jouw tvp's worden ook steeds slechterquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:46 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet m ook in dit deel niet - tvp
ik vind deze veel beterquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jouw tvp's worden ook steeds slechter
Gerrit Keizer is goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Gerrit Keijzer? De vliegende keeper?
Correct, volgens mij kreeg hij in eerste instantie 3 wedstrijden (waardoor hij dus de finale had gemist), maar in hoger beroep werd de straf verminderd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
Hij had de overtreding van Hans Gilhaus tegen Tigana van Bordeaux goedkekeurd in een interview.
Hij werd geschorst tegenj Real maar kon de finale wel spelen.
Met het shirt wat hij met een Duitser had geruild zijn kont afvegenquote:
Lothar Matthaus ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie zei van Breukelen in die wedstrijd :
'Ich hoffe das du fucking sterbst ' ?
Bastiaquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef dolle_hond het volgende:
welke franse clubs hebben allemaal een europese finale gespeeld?
Beckenbauer?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de enige (west) Duitse speler die zijn land twee keer mocht aanvoeren tijdens een WK finale
Cruijff?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie zei Hristo voetbalgod: Als het over voetbal gaat kan hij beter zijn mond houden?
Sochauxquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Welke Franse Ligue 1-club speelt in Montbéliard?
Sint-Truidenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Goed zo fanneke!
Welke club speelt "op Staaien"?
Louis van Gaal ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie zei Hristo voetbalgod: Als het over voetbal gaat kan hij beter zijn mond houden?
Koning Juan Carlos van Spanjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet iemand die direct in verband kan worden gebracht met voetbal
Nancyquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij welke club begon Platini zijn profcarriere?
Arie Haan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over wie zei Kromme Willem: 'Als speler had ik een hekel aan hem en als trainer vond ik hem eng'
Rinus Israel ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wie zei :
'Hé kale haal die haren uit je ogen.'
volgens mij won Brazilië die ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk team won in 1994 de Fair Play cup op het WK?
De enige met een ego groot genoeg om zich met Cruijff te vergelijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom speelde Peter van Vossen met nummer 14 op het WK 94?
Peter is het 14e kind uit een gezin van nog meer...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom speelde Peter van Vossen met nummer 14 op het WK 94?
Zamora?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt beschouwd als de beste Spaanse keeper ooit ?
Sturing en Bosman ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:18 schreef fanneke het volgende:
welke 2 spelers vielen op het laatst af voor de selectie van het WK 1990?
quote:
Tonnie van Leeuwen en (zijn buitenechtelijke zoon)Venemaquote:Op zondag 20 februari 2005 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
welke vader en zoon hebben beiden bij de profs gekeept?
Abe en Serge van der Ban?quote:Op zondag 20 februari 2005 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
Vader en zoon Körver. Vader en zoon Cudicini.quote:Op zondag 20 februari 2005 08:32 schreef dolle_hond het volgende:
Hij wou toch Belg worden om zo een EK of WK mee te kunnen maken?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er speciaal aan Davide Moscardelli?
quote:Op maandag 21 februari 2005 01:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je Valckx en van Gobbel meeneemt, dan heb je De Wolf toch niet nodig?
7-0 tegen Hongarijequote:Op maandag 21 februari 2005 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
vlak voor de oefeninterland in eindhoven....
tegen wie en welke uitslag?
Wat was er vlak voor de oefeninterland in eindhoven????????quote:Op maandag 21 februari 2005 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
vlak voor de oefeninterland in eindhoven....
tegen wie en welke uitslag?
die was in 1989... en???quote:
Rob Witschege was er ook bij betrokkenquote:Het kaartincident was in 1994 met John de Wolf, daar ben ik haast zeker van
Dat Gullit stopte als internationalquote:Op maandag 21 februari 2005 22:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat was er vlak voor de oefeninterland in eindhoven????????![]()
![]()
Die zat er nog niet bij. Roy zat toen nog in de selectie.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:14 schreef fanneke het volgende:
viel edgar davids niet af in 1994?
Davids speelde vlak voor wk tegen ierland mee (in tilburg, ben die wedstrijd nog geweest).quote:Op maandag 21 februari 2005 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zat er nog niet bij. Roy zat toen nog in de selectie.
toen vond ik mijn collega's in een vol stadion bij de barquote:Op maandag 21 februari 2005 22:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat was er vlak voor de oefeninterland in eindhoven????????![]()
![]()
vanwege t gedoe met de manchete van rene van de kerkhoffquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Jep.
Waarom stapte het Nederlands elftal vlak voor de WK finale 1978 van het veld?
Was dat Edgar niet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mijatovic miste een penalty in die wedstrijd NL-Joegoslavië. Wie maakte een overtreding op wie en veroorzaakte zo de strafschop?
Dan zijn we er al. Netjes!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:34 schreef fanneke het volgende:
Jaap Stam pakte toen iemand heel even vast. weet niet meer wie. dacht Jugovic
Slobodan Komljenovic, die was het wel ja!quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:14 schreef Asap het volgende:
komlenovic ofzo
Die wedstrijden haal ik altijd door elkaarquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is helaas niet goed. Die scoorde in de 6-1 op EURO 2000.
1976quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Tijdens welk EK werd Joegoslavië vierde ? Van wie verloren ze de wedstrijd om het brons ?
Bedoel je de Panenka Penalty ?quote:
Een omhaal ala van Basten, en in Duitsland als Klaus Fisher.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is gewoon een begrip geworden, dat is wel heel bijzonder.
Overal op de wereld staan pubers op doeltjes te rammen en zeggen ze na vijf keer snoeihard strepen tegen elkaar: nu even een Panenka proberen.
Kunnen we dat nog met meer zaken vergelijken eigenlijk? Hoort hier niet helemaal thuis, maar misschien leuk om over na te denken.
Speelde hij toen nogquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
of bij Feyenoord nu.. weet ik niet.. maar ik had hem bij m'n voetbalplaatjes 88/89..
Ja Tong, was 1988-'89 z'n laatste seizoenquote:
Ja Martin Breuer is goed.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:57 schreef fanneke het volgende:
Martin Breuer, vader van Michel
Willy Jansen- PSVquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:20 schreef tong80 het volgende:
Waar speelden ze ? Eén club per speler.
Willy Jansen.
Nico Jansen.
Cas Jansenns.
Jan Klaassens.
Jan Klijnjan.
Nou je bent wel vriendelijk zeg...quote:
Je snapt me welquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou je bent wel vriendelijk zeg...![]()
Verrips- Hermanquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verrips
Verhagen
Sinkgraven
Van Blerk
Haan (niet Arie)
welke voornamen horen bij deze achternamen?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verrips Marcel
Verhagen Bert
Sinkgraven Bart Bert ?
Van Blerk Jason
Haan (niet Arie)
welke voornamen horen bij deze achternamen?
Dang! Ik vind Van Blerk vooral knap. Ik bedoelde Bert Verhagen, maar Roberto zorgt voor een recentere noot in deze vraag.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Verrips- Herman
Verhagen- Roberto
Sinkgraven- Harry
Van Blerk- Jason
Haan (niet Arie)- Michel
Goed zo Tongquote:
Yep, Roberto is een Bosschenaar. Vandaarquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dang! Ik vind Van Blerk vooral knap. Ik bedoelde Bert Verhagen, maar Roberto zorgt voor een recentere noot in deze vraag.
Lodewijks ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke keeper werd ooit als noodoplossing tijdelijk naar PSV gehaald en debuteerde met een 2-2 in De Vliert?
Van Noortwijk stopte een penalty in een EC wedstrijd van Sparta?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Noem hun heldendaad :
Bas van Noordwijk.
Stanley Bish.
Peter van Vossen ( Bij de amateurs )
Ijsselmeervogels.
Ricky Villa.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Van Noortwijk stopte een penalty in een EC wedstrijd van Sparta? Reken ik goed stopte er een paar tegen HSV, destijds een topclub in europa.
Bish zegt me vaag iets.
Van Vossen scoorde beslissende goals voor Vlissingen in de beker? Reken ik goed, tegen Twente o.a.
IJsselmeervogels haalde de kwartfinale in de beker. Halve Finale zelfs in 75.
Ricky Villa heb ik nog nooit van gehoord.
Doesburg ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke keeper werd ooit als noodoplossing tijdelijk naar PSV gehaald en debuteerde met een 2-2 in De Vliert?
Bassie stopte een pingels voor Sparta tegen HSVquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Noem hun heldendaad :
Bas van Noordwijk.
Stanley Bish.
Peter van Vossen ( Bij de amateurs )
Ijsselmeervogels.
Ricky Villa.
uiteraard!quote:
Klopt!quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:30 schreef fanneke het volgende:
Die keeper van PSV was Carlo L'Ami !!!
Dieter Burdenskiquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:33 schreef tong80 het volgende:
Welke bekende Duitse doelman keeptre ooit een paar wedstrijden voor Vitesse na z'n 40ste ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |