Met MSN+ rename ik ze en kopieer ik ze gelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef stijgende_ster het volgende:
Pff, jezus, ik doe niet eens een poging die kutnamen over te typen
heb je die dan ook in je lijst, vikingsmeisje?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Blij dat ik dat niet in mijn lijst heb...
Straks denkt de AIVD ook nog dat het speciale codes zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:35 schreef UberPimp het volgende:
Gelijk blokken die zooi, net zoals mensen die constant on en offline gaan![]()
![]()
oei, ernstig gevalquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:49 schreef Shreever het volgende:
- ; (L) #__.Gwn Samanthaa. °° » jzt lOviin You..:$(f) .Saba Miike Jaber Adam RiiCk = sGatjjz._ (k) ×![]()
Die heb ik ook in mijn lijstquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:45 schreef Quickie_Bat het volgende:
[Chamell] [Projekt 1]
Mega breezah is dat
Jij bent zo'n trieste kneus, echt... hoe kun je met jezelf leven?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn lijst![]()
die heeft zijn naam alweer aangepast
[Chamell] [#Hates:IrrI BoNniEs] [Projekt 1]
Waarom heb jij de behoefte om kneusjes toe te voegen ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:53 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij bent zo'n trieste kneus, echt... hoe kun je met jezelf leven?
'Je bent mijn donderkoppie'quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Ik deed maar even copy-paste, want dit overtikken ging me toch iets te ver![]()
hoeveel moeten er nog komen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:26 schreef Shreever het volgende:
deze is ook best erg ;
(6) ♥,-~*´¨¨`*☼~-¤ ♥~*kî§§è§*kî§§è§zZ*~♥ ~*kî§§è§*kî§§è§zZ*♥ ~*´¨¨`*☼~-¤ voor me wijffie (l) love you 4ever(l)
dit was het... ik vind 2 meer dan genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen?
Even de berichtgeschiedenis van diegene openen, dan krijg je een tekstbestandje waarin je de naam kan kopieren. Want rechtstreeks kopieren kan volgens mij alleen met msn +.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:45 schreef leolinedance het volgende:
hoe doe ik die copieren? Ik kan ze echt niet overtypen hoor...
Rechtermuisknop op gebruiker, dan eigenschappen ofzo, en dan 'contactpersooninformatie' daar komt dan de naam tevoorschijn, ctrl C...... ctrl V.... de rest lukt je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:45 schreef leolinedance het volgende:
hoe doe ik die copieren? Ik kan ze echt niet overtypen hoor...
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:45 schreef Quickie_Bat het volgende:
[Chamell] [Projekt 1]
Mega breezah is dat
Wat versta jij onder normaal ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:17 schreef cafca het volgende:
Ik heb alleen "normale" mensen in mijn MSN lijstje...
Tja.....das een goeie vraag....maar in ieder geval als ik die namen hier zie, zijn de mensen in mijn lijstje redelijk "normaal"quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal ?
En dan niet al te veel tekstquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja.....das een goeie vraag....maar in ieder geval als ik die namen hier zie, zijn de mensen in mijn lijstje redelijk "normaal"(in ieder geval wat hun MSN naam betreft)
Paulquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie net iemand in mijn lijst die denkt dat de carnaval nog moet beginnen![]()
ik heb er een die nog steeds 'HaPPy NeW YeaR' heetquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie net iemand in mijn lijst die denkt dat de carnaval nog moet beginnen![]()
pff ik had er eerst een die had iets van:quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:27 schreef koston het volgende:
..::LoUiEviLlE::..Always outnumberd, never outgunned.
Let vooral op de spelfout![]()
kanker?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:14 schreef yogidrink het volgende:
47~?)L}l $aN f(L)t M£L()dY(?~[#] $kaTj£IkViNdJ0uOnMinChiLl[#](L)J0o£w Mopp!i aNd N.w.L.Y VoeLt ZiCH VerKaNkert Mis Je KK erUg mEl
---
dont do that shit clauww!!! .ohw.. waarom ben je nouw zoww leuk...:$ chantal zaterdag bellen... aranka je bent kk erg
:D:D
Que?
leukquote:
als er dan zoveel mensen al online zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:35 schreef GoZaHh het volgende:
[..]
leuk
mah jongez...dit is natuurluk nog helemaal nixz
xal wel ff een SS posten van myn lyst om 7-8uur savondz...en zie je wel 30 a 40 breezers
die valt toch wel mee? (nee ik heb niet die naamquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
" ***The Good Die Yong***1love mirra "
Sla je broertje is op zn bakkesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:47 schreef Fisher het volgende:
(L) (A)chantal(A) (K)(K)(L)(L) Ik LiEfT SaNdEr 4-EvEr WjNmK HsSsSvVj (L)(L)(K)(K)
mijn nichtje...
(L)love ya melissa(L)wjnmk(K)je bent kei lieff en leuwk(K)hssvvj(L)mis je(K)ik laat je nie meer gaan(L)(K)(L)duco en elise(K) FTC
mijn neefje...
- ...*__[T].[o].[m]__|-)(*) - It's Not Enough To Win ,, You Have To Win With Style!-
mijn broertje...
voor de rest heb ik ze nou toch allemaal wel verwijderd geloof ik
och... ik heb alle hoop al opgegeven met 'mquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:39 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Sla je broertje is op zn bakkes![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:39 schreef -Fred- het volgende:
>>>=KeViN=<<< K VeRvEeL Me (L)mIeKe (L)u4ever(L)ZIP JE LIP BIATCH!!!!!!![]()
ooooow op die manierquote:
Ik heb iemand die continu Ricky heeft in zijn MSNquote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:58 schreef Junkie_XL het volgende:
Maar één echte breezah er tussen zitten:
- - --۩ (l) Щ Ỉ Ł ŁҰ ₪ ỈИΈ (l) ۩-- - - en dit is ook ne jongen dus.
Maar ik stoor me ook wel aan mensen die elke dag een andere wazige quote in hun nick hebben, meestal in gebrekkig engels ook nog:
Ghostie ... * ... live for it, die for it, and you will find happiness that u had thought could never be urs ... * ...
(8)Open up your eyes then you will realize. Here are we standing with everlasting love (8)
(I)Relax & adem, we voelen ons lichaam nu zwaarder worden en door de grond zakken, dieper en dieper.(I)
Begrijp wel dat die personen verliefd zijn of problemen hebben, maar zo de aandacht te trekken en uiteindelijk niks zeggen is ook maar onzinnig.
Als vertegenwoorduger van de breezers bennik ff aanwezug danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:55 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik snap niet hoe die mensen al die moeite nemen om die namen te maken. Moet je toch wel en hele tijd bezig zijn met al die codes opzoeken en wat ze doen of staat het er net zo als in dit topic?
Waarom is dat stoer? allemaal ^&^&*#@^@^( tussen de tekst hebben?
Ik vind het er dus niet mooier uit zien. Ik moet gewoon moeite doen om je post te lezen en die moeite was voor niks. Zo schreef ik in groep 3 niet eens meer. En normaal nederlands is niet voor oude mensen, breezer taal is blijkbaar voor domme mensen. Dat bewijs jij nu wel weer. Als je al meer moeite moet doen om normaal te schrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef GoZaHh het volgende:
[..]
Als vertegenwoorduger van de breezers bennik ff aanwezug dan
Ehhh...persoonluk sgryf ik op deze manier al zow lang dat het gewoon aangeleerd is...op een adnere manier ttypen kost me meer tyd
is ook klote azzik duz iets serieus moet doen op me computer...dan blyf ik zow sgryve
mareuh...
het ziet dr tog veel mooier uit gewoon?
dat stdd nederlands is saai en voor ouwe mense;)
flame me niet aub![]()
Whaha, nou dan wens ik je veel succes...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef GoZaHh het volgende:
whaha ik studeer volgend jaar economie aan de VU!!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef GoZaHh het volgende:
[..]
Als vertegenwoorduger van de breezers bennik ff aanwezug dan
Ehhh...persoonluk sgryf ik op deze manier al zow lang dat het gewoon aangeleerd is...op een adnere manier ttypen kost me meer tyd
is ook klote azzik duz iets serieus moet doen op me computer...dan blyf ik zow sgryve
mareuh...
het ziet dr tog veel mooier uit gewoon?
dat stdd nederlands is saai en voor ouwe mense;)
flame me niet aub![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 01:45 schreef stijgende_ster het volgende:
Erbij vermeldend dat ik een gruwelijke hekel heb aan alles wat ook maar enigzins met het Breezer-cultuurtje te maken heeft:
http://msn.tweakzone.nl/nickgen
Daar halen die kansloze 'chicka's & 'hunks' hun vet gave namen dus vandaan.![]()
Waar gaat het heen met Nederlandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef GoZaHh het volgende:
verslagen van school is altijd ff aanpassen...ik moet altyd inkomen met goed nederlands typen
tiz gewoon wat je gewend bent
op de basissgool schreef ik ook veel beter
mah sinds ik msn heb izzut dit geworde
en weet je....
het boeit me eigluk niet egt...meeste mensen kunnen het wel lezen
Eng mens.. ze praat ook zo eng!quote:OpZ __::^%^::__ïRï§__::^%^::__ www.cu2.nl/LoVe-b1b <---
Wat doet ze dan in je lijstquote:Op zondag 20 februari 2005 15:03 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Eng mens.. ze praat ook zo eng!
Die linker is zij.. IRL is ze enger hoorquote:
quote:$1·# FlooW || BarenD LuF JoeW Nw2lU || KwiN = LieF ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
[GEQXON] | Hello motoquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:35 schreef XiChico het volgende:
Erover zeiken .. maar ze wel in je lijst houdenPost een jullie eigen MSN namen
![]()
Nin // sterfquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:35 schreef XiChico het volgende:
![]()
-| b r y a n |-quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:35 schreef XiChico het volgende:
![]()
Donder op, ga naar de UvA ofzo, ga niet het niveau van de VU verneuken met je kutbreezertaal.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef GoZaHh het volgende:
lijkt wel een FOK!KiING agenda gekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:14 schreef yogidrink het volgende:
47~?)L}l $aN f(L)t M£L()dY(?~[#] $kaTj£IkViNdJ0uOnMinChiLl[#](L)J0o£w Mopp!i aNd N.w.L.Y VoeLt ZiCH VerKaNkert Mis Je KK erUg mEl
---
dont do that shit clauww!!! .ohw.. waarom ben je nouw zoww leuk...:$ chantal zaterdag bellen... aranka je bent kk erg
:D:D
Que?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |