Congratulations..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
4-0 overwinning tegen Katapult.
Ging best goed, eerste set nog wat langzaam, maar 2e en 3e set heel lekker gespeeld. Nieuwe schoenen springen lekker. 4e set moest ik er even uit, maar toen het mis ging mocht ik nog even voor Jabik erin, ging toen ook nog wel goed en met 25-18 oid de laatste set ook gewonnen.
Typisch weer eens iets voor hem..en dan meestal nog om de meeste domme redenen..quote:Terugreis was heftig, Bart moest de boot zo nodig weer halen, dus Erik in z'n nieuwe Seat flink te scheuren. 140 over B-weggetjes, iedereen inhalen e.d. Erg leuk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook weer niet
Maar nee, laten we het maar niet dit weekend doen. Vandaag lekker rustig thuis, morgen verjaardag van m'n vader... misschien volgende week 's, anders komt het na de vakantie wel 's
Van Erwin hoorde ik dat Niels niemand had uitgenodigd, dus dat het niks werd. En Henk wou me graag in Cel 4 hebben, dus ik ga wel daarheen
Ik ga uiteraar ook naar Cel 4, na Kopspijkers..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Wie gaan er vanavond nog allemaal uit btw? Ik ga iig nog even naar Cel 4, maar of ik uit ga weet ik nog niet, ben wel erg moe/wrakkig na de wedstrijd.
Ik ga naar Cel 4, en Hans ook, dus dan zien we je wel in de J'ell denk ik zo..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik was begonnen maar had de afgelopen dagen geen tijd om iets te plannen
wie wil mag komen, ik zie het wel, moet tot half 10 werken gok ik zo... Bel me anders maar eventjes
Wat moet ik nou voor jou brandenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan neem ik dat cd'tje maandag wel ff mee..
Wat vette shit, some music from Cel 4..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat moet ik nou voor jou brandenOok die film? Dan heb je 2 cd's nodig
Ow cool, weer kopspijkers
from = voor neem ik aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat vette shit, some music from Cel 4..
En ik kan hier niet branden remember..
Niet die film dus. En die muziek staat niet hier op mijn bak, moet je maar ff downloaden dan, misschien komt er nog wel wat bij ook..
Neej, muziek van Cel 4, voor mij..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
from = voor neem ik aan
Is goed, geef maar 's door....
Kopspijkers was wel leuk, herhalingen van vorig jaar. Zaten toch wel weer erg leuke tussen![]()
Voortdurend. Hoezo?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Moet er iemand met kortingskaart binnenkort nog naar A'dam?
Dat lijkt me wel echt vet..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De start van de Gumball 3000 is dit jaar op 14 mei in Londen. Lijkt me wel ontzettend gaaf om daar een keer bij te zijn... Das overigens de zaterdag na de meivakantie. Retour met Easyjet van Schiphol naar Londen Stansted kost per persoon E 53,22. Dan ben je er zaterdagochtend om 9:40 en vertrekt het vliegtuig om 18:25 weer richting Amsterdam. Geïnteresseerden toevallig?
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een paketje van ca. 20 to 30 kg dat naar Texel toe moetquote:
Tjah, was een beetje een vage gastquote:Op zondag 20 februari 2005 04:12 schreef MrAli het volgende:
Zo was weer gezellig..
Had nog bijna een knokpartij met een gast die het woord 'conclusie' niet begreep..
Hij viel Karel lastig, ik zeg dat ie op moet flikkeren, begint ie tegen mij, en ik hem uitgelegt dat ik niet om niets iemand neer hoek, en gebruik in mijn uitleg het woord 'conclusie', zegt ie: "He, niet van die moeilijke woorden, ik doe ook maar vmbo kader, dus dat snap ik niet!" Vond ik opzich wel behoorlijk zielig..Maarja, opzich wel jammer, want een knokpartij met zo'n debiele gast was wel weer leuk geweest, het enige nadeel was geweest dat die gast drie meter langer was dan ik..
Volgende keer beter..
quote:Op zondag 20 februari 2005 04:20 schreef MrAli het volgende:
Nu maar pitten..
Toch thuis, alleen, zonder dat ene meisje..he Niels..
quote:Maarjah, morgen weer veel te doen, dus duik ik met de gedachte dat het nog maar 6 dagen is snel mijn bedje in..!
Muhahaahaquote:(Owjah, voor Esmé nog 305 dagen..)
Oh, das waar, die laatste boot had ik nog niet echt aan gedacht. Das wel een probleem want je komt ergens na negenen pas weer aan op schiphol, vanwege het tijdsverschil..quote:Op zondag 20 februari 2005 04:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt vet..
En dan meteen ff vragen of je even een rondje mee mag rijden..
En ben je btw waarschijnlijk precies optijd voor de laatste boot terug naar Texel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |