idd, slechts 1000 euro smartegeld, das wel erg weinig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Waar gaat dat heen met de maatschappij en de normen en waarden? Ben ik nou de enige die dit te debiel voor woorden vind?
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
Ik vind het bar weinigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
5 tot 9 maanden. Dat zal ze afschrikken om jonge meisjes te misbruiken...
Dat stukje mis ik ook en ik hoop ook dat dat niet zo is gezien de toch al veels te lage straffenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef erikh het volgende:
Wordt het pubermeisje fataal?
Ik lees toch nergens dat ze dood is
mee eens. En nog een 30-jarige goorlap ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nja, slet, slet...ze is 15, een kind nog.....en zeer gevoelig voor beinvloeding, zo'n meisje hunkert vaak naar aandacht en die goorlap heeft er op walgelijke wijze misbruik van gemaakt...
Iddquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Cheiron het volgende:
5 tot 9 maanden. Dat zal ze afschrikken om jonge meisjes te misbruiken...
Volgens mij is het gewoon een slet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt wel een beetje als een slet moet ik zeggen. Aan de straffen te zien zijn ze trouwens niet veroordeeld wegens verkrachting...
Het staat er toch echt dikgedrukt inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:
Uhhhh ik zie nergens dat dat wijf gedwongen werd
Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...
Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
quote:gedwongen tot seks.
*proest*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:55 schreef The_day_after het volgende:
Het meisje zou zeer gemakkelijk in seks met jongens zijn. De hoofdverdachte maakte het wel erg bont door tijdens de zitting een T-shirt te dragen met daarop de zeer provocerende tekst: 'I only sleep with the best'.
Eehm lichamelijk kan zo'm meisje er dan wel volwassen uitzien, maar mentaal zijn ze dat nog lang niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:13 schreef yup het volgende:
Uhhhh ik zie nergens dat dat wijf gedwongen werd
Zoals ik eerder zei: slet. Sjah voor die man is het wel heel makkelijk prooi als ze wilt...
Je hebt ook 15 jarigen die eruit zien als 18 jarigen namelijk. Dus zie het probleem hier totaal niet.
Ok.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt dikgedrukt in
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |