdient om verkracht en mishandeld te worden
b) je schrikt je een hoedje en besluit om maar snel je maagdelijkheid te verliezen, in de hoop dat je marktwaarde dan daalt voor loverboys
c) niets, je hebt het veel te druk met de aandacht en dure cadeaus die je krijgt van die knappe oudere Marokkaanse jongen die al wekenlang bij het schoolplein staat met zijn BMW
OMFG WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:57 schreef Herald het volgende:
Elke keer als jij met je vriendinnen aan het vertellen bent hoe geweldig de seks is met je vriend kijkt Fatima maar sipjes. Je weet dat zij vanwege haar geloof maagd moet blijven tot het huwelijk. Wat doe je?
a) je besluit om in het bijzijn van Fatima maar niet meer te pochen over je sekservaringen
b) je geeft haar een tip: "als je je anaal laat nemen blijft je maagdenvlies heel"
c) je geeft helemaal niks om die hoofddoek, je vertelt in haar aanwezigheid met nog meer enthousiasme hoe je een orgasme kreeg op het toilet van de disco
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef Dezz het volgende:
Je zit in de brugklas en je bent smoorverliefd op je gymleraar. Wat doe je?
A) Na de gymles ga je naar hem toe en laat pardoes je rokje omlaag zakken.
B) Je vraagt of hij met je naar een concert van K3 wil gaan
C) Als hij naar de WC gaat sluip je stiekem achter hem aan, waarna je hem daar probeert te pijpen.
D) Je wordt helemaal gek in je hoofd van verliefdheid waardoor je je probleem voorlegt op een forum, daar wordt je uiteraard keihard uitgelachen. Hierna ben je zo down, dat je je polsen doorsnijdt.
D- Je voert eerwraak uitquote:Op maandag 21 februari 2005 08:14 schreef doubledope het volgende:
Je zus is ongewenst zwanger wat zeg je?:
A: He, het komt allemaal goed.
B: 1 troost, mama wou het ook nooit...
C: Zo had ik het toch helemaal niet bedoeld?
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef Dezz het volgende:
Je zit in de brugklas en je bent smoorverliefd op je gymleraar. Wat doe je?
A) Na de gymles ga je naar hem toe en laat pardoes je rokje omlaag zakken.
B) Je vraagt of hij met je naar een concert van K3 wil gaan
C) Als hij naar de WC gaat sluip je stiekem achter hem aan, waarna je hem daar probeert te pijpen.
D) Je wordt helemaal gek in je hoofd van verliefdheid waardoor je je probleem voorlegt op een forum, daar wordt je uiteraard keihard uitgelachen. Hierna ben je zo down, dat je je polsen doorsnijdt.
Daar ik geen meisje ben, maar een jongen, wil ik toch even antwoord geven:quote:Op maandag 21 februari 2005 23:11 schreef Herald het volgende:
Echte liefde is:
a) niet grienen als hij je al op het eerste afspraakje ontmaagd
b) zonder mokken voor hem tippelen
c) zijn naam op je borst tatoeëren
[afbeelding]
De laatste tijd hoor je steeds vaker over vreemdelingenhaat. Dit geldt natuurlijk niet voor jou, jij bent absoluut niet xenofobisch want:
a) alleen getinte piemels mogen tussen jouw lippen
b) je vindt het allang niet meer erg dat ze je voor hoer uitmaken en aanranden in de bus
c) je hebt je mond gehouden toen ze je beste vriendin wurgden en in de hens zette.
[afbeelding]
Jij hoort bij het populaire kliekje jonge meisjes dat bij de oudere leerlingen (waaronder die ene knappe hunk) buiten staat te roken. Fatima wil er graag bij horen en komt op een argeloze namiddag bij jullie staan. Hoe het precies gebeurde weet je niet, maar plotseling staat haar snor in de fik, wat doe je?
a) niets
b) je spuugt in haar gezicht
c) je gooit Fatima op de grond, rolt haar heen en weer en probeert het vuur uit te trappen
5.in zijn ballen trappen en zeggen dat ie een bril moet kopen, ik ben gvd geen sletjequote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Slaaitjuh het volgende:
een jonge wil verder dan zoenen met je, wat doe jij:
1. je vraagt of ie ook anaal durft?
2. je roept je moeder en vraagt wat sex is?
3. je rent rennend door de gang?
4. je slaat hem met een kikker in zijn gezicht...
Ik ga voor b)quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zus is zwanger, wat doe je?
a) Je overstelpt haar met goedbedoelde cadeautjes als rompertjes en rammelaars
c) Je geeft er een enkeltje met de abortusboot cadeau
d) Je vraagt haar op dinsdag te bevallen, omdat dan de vuilnisman langskomt
Meestal A'tjes:quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef funmaster het volgende:
Met welk voorwerp masturbeer je het liefst?
A: Met mijn mobieltje. De telefoon op trilfunctie zetten en genieten maar!![]()
B: Met een colaflesje. Heb ik meteen wat te drinken
C: Met mijn vinger. Het heet toch niet voor niks vingeren?![]()
omg als jij pannakoning heet op em.nl dan is dat kutquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:
Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:
A. Je zegt eerlijk dat jij het was waarna zij haar polsen doorsnijd.
B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kutquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:35 schreef pannaking_ het volgende:
Je hebt gister hard liggen shaften met de vriend van je hartsvriendin en de volgende dag:
Je hartsvriendin komt bij je en verteld aan jou dat ze heeft gehoord dat haar vriendje is vreemd gegaan, wat doe je:
A. Je zegt eerlijk dat jij het was waarna zij haar polsen doorsnijd.
B. Je zegt dat het die vuile slet uit vmbo-k2C was(toevallig genaamd fatima) en snijd samen met je hartsvriendin fatima's polsen door.
C. Je zegt kut voor je waarna je hartsvriendin zegt dat ze haar polsen gaat doorsnijden waarop jij je bedenkt dat het heel fout is om te liegen zelfs voor een breezerslet en zegt tegen je vriendin: Laten we samen omstebuurt een snee in elkaars polsen zetten netzoals de killers in scream dat deden!
als jij marleen kock heet in het echt dan is dat kutquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
omg als jij pannakoning heette op em.nl dan is dat kut
hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
wat een goede vraag voor zo'n Yes of Tina bladquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
ben jij thuis????
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:22 schreef wickerman het volgende:
Je bent 12 jaar , je kop ziet er niet uit , je huid is zo vet als een frituurpan en je bent voor de eerste keer ongesteld...
Alleen op school moet je een spreekbeurt houden , en tijdens die spreekbeurt lek je door als een vergiet..
Wat doe je nu?
A) Je springt op tafel scheurt je kleren van je lijf en roept : "kijk eens wat een lekkere doorlek-kut".
B) Je trekt je broek uit en stopt een wortel in je kut, en zegt : "dit was mijn spreekbeurt , heeft er nog iemand vragen?"
C) Je vraagt de leraar of hij wel eens iemand geneukt heeft die ongesteld was.
D) Je snijdt 'live' voor de klas je polsen door.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:46 schreef wickerman het volgende:
Je bent een 12 jarig meisje en je kijkt scheel , je hebt een vreselijke drang naar sex en de gehandicapte vrijwilligers van de kinderboerderij schijnen dat ook geen probleem te vinden.
Je loopt door een weiland en opeens voel je een vreselijke pijn vannuit je aars opkomen....
Je draait je om en daar staat een grote zwarte hengst....
Terwijl je schreeuwt om hulp leeft de grote zwarte hengst zich uit op je...
Wat doe je?
A) Je zegt : "Hee paardje , mijn oma met haar stoma neukt me nog beter".
B) Je roept : "Godverdomme ik ben ongesteld kut paard".
C) Je roept : "Oehhh lekker , harder!".
D) Je snijdt je polsen door.
E) Je bijt de snikkel van het paard af.
F) Je vraagt of er nog wat op tv komt vanavond.
bquote:Op maandag 7 maart 2005 19:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Je komt erachter dat je vader een pedofiel is. Wat doe je?
a) Je vertelt het eerlijk tegen je moeder.
b) Je belt de kindertelefoon, om vervolgens je polsen open te snijden.
c) Je vraagt gelijk aan je pa of je mee mag doen met de eerstvolgende pedofiele groepsverkrachting.
D) je komt erachter dat het geen kauwgum is maar dat je broertje de Tina even heeft 'geleend'quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je Tina plakt dicht van de kauwgom, wat doe je?
A) Je gaat MSN'en
B) Je gaat SMS'en
C) Je gaat je optutten voor vanavond
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef _Yapser_ het volgende:
Je hebt een computer op je kamer. Welk programma gebruik je het meest?
a) msn messenger
b) internet explorer
c) Ik ben intelligent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |