+ 10 Lomp.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
[B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ben jij een zelfstandige, stoere, moderne meid?
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
A) "Kom Samanth, gaan we samen op internet plaatjes zoeken over menstruatie."
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Mijn beeldje. Wat doe je?
a) "Ik heb hem toch gekocht."
b) "Wheheheheh."
c)
WHAHAHAHAHAHAH:D AHAaaAAaAaAAa!!!!!!!!!!!!!!!!1111111een!!!EEN!!@2222quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:52 schreef speedfreakssj het volgende:
Je krijgt de kans om met een SIG PE90 te schieten. wat doe je.
A: je pleegt heiligschennis en stopt goedkope troep in een SIG
B: Je koop ECHTE ammo en gaat alsnog schieten
C: je bent een arme sloeber met een krater in je hand en hebt 3 dagen nadat e je geld hebt gehad geengeld meer voor ammo.
Uit: Mijn eigen belevenis gisteren. SIG PE90
Jij en je vriendinnen vinden 'm weer lekker. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:01 schreef Crazyivan het volgende:
hij is weer lekker coby
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Je zus is zwanger, wat doe je?
a) Je overstelpt haar met goedbedoelde cadeautjes als rompertjes en rammelaars
c) Je geeft er een enkeltje met de abortusboot cadeau
d) Je vraagt haar op dinsdag te bevallen, omdat dan de vuilnisman langskomt
Oh God hou op, hou op, ik lig onder mijn buro van het lachenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
WHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
D...tenminste, dat gebeurt bij mij altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef Beach het volgende:
Je staat in de discotheek en wordt voortdurend aangestaard en aangesproken, wat doe je.
A- Je wordt alleen maar arroganter en neemt nog maar een BreeZah op de kosten van iemand anders
B- Je zoent de eerste beste kansloze versierder en bezorgt hem de nacht van zijn leven
C- Je gaat je make-up weer eens goed doen op de wc
D- Je gaat die jongens helemaal lekker maken en vervolgens loop je weg
Spongebob string
C natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:22 schreef Herald het volgende:
een klasgenoot is in handen gevallen van een loverboy, wat doe je?
a) niets, ze was toch maar een onzeker trutje dat het verdient om verkracht en mishandeld te worden
b) je schrikt je een hoedje en besluit om maar snel je maagdelijkheid te verliezen, in de hoop dat je marktwaarde dan daalt voor loverboys
c) niets, je hebt het veel te druk met de aandacht en dure cadeaus die je krijgt van die knappe oudere Marokkaanse jongen die al wekenlang bij het schoolplein staat met zijn BWM
E- Hoe bedoelt u, of ik nog maagd ben?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:28 schreef Beach het volgende:
Je bent een meisje en blijft bij je Marokkaanse vriendje slapen.
Wat zeg je tegen die ouders?
A- Stemt u ook Wilders?
B- Erg hé, die vrouwenonderdrukking in moslimlanden
C- Wat voor werk doet u?
D- Wat een leuke BMW, zeker lang voor moeten sparen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:30 schreef Herald het volgende:
[..]
E- Hoe bedoelt u, of ik nog maagd ben?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:22 schreef Herald het volgende:
een klasgenoot is in handen gevallen van een loverboy, wat doe je?
a) niets, ze was toch maar een onzeker trutje dat het verdient om verkracht en mishandeld te worden
b) je schrikt je een hoedje en besluit om maar snel je maagdelijkheid te verliezen, in de hoop dat je marktwaarde dan daalt voor loverboys
c) niets, je hebt het veel te druk met de aandacht en dure cadeaus die je krijgt van die knappe oudere Marokkaanse jongen die al wekenlang bij het schoolplein staat met zijn BMW
OMFG WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:57 schreef Herald het volgende:
Elke keer als jij met je vriendinnen aan het vertellen bent hoe geweldig de seks is met je vriend kijkt Fatima maar sipjes. Je weet dat zij vanwege haar geloof maagd moet blijven tot het huwelijk. Wat doe je?
a) je besluit om in het bijzijn van Fatima maar niet meer te pochen over je sekservaringen
b) je geeft haar een tip: "als je je anaal laat nemen blijft je maagdenvlies heel"
c) je geeft helemaal niks om die hoofddoek, je vertelt in haar aanwezigheid met nog meer enthousiasme hoe je een orgasme kreeg op het toilet van de disco
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |