Dat haal je uit een 5e/6e klas natuurkundeboek? Maar kan je even uitleggen wat ze bedoelen, want waarschijnlijk is het weer een vage omschrijving voor een duh-gevalquote:Op zondag 20 februari 2005 16:33 schreef MrAli het volgende:
Een onevenwichtigheid in de energie in het vacuüm!
Nee, dat krijg je niet op de middelbare school..quote:Op zondag 20 februari 2005 21:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat haal je uit een 5e/6e klas natuurkundeboek? Maar kan je even uitleggen wat ze bedoelen, want waarschijnlijk is het weer een vage omschrijving voor een duh-geval
Vandaag lekker getennissed, het 7e uur met Kees, en dan van 4 tot half zes les (nouja, eerste halfuurtje ff zelf inspelen zegmaarquote:
Shakesperian, duhquote:Op maandag 21 februari 2005 18:54 schreef errrrr het volgende:
Trouwens, in A Midsummer Night's Dream, wat voor accent spraken ze daar? Ze spraken iig heel erg snel, 't was nauwelijks te verstaat
Zijn tanden zijn altijd mooiquote:Op maandag 21 februari 2005 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Héél schattig hoor Ruub.
Tanden? Die mooie rode lippenstift..quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Héél schattig hoor Ruub.
*getennist, analfabeet.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vandaag lekker getennissed, het 7e uur met Kees, en dan van 4 tot half zes les (nouja, eerste halfuurtje ff zelf inspelen zegmaar) Ging best lekker, ook al ging het qua scores niet zo goed
Wij gaan trouwens na wintersporten wel een keertje Alwin... Dan heb ik ff wat meer tijd...
Had em al wel eens gezien hoor, maar wel een beetje vage film op zich. Volg het nog niet helemaal, ben ik bang.quote:
Zie ook Eug vs Fritsquote:"De hondenkoning is deels autobiografisch", Walter van den Berg 2005©
Das de betere (havo) instelling..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Joepie het fackforum doet het weer,.
Nu heb ik m'n hele middag maar verprutst met huiswerk maken enzo.
Even daaronder staat wel dat hij de meest nerderige dingen níet deed, leek me al aannemelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |