Dang! Ik vind Van Blerk vooral knap. Ik bedoelde Bert Verhagen, maar Roberto zorgt voor een recentere noot in deze vraag.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Verrips- Herman
Verhagen- Roberto
Sinkgraven- Harry
Van Blerk- Jason
Haan (niet Arie)- Michel
Goed zo Tongquote:
Yep, Roberto is een Bosschenaar. Vandaarquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dang! Ik vind Van Blerk vooral knap. Ik bedoelde Bert Verhagen, maar Roberto zorgt voor een recentere noot in deze vraag.
Lodewijks ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke keeper werd ooit als noodoplossing tijdelijk naar PSV gehaald en debuteerde met een 2-2 in De Vliert?
Van Noortwijk stopte een penalty in een EC wedstrijd van Sparta?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Noem hun heldendaad :
Bas van Noordwijk.
Stanley Bish.
Peter van Vossen ( Bij de amateurs )
Ijsselmeervogels.
Ricky Villa.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Van Noortwijk stopte een penalty in een EC wedstrijd van Sparta? Reken ik goed stopte er een paar tegen HSV, destijds een topclub in europa.
Bish zegt me vaag iets.
Van Vossen scoorde beslissende goals voor Vlissingen in de beker? Reken ik goed, tegen Twente o.a.
IJsselmeervogels haalde de kwartfinale in de beker. Halve Finale zelfs in 75.
Ricky Villa heb ik nog nooit van gehoord.
Doesburg ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke keeper werd ooit als noodoplossing tijdelijk naar PSV gehaald en debuteerde met een 2-2 in De Vliert?
Bassie stopte een pingels voor Sparta tegen HSVquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef tong80 het volgende:
Noem hun heldendaad :
Bas van Noordwijk.
Stanley Bish.
Peter van Vossen ( Bij de amateurs )
Ijsselmeervogels.
Ricky Villa.
uiteraard!quote:
Klopt!quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:30 schreef fanneke het volgende:
Die keeper van PSV was Carlo L'Ami !!!
Dieter Burdenskiquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:33 schreef tong80 het volgende:
Welke bekende Duitse doelman keeptre ooit een paar wedstrijden voor Vitesse na z'n 40ste ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |