Ja dat lijkt zo gemakkelijk.. maar is het niet..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Copycat het volgende:
Ze is 12, een kind. Hoe je het ook went of keert.
Lijkt me dus logisch dat je de relatie afkapt. .
Dat heeft ze gedaan omdat ze me zo leuk vond.. oke als ik wist dat ze 12 was had ik natuurlijk nooit met haar genomen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Martuh het volgende:
Ga voor d'r zus
Ik zou het uitmaken. Ze heeft al die tijd tegen je zitten te liegen, plus zij is 12. Twaalf. TWAALF. Je bent VIJF jaar ouder dan haar. Dat kan gewoon niet op deze leeftijd.
Volg je hart.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef nexesenzyme het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden..ze is het eerste meisje wat ik echt leuk vind, dus van de ene kant denk ik fuck die leeftijd.. age is just a number..
Zeker was het leuk!!! Leukste tijd uit me leven.. tot nu toe dan..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef kless het volgende:
Sterkte.
Ga door met waar je mee bezig was. Het was hardstike leuk toch?
Laat dat leeftijds verschil je niet dwars zitten. Er zijn grotere problemen!!
Precies, je ballen die er afgesneden worden in de gevangenis bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef kless het volgende:
Laat dat leeftijds verschil je niet dwars zitten. Er zijn grotere problemen!!
Puberen.. ze heb grotere tiete dan elk 12 jarig kind bij elkaarquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
Zonder vervelend te willen doen: niet mee door gaan. Ik bedoel, ze moet nog echt gaan puberen etc.
Niet alleen bij mij maar bij me ouders,haar ouders,haar familie,mijn vrienden en de rest v/d omgeving..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:17 schreef Copycat het volgende:
Je wilt het niet snappen, denk ik.
Twaalf is en blijft een kind, hoezeer ze in jouw optiek ook overkomt als 'volwassen' tiener.
De pubertijd gaat niet alleen over de lichamelijke verandering he...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Puberen.. ze heb grotere tiete dan elk 12 jarig kind bij elkaar![]()
IHet lijkt zo makkelijk om er niet mee door te gaan maar was dat maar zo
Omdat ik van haar hou misschien..anders post ik dit niet eens.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom ben je je de heletijd aan het verdedigen... ?
zij heeft gelogen... ze verdient die 14 inch van je deeptroath
In gedrag is ze ook zo..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef Juudje87 het volgende:
[..]
De pubertijd gaat niet alleen over de lichamelijke verandering he...![]()
Wat wil je nou eigenlijk dan? Iedereen die je aanraadt om er een eind aan te maken spreek je fel tegen, dus je hebt voor jezelf al lang een besluit gemaakt of niet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Omdat ik van haar hou misschien..anders post ik dit niet eens.
Dat deed ze omdat ze me zo leuk vond en aan iedereen heeft gevraagd of ze willen zeggen dat ze 14 is..
En omdat ze wist als ik wist dat zij 12 omg is dat ik nooit iets met der zou willen.
Zelfs der eigen ma heeft dat verteld tegen mijn ouders ( van dat ze 14 is )![]()
![]()
![]()
Ze woont in Belgie.. dat is dus anders als hier..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:22 schreef Rev- het volgende:
12... nooit haar op school opgehaald ofzo? (basisschool dus)
ik bedoel fucking 7 maanden, dan heb je het echt wel over dit soort dingen.
Of je lult of je bent fucking blind
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
Zelfs der eigen ma heeft dat verteld tegen mijn ouders ( van dat ze 14 is )![]()
![]()
![]()
Dit is geen gezonde basis voor een gelijkwaardige relatie en als pappa en mamma mee gaan werken is er iets al helemaal niet in de haak.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
Dat deed ze omdat ze me zo leuk vond en aan iedereen heeft gevraagd of ze willen zeggen dat ze 14 is..
En omdat ze wist als ik wist dat zij 12 omg is dat ik nooit iets met der zou willen.
![]()
![]()
Ik weet het niet.. van de ene kant uitmaken andere kant niet omdat ik haar nog leuk vind.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk dan? Iedereen die je aanraadt om er een eind aan te maken spreek je fel tegen, dus je hebt voor jezelf al lang een besluit gemaakt of niet?
Mja je moest mijn ouders eens horen toen ik vertelde dat ze over haar leeftijd gelogen hadquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.
Haar ouders liegen dus voor dochterlief die op haar twaalfde een relatie heeft met een 17-jarige?
subtielquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ze woont in Belgie.. dat is dus anders als hier..
Mja, puberen is wel wat anders dan secundaire geslachtskenmerken ontwikkelen. Tuurlijk is het niet makkelijk om er niet mee door te gaan, was dat maar ooit het geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Zo gek ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Post eens ff een fotoje van der, kunnen we het beter beoordelen.
jaja.quote:
Dat is het dus niet.. ze is niet zon breezAh sletje geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef stijgende_ster het volgende:
wtf? Die ouders steun(d)en dat liegen dus gewoon? En die vinden het dus ook prima dat hun jonge spruit verkering met een jongen van 17 heeft? Rare lui.. Maar tja, Ik zou me idd maar ns af gaan vragen waarom ze zolang tegen je gelogen heeft, en waarom ze in eerste instantie loog.. Mss dacht ze: Oh, VeRkErInG mEt EeN oUdE JoNgEn, DaS sToEr!! Ga iig op je eigen gevoel af en niet op wat haar ouders en zij zelf ervan vinden. Mss is het het beste dat je met je eigen ouders gaat praten?
Sterkte iig..![]()
Je kan het gezicht wel blurren ofzo...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:28 schreef nexesenzyme het volgende:
Zo gek ben ik nou ook weer niet.
Ik schaam me er zeker over..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:32 schreef Björk het volgende:
Je zegt tig keer in je verhaal dat ze 12 is maar het echt niet lijkt enz.
Lijkt erop dat je eigenlijk geen relatie wil met iemand van 12, maar toch iets hebt.
En je schaamt je ervoor tegen over andere mensen.
Ze heeft op het begin in je relatie al meteen tegen je gelogen. Dat vind ik sowieso al fout.
En ik zou het wel weten, 5 jaar verschil is wel heel erg veel, ( tenminste, als je alle 2 nog niet volwassen bent, in leeftijd dan )
En dan zeg je ook nog , "dadelijk denken ze dat ik pedo ben".
Als je zo denkt
ligt er maar net hoe je er tegen aan kijkt, sommige boeit het echt helemaal niets dat zij 12 is en hij 17.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:34 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ik schaam me er zeker over..
Ja dat weet ik ook wel..maar komt omdat ze wis dat ik niks met haar wilde als ze 12 zou zijn.. en ze vond me zo leuk enz..
5 jaar is veel ja
Ik weet als zij 20 is ik 25 dan boeit het niet..
Ze zegt niks daarvan tegen me.. ze zegt ik heb je teveel pijn gedaan door te liegen enz. het is beter voor jou dat het uit is enz.. praat echt als een volwassenen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
Het lijkt me gewoon niet erg bestendig en ben jij voor haar een soort feature om nog volwassener over te komen. Ik kàn gewoon niet geloven dat een 12 jarige een serieuze relatie kan onderhouden, met alle negatieve dingen die daar onlosmakelijk aan verbonden zijn. Wat ik zo lees zegt ze nu dingen tegen je die jij wilt horen omdat ze je wil houden. Dat is echt ongezond. Op die leeftijd kan je het gewoon niet aan om een keer ruzie te maken zoals dat 'hoort' te gebeurenin een relatie. In die fase van je leven zijn al je emoties 10 keer heftiger door alle hormonen die door je bloedbaan gieren. Dat is simpelweg biologie.
ze loog meteen, opbokken met die handelquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:29 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Me pa zegt oprotten met haar.
quote:
Dude, dat is het 'm nou juistquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:39 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ze zegt niks daarvan tegen me.. ze zegt ik heb je teveel pijn gedaan door te liegen enz. het is beter voor jou dat het uit is enz.. praat echt als een volwassenen..
Het was maand geleden uit ze was boos..maar toch wilde ze het weer aan omdat ze nog van me hield...
Ik vind dat niet praten als een volwassene, ik vind dat klinken als het napraten van een matige soap-actrice in een jankscene.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:39 schreef nexesenzyme het volgende:
Ze zegt niks daarvan tegen me.. ze zegt ik heb je teveel pijn gedaan door te liegen enz. het is beter voor jou dat het uit is enz.. praat echt als een volwassenen..
is de twijfel nu over?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:41 schreef nexesenzyme het volgende:
Mja toch maar naar me pa luisteren.. hoe moeilijk het ook zal zijn.. Het is voor ons allebij beter..
volgens mij wil ze t zelf ook uit hebben....quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:39 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Het was maand geleden uit ze was boos..maar toch wilde ze het weer aan omdat ze nog van me hield...
jezus, volgens mij klopt dit nog ookquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:44 schreef Blue_Eyed het volgende:
Gezien de wijze waarop je alle goede adviezen achteloos naast je neer legt, kan ik niet anders oordelen dan dat je het verstandelijke niveau van een twaalf-, bijna dertienjarige bezit. Misschien dat er dan toch een toekomst in deze relatie zit.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:44 schreef Blue_Eyed het volgende:
Gezien de wijze waarop je alle goede adviezen achteloos naast je neer legt, kan ik niet anders oordelen dan dat je het verstandelijke niveau van een twaalf-, bijna dertienjarige bezit. Misschien dat er dan toch een toekomst in deze relatie zit.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:41 schreef nexesenzyme het volgende:
Mja toch maar naar me pa luisteren.. hoe moeilijk het ook zal zijn.. Het is voor ons allebij beter..
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef Jentin het volgende:
Ik vind dat niet praten als een volwassene, ik vind dat klinken als het napraten van een matige soap-actrice in een jankscene.
En hoe oud ben je nuquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Toen ik 12 was speelde ik nog verstoppertje(en nog steeds).
hehe 'ik was 12 en ik fietste naar school'quote:Ze woont in Belgie.. dat is dus anders als hier..
quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:10 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
hehe 'ik was 12 en ik fietste naar school'
Vriend, op je 17e is er wel daadwerkelijk echte liefde mogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:35 schreef Kamphuys het volgende:
Wat Selang zegt:
als het ECHTE liefde is (kan het me slecht voorstellen maar het zal allicht ooit wel voorkomen op die leeftijd) dan wachten jullie toch lekker eventjes 4 jaar?
Opsluiten in keldersquote:Op woensdag 16 februari 2005 02:57 schreef Papa_Eend het volgende:
Weet je nog wat ze in belgie doen met pedo's?
Says whoquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Furia het volgende:
Sja.. het over een paar jaar nog een keer proberen? En anders niet zeiken, want zo groot zijn je problemen met dr leeftijd dan ook weer niet..
Zelfs haar ma?? Damn..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
![]()
![]()
het komt dus van 2 kanten!quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef nexesenzyme het volgende:
Praat als 15 jarige.. begrijpt alles hetzelfde als mij etc.
ach, even doorbijten dus, dan is het nog maar 12 maandjes voordat ze echt 14 isquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Mja je moest mijn ouders eens horen toen ik vertelde dat ze over haar leeftijd gelogen had![]()
Ze is over 3 maanden 13.. omfg
Ik heb het toch ook over 12 jij erwtenbreinquote:Op woensdag 16 februari 2005 02:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Vriend, op je 17e is er wel daadwerkelijk echte liefde mogelijk.
12 jaar is overigens een ander verhaal.
![]()
Ja maar dat gebeurt niet...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:40 schreef Jereon het volgende:
Ja, het is maar hoe men er tegen aan kijkt.... in sommige landen lopen kinderen van twaalf al met een kind rond...
In Nederland zul je inderdaad erop aan gekeken worden, maar als je denkt dat het nut heeft om het met haar vol te houden, dan moet je dat zeker doen...
Maar het zou al gauw blijken dat het maar een tijdelijke jeugdliefde is, je hormoontjes spelen met je, er zijn zat andere meisjes en voor haar zat andere jongetjes... Jullie zijn nog maar kinderen, dus als je het mij vraagt moet je met haar kappen en je lekker bezighouden met leeftijdsgenootjes...
Later, als jullie groot zijn, dan is het leeftijdsverschil te verwaarlozen. Misschien ontmoeten jullie elkaar dan nog eens, het lot laat zich niet zo makkelijk beinvloeden...
Het land van Jambers, het land van onbegrensde ouderlijke liefde...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef Copycat het volgende:
Onvoorstelbaar.
Haar ouders liegen dus voor dochterlief die op haar twaalfde een relatie heeft met een 17-jarige?
Waarschijnlijk he.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:39 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat alle duizenden stelletjes waarvan de jongen 18/19 is en het meisje 14-17, niet aan seks doen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:35 schreef Blivox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk he.
Wil ze je niet meer, maar wil jou geen pijn doen.
Dus op de manier te zeggen dat ze 12 is (terwijl ze misschien wel 15 is)
hoopt ze dat je het uitmaakt.
*vraag naar haar identiteitbewijs.*
btw als jij straks 18 ben en zij 13... dan kan het nog leuk worden, wat dacht je van 4 jaar geen sex?
Nee maar dat maakt het er niet minder strafbaar om.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:49 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat alle duizenden stelletjes waarvan de jongen 18/19 is en het meisje 14-17, niet aan seks doen?
begin een zangkarriere ..verdien veel geld.... koop de markerwaard...sticht een pretpark (nooitnooitland) En nodig haar vriendinnen ook uitquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ja dat lijkt zo gemakkelijk.. maar is het niet..
Als ik haar echt niet leuk vind dan had ik het alang uitgemaakt natuurlijk.
Ik weet ze is nog een kind..maar in uiterlijk en innerlijk echt niet dus..
Ik snap het gewoon niet![]()
Hmm, interessant topic. Ben ook zeer benieuwd naar het vervolg.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef JAMsper het volgende:
Vertel hoe t is gegaan ben wel benieuwd..
voor meisjes is de leeftijd 16 niet 18quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:53 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het er niet minder strafbaar om.
Wat wil je nu eigenlijk? Het ene moment zeg je dat het op zeker afgelopen is, omdat 12 inderdaad wel te jong is en het volgende moment hou je weer een slag om de arm.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef nexesenzyme het volgende:
Als ze daar ookal over gelogen heb is het zeker OPROTTEN.
quote:[b]Op woensdag 16 februari 2005 14:52
En natuurlijk pak ik wel andere wijven..4 jaar zonder neuken..dan ben ik dood
![]()
Ik word er echt helemaal gek van.. ene moment denk ik oprotten met haar..ander moment schijt aan die leeftijd we vinden elkaar toch leuk..quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:12 schreef DS4 het volgende:
Ook eens meegemaakt dat ik dacht een 17 jarige te hebben en ze 12 bleek te zijn (op een dag na dan)... Was wel even schrikken.
Gelukkig is er nu ID plicht. Gewoon eerst paspoort vragen.
Maar ter zake: als je verliefd bent moet je geen probleem maken van leeftijd. Maar: wel netjes handjes thuis bij een 12 jarige (nu je het weet)!
Ik denk dat ik de uitkomst van dat gesprek al wel weet. En terecht.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Die ma zei vandaag dat ze met me wilde praten.. dus ze vroeg of ik a.u.b langs kwam![]()
Ik niet... aangezien de moeder tegen de ouders van TS loog over de leeftijd van haar dochterquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik denk dat ik de uitkomst van dat gesprek al wel weet.
quote:En natuurlijk pak ik wel andere wijven ..4 jaar zonder neuken..dan ben ik dood
Ga iemand anders voor de gek houden.quote:Ben heel blij dat we nooit seks hebben gehad
Je weet heus wel wat ik bedoel, denk je nou echt dat ik zon verhaal ga typen wat niet waar isquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:57 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
[..]
Ga iemand anders voor de gek houden.
Daarom is het ook zo kut..maarja vertel na het weekend wel hoe het gegaan is..ben benieuwd maar heb er ook eigenlijk geen zin in..quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:12 schreef TheDon1985 het volgende:
Neemt overigens niet weg dat ik het in principe met Copycat eens ben wat betreft het verschil in leeftijd.
Maar je was van haar echte leeftijd aanvankelijk niet op de hoogte, en had dit schijnbaar ook niet kunnen vermoeden, en om dan gelijk de relatie af te kappen terwijl jullie het in alle andere opzichten goed met elkaar maken, vind ik ergens ook niet juist.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Dat maakt al haar leeftijd al heel duidelijk, over een paar jaar zal ze dit zelf zeggen, en wees dan maar benauwdquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Die ma zei vandaag dat ze met me wilde praten.. dus ze vroeg of ik a.u.b langs kwam![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:40 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Dat maakt al haar leeftijd al heel duidelijk, over een paar jaar zal ze dit zelf zeggen, en wees dan maar benauwd![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
goed nieuws dus, er is weer een vrij meisje op de makrt van 12 wat er uit ziet als minimaal 14
laat maar--quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Tsja,ik zal maar niks zeggen over de post die boven jouw post stond.(Ze woont in België).quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.
En vinde gij dat prettig en plezant?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor de zalvende stem van Paul J. er direct bij, BE!
Het was meer een soort van:quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:08 schreef RealZeus het volgende:
En vinde gij dat prettig en plezant?
zus is een optie.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Martuh het volgende:
Ga voor d'r zus
Ik zou het uitmaken. Ze heeft al die tijd tegen je zitten te liegen, plus zij is 12. Twaalf. TWAALF. Je bent VIJF jaar ouder dan haar. Dat kan gewoon niet op deze leeftijd.
Ach dat deed ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
wel smerig dat ze loog.
Dat is maar 1 jaarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ach dat deed ik ook![]()
alleen zei ik dat ik 18 was terwijl ik 17 was, leugentje om bestwil
Ik vind 'm wel leuk. Hij is alleen niet meer geldig. Maareh, hoe ging dat gesprek?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:31 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOW WAT EEN HUMOR GEK!
IK WENS DAT IK NET ZOALS JOU WAS![]()
Me geboortedatum klopt niet mongool.![]()
ik zet 10 euro opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:09 schreef Copycat het volgende:
Ik mag aannemen dat je het aanbod om te blijven slapen hebt afgewimpeld?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:35 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe meer ik van de TS lees hoe meer ik er van overtuigd ben dat een meisje van 12 perfect bij hem past.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:35 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe meer ik van de TS lees hoe meer ik er van overtuigd ben dat een meisje van 12 perfect bij hem past.
15 is ook een kind.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:17 schreef Copycat het volgende:
Je wilt het niet snappen, denk ik.
Twaalf is en blijft een kind, hoezeer ze in jouw optiek ook overkomt als 'volwassen' tiener.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:24 schreef markiemark het volgende:
hahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahha
Hmmm.... kee... toevallig heb ik al een heel lief dinnetje, die ook nog eens meerderjarig isquote:Ik hoef geen advies van jullie stakkers die nog niet eens een wijf van 4 kunnen krijgen omdat ze zo een lelijke rotkop hebben
1. jij hebt geen fotoboek.... says enough about your facequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef nexesenzyme het volgende:
Wat zijn we allemaal toch weer grappigggg zeg.
Ik word kk chagerijnig van jullie mongolen.
Ik hoef geen advies van jullie stakkers die nog niet eens een wijf van 4 kunnen krijgen omdat ze zo een lelijke rotkop hebben.
IK WIL ALLEEN REACTIES VAN MENSEN DIE TEMINSTE IETS NUTTIGS KUNNEN ZEGGEN.
Tuurlijk blijf ik niet slapen wtf denk je wel niet. IK ga nou niet doen of er niks gebeurt is!
Ja takemeneerd heb er 100x geneukt nou goed omfg.
KUNNEN JULLIE MONGOLEN NIET LEZEN OFZO
IK ZEG TOCH DAT IK DAAR NAAR TOE GA OM HET UITTEMAKEN EN TE HOREN WAT DIE MA TE ZEGGEN HEEFT.
En nee me fucking ouders zijn niet rijk, hun hebben meer geld.
En Kamphuys goed zo door blijven gaan jongen idioot.
En markiemark zo hard lach ik als ik die kop van je in het fotoboek zie omfg. het is beter dat jij echt niks zegt, maar eens in de spiegel kijkt jongen.
1: Ik hoef niet aan een stel nerds te laten zien hoe ik eruit zie omfg. zegt geen fuck over mij jonge idioot.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:36 schreef markiemark het volgende:
[..]
1. jij hebt geen fotoboek.... says enough about your face
2. ik neem geen vriendin van 5 jaar jonger
3. ik kan nederlands, jij niet
Wtf denk je nou zelf. NEE dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:39 schreef Chriz2k het volgende:
Had je de liefde al met haar bedreven?
hehehe, valt toch best wel meequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:02 schreef markiemark het volgende:
haha ok ik hou mn mond wel... wat een lulverhaal dit hehe
Ik weet niet, maar 12 of 15 vind ik persoonlijk toch alweer een groot verschil omdat het erg snel gaat met de ontwikkeling in die jaren. Dus of jullie situaties nu zo vergelijkbaar zijn, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:25 schreef ThAzOnE het volgende:
Rustig maar...zulke reacties vinden ze alleen maar leuk. Geloof me, ik zat bijna in het zelfde schuitje. Ik 21, zij toen 14 (bijna 15). Ook mijn vriendin was toen verder ontwikkelt dan haar leeftijdsgenoten door oa gebeurtenissen van vroeger. Iedereen schold mij uit en heb mensen leren kennen die ik eigenlijk als vriend beschouwde.
Ook ik heb in twijfel gezeten, vooral omdat mijn omgeving mij belachelijk zat te maken terwijl zowel mijn familie als haar familie er geen problemen mee hadden.
Inmiddels wonen we alweer een tijdje samen en hebben we al meer plannen...
Het kan dus wel....maar let goed met wat je doet en hoeveel je je zelf wil inzetten voor deze relatie. Ben je er 200% van overtuigd dat zij de ware is...wat houd je dan nog tegen?
Let niet op sommige reacties van fokkers hier. Die zijn toch alleen maar aan het keten en liggen in een deuk als ze jou weer op stang hebben gejaagd. De meeste zullen zelfs dezelfde leeftijd hebben als jouw vriendin en liggen 's avonds te rukken met een gejatte Fancy van hun zusje.
Doe wat je zelf wil en luister vooral niet naar anderen. Beschouw het als hun advies, maar het blijft jouw keuze en leven!!!
Maar...onthoud wel dat ze gelogen heeft. Vertrouwen is waar een relatie op gebouwd is. Succes en ik ben benieuwd hoe het afloopt...
ik denk dat die ouders niet beter weten dat hun dochter zich een stuk ouder gedraagd, dat het normaal is dat ze met die jongen meegaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:12 schreef desiredbard het volgende:
Zoals ik hier kort boven al zei:
jullie zijn allebei minderjarig, dus nog geen vuiltje aan de lucht
Als ik een dochter zou hebben van die leeftijd zou ik er niet gelukkig mee zijn als ze thuis kwam met een 17jarige,
(Om eerlijk te zijn hij komt er niet in en als ik erachter kom dat ie ergens in geweest is castreer ik hem met een knoflook pers, en zou me moeten bedwingen om niet fundamentalisch moslim te worden en Hirschi Ali af te vallen)
Ik verbaas me dus dat haar moeder er ok mee is, dat is als ze jopuw leeftijd echt kent.
Laat in Ieder geval even van je horen op maandag
Soort zoekt soort tenslottequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik denk dat die ouders niet beter weten dat hun dochter zich een stuk ouder gedraagd, dat het normaal is dat ze met die jongen meegaat.
de TS is zelf ook niet al te volwassen (aan de posts te zien), en ik denk dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zitten. En dat die ouders dat best vinden.
BOE!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef -moi- het volgende:
goed topic![]()
toen ik 12 was toen was ik nog bang voor jongens zeg... mên, die jeugd van tegenwoordig
Nuw eet ik het zeker, gewoon door gaan met die meid van 12..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:46 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
1: Ik hoef niet aan een stel nerds te laten zien hoe ik eruit zie omfg. zegt geen fuck over mij jonge idioot.
2: JE KAN NIET EENS EEN FUCKING VRIENDIN KRIJGEN MET ZON KOP. ZELFS DE HOEREN MOETEN JE NIET, HOEVEEL JE OOK BETAALD.
3: Je begrijpt het toch of ben je zo fucking lomp. Lekker boeiend om spelfouten, als je het maar begrijpt![]()
beugelbekkie is tofquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef skiczukie het volgende:
Dit doet me denken aan een aflevering van 'Beugelbekkie'.![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef nipeng het volgende:
Wat is de volgende bekentenis? Dat ze zwanger is?
neequote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah.![]()
Heb je die aflvering ook gezien?
offtopic slowchatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jammer. Zie je vast nog wel eens.![]()
Je hebt het mijns inziens juiste gedaanquote:Op zondag 20 februari 2005 22:08 schreef nexesenzyme het volgende:
Weinig zin in maarja..
Ik vroeg aan die ma wrom ze loog.. ze zei dat zei heel veel van me hield, en als ik wist dat ze zo jong was ik nooit met haar wilde..
Ik vroeg wat die ma er van zou vinden als ik het niet uit maakte, en ze zei dat ze er niet tussen wilden komen, ze me een heel leuke jonge vind blabla en dat ik maar met haar moest overleggen.
Ik moest naar me hart luisteren zei der ma.
Haar ma zei ook dat ze jong was, maar in haar hoofd en lichaam helemaal niet jong was.
Haar neef had ook een foto laten zien op het werk waar zei opstond samen met hem.
Die collegas dachten dat het zijn vriendin was, dat ze ong 20 was etc.
Niemand gelooft gewoon dat ze 12 is.. daarom zegt ze dat ze 14 is want niemand gelooft dat ze 12 is vertelde hij me.
Maar ik heb het toch maar uitgemaakt.. het is gewoon beter.. toch kk verneukt. Maarja het zal wel
Pleur maar slotje op topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |