abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31380454
Zwolle - Pas 15 jaar jong en door een bedenkelijke vriendenclub gedwongen tot seks. Het overkwam een minderjarig meisje nadat ze op de kermis contact had gekregen met een 30 jarige Zwollenaar. Zeer walgelijk aan deze zaak was de naam die het groepje misbruikers aan het minderjarige meisje gaven: naamloos seksobject.

Hoofdverdachte in deze geruchtmakende sekszaak is een dertigjarige Zwollenaar. Hij had op de kermis kans gezien het telefoonnummer van het meisje te ontfutselen waarna hij meerdere keren seks met het meisje had. Daar bleef het niet bij want ook vrienden van de Zwollenaar mochten gebruik maken van de zogeheten bereidwillige handelingen van het minderjarige meisje. Tijdens de rechtzaak, waarbij de hoofdverdachte meerdere keren in conflict kwam met de rechters, waren de mannen van mening dat hen geen schuld ten laste mocht worden gelegd.

Het meisje zou zeer gemakkelijk in seks met jongens zijn. De hoofdverdachte maakte het wel erg bont door tijdens de zitting een T-shirt te dragen met daarop de zeer provocerende tekst: 'I only sleep with the best'. De rechtbank veroordeelde de mannen tot celstraffen die varieerden van vijf tot negen maanden. Ook werd er smartengeld van 1000 euro aan het slachtoffer toegekend.

Blik op Nieuws

Waar gaat dat heen met de maatschappij en de normen en waarden? Ben ik nou de enige die dit te debiel voor woorden vind?

[ Bericht 0% gewijzigd door The_day_after op 12-10-2005 12:02:30 ]
pi_31380510
Zieke gasten, bah! Die gasten moeten gecastreerd worden zonder verdoving
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_31380516
1000 euro smartengeld....pfieuw.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31380529
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31380531
5 tot 9 maanden. Dat zal ze afschrikken om jonge meisjes te misbruiken...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:59:19 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31380547
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Waar gaat dat heen met de maatschappij en de normen en waarden? Ben ik nou de enige die dit te debiel voor woorden vind?
idd, slechts 1000 euro smartegeld, das wel erg weinig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31380631
Dat fataal mag ook wel wat genuanceerder in de TT.

Maar wel een kwalijke zaak dat die gasten er zo mee omgaan.
Tevens is de straf uiteraard weer een komma te licht.
As a well-spent day brings happy sleep, so life well used brings happy death.
pi_31380661
Wordt het pubermeisje fataal?

Ik lees toch nergens dat ze dood is
pi_31380662
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...
pi_31380718
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het bar weinig . Vooral omdat ze er nog zo'n lol om maken in de rechtzaal notabene.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:05:28 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31380723
Fataal?
Ik lees nergens dat ze vermoord is of wel
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:06:10 #12
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31380745
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef erikh het volgende:
Wordt het pubermeisje fataal?

Ik lees toch nergens dat ze dood is
Dat stukje mis ik ook en ik hoop ook dat dat niet zo is gezien de toch al veels te lage straffen
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_31380818
5 tot 9 maanden? Ze mogen dus al weer naar huis aangezien die straffen toch nooit helemaal uitgezeten hoeven te worden.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:08:52 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31380820
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...
mee eens. En nog een 30-jarige goorlap ook
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:08:59 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31380828
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
Idd wat een straffen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31380851
Wat is er precies debiel aan? Dat het meisje zo makkelijk is? Dat die gasten misbruik van haar maakten? Dat TS de normen en waarden van de hele maatrschappij ophangt een heel onduidelijk krantenberichtje? Dat andere users met de standaard borrelpraat-reactie komen dat de straf te licht was (inclusief het heerlijk genuanceerde castreren zonder verdoving)?

En pas die TT ff aan, het meiske is toch niet dood?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_31380891
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een slet.

Ken er genoeg van zulke en die gaan dus zelfs met 40 jarigen etc. naar bed.
pi_31380897
Jezus, als je een ei naar de konining gooit krijg je 7,5 jaar. Als je de jeugd van iemand voor eeuwig verpest krijg je maar 5 tot 9 maanden.

Hoera voor het Nederlandse rechtsysteem
pi_31380956
Uhhhh ik zie nergens dat dat wijf gedwongen werd

Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...

Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
pi_31381022
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:

Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...

Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
Het staat er toch echt dikgedrukt in
quote:
gedwongen tot seks.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:17:02 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31381031
Mis het verhaal van het meisje.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_31381056
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Het meisje zou zeer gemakkelijk in seks met jongens zijn. De hoofdverdachte maakte het wel erg bont door tijdens de zitting een T-shirt te dragen met daarop de zeer provocerende tekst: 'I only sleep with the best'.
*proest*
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31381058
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:

Eehm lichamelijk kan zo'm meisje er dan wel volwassen uitzien, maar mentaal zijn ze dat nog lang niet.
En dus zijn ze ook niet bestand tegen de verleidingskunsten van zo'n sluwe dertiger.

Denk je nu echt dat deze meisjes doelbewust veeeeel oudere mannen verleiden?!
pi_31381078
Naar wat ik kan lezen zijn de verdachten enkel veroordeeld vanwege sex met een minderjarige ...
niet vanwege verkrachting of aanranding...

De verdachte E.L. is vrijgesproken van verkrachting, wat wel geeist was, en wat hem 2 jaar cel had opgelevrd, als het aangetoond was, maar wel van ontucht met minderjarigen (enerzijds omdat hijzelf sex had met een minderjharige en in het tweede geval het beschikbaar stellen van het meisje aan vrienden)...
zijn gedrag tijdens de strafzaak werkte strafverzwarend

Ik vind het eigenlijk best belangrijk of dat meisje heeft ingestemd met die sex ... ze was 15 en alhoewel minderjarig, ben je dan volgens mij ook niet helemaal dom ...
Als ze er probleemloos mee heeft ingestemd, vind ik de straffen voor de mannen niet te laag, maar zelfs behoorlijk fors ...

tevens lijkt het me dan noodzakelijk dat dat meisje psychische begeleiding krijgt, want volgens mij heeft ze dan behoorlijke problemen, dan is het volgens mij evenzeer belangrijk waarom ze met zo'n behandeling instemt (uit 'stoerdoenerij', 'breezer-gedachtegoed'?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31381142
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het staat er toch echt dikgedrukt in
[..]
Ok.

Dan heb ik een ander punt. Opvoeden. Kleine meisjes moeten VER UIT de buurt van oudere mannen staan... Serieus. Ik heb ook zo een meid gekend (alleen zij was niet gedwongen) en zij kreeg later behoorlijk spijt ervan. Oh ja, 28 jaar en zij was zelfs 15... Behoorlijk spijt van gekregen, want het enige wat die man wilde is,, euhh, je weet het wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')