abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25130531
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wannabee-politieagentje

"Ja film ze maar hoor, goed zo!"
Was echt super
Die lui die voorbij fietsten dachten geloof ik dat ik bewijsmateriaal aan het verzamelen was
pi_25130540
Trouwens, bij SR-Service staan er BT-14's bij de vleet
pi_25130553
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Didiot het volgende:
Schijfrem kost trouwens van LUCAS bij Motozoom 230 euro per stuk...
En dan de remblokken nog
pi_25130600
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:05 schreef ploderus het volgende:

[..]

En dan de remblokken nog
Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hem ? Wel jammer zo een dure kostenpost voor iets dat niet nodig was Verder uuh...

Hij was gewoon mooi
pi_25130605
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:04 schreef Didiot het volgende:

[..]

Was echt super
Die lui die voorbij fietsten dachten geloof ik dat ik bewijsmateriaal aan het verzamelen was
Was je toch ook? Alleen niet voor Mister Spee
Filmpjes zijn altijd leuk om eens terug te zien. Dat nostalgische 'vroegâh' gevoel
pi_25130634
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo

Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
pi_25130658
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:

[..]

Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hem ? Wel jammer zo een dure kostenpost voor iets dat niet nodig was Verder uuh...

Hij was gewoon mooi
Dan moet je ze waarschijnlijk wel eerst laten vlakken. Maar ik heb hier nog één remschijf liggen voor een ZX6R 2001. Over ivm nieuwe schijven ivm één kromme schijf door fout met schijfremslot
Kopen?
pi_25130687
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo

Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
Lang leve Supersport

Wat was eigenlijk de oorzaak van de trilling volgens hem? Of was het hem nog nooit opgevallen Dat zouden de meeste verkopers namelijk zeggen
pi_25130790
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef ploderus het volgende:

[..]

Lang leve Supersport

Wat was eigenlijk de oorzaak van de trilling volgens hem? Of was het hem nog nooit opgevallen Dat zouden de meeste verkopers namelijk zeggen
Volgens hem gebeurde het alleen bij lichtjes remmen. Zelf wist ie de oorzaak niet, maar hij dacht dat het bij hard remmen niet echt te merken was. Toen heb ik nog eens gereden maar echt veel verschil merkte ik niet Af en toe trilde die zelfs erg zwaar. Het gedrag bij remmen is gewoon onvoorspelbaar bij deze motor

Als ik hem koop moeten er dus zeker nieuwe op. Maar ik ga eerst nog eens verder kijken, heb nog afspraken staan dus stop die schrijfremmen van jou maar weer gauw in de kast.
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:26:37 #160
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25130837
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou je het toch over olie heb,

er zou 2x bij motoport olie vervangen zijn, als ik daarna het niveau controleerde was de olie donker van kleur ( zwart) ik heb nu grote beurt zef uitgevoerd, en na 500 km is de olie nog steeds doorzichtig en een mooi groen/geel kleurtje,

ik heb het sterke vermoeden dat er nooit olie is vervangen bij motoport,
Niet te vertrouwen inderdaad.

Ik betaalde 200 euro voor de afleverbeurt van de Beemer.
In het begin wist ik niet hoe olie te peilen, maar na de eerste Fok! toerrit en een kilometer of 500 moest er toen ik het eenmaal wist 1,25 liter bij om het niveau op minium te krijgen.

Na 3.000 heb ik het zelf maar ververst voor de zekerheid, was wel vrij zwart.
En aan zwarte olie zie je niets, daar kan je geen kwaliteit van aflezen.
(zijn meetapparaatjes voor)
Wellicht hebben ze wel olie gedaan bij jou, maar niet het filter. Dan kleurt het zo zwart.

Nu bij de Beemer afgelopen vrijdag ververst na 4.000 kilometer..
Het leek zwart achter het peilglas, maar de paar druppels die naast de bak op de krant vielen zagen er toch vrij vers uit.
pi_25130896
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Volgens hem gebeurde het alleen bij lichtjes remmen. Zelf wist ie de oorzaak niet, maar hij dacht dat het bij hard remmen niet echt te merken was. Toen heb ik nog eens gereden maar echt veel verschil merkte ik niet Af en toe trilde die zelfs erg zwaar. Het gedrag bij remmen is gewoon onvoorspelbaar bij deze motor

Als ik hem koop moeten er dus zeker nieuwe op. Maar ik ga eerst nog eens verder kijken, heb nog afspraken staan dus stop die schrijfremmen van jou maar weer gauw in de kast.
Waarschijnlijk past die schijf van mij toch niet Het staat in ieder geval toch niet mooi in combinatie met die andere schijf Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen
pi_25130922
Check je mail Didiot!

Youssef: niet aan beginnen bij zoveel twijfel.... er staan voor die prijs vast zat andere ZX6R'en met wel goede remschijven....
pi_25130966
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:
Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen
Dat doe jij toch ook
pi_25131001
tnx
pi_25131061
No problem
pi_25131090
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dat doe jij toch ook
Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevreden
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:41:57 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25131100
Hmmm dus weer niet 100% naar je zin Yoessef. Jammer.
Die remmen zouden eens getest moeten worden door een ervaren rijder die flink hard durft en kan remmen.
pi_25131170
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Check je mail Didiot!

Youssef: niet aan beginnen bij zoveel twijfel.... er staan voor die prijs vast zat andere ZX6R'en met wel goede remschijven....

en idd
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:45:35 #169
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25131176
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:
Waarschijnlijk past die schijf van mij toch niet Het staat in ieder geval toch niet mooi in combinatie met die andere schijf Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen
Alsof iemand op remschijven gaat letten, tenzij het van die Goldwave's ( ) zijn.

Vorige week had ik trouwens echt 2 verschillende schoenen aan.
S'ochtends hier in het donker in de haast aangetrokken, zag het pas na een uur of 3.
En er was geen hond die het gezien heeft de hele werkdag van 9 uur.
pi_25131325
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Alsof iemand op remschijven gaat letten, tenzij het van die Goldwave's ( ) zijn.

Vorige week had ik trouwens echt 2 verschillende schoenen aan.
S'ochtends hier in het donker in de haast aangetrokken, zag het pas na een uur of 3.
En er was geen hond die het gezien heeft de hele werkdag van 9 uur.
Het hart van de remschijven van die grijze ZX6R is zwart. Bij die van mij is/was het goudkleurig (bedoel je dat met Goldwave's? ) Dat valt dus nog wel een beetje op.
Zelf heb ik nu schijven van Braking (is een merk ) Die bevallen prima!
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:55:36 #171
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25131371
Remschijven zie je toch nooit tegelijkertijd? Je kijkt of links of rechts van de motârd.

Met Goldwave's bedoel ik die gekartelde, maar dat is misschien niet de juiste omschrijving.
pi_25131418
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:41 schreef ploderus het volgende:

[..]

Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevreden
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?
pi_25131444
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Remschijven zie je toch nooit tegelijkertijd? Je kijkt of links of rechts van de motârd.

Met Goldwave's bedoel ik die gekartelde, maar dat is misschien niet de juiste omschrijving.
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallen En daarbij hebben ze waarschijnlijk een verschillend remkarakter.

Die gekartelde schijven heten Braking Wave's (dat is in ieder geval het bekendste merk dat die gekartelde schijven produceert)
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:59:04 #174
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:01:11 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')