Dat was het verkeerd om dragen van strings.. Met de veter tussen de knikkersquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef ploderus het volgende:
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallenEn daarbij hebben ze waarschijnlijk een verschillend remkarakter.
Dat is dan ook een heel ander type fietsquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de orenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 10043609 LUCAS BREMSSCHEIBE VORN DURCHM. 300MM, SCHWIMMEND KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B5) KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B) KAWASAKI ELIMINATOR 600 (ZL600B) KAWASAKI ZX-6R (ZX600-JJ) KAWASAKI ZX-6R NINJA (ZX600F) [FÜR BJ. 1996-1997] 214,95 |
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij wave schijven P-Lo?PICS!
Tnx voor de tipquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef ploderus het volgende:
Normen en waarden op veronica!!!![]()
The Simpsons dus..![]()
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de oren
Zijn wel zelf te monteren, maar ik heb het toen laten doen. Ik deed het ook meteen in combinatie met een grote beurt en het monteren van stalen remleidingen. Bij de grote beurt zouden ze toch al los gemaakt worden ivm gangbaar maken enz. En het scheelt me redelijk wat tijdquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
Waarom niet verder zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Ow, dat moet je bij mij niet doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bedoel dat de remmen van de Bandit600 redelijk zijn, maar zeker niks bijzonder, je moet echt in de hendel knijpen voordat je echt goed remt, met al je vingers dus
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken want een enkele schijf remt al niet slecht, en nu helpen ze mekaar gewoon.. igg remt de ene kant 10 % giftiger dan de andere kant ofzo. Enkele schijf merk je dus al amper bij die dingen, en dan alleen nog maar in extreme gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
Zal denk ik ook voor mij niet verkeerd zijn die D220'squote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |