Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
@Youssef
Trouwens, was die ketting echt zo droog en roestig als dat ie er op de foto uit zag?
En zwaar?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
TV kaartquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Youssef het volgende:
Wat een gezeik over mannen of vrouwen beter rijden. Alsof het maken van brokken een indicatie is voor het wel of niet goed rijden.
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een manquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen nemen nou eenmaal wat vaker risico's. Shit happens.
Maar als het dan toch gebeurt, dan zijn de meeste domme ongelukken..ja die ..![]()
![]()
Van de week wel een chickie heel hard en idooot zien rijden, time's are changing.![]()
Of ze had gewoon ruzie gehad ofzo ..![]()
Hauppauge WInTV.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
TV kaartHeb ik ook.... Terratec 400TV
En ze nemen niet alleen de rijstijl over. Ergens hebben de fundementalisten een punt qua emancipatie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
idd die gozer in het busje komt weg met een boete van ¤ 65quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
OMFG, een busje dat over een fietspad een hele rij auto's met 80km/u inhaalt: boete van 65,- euroVan hem mochten ze wel het rijbewijs afpakken
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je burenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
De demper van de CR ligt helemaal uitelkaar.
Kreeg eerder 2 imbusjes niet los, maar de waterpomp bood uitkomst bleek nu.![]()
Later nieuwe boutjes opzetten.
Een grote bus met een kamer (1 buisje in, 2 uit) die in deze zit is nogal zwaar.
Morgen pic's, kan er misschien nog wel iets aan verbeteren, maar zaterdag ga ik ook langs Motorcross Aad en 2 scooterzaken om te kijken voor een mogelijke carbon of iets anders lichts en beter dempend.
Maar het zal er wel op uitdraaien dat deze er gewoon weer in en op gaat.![]()
Misschien met wat extra vulling. Moet ook allemaal niet teveel kosten..
En zoals Youp al zei, het meeste geluid komt gewoon omdat het een 2 takt is.![]()
![]()
Dwars door de wand van de voorbocht gaat dat geluid..
quote:HARD, HARD, HARDDDDDDDDD TERING HARD
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:quote:
Werkte prima, maar toen had ik alleen maar een 14'beeldscherm en dat is niet geschikt om te internetten en tegelijk tv in een venster of andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hauppage heb ik ook gehad maar kreeg dat ding niet compatable... veel hardware conflictenWas toen ook bekend met die kaartjes.. heb hem op een gegeven moment het raam uit geflikkerd en een Terratec gekocht, die doet het goed
Had geen WinTV trouwens
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je buren![]()
De vermelding was iets als
[..]
Dat moet ik horen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:
Honda CR/XR, Kawasaki KX, Husaberg, KTM, Husqvarna, Suzuki RM.
Ik zie geen ZXR400? :
zag ie er in het echt ook mooier uit net als die groene in D'waard? en is er een vonkquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Doe ik, maar ik wil er alles over weten
quote:Ik vind hem sowieso toch best zwaar een 6r
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Youssef het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/32661.htm?n=1![]()
![]()
quote:Zijkappen heb ik er natuurlijk ook bij.
- carbon frame beschermers (staat niet op de foto)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
Turk al een kawa enzo?
465 kg inclusief berijderquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX6R is niet zwaar.... BMW K1100LT is zwaar met 290kg
Niet eens rellenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
[..]Nee
Welcome back voor eventjes
Je heb nix gemist, geen meets, geen zware rellen
iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX6R is niet zwaar....
Boeiuhquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX6R is niet zwaar.... BMW K1100LT is zwaar met 290kg
Jij lult ook met iedereen mee hè?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddZX6R is zeker niet zwaar, nee. is gewoon een kwestie van wennen voor Youssef...was ook niet serieus mijn ZXR-400 reactie
Jij wilt per se een rel?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij lult ook met iedereen mee hè?
quote:Goed onderhouden Yamaha Aerox. Bj 2001.
Niet opgevoerd alleen snelle uitlaat (mallossi).
Gas geveerde achterbrug.
Probeer toch een paar decibels eraf te snoepen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat moet niet anders, dat hoort zo
Gewoon je BMW houden en die CR voor erbij, of is dat geen optieAan die BMW heb je toch veel meer...
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig naar die CR
Waar zullen we over rellen? Of misschien nog effe wachten tot morgenmiddag?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jij wilt per se een rel?
Kan hoor, mannetje![]()
Waarom doe je het niet zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
En de garage in Almere mag het allemaal doen, dus trek die knip maar ..
APK is ook in mei, en er zullen ook wel nieuwe remschijven opmoeten.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sleutelaar, en de garage inhuren is wel zo makkelijk, en dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Waarom doe je het niet zelf?Zo moeilijk is het allemaal niet en vervoer heb je toch al. Rijd die BMW ook weer eens.
![]()
Al doe je er een paar weken over, who cares? Zet dat ding gewoon op bokken en hij kan ook niet gejat wordenkan je rustig van je woning heen en weer naar de auto lopen en je leert er ook weer wat van.
Verkapt ik-wil-rellen-maar-als-hij-wat-terug-doet-dan-ga-ik-janken-postquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Een ''rel' tussen een persoon van dik achterin de 30 en een pubertje van 19 noem ik niet echt een rel![]()
Zegt misschien iets over de persoon van dik achterin de 30 die al verstandig moest zijn?
Thanks,quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Succes met de werkzaamheden.
Maar dat is geen excuus om overdag op je werk ook maar niet langs te komen hier he.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Thanks,
Maar je zou het niet geloven maar zelfs daar heb ik het onwijs druk op het moment![]()
Inderdaad nog in mijn inwerk traject, ik was vandaag praktisch weer bij je op bezoekquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja drukte prive en werk gaan ook vaak samen he .. capaciteit neem ook af enzo.
![]()
En min of meer ben je nog aan het inwerken toch, kost altijd meer tijd en moeite.![]()
Ach ja, binnenkort iedere ochtend sex en ontbijt op bed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja Pepijn, als ik vol vermogen mocht en genoeg geld had, had ik je BMW best willen overnemen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:17 schreef Makster het volgende:
Inderdaad nog in mijn inwerk traject, ik was vandaag praktisch weer bij je op bezoek![]()
(elke week 1 dag cursus in Spijkenisse)
quote:En ochtend sex en verse broodjes......ik teken ervoor![]()
![]()
Jij wordt wel steeds bijdehander he? Had ik in t echt niet achter je gezochtquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-rellen-maar-als-hij-wat-terug-doet-dan-ga-ik-janken-post
Op internet heb ik meer tijd om over mijn uitspraken na te denkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij wordt wel steeds bijdehandter he? Had ik in t echt niet achter je gezocht
Jij heb hem toch van hem gejat?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Dat komt slechts voort uit het feit dat we allebei Bandit rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Ik heb jouw post niet gewijzigd, ik heb mijn eigen post neergezet zoals ik dat wou. Dat jouw post er toevalling in voorkomt in de vorm van een quote, waarbij er een deel is aangepast, maakt het nog niet jouw postquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat geeft jou trouwens het recht om mijn post te wijzigenIk zeg bijdehander ook al is het officieel bijdehanter, waar staat in de wet dat ik verplicht ben mij aan de officiele grammatica te houden
![]()
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paarquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
dat ben ik in mijn gloriejaren
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paar
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
in een eerdere post zei ik (had je ws. gemist):quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Morgen ga ik langs namelijk aangezien het toch 'om de hoek' is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet zo'n sleutelaar, en de garage inhuren is wel zo makkelijk, en dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.
Maar het is wel zo dat ik op mijn werk overlegd heb, en ze daar de bussen gratis willen draaien op de draaibank.
Niemand weet de maten alleen, ook op het Fiero Forum niet, dus het zou inderdaad opbokken worden, alles opmeten en namaken, en vooral geen haast..
In theorie inderdaad best te doen.![]()
![]()
Daar gebruiken ze normaal een pers voor.quote:Het monteren is trouwens wel even doorzetten.
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:38 schreef hollander172 het volgende:
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.![]()
quote:Daar gebruiken ze normaal een pers voor.Dit werkt ook alleen duurt het wat langer.
Je wil niet weten wat er gebeurt als deze er af schiet.
![]()
Van de zomer is nog beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.
Kan ik die onderdelen gelijk ook even laten poedercoaten.
Of zou hamerslagverf genoeg zijn?
quote:Idd.
Ik heb iets gelezen over het setje monteren: use teflongrease, more grease is always better, do not use too little! .......Of zoiets.
Las het al als een onmogelijke taak voor een techno noob.Die krijg ik er nooit in ..
Maar zeer ws doen ze dat hier beneden wel voor mij dus.![]()
Uhmquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Iemand commentaar hierop
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Uitlaat pics.
Eindelijk de zijkant eraf.![]()
[afbeelding]
Links de vulling aan het einde van de uitlaat, hij begint met die metalen bus.
Volgens mij is de losse ring er een keer afgezaagd om in die bus te kunnen kijken.
(1 pijpje in met een klein gaat naar de 2 pijpjes uit .. al kan ik ze niet voelen als ik met mijn vingers in de kamer voel)
[afbeelding]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,
als je daar een beetje kracht mee zet en hij schiet door ( en dat gebeurd regelmatig) of boutje breekt af dan heb je blauwe vingers![]()
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef ploderus het volgende:
Het toont een beetje zijn geestelijke incompetentie
ik denk dat ie dan als tip geeft, goed gereedschap is het halve werkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.
Maar ze waren vlak met een bolletje (hoe zeg je dat) dus ik ben er inderdaad aardig wat keren afgeschoten met gevaar voor eigen leven, mede omdat de waterpomp aan beide zijden ook niet helemaal gelijk is. Professioneel gereed he.![]()
Een week geleden had ik de hele operatie al opgegeven.
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
BTW ik wil tips voor die uitlaat geen commentaar.
![]()
Er stond niet voor niets een smiley achterquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijn![]()
Wie is 'ie?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ie dan als tip geeft, goed gereedschap is het halve werk![]()
Begint een aardig motorpark te worden he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:02 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens pics van m'n nieuwe motorparkeerplaats in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf morgen gaat de SV daar staan en de Kawa gaat op de straat staan
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.quote:
Onbewust gebruik je tegensturen om te sturen met de fiets, niet met de rest van het lichaamquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo
Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Romius het volgende:
[..]
Onbewust gebruik je tegensturen om te sturen met de fiets, niet met de rest van het lichaam![]()
smorgens btw
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een smiley achter![]()
Maar het blijft een raar verhaal.
En ik bedoelde tips van jullie..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
En ik bedoelde tips van jullie..
Maar hij zal wel gewoon opgeven welke sleutels ik in ieder geval moet hebben.
Dat scheelt zoeken, en misschien moet ik er nog 1 of 2 kopen.
In ieder geval 2 bokken voor de achterwielen. Momentsleutel heb ik al 12 jaar, maar zonder bitjes.![]()
![]()
Toen bij Motozoom gekocht, en ooit meer gebruikt. Maar ik heb het wel.![]()
![]()
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-relquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef ploderus het volgende:
[..]Zo als Youssef nu, zijn velen van ons waarschijnlijk ook begonnen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
OPM is gewoon nog niet scherp, zit volgens mij nog geestelijk bij die maffe Engelsen van afgelopen weekend.
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed roltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef Romius het volgende:
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-rel![]()
Dat staat gelijk aardig vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:02 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens pics van m'n nieuwe motorparkeerplaats in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf morgen gaat de SV daar staan en de Kawa gaat op de straat staan
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aardig vol.Hebben jullie geen achtertuin?
Arme Kwak verbannen uit de directe omgeving van het huis .. prille liefde van 2 maanden oud.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?
Ow en als tweede motor is het minder erg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
... maar de bedoeling was iig om Youssef op zijn hoede te laten zijn bij dit soort vage verhalen...tis namelijk niet leuk om als 1e motor een drama te hebben, kan ik je vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:25 schreef Romius het volgende:
In het weekeinde guur weer met winterse buien. Daarna minder wisselvallig en kouder met overdag een paar graden boven nul en 's nachts overwegend lichte vorst.
![]()
Ik wil rijden met de Gix![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed rolt![]()
WerkPlaatsHandboekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu nog een keer zonder afkorting.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef ploderus het volgende:
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenZo heeft de evolutie ons gemaakt
Ik heb een vaag Engels boek met 200 pagina's en slechte zwart wil ilustratie's ja.quote:
lekker relevantquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ow en als tweede motor is het minder erg.![]()
![]()
ja...quote:Heb je slachtofferhulp al gebeld of heb je al professionele hulp?
Volgens mij past de Suzuki best door de voordeur bij jou,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:34 schreef Didiot het volgende:
Tja, op de Kwaak rij ik nou eenmaal dagelijks en op de SV niet
Dus is het praktischer dat de Kwaak op de weg staat, en direct te pakken is
En jij zegt letterlijk dat het voor je eerste niet leuk is om een miskoop te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker relevanthij gaat toch kijken voor zijn 1e motor
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |