SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Onbegrijpelijk dat Edberg zoveel stemmen krijgt.
Staat in de openingspost wel tot hoe laat de ronde geldig was, ik neem aan dat we dat ook gewoon aanhouden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
ff wachten op Leatherface voordat deze ronde dicht gaat.
Je mag altijd stemmen, of het nog meegeteld is een tweede he. De stemmen van Olmo zijn ook niet meegeteld.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, te laat.
Als er op Leatherface wordt gewacht, kan ik natuurlijk nog stemmen. Kunnen we er nog een drawtje van maken bij Federer.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, te laat.
Als er op Leatherface wordt gewacht, kan ik natuurlijk nog stemmen. Kunnen we er nog een drawtje van maken bij Federer.
Forget was Cool,quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef Norrage het volgende:
6 stemmen voor Forget...Nog grotere schande
Maar geen pepernoot gewonnen.quote:
8 ATP toernooien enkels en 28 dubbel titels, stond ooit 4e van de wereld enkels en 3e bij de dubbelsquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar geen pepernoot gewonnen.
Maar tegenover 4 Grand Slam titels van Vilas, 62 titels in totaal valt dat toch in het niet. Daarbij won hij in 1977 17 van de 33 toernooien dat jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
8 ATP toernooien enkels en 28 dubbel titels, stond ooit 4e van de wereld enkels en 3e bij de dubbels
dat heb k ok niet beweerd, maar Foget is coolquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar tegenover 4 Grand Slam titels van Vilas, 62 titels in totaal valt dat toch in het niet. Daarbij won hij in 1977 17 van de 33 toernooien dat jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |