quote:de moed op mij genomen om dit topic te openen.
Ja misschien is iedereen wel slim op zijn eigen manier, maar ik ben gewoon wel intelligenter.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef ArmaniMania het volgende:
Tjah je hebt van die ingenomen mensen die denken dat ze wonders dat ze wat zijn. Uiteindelijk ben jij niet veel dommer of slimmer. Iedereen is slim op zijn/haar manier
Dat is echt bullshit. Niet iedereen is even slim, mooi, sterk of grappig. Leer er maar mee leven.quote:Iedereen is slim op zijn/haar manier
Ik ben net een half jaar klaar met MBO werktuigbouwkunde. Over een paar jaar zou ik volgens planning klaar moeten zijn met HBO werktuigbouwkunde. Ik zie het dan welquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef JasperE het volgende:
ik moet bekennen dat de gemiddelde MBO-er werktuigbouwkunde slimmer is als de gemiddelde HBO-er werktuigbouwkunde
Misschien dat het gezegde "gouden handen" je iets zegt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef sannydude het volgende:
hbo>mbo duhhhals je dat niet snapt heb je echt vmbo gedaan zeg
![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Face it: Fok! is gewoon elitair
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Face it: Fok! is gewoon elitair
alleen het papiertje is beter........maar je zult verder niets leren......mits je het mbo hebt gehaald hequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik ben net een half jaar klaar met MBO werktuigbouwkunde. Over een paar jaar zou ik volgens planning klaar moeten zijn met HBO werktuigbouwkunde. Ik zie het dan wel![]()
Ik voel een ban aankomenquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik heb een veterstrik diploma. Dat is dan ook alles.
danquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef JasperE het volgende:
ik moet bekennen dat de gemiddelde MBO-er werktuigbouwkunde slimmer is als de gemiddelde HBO-er werktuigbouwkunde
een MBO-er WTB heeft meer 'boerenverstand' dan een HBO-er WTB. Was zelf Mavo>MBO>HBO leerlingquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef JasperE het volgende:
Laat je niet zo opfokken door een stel nerds dat er prat op gaat dat ze hoger onderwijs volgen. Op de meeste hogescholen/universiteiten (althans op die van mij wel) zijn dit de drop-outs van de school.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:05 schreef mechatronics het volgende:
Het valt mij al langere tijd op, maar sinds een post die ik net gezien heb, die ik hier uit privacyredenen niet zal plaatsen, heb ik de moed op mij genomen om dit topic te openen.
Er werd gezegd dat die persoon zich ergerde aan VMBO-ers, en associeerde ze gelijk met IQ-lozen.
Erger nog, de persoon zei dat het uitkeringstrekkers in de making waren.
Aangezien ik zelf ook op het VMBO (toen nog MAVO) heb gezeten voel ik mij aangesproken.
En de hele sfeer slaat gewoon nergens op!
Maakt iemand een andere opmerking, wordt er in het profiel gekeken, ah, iets wat lager is dan óf HAVO óf lager dan het HBO is per definitie al dom, en dat argument wordt dan uit den treure gebruikt om de user die een afwijkende opmerking plaatste te "bashen" zoals dat hier heet.
Dit gedrag wordt zelfs door de aanwezige Moderators goedgekeurd!
Het is gewoon ronduit zielig!
En dan niet zozeer voor half VMBO-end / MBO-end Nederland, wat overigens ook gelijk de vakmensen van Nederland zijn, de mensen die daadwerkelijk dingen maken met hun handen.
Maar meer voor de mensen die zo laag onder de gordel slaan.
Zo van: "Há! jij doet een VMBO / MBO! Jij ben dom! WHahwhWHhAHWHH![]()
![]()
![]()
:):);):0;):;:::)D;d::D:!~!1!11
Het is gewoon laag, primitief, en vooral, ze weten niet waar ze over praten.
De ene persoon kan makkelijk denken, de andere persoon kan makkelijk situaties voorstellen, en er ook wat mee maken.
En dat wordt gelijk hier bestempeld als dom.
Die zgn. intelligente mensen hebben volgens mij nooit begrepen dat melk niet uit een machine komt, en ze zullen dan ook wel niet begrepen hebben dat er overal mensen voor nodig zijn.
Om gelijk maar een beetje snel mee te gaan met heel snel conclusies te trekken, zoals hier weer veel gebeurd
Kijk naar een mierenhoop zeg ik dan wel eens.
![]()
![]()
Ronduit schandalig!
![]()
![]()
Ik heb express een school (Haagse Hogeschool) gekozen omdat je daar juist dieper ingaat in de procesbeheersing eromheen, en niet zozeer in het rekenwerk oid waar andere hogescholen veel op hameren.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef JasperE het volgende:
[..]
alleen het papiertje is beter........maar je zult verder niets leren......mits je het mbo hebt gehaald he
ik zag hem aankomen........maar ik heb die havo mentaliteit......liever lui dan moequote:
En nu nog een inhoudelijke reactie.....quote:
Als je kennis, macht en inkomen deelt moet het wél ff duidelijk zijn van welke kant het komt hèquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Tarak het volgende:
Ik ben het met je eens, het is kinderachtig en onnodig. Wat me nog meer verbaasd is dat het vooral door zichzelf links noemende mensen gebeurd (in NWS en POL ). Ooit was dat (ideologisch gezien ) anders....Nog een reden om rechts te zijn.
Fokkers hangen bovengemiddeld Geert Wilders aan en Fok heeft een voetbalforum.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ja maar laten we eerlijk wezen.... vmbo'ers zijn nou ook niet echt ehm.... uitblinkers he?
Je zou er niet bepaald een pittige discussie mee willen voeren, om hun diepgaande argumentatie te horen en proberen hun complexe denkwijze te doorgronden.
Maar ze zijn fantastich om een voetbalwedstrijd mee te kijken, bier te drinken en ondertussen :"Oooooooooohh! Neeee!! Wat een kankerscheids man!!" uit te roepen!
Ja, je hebt gelijk: er zijn overal mensen voor nodig
En de C1000, plaatselijke kroegjes en SBS6 zijn heel blij met die mensen
geen gevoel voor humor, zal wel een vmbo'er zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:17 schreef Tarak het volgende:
En nu nog een inhoudelijke reactie.....
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
geen gevoel voor humor, zal wel een vmbo'er zijn
n00bquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef sannydude het volgende:
jasperE is een mbo lover![]()
Straks gaan ze weer zeuren over discriminatie enzo
Kijk, dit bedoel ik, omdat iemand op het VMBO zit is het per definitie niet iemand om een diepgaande discussie mee te voeren?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ja maar laten we eerlijk wezen.... vmbo'ers zijn nou ook niet echt ehm.... uitblinkers he?
Je zou er niet bepaald een pittige discussie mee willen voeren, om hun diepgaande argumentatie te horen en proberen hun complexe denkwijze te doorgronden.
Maar ze zijn fantastich om een voetbalwedstrijd mee te kijken, bier te drinken en ondertussen :"Oooooooooohh! Neeee!! Wat een kankerscheids man!!" uit te roepen!
Ja, je hebt gelijk: er zijn overal mensen voor nodig
En de C1000, plaatselijke kroegjes en SBS6 zijn heel blij met die mensen
Je slaat de spijker zo ongeveer op z'n kop hiermee ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De hele ontwikkeling dat 'iedereen' maar gaat studeren baart me ook zorgen. Mensen op HBO en soms zelfs op de universiteit waar je nog geen normaal gesprek mee kunt voeren. Er is sprake van een opleidingsinflatie als je het mij vraagt. Mensen die een vakopleiding hebben gedaan en daadwerkelijk 'iets kunnen' mogen daar trots op zijn. Als een ander daar dan op neer kijkt, tja, mensen vinden Michael Jackson ook bij voorbaat schuldig. Ik zou me niet zo veel aantrekken van wat anderen vinden.
Nee, ik ben een hoogopgeleide die in POL post.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
geen gevoel voor humor, zal wel een vmbo'er zijn
Das fijn voor, open er een topic over in R&P, praten we erover. Doet het pijn?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja misschien is iedereen wel slim op zijn eigen manier, maar ik ben gewoon wel intelligenter.
Die test zuigt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:26 schreef JasperE het volgende:
doe de mensa iq test
daarna praten we verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |