quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook weer niet
Maar nee, laten we het maar niet dit weekend doen. Vandaag lekker rustig thuis, morgen verjaardag van m'n vader... misschien volgende week 's, anders komt het na de vakantie wel 's
Van Erwin hoorde ik dat Niels niemand had uitgenodigd, dus dat het niks werd. En Henk wou me graag in Cel 4 hebben, dus ik ga wel daarheen
Ik ga uiteraar ook naar Cel 4, na Kopspijkers..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Wie gaan er vanavond nog allemaal uit btw? Ik ga iig nog even naar Cel 4, maar of ik uit ga weet ik nog niet, ben wel erg moe/wrakkig na de wedstrijd.
Ik ga naar Cel 4, en Hans ook, dus dan zien we je wel in de J'ell denk ik zo..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik was begonnen maar had de afgelopen dagen geen tijd om iets te plannen
wie wil mag komen, ik zie het wel, moet tot half 10 werken gok ik zo... Bel me anders maar eventjes
Wat moet ik nou voor jou brandenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan neem ik dat cd'tje maandag wel ff mee..
Wat vette shit, some music from Cel 4..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou voor jou brandenOok die film? Dan heb je 2 cd's nodig
Ow cool, weer kopspijkers
from = voor neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat vette shit, some music from Cel 4..
En ik kan hier niet branden remember..
Niet die film dus. En die muziek staat niet hier op mijn bak, moet je maar ff downloaden dan, misschien komt er nog wel wat bij ook..
Neej, muziek van Cel 4, voor mij..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
from = voor neem ik aan
Is goed, geef maar 's door....
Kopspijkers was wel leuk, herhalingen van vorig jaar. Zaten toch wel weer erg leuke tussen![]()
Voortdurend. Hoezo?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Moet er iemand met kortingskaart binnenkort nog naar A'dam?
Dat lijkt me wel echt vet..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De start van de Gumball 3000 is dit jaar op 14 mei in Londen. Lijkt me wel ontzettend gaaf om daar een keer bij te zijn... Das overigens de zaterdag na de meivakantie. Retour met Easyjet van Schiphol naar Londen Stansted kost per persoon E 53,22. Dan ben je er zaterdagochtend om 9:40 en vertrekt het vliegtuig om 18:25 weer richting Amsterdam. Geïnteresseerden toevallig?
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een paketje van ca. 20 to 30 kg dat naar Texel toe moetquote:
Tjah, was een beetje een vage gastquote:Op zondag 20 februari 2005 04:12 schreef MrAli het volgende:
Zo was weer gezellig..
Had nog bijna een knokpartij met een gast die het woord 'conclusie' niet begreep..
Hij viel Karel lastig, ik zeg dat ie op moet flikkeren, begint ie tegen mij, en ik hem uitgelegt dat ik niet om niets iemand neer hoek, en gebruik in mijn uitleg het woord 'conclusie', zegt ie: "He, niet van die moeilijke woorden, ik doe ook maar vmbo kader, dus dat snap ik niet!" Vond ik opzich wel behoorlijk zielig..Maarja, opzich wel jammer, want een knokpartij met zo'n debiele gast was wel weer leuk geweest, het enige nadeel was geweest dat die gast drie meter langer was dan ik..
Volgende keer beter..
quote:Op zondag 20 februari 2005 04:20 schreef MrAli het volgende:
Nu maar pitten..
Toch thuis, alleen, zonder dat ene meisje..he Niels..
quote:Maarjah, morgen weer veel te doen, dus duik ik met de gedachte dat het nog maar 6 dagen is snel mijn bedje in..!
Muhahaahaquote:(Owjah, voor Esmé nog 305 dagen..)
Oh, das waar, die laatste boot had ik nog niet echt aan gedacht. Das wel een probleem want je komt ergens na negenen pas weer aan op schiphol, vanwege het tijdsverschil..quote:Op zondag 20 februari 2005 04:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt vet..
En dan meteen ff vragen of je even een rondje mee mag rijden..
En ben je btw waarschijnlijk precies optijd voor de laatste boot terug naar Texel..
Thx, dat waren ook enorm vette clips van Top Gear, stom dat ik ze niet eerder heb gebruikt. Als ik vanavond nog wat tijd over heb ga ik kijken of ik ze nog vetter kan makenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:45 schreef DearPrudence het volgende:
Coole avatar Ruub.
En ik heb ook niet goed opgelet, want je zegt dat je om 18:25 weer naar Amsterdam vertrekt, en dan haal je dus de laatste boot niet..quote:Op zondag 20 februari 2005 09:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, das waar, die laatste boot had ik nog niet echt aan gedacht. Das wel een probleem want je komt ergens na negenen pas weer aan op schiphol, vanwege het tijdsverschil..
Welke auto is dat overigens?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Thx, dat waren ook enorm vette clips van Top Gear, stom dat ik ze niet eerder heb gebruikt. Als ik vanavond nog wat tijd over heb ga ik kijken of ik ze nog vetter kan maken.
Ferrari 575M met een GTC Handling Packquote:Op zondag 20 februari 2005 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Welke auto is dat overigens?
Wel, niet verkeerd dus.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ferrari 575M met een GTC Handling Pack.
De eerste stop na Londen is Brussel, dus misschien is dat een beter idee.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
En ik heb ook niet goed opgelet, want je zegt dat je om 18:25 weer naar Amsterdam vertrekt, en dan haal je dus de laatste boot niet..Ik las dat je om 18:25 weer in Amsterdam op Schiphol was, dan had je het waarschijnlijk precies geredt, met de trein, als die geen vertraging had..
En nou ken ik in Londen zat mensen, maar of ik daar zou mogen blijven slapen..
Wel leuk idd, maar een beetje te snel... iedere keer springt hij zo terug, en dat is een beetje irritantquote:Op zondag 20 februari 2005 12:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Thx, dat waren ook enorm vette clips van Top Gear, stom dat ik ze niet eerder heb gebruikt. Als ik vanavond nog wat tijd over heb ga ik kijken of ik ze nog vetter kan maken.
Ah, vandaar dat jullie opeens allemaal weg warenquote:Was erg gezellig gister, daarna nog even naar Ruben vV z'n eitjes opeten, was ook wel weer leuk, alleen vrij laat, helaas .
Die onderste is leuk gedaanquote:Op zondag 20 februari 2005 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
tadaa.. foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja, mooi hoor..quote:Op zondag 20 februari 2005 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
tadaa.. foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke foto's.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:43 schreef DearPrudence het volgende:
tadaa.. foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die lippenstift stond Esmé goed, maar...ik ben bang bij jou een stuk minder Niels..dus weet ik niet of dat wel verstandig is. En trouwens, het duurt nog meer als 9 maanden, dus is het niet verstandiger je nu met andere dingen bezig te houden dan met Ouwe Sunder..quote:Op zondag 20 februari 2005 15:27 schreef NerdoNielso het volgende:
zeg Esme, wat voor lippenstift had je op gisteravond, ik moet nog een goede hebben voor Ouwe Sunder en die jij op had leek me wel okey
"Dames en heren, vanavond in een compleet uitverkochte Amsterdam Arena..Trenchtown, met achter het drumstel Esmé Deppe..!!"quote:Op zondag 20 februari 2005 15:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Precies, goede foto...
Bewaren voor de tijden dat je wereldwijd bekent bent
Ruige shitquote:I be walkin' god like a dog
My narrative fearless
My word war returns to burn
Like Baldwin home from Paris
Steel from a furnace
I was born landless
It's tha native son
Born of Zapata's guns
Stroll through tha shanties
And tha cities remains
Same bodies buried hungry
But with different last names
These vultures rob everything
Leave nothing but chains
Pick a point on tha globe
Yes tha pictures tha same
There's a bank a church a myth and a hearse
A mall and a loan a child dead at birth
There's a widow pig parrot
A rebel to tame
A whitehooded judge
And a syringe and a vein
And tha riot be tha rhyme of tha unheard
Calm like a bomb
This ain't subliminal
Feel tha critical mass approach horizon
Tha pulse of tha condemned
Sound off America's demise
Tha anti-myth rhythm rock shocker
Yes I spit fire
Hope lies in tha smoldering rubble of empires
Back through tha shanties and tha cities remains
Tha same bodies buried hungry
But with different last names
These vultures rob everyone
Leave nothing but chains
Pick a point here at home
And tha picture's tha same
There's a field full of slaves
Some corn and some debit
There's a ditch full of bodies
Tha check for tha rent
There's a tap, tha phone, tha silence of stone
Tha numb black screen
That be feelin' like home
And tha riot be tha rhyme of tha unheard
Calm like a bomb
There's a mass without roofs
A prison to fill
A country's soul that reads post no bills
A strike and a line of cops outside of tha mill
There's a right to obey
And a right to kill
Thanks.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die lippenstift stond Esmé goed, maar...ik ben bang bij jou een stuk minder Niels..dus weet ik niet of dat wel verstandig is. En trouwens, het duurt nog meer als 9 maanden, dus is het niet verstandiger je nu met andere dingen bezig te houden dan met Ouwe Sunder..(Zorgen dat je dit jaar op school haalt bijv..
)
quote:[..]
"Dames en heren, vanavond in een compleet uitverkochte Amsterdam Arena..Trenchtown, met achter het drumstel Esmé Deppe..!!"
*luid applaus*
Misschien wel, als jullie allemaal heel talentvol blijken te zijn..quote:Op zondag 20 februari 2005 16:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Thanks.
[..]dan zit ik vast niet meer bij Trenchtown.
je hebt gewoon geen vertrouwen in mequote:Op zondag 20 februari 2005 15:51 schreef MrAli het volgende:
Die lippenstift stond Esmé goed, maar...ik ben bang bij jou een stuk minder Niels..dus weet ik niet of dat wel verstandig is. En trouwens, het duurt nog meer als 9 maanden, dus is het niet verstandiger je nu met andere dingen bezig te houden dan met Ouwe Sunder..(Zorgen dat je dit jaar op school haalt bijv..
)
Vind je dat heel gek? Jou kennende is dat natuurlijk vrij logisch..quote:Op zondag 20 februari 2005 17:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
je hebt gewoon geen vertrouwen in me
Jaquote:Op zondag 20 februari 2005 17:43 schreef MrAli het volgende:
Vind je dat heel gek?
Da's waarquote:Jou kennende is dat natuurlijk vrij logisch..
Brush The Dust Away (van In Flames). Prachtig nummer als je geen zin hebtquote:In Flames
Brush The Dust Away
by Unknown
In the most desolate corner
A bad case of the urban blues
Another brick in the living shadow
All inhale the downward spiral
Hey, get in line for tragic
Let us dance to the pistol magic
Just aim and end another
But think, as I rape your mother
Another player joins the table
Who I can or cannot trust
When do we get assigned?
Pure and precious with bad intensions
Hey, come and join the show
All the cameras are ready to go
Just aim and end another
But think, as I rape your mother
A single step - a garbled life
Where's the profit?
Your rage - the pain
Will it all be worth it?
Genetic, it seems to be....
Abandon, the mass ideal
We think we're in control then we become the things we hate
Lets re-unite and brush the dust away
Obtain a prosperous future
and the admiration of all
Act in "the sensations" media hour
All inhale the downward spiral
Dat haal je uit een 5e/6e klas natuurkundeboek? Maar kan je even uitleggen wat ze bedoelen, want waarschijnlijk is het weer een vage omschrijving voor een duh-gevalquote:Op zondag 20 februari 2005 16:33 schreef MrAli het volgende:
Een onevenwichtigheid in de energie in het vacuüm!
Nee, dat krijg je niet op de middelbare school..quote:Op zondag 20 februari 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat haal je uit een 5e/6e klas natuurkundeboek? Maar kan je even uitleggen wat ze bedoelen, want waarschijnlijk is het weer een vage omschrijving voor een duh-geval
Vandaag lekker getennissed, het 7e uur met Kees, en dan van 4 tot half zes les (nouja, eerste halfuurtje ff zelf inspelen zegmaarquote:
Shakesperian, duhquote:Op maandag 21 februari 2005 18:54 schreef errrrr het volgende:
Trouwens, in A Midsummer Night's Dream, wat voor accent spraken ze daar? Ze spraken iig heel erg snel, 't was nauwelijks te verstaat
Zijn tanden zijn altijd mooiquote:Op maandag 21 februari 2005 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Héél schattig hoor Ruub.
Tanden? Die mooie rode lippenstift..quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Héél schattig hoor Ruub.
*getennist, analfabeet.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vandaag lekker getennissed, het 7e uur met Kees, en dan van 4 tot half zes les (nouja, eerste halfuurtje ff zelf inspelen zegmaar) Ging best lekker, ook al ging het qua scores niet zo goed
Wij gaan trouwens na wintersporten wel een keertje Alwin... Dan heb ik ff wat meer tijd...
Had em al wel eens gezien hoor, maar wel een beetje vage film op zich. Volg het nog niet helemaal, ben ik bang.quote:
Zie ook Eug vs Fritsquote:"De hondenkoning is deels autobiografisch", Walter van den Berg 2005©
Das de betere (havo) instelling..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Joepie het fackforum doet het weer,.
Nu heb ik m'n hele middag maar verprutst met huiswerk maken enzo.
Even daaronder staat wel dat hij de meest nerderige dingen níet deed, leek me al aannemelijkquote:
Waarom? Weer mail gehad?quote:
Het kan dat jou bak atm een beetje traag isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:12 schreef MrAli het volgende:
Uhm Hans, de van mij te downloaden muziek vind je hier: http://mrali.mine.nu/~mrali/music/
Ik weet alleen niet wat het allemaal is..
Nee, omdat we dus niet konden voetballen..quote:
Mijn upload is sinds vandaag 50% sneller..quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Het kan dat jou bak atm een beetje traag is
Als jij een 100 kb + avatar mag, mag ik dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:51 schreef MrAli het volgende:
<--- DOOM III, vette shit..Met dank aan Niels WItte die hem weer eens ergens van het WWW had geplukt..
Wel, succes dan maar met Edwinquote:
gekregen? tss. toe maar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n mp3 spelertje was kaduuk, maar nu heb ik een nieuwe gekregen,.
Kan ik gelukkig toch nog genieten van muziek @ wintersport.
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tanden? Die mooie rode lippenstift..
* DearPrudence krijgt moordneigingen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
w00t, sneeuw buiten!
Er ligt nu btw 200 cm sneeuw op m'n berg, onze gastvrouw (lilo) wordt helemaal gek van al die sneeuw, dat mailde ze gister.
Anyway, vrijdagavond met m'n oom weg, 's nachts slapen bij m'n Oma @ Dordtrecht en dan Zaterdag doorplanken naar Auffacy.
Ja, van de blokker mevrouw, nadat ik m'n oude, kapotte had ingeleverd + bonnetjequote:
Slissend praten is best okayquote:Vanmiddag naar de ortho geweest, nu een dag-en-nacht beugel(plaatje) maar ik heb geen zin om slissend naar school te komen, dus dat wordt maar mijn nachtbeugel.
Ik moet ook binnekort maar weer eens nieuwe kleren halen, alleen korte broekenquote:Nieuwe kleren gekocht!2 shirtjes en 2 rokken (alvast voor zomer, ik moet nu maar eerst leuke schoenen kopen die er een beetje normaal onderstaan.)
Ik zal wel wat mooie panoramafoto's laten makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
* DearPrudence krijgt moordneigingen!
Don't make me jealous!
mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, van de blokker mevrouw, nadat ik m'n oude, kapotte had ingeleverd + bonnetje.
Nee, is niet okayquote:[..]
Slissend praten is best okay. Nee, ik kan wel begrijpen waarom je nu geen zin meer hebt in een overdag-beugel
.
He, wat jammer nou, ik vind zo'n bermuda broek nou echt wat voor jou!quote:[..]
Ik moet ook binnekort maar weer eens nieuwe kleren halen, alleen korte broeken, wát voor korte broeken zijn nou mooi? Die regenboogoverzeas3/4broeken vind ik iig spuuglelijk
.
Ik zou morgen maar niet op school komen, als ik jou was.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal wel wat mooie panoramafoto's laten maken.
Acceptedquote:
Ja, ik ga wel de hele zomer in m'n zwembroek rondlopen ofzo.quote:He, wat jammer nou, ik vind zo'n bermuda broek nou echt wat voor jou!![]()
Y'arr!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:11 schreef errrrr het volgende:
Tsjonge, moeten die avatar's nou zo overdreven?
Sworn Enemyquote:Ben nu wat van die Cel 4 muziek aan het luisteren, ahum, buiten het hok is het toch wel erg zeg
En als die ali nou ff verteld wat ik nog meer moet downloaden, anders schiet het ook niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |