Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
@Youssef
Trouwens, was die ketting echt zo droog en roestig als dat ie er op de foto uit zag?
En zwaar?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
TV kaartquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Youssef het volgende:
Wat een gezeik over mannen of vrouwen beter rijden. Alsof het maken van brokken een indicatie is voor het wel of niet goed rijden.
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een manquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen nemen nou eenmaal wat vaker risico's. Shit happens.
Maar als het dan toch gebeurt, dan zijn de meeste domme ongelukken..ja die ..![]()
![]()
Van de week wel een chickie heel hard en idooot zien rijden, time's are changing.![]()
Of ze had gewoon ruzie gehad ofzo ..![]()
Hauppauge WInTV.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
TV kaartHeb ik ook.... Terratec 400TV
En ze nemen niet alleen de rijstijl over. Ergens hebben de fundementalisten een punt qua emancipatie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
idd die gozer in het busje komt weg met een boete van ¤ 65quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
OMFG, een busje dat over een fietspad een hele rij auto's met 80km/u inhaalt: boete van 65,- euroVan hem mochten ze wel het rijbewijs afpakken
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je burenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
De demper van de CR ligt helemaal uitelkaar.
Kreeg eerder 2 imbusjes niet los, maar de waterpomp bood uitkomst bleek nu.![]()
Later nieuwe boutjes opzetten.
Een grote bus met een kamer (1 buisje in, 2 uit) die in deze zit is nogal zwaar.
Morgen pic's, kan er misschien nog wel iets aan verbeteren, maar zaterdag ga ik ook langs Motorcross Aad en 2 scooterzaken om te kijken voor een mogelijke carbon of iets anders lichts en beter dempend.
Maar het zal er wel op uitdraaien dat deze er gewoon weer in en op gaat.![]()
Misschien met wat extra vulling. Moet ook allemaal niet teveel kosten..
En zoals Youp al zei, het meeste geluid komt gewoon omdat het een 2 takt is.![]()
![]()
Dwars door de wand van de voorbocht gaat dat geluid..
quote:HARD, HARD, HARDDDDDDDDD TERING HARD
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:quote:
Werkte prima, maar toen had ik alleen maar een 14'beeldscherm en dat is niet geschikt om te internetten en tegelijk tv in een venster of andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hauppage heb ik ook gehad maar kreeg dat ding niet compatable... veel hardware conflictenWas toen ook bekend met die kaartjes.. heb hem op een gegeven moment het raam uit geflikkerd en een Terratec gekocht, die doet het goed
Had geen WinTV trouwens
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je buren![]()
De vermelding was iets als
[..]
Dat moet ik horen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:
Honda CR/XR, Kawasaki KX, Husaberg, KTM, Husqvarna, Suzuki RM.
Ik zie geen ZXR400? :
zag ie er in het echt ook mooier uit net als die groene in D'waard? en is er een vonkquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Doe ik, maar ik wil er alles over weten
quote:Ik vind hem sowieso toch best zwaar een 6r
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Youssef het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/32661.htm?n=1![]()
![]()
quote:Zijkappen heb ik er natuurlijk ook bij.
- carbon frame beschermers (staat niet op de foto)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
Turk al een kawa enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |