quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.
Inderdaad. Maar geen opgave, dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kolere, die zat ver verstopt zeg...
Lodola
Oké, maar dan mijn vraag, wat boeit jou aan het schilderij Lodola (Italiaans voor Zwaluw)?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.
Truste, Ollie!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef OllieA het volgende:
Slaap lekker titelaars. Ik val om.
En als je omvalt ... bij voorkeur op jouw matras.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef OllieA het volgende:
Slaap lekker titelaars. Ik val om.
Volgens mij heb jij dit speciale plaatje gekozen voor de ochtendploeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan die koelkast niet vinden, dus ik houd het hier maar bij:
[afbeelding]
Truste, Troel!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dit speciale plaatje gekozen voor de ochtendploeg.![]()
Ik ga Ollie' s voorbeeld volgen. AR, voor straks, welterusten.![]()
Maar ze heeft wel rood haarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Zal ik m'n mond maar houden Do2???quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan die koelkast niet vinden, dus ik houd het hier maar bij:
[afbeelding]
quote:
Oh ja, msn...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
hmm, niet dus... past niet in je mailbox
Ik stuur het wel een keer als je online bent op msn, oke?
No he hasn'tquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR has left the building...
Ja, je jaagt die arme man ook de stuipen op het lijf met die spontane kreten van je...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie is hem al gepeerd, geloof ik...
Kijk, ik zit in diepe gedachten verzonken over het Wezen van De Kunst. En dan heb ik natuurlijk geen tijd en geen zin om met een stelletje barbaren als jullie te plauderen. Tsss... het idee...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie is hem al gepeerd, geloof ik...
Laat je het wel even weten als je eruit bent, Ollie?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, ik zit in diepe gedachten verzonken over het Wezen van De Kunst. En dan heb ik natuurlijk geen tijd en geen zin om met een stelletje barbaren als jullie te plauderen. Tsss... het idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |