Wat is jou tactiek met LiveBetting??quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Live betting is best tof... Straks een tijdje gedaan en morgen weer met de uefa cup![]()
Leuk werk
Jammer dat ik me alleen niet kan aanmelden als Nederlander....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Omdat sommigen het vorige topic misschien niet meer lezen nog maar een keer:
Op GB staat nogal een flinke fout in de quoteringen bij de goalscorers!
Bij de wedstrijd Heerenveen - Newcastle staat de 2e helft van de doelpuntenmakers verkeerd om geprijsd!!!. Op Mika Vayrynen to score first staat een quotering van 5, terwijl er op Mika Vayrynen to score anytime een quotering van 17 staat. En zo staan er nogal aantal spelers tussen!!!! Check it out
Mika Vayrynen to score anytime @17 vind ik toch wel een erg mooi aanbod
10 euro op geknald.
Nee, meestal zijn de odds dan nog rond de 1,50 voor Chelseaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:07 schreef MuseMuse het volgende:
ik wil denk ik ook eens gaan livebetten, alleen hoe laag/hoog zijn de quotes met livebetting ? als chelsea met 6 -0 voorstaat met nog 2 minuten te gaan dan zal de quote wel 1.00 zijn ?
Lekker hoor Greetings. Wil je me anders eens wat tips mailen naar mijn emailadres berswerda@gmail.com, kstuur je dan ook wel ff mijn msn adres als je het goed vind??quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef Greetings het volgende:
Vandaag 99,43 euro winst
O.a. met livebetting op de Tsunami benefietwedstrijd
Rechtsonder staan onder "in play today" alle livebetting evenementen van de dag.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:12 schreef achterop23 het volgende:
betfair
waar staat dat live betten? Of is er nu niets live te betten (goed nederlands?)
thanksquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Greetings het volgende:
[..]
Rechtsonder staan onder "in play today" alle livebetting evenementen van de dag.
yepz, kloptquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef achterop23 het volgende:
Hmm, backen en layen
daar ga ik me morgen wel eens in verdiepen
eerst maar eens slapen, veel info zal ik toch niet meer in me opnemen.
minimuminzet = 4euro per bet? klopt dat?
Ze verliezen met 7 punten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:48 schreef Butra het volgende:
Gelijk met nog 2 minuten te gaan.
Zweten op de woensdagochtend, leuk hoor.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:08 schreef Butra het volgende:
Groot feest hier.
En het leuke is..Gisteren besloot ik een groot deel van mn winst terug te storten, want het voelde echt als een week waarin ik eens een keer pech zou hebben. Uiteindelijk 50 euro laten staan en besloten daar 'alles-of-niets' mee te spelen. Dat ging eerst al goed met tennis, waardoor ik op 269 euro kwam. En toen dacht ik: 'What the hell', gewoon op b-ball inzetten..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:08 schreef Butra het volgende:
Groot feest hier.
En het leuke is..Gisteren besloot ik een groot deel van mn winst terug te storten, want het voelde echt als een week waarin ik eens een keer pech zou hebben. Uiteindelijk 50 euro laten staan en besloten daar 'alles-of-niets' mee te spelen. Dat ging eerst al goed met tennis, waardoor ik op 269 euro kwam. En toen dacht ik: 'What the hell', gewoon op b-ball inzetten..
[afbeelding]
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 07:08 schreef Butra het volgende:
Groot feest hier.
[afbeelding]
Mijn inzetquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
tvptje
Wat hebben de mensen hier ingezet voor vanavond en morgenavond?
Vooralsnog alleen Feyenoord wint en bij gelijkspel de helft van mijn inzet terug @4.05 (33 euro)quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:
tvptje
Wat hebben de mensen hier ingezet voor vanavond en morgenavond?
Schalken acht ik een niveau beter dan Pavel, maar ik ben er niet van overtuigd dat Schalken de partij gaat winnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:30 schreef dwarfs het volgende:
iemand een idee voor de wedstrijd van Schalken? Gaat schalken winnen?
Klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:30 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Kan je bij betfair geen combo's maken?
Hij heeft wel het spelletje om van Pavel te winnen. Maar Sjeng klaagde de afgelopen dagen over pijn aan zn voet en ik hoorde hem gisteren op TV Rijnmond zeggen dat er ook iets met zn achillespees is. Aan de andere kant werd Pavel gisteren in de dubbel compleet weggetikt door Sluiter/Wessels en gaf op na 1 set (6-1). Niet helemaal duidelijk of Pavel zich spaarde, of geblesseerd was.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:30 schreef dwarfs het volgende:
iemand een idee voor de wedstrijd van Schalken? Gaat schalken winnen?
Vertel eens waaromquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:19 schreef TimmyAsd het volgende:
TVP
Ik zie inter vandaag wel verliezen.. net als Schalken
Dnjprpropetrovsk is een door velen zeer onderschat elftal ook als je kijkt naar de quoteringen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:13 schreef _Tjabbe_ het volgende:
2-4 in het verre oosten lijkt me wat ver gegrepen, maar ach je zal vanavond vast een hoop lol hebben
Volgens mij is dat veld moeilijk bespeelbaar,quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dnjprpropetrovsk is een door velen zeer onderschat elftal ook als je kijkt naar de quoteringen.
Ze zijn zeer sterk op de counter en Partizan is niet bepaald in vorm op het moment.
En lastig duiken voor de keepersquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:17 schreef Calella het volgende:
[..]
Volgens mij is dat veld moeilijk bespeelbaar,
aangezien het vriest en sneeuwt in Belgrado,
moeilijk scoren dus, maar wie weet.![]()
Hoezo krijg je de helft van je inzet terug bij gelijkspelquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:51 schreef Calella het volgende:
Vooralsnog alleen Feyenoord wint en bij gelijkspel de helft van mijn inzet terug @4.05 (33 euro)
Feynoord wint --> 100 euro winst
Gelijkspel --> 16,50 euro verlies
Feyenoord verliest --> 33 euro verlies
www.livescore.comquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:04 schreef saban het volgende:
Waar volg ik de standen van wedstrijden van bijvoorbeeld Brazilie ?
Niet op soccerstand.com.
Gewoon een cover-bet op de draw. Feyenoord to win stond op iets van @4,80.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoezo krijg je de helft van je inzet terug bij gelijkspelHeb je nog 5 euro extra op gelijkspel gezet tegen quote 3,2 ofzo?
Das kut.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:45 schreef sccambuur het volgende:
Panathinaikos had nou ff met 2-0 gewonnen..............
2005-02-16 13:36:25 N°14294901 1.00 Verloren : - 1.00 ¤
16-02-2005 19:00:00 Panathinaikos - Sevilla / Juiste Score / 2-0 8.50
16-02-2005 20:00:00 Ajax - Auxerre / Juiste Score / 1-0 6.00
16-02-2005 20:30:00 Parma - Stuttgart VfB / Juiste Score / 0-0 9.00
ikke 50 Euro nu @1.90quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef Poepoog het volgende:
ok hoop dat je gelijk hebt, heb er 20 euro op ingezet
quote:Die laatste ga ik misschien wel groot op inzetten. (De Hornets doen het goed de laatste tijd, maken er minimaal wel 80 vandaag..Spurs halen de 100 izi)
Die is ook binnen..quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:56 schreef VinnieJones het volgende:
Ook nog :
Spurs -9,5
Seattle-GSW over 206
10 eur @ 3.67
Doe je goed..quote:Op donderdag 17 februari 2005 05:26 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Die is ook binnen..
Nu lekker slapen..![]()
![]()
Rochus gaat lekker trouwens. De hele eerste set wint-ie zn service gemakkelijk, en op 5-4 verliest-ie 'm..quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:41 schreef Calella het volgende:
[..]
Bij welke bookmaker had je nu 1500 euro gewonnen?
Ik heb 4 euro op Feyenoord staan @28quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Jopiler het volgende:
1 euro @ 25.00 op Ajax wint de Uefa-Cup.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:14 schreef Calella het volgende:
Aha, bedankt Butra.
Delete de naam van die bookmaker nu maar uit je post als je wil.
Vaag? Het is best bekend hoor. Het is zo'n beetje mijn vaste bookie voor tennis en basketbal. Met voetbal zijn ze de laatste tijd wat minder, ook wat het aanbod betreft.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Vind het een beetje een vage site, maar ga er misschien ook wel een gokje wagen
Heb alleen even bij voetbal gekeken en de Nederlandse wedstrijden stonden allemaal andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef Butra het volgende:
[..]
Vaag? Het is best bekend hoor. Het is zo'n beetje mijn vaste bookie voor tennis en basketbal. Met voetbal zijn ze de laatste tijd wat minder, ook wat het aanbod betreft.
http://www.eurosport.com/(...)_spo52_evt7146.shtmlquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:22 schreef achterop23 het volgende:
Zo, voor het eerst ook aan het live betten
en wel op Davis v Ebdon
Snooker
Ebdon wint natuurlijk
Iemand een live ticker ofzo?
verlies: 23,20quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:48 schreef achterop23 het volgende:
Als ik lay tegen davis @ 4 euro met een backers odd van 6,8
Klopt het dat ik dan:
¤27.20 kan verliezen of ¤4.64 kan winnen?
(Het layen is mij dus nog niet helemaal duidelijk)
dankquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:47 schreef azaroth het volgende:
[..]
http://www.eurosport.com/(...)_spo52_evt7146.shtml
die winst, hoe wordt die berekend? Je krijgt je inzet dubbel terug? (min commissie idd)quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef azaroth het volgende:
[..]
verlies: 23,20
winst is: 4 - commission
kloptquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:54 schreef achterop23 het volgende:
[..]
die winst, hoe wordt die berekend? Je krijgt je inzet dubbel terug? (min commissie idd)
Op BBCquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:22 schreef achterop23 het volgende:
Zo, voor het eerst ook aan het live betten
en wel op Davis v Ebdon
Snooker
Ebdon wint natuurlijk
Iemand een live ticker ofzo?
bedankt. Vanavond ga ik wel even layen. Het verlies dat ik nu kan leiden is te groot (mijn saldo is niet toereikend, heb maar 15 euro overgemaakt naar die bmaker)quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:02 schreef azaroth het volgende:
[..]
klopt
LAY: To bet against a selection, enter the odds and stake you would like a backer to take. If you win your bet, your profit is the backer's stake. The amount you stand to lose is shown in the liability column
Er is hoop.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:13 schreef Kapmes het volgende:
Voor vandaag:
Heerenveen - Newcastle ->> ¤20 @ 3.05 voor gelijkspel
GAK - Middlesbrough ->> ¤20 @ 2.20 voor Middlesbrough
Dinamo Kiev - Villareal ->> ¤90 @ 2.00 voor Dinamo Kiev
Dinamo Kiev - Villareal --> ¤10 @ 1.78 voor Dynamo Kiev 0 & +0.5 Asian
Fenebahce - Zaragoza --> ¤20 @ 1.90 voor Fenerbahce
Basel - Lille --> ¤20 @ 1.74 voor Lille 0 & +0.5 Asian
als er bij soccerstand 45 min staat, wil dat nog niet zeggen dat er ook echt 45 minuten zijn gespeeld hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:22 schreef achterop23 het volgende:
haha, soccerstand staat 45min 0-0
en dan kan je nog betten op HT=0-0
woehoe! 20 cent winst.
er is niemand?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:49 schreef nostra het volgende:
Komt naar #online-gokken voor wat live chat
Jawel hoorquote:
Had 125 op hem ingezet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:26 schreef Mess het volgende:
Wie had Vayrienen? Was een mooie goal geweest net.. en wel lekker 10* 17.. Maarja t zit er voor nu nog niet in
Ja, was een leuke klapper geweest heheh.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:45 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Oef dat had een klapper geweest Nostra....damn
weet ik niet, ik heb nog niet te maken gehad met max payouts,quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:07 schreef nostra het volgende:
Netjes gedaan azaroth.
Wat zijn de max payouts bij de andere bookie, bij live betting eigenlijk? Ben nog steeds gecapt bij reguliere bets door ze op 500 payout.
Ja die wedstrijd zocht ik ook. Maar blijkt dat die vandaag word gespeeld. Staat op het moment nog 0-0 na 30 minuten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:33 schreef saban het volgende:
Wie heeft de uitslag van
16-02-2005 23:30:00 Palmeiras - Mogi Mirim
Voor me ?
Mocht het de uitkomst hebben waar wij op hopen, dan zal het niet lang duren voor sites ook écht op de Nederlandse markt toegespitst worden.quote:Vandaag arrest over buitenlandse goksites
DEN HAAG - De Hoge Raad zal vandaag arrest wijzen in een conflict tussen De Lotto en het Britse kansspelbedrijf Ladbrokes. De uitspraak kan verstrekkende gevolgen hebben voor buitenlandse gokbedrijven die geld willen verdienen in Nederland.
Ladbrokes en De Lotto voeren al enkele jaren een juridische strijd. De Lotto heeft de Britten voor de rechter gedaagd omdat zij via internet kansspelen aanboden, zonder dat zij over de vereiste vergunning beschikten. Volgens Ladbrokes wordt de gokmarkt in Nederland ten onrechte beschermd.
De Britten beroepen zich onder meer op een uitspraak van het Europese Hof van Justitie. Dat bepaalde eind 2003 dat exclusieve vergunningen, zoals Nederland die kent, alleen zijn toegestaan als de houders daarvan gokverslaving bestrijden en deelname aan kansspelen beperken. Ladbrokes betoogt dat de Nederlandse vergunninghouders niets doen om verslaving tegen te gaan.
De Lotto put op zijn beurt hoop uit het advies dat advocaat-generaal Keus afgelopen najaar aan de Hoge Raad heeft uitgebracht. Keus concludeerde dat het Nederlandse vergunningstelsel niet botst met Europese afspraken. Ook won De Lotto al eerdere slagen in dit juridisch gevecht voor de rechtbank en het gerechtshof in Arnhem.
Het arrest waarmee de Hoge Raad komt, heeft niet alleen gevolgen voor Ladbrokes. De eveneens Britse goksite Betfair en de Duitse loterijbemiddelaar StarGames willen ook de Nederlandse markt op.
En dan noemen ze dat "maatregelen om gokverslaving te verminderen".quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
.......LOLvandaar dat ik in 2 dagen tijd al 3 mailtjes van de Lotto heb gekregen om daar mee te spelen. Die noteringen zuigen nog harder dan die van MrBookie...en die zuigen al behoorlijk
Ja, de mensen die zo'n bericht opstellen zijn nog simpeler dan een pannenkoek.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef VinnieJones het volgende:
"Ladbrokes beschikt niet over zo'n vergunning"
Hopelijk is dat bij mijn bookies wel anders..![]()
Tja... dat is dus de vraag....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:24 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik zie het nu ook somber in...... op welke termijn zullen er nu denken jullie maatregelen genomen worden?
Het is nog niet zeker of die zaak daarnaar wordt doorverwezen hoor, en ook niet of de bookies wachten met blokkeren tot dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:10 schreef achterop23 het volgende:
tot 2 jaar?
nou, dan heb ik nog wel even tijd
Laat we het hopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:14 schreef Greetings het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of die zaak daarnaar wordt doorverwezen hoor, en ook niet of de bookies wachten met blokkeren tot dan.
Volgens mij kan je op sporten als Basketbal, Tennis, Darts etc. in de toekomst nog wel kan wedden bij bookies.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:21 schreef Calella het volgende:
[..]
Laat we het hopen.![]()
![]()
ps. ik kan bij die grafhomo's van de Toto niet op de NBA wedden, hoe zit dat dan?
Maar die bookmakers gaan toch de Nederlanders blokkeren wegens deze uitspraak?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op sporten als Basketbal, Tennis, Darts etc. in de toekomst nog wel kan wedden bij bookies.
Maar dat is dan ook meteen totaal tegenstrijdig aan het "tegengaan van gokverslaving" van die hypocriete overheid.![]()
Want als het ze daar echt om te doen is (niet dus....) dan zouden ze ook dat moeten verbieden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:34 schreef Greetings het volgende:
Nee voetbal mag uberhaupt niet.
En ze gaan niet zozeer volledig blokkeren, maar misschien wel met IP-checks onmogelijk maken om op voetbal in te zetten.
Laten we een gezamenlijk FOK-huisje in Belgie of Duitsland hurenquote:
Voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Laten we een gezamenlijk FOK-huisje in Belgie of Duitsland huren
En dan allemaal vanaf dat adres spelen.
Edit je dat even weg aubquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:28 schreef Greetings het volgende:
Ok... wat dachten we van dat pand op de Scheissestrasse 14?
Een programma dat hier eens werd genoemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
En BettingGenius is?
Heracles inmiddels 1-1.
Je kunt elke league downloaden bij libary op de site.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:14 schreef sander4444 het volgende:
moet je bij BettingGenius eerst alle gegevens van de league invullen van de voorgaande wedstrijden?
Mooi, 450 winst binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:05 schreef nostra het volgende:
Heb 150 op VVV @ 2,60 en 100 op combo Sparta/Helmond @ 3,10. Lijkt redelijk te gaan tot nu toe.
Geperfectioneerdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Mijn combo van Sparta, Cambuur en Heracles gaat op Heracles na perfect...
Nee die eindstanden kloppen niet echt. Bijna voor alle wedstrijden staat 2-1. Gebaseerd op het gemiddelde aantal doelpunten voor en tegen enzquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef MuseMuse het volgende:
Raymania, en hoe zit het met de eindstanden, kloppen die ook een beetje ?ga volgende week ook maar weer eens beginnen met wat betjes
![]()
8 van de 9 goed (alleen Excelsior fout).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef MuseMuse het volgende:
Raymania, en hoe zit het met de eindstanden, kloppen die ook een beetje ?ga volgende week ook maar weer eens beginnen met wat betjes
![]()
hmm dan ga ik volgende week als soort van "testje" dat programmaatje eens gebruiken voor wat wedstrijden en ik ga me ook maar eens inschrijven voor livebetting aangezien ik niet kan achterblijven!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
8 van de 9 goed (alleen Excelsior fout).
Wel wéér alle gelijkspellen goed voorspeld.
Daaar zal je geen spijt van krijgen, doe dat ook sinds anderhalve week. Sporadisch dat wel, maar sinds ik ben begonnen dus zo'n kleine anderhalve week geleden 170 euro winst. En dat dus maar een paar keer gedaan en met kleine inzetten..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:44 schreef MuseMuse het volgende:
en ik ga me ook maar eens inschrijven voor livebetting aangezien ik niet kan achterblijven!
Mijn inzetten zijn ook erg klein steeds, maar ik denk in percentages.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daaar zal je geen spijt van krijgen, doe dat ook sinds anderhalve week. Sporadisch dat wel, maar sinds ik ben begonnen dus zo'n kleine anderhalve week geleden 170 euro winst. En dat dus maar een paar keer gedaan en met kleine inzetten..
Niet slecht dus al zeg ik het zelf
Ik ben hier niet vaak genoeg om al mn picks bij te houden..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:44 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Lekker bezig Butra. Kan je volgende keer misschien je picks vantevoren plaatsen?
Hey dat klopt, ik heb het bnet zelf gedownload. Je kunt zelfs complete league's importerenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:43 schreef sander4444 het volgende:
yepz, je kan hele opstellingen en weet ik wat nog meer invoeren als je wilt volgens mij, maar das bij deze voorspellingen niet gedaan. heb ook aan de hand van deze picks gekeken welke ik zelf ook nog echt goed vond en daarin ook teamnieuws, schorsingen, enz. in betrokken. zal die strax posten
(gister overigens 21 units ingezet en 24,5 teruggehad, dus een winst van 17%)
Ik ben het helemaal met je eens. Nac doe ik zelf niet, die vind ik net wat te tricky. Ik heb hiernaast nog HSV lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:44 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Lekker bezig Butra. Kan je volgende keer misschien je picks vantevoren plaatsen?
Zelf gisteren wat winst bij Sparta, Cambuur -1, Helmond en VVV. Helaas kleine inzet want dit is volgens mij voor het eerst dit seizoen dat de eerste divisie zo voorspelbaar verloopt. Voor de HCE heb ik Twente en Heerenveen lopen. Misschien ga ik ook nog wat op NAC inzetten, resultaten zijn de laatste tijd slecht, maar dit kan ook niet eeuwig duren. RKC mist heel erg veel spelers, vandaar
.
Bayern handicapped lijkt me ook wel een leuke, tegen Dortmund die in de shit zit. Zal alleen niet echt een leuke quotering op staan vrees ik.
Oopsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:31 schreef achterop23 het volgende:
Arsenal, pfff
wilde nog inzetten op gelijkspel net met 3 min te gaan @ 18
helaas niet gedaan
haha, betfair rijst de pan uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:31 schreef Notoire_Gek het volgende:![]()
![]()
![]()
Sheffield
![]()
![]()
![]()
livebetting Rulessssssssssss 4 minuten voor tijd 20 pleuro op een draw. 15,5 x 20 maakt 310 euro
Betfair is sweet
is bayern op tv?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:38 schreef Butra het volgende:
Bayern binnen 5 minuten op 2-0 voor. Sooo sweet..
Alleen balen dat ik de -1 handicap niet aandurfde
Mooie bet trouwens, N-G.
Ja die kaart sloeg echt helemaal nergens op!!quote:
idd, scheids is gewoon een hoyzerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:42 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ja die kaart sloeg echt helemaal nergens op!!
Die overtreding van Fabregas, dat was pas eens rood. Een ala Bouazouan actie tegen Niels Kokmeijer was dat...
quote:
Hoe pakt men het livebetting hier aan? Waar kijk je naar om snel wat op in te zetten? Of een heel andere strategie?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Straks Everton - Manchester live op BBC 1
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef Calella het volgende:BETTINGGENIUS
![]()
1EE80DD6-5D6EAB37-46FA7CB1BETTINGGENIUS
![]()
quote:
Via www.allseek.info gevonden,quote:
Ik kan MRB nu wel bereiken, maar gisteren lag ie er bij mij ook een tijdje uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Kunnen meer mensen mrbookmaker.com niet bereiken?
toch nie echt verkeerd dacht ik zoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef sander4444 het volgende:
Mijn picks voor vandaag:
Hannover '96 - Werder Bremen @ 2,25 - 05/10 =====> + 6,25
KRC Genk - KVC Westerlo @ 1,55 - 08/10 =====> + 4,40
AC Milan - Cagliari @ 1,30 - 10/10 =====> + 3,00
Hibernian - Dundee FC @ 1,60 - 08/10 =====> + 4,80
Stade Rennes FC - OGC Nice @ 1,82 - 07/10 =====> + 5,74
Totale inzet: 38 units
Totale uitbetaling: 62,19 units
Totale winst: 24,19 units (= 63,7%)
Ja hoor, gewoon even op "weekend live games" klikken als je de odds van een van de live wedstrijden bekijkt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:05 schreef achterop23 het volgende:
Kan je nu al zien welke bets morgen live zijn? (@betfair)
Vandenbroeck en Sousa staan morgen gewoon in de basis, ze hadden inderdaad wat klachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:53 schreef sander4444 het volgende:
damn, morgen doet Huntelaar nie mee bij SC Heerenveen vanwege een liesblessure en Radomski is een twijfelgeval. Bij de Graafschap is de Graef geschorst en zijn Vandenbroeck en Sousa twijfelgevallen
Heb je de help van BF al doorgenomen?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:04 schreef Technootje het volgende:
Ik zit al heel de tijd naar het BF scherm te turen, maar kom er echt niet uit hoe dat nou zit met backen en layen. Ik zag dat ik zelf de odds kon wijzigen? Iemand die het duidelijk uit wilt leggen en dan ook meteen voor de openingspost?
Juist niet, tot nu toe met een zkeerheid van minstens 65% alles goed...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, dat valt goed tegen zie ik zo!
Ik bedoelde dat het meeviel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:51 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, dat valt goed tegen zie ik zo!
Godverdegodver. Illinois won met 10 punten verschil en versloeg netjes de handicap van -7,5. En Kansas had het hele seizoen nog niet thuis verloren en stond nu met nog 3 minuten te gaan 9 punten achter. Ze maakten in de laatste seconde gelijk, zodat we een overtime kregen. Verliezen ze met 2 punten verschil.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:07 schreef Butra het volgende:
Wat een hemel vanavond, met meer dan 50 college basketball games.
We beginnen met Illinois (nog niet verloren dit seizoen) + Kansas.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:15 schreef sander4444 het volgende:
kom allemaal vandaag weer naar:
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Ik heb ook een hekel aan mensen die na de wedstrijden hun opinie geven,quote:Op zondag 20 februari 2005 16:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ga het presteren om m'n combo van 4 alle veirr verkeerd te hebben
Winst AZ, Ajax, Vitesse en H'veen
Livebetting is in principe niets anders dan gewoon vooraf wedden, het biedt je alleen de mogelijkheid om nog op een team te wedden dat al met 2-0 voorstaat.........maar de quotering is daar dan ook naar. Nadat je 40 keer zo'n bet hebt gewonnen, ben je een rol pepermunt rijker.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:57 schreef achterop23 het volgende:
livebetting doe je op betfair.
Schalke!1-2
R. O Sullivan wint ook wel
en new castle wint ook
nog steeds na 15 bets geen 1 keer verlies geleden met een livebet
En toch vind ik het leuker (dat is de reden dat ik het doe nml).quote:Op zondag 20 februari 2005 19:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Livebetting is in principe niets anders dan gewoon vooraf wedden, het biedt je alleen de mogelijkheid om nog op een team te wedden dat al met 2-0 voorstaat.........maar de quotering is daar dan ook naar. Nadat je 40 keer zo'n bet hebt gewonnen, ben je een rol pepermunt rijker.
Ja ben ik het wel mee eens. Je kunt aan de '' live' beelden nog niet opmaken wie er gaat winnen. Wel kun je bevooroordeeld raken als bijvoorbeeld een ploeg de hele tijd in de aanval is. Als jij dan net op Chelsea had ingezet, terwijl Newcastle aanvalt, kun je je bet nog wel eventueel 'herstellen'.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Livebetting is in principe niets anders dan gewoon vooraf wedden, het biedt je alleen de mogelijkheid om nog op een team te wedden dat al met 2-0 voorstaat.........maar de quotering is daar dan ook naar. Nadat je 40 keer zo'n bet hebt gewonnen, ben je een rol pepermunt rijker.
wat is dat eigenlijk ? de einstand bepalen in snooker ?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:56 schreef achterop23 het volgende:
Ben ik de enige die aan framebetting doet?
ja, had de hoop al opgegeven ! ik ga deze week bettinggenius eens gebruiken voor alle topdivisiesquote:Op zondag 20 februari 2005 22:51 schreef VinnieJones het volgende:
Villareaaaaaaaaal 3333
haha in slotfase alsnog gewonnen..van 0-2 naar 3-2 .. IZI
Dat levert met toch nog een winst van 25¤ op. Khad dus echt al de hoop opgegeven. Maar die wedstrijden in Spanje zijn echt raar.....quote:Op zondag 20 februari 2005 22:51 schreef VinnieJones het volgende:
Villareaaaaaaaaal 3333
haha in slotfase alsnog gewonnen..van 0-2 naar 3-2 .. IZI
Nou, bijna..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:18 schreef Butra het volgende:
Vannacht lekker op het gemakkie de All Star Game live op C+ kijken. Daar gooi ik even 25 euro op over 261 @ 1.91. Dan blijft het nog een beetje spannend ook.
dan moet je bij accumulators kijkenquote:Op maandag 21 februari 2005 12:29 schreef Controle het volgende:
ken je bij betfair geen combo`s maken?
Weer voor een groot deel met je eens. Ik heb ook op een aantal wedstrijden nog correcte uitslag 0-0 lopen. Ik neem de meeste bet's trouwens DNB.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:50 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor van de week een lekkere volle Europese bak!
Qua CL springen er voor mij een aantal uit. Bayern thuis winnen, Leverkusen uit bij Liverpool winnen (iig niet verliezen). Werder thuis winnen. Moet er nog goed naar kijken, maar ik denk dat de Duitse ploegen het wel goed gaan doen. PSV moet denk ik ook wel een goed resultaat kunnen halen.
edit: Manchester thuis tegen Milan lijkt me ook wel een goede, Manchester is in erg goede vorm en Milan is de laatste weken toch zoekende.
Wil ik best doen, is niet zoveel werk.quote:Op maandag 21 februari 2005 14:57 schreef achterop23 het volgende:
Framebetting?
Dat is op elke frame wedden. De finale van snooker gisteren bestond uit 13 frames. Dus 13 keer kans om te winnen
RayMania, zou idd leuk zijn elke week een lijstje te maken van bettinggenius.
Heb in dit weekend me saldo verdubbeld
Ja mee eens. Want als je bijvoorbeeld kijkt naar de Nederlandse competitie, daar hadden ze geloof ik niet zoveel van goed. Heerenveen, Az waren fout.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Bettinggenius had het dit weekend inderdaad netjes voorspeld. Toch zou ik wel voorzichtig aan doen en het programma een aantal weken testen. Afgelopen weekend zijn nou ook niet echt gekke dingen gebeurd dus ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |