abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2001 @ 16:27:02 #1
12478 Invincible
http://www.arrange-it.nl
pi_1772911
Voor alle fokkers onder ons. Ga jij dadelijk stemmen tijdens de landelijke parlements verkiezingen?

Op wie of welke partij ga je dan stemmen? Ik denk dat ik voor Prof. Dr. Pim Fortuyn ga, maarrrrr eerst even zijn volledige verkiezings programma afwachten.

Ik ben het goed zat, ik wil miljonair zijn!!!!
pi_1772922
Ik stem niet.......boring!
  zaterdag 29 september 2001 @ 16:28:30 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1772929
Ik denk niet dat ik op hem ga stemmen, want ik vertrouw LN niet helemaal. Maar misschien ooit wel, ben het vaak eens met Pim.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1772934
Ik denk ook dat ik voor Leefbaar Nederland ga...

Meer als proteststem omdat ik vind dat de huidige Nederlandse partijen elk contact met wat er in de samenleving speelt hebben verloren.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1772969
Ik dreig er alleen mee

GreeTz

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 29 september 2001 @ 16:37:46 #6
12478 Invincible
pi_1772978
We moeten onze stem laten horen alleen dan kan je veranderingen aanbrengen in het systeem, misschien wel een kleine maar toch een verandering.
pi_1772999
Het is (gelukkig) nog niet zeker dat Pim Fortuyn lijsttrekker van LN zal worden!
  zaterdag 29 september 2001 @ 16:46:17 #8
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_1773044
Als hij lijsttrekker wordt dan denk ik er serieus over na...
Insert lame signature here.....
  zaterdag 29 september 2001 @ 17:08:12 #9
12478 Invincible
pi_1773157
Het is inderdaad nog niet officieel bekend gemaakt, maar ik denk wel dat Pim lijsttrekker wordt. Hij heeft al veel uitspraken gedaan die daar op wijzen.
  zaterdag 29 september 2001 @ 17:24:53 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1773237
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 16:27 schreef Invincible het volgende:
Ga jij op Pim Fortuyn stemmen?
Nee.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1773244
zoals altijd stem ik ook nu weer vvd
pi_1773264
Nee. Geen haar op m'n hoofd etc...
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  zaterdag 29 september 2001 @ 17:31:21 #13
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_1773271
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 16:27 schreef Emizea het volgende:
dan mag je ook nix zeggen over "de politiek is boring" had je maar moeten stemmen
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
pi_1773284
Als Pim Fortuyn kiesbaar is stem ik op hem. er moet leven in de brouwerij!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1773354
Ik stem niet op Pim F.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1773441
ik heb de laatste tijd het nieuws niet echt in de gaten (kunnen) houden. Heb wel wat over Pim Fortuyn gehoord, en het moet een excentriek type zijn geloof ik. Meen ook dat ie al bij flink wat politieke partijen heeft gezeten. Ik heb alleen geen flauw benul wat zijn politieke standpunten zijn. Heeft iemand zin om me die ff te vertellen?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1773457
Ben het vaak met hem eens, maar ik mag volgend jaar nog nét niet stemmen, dus heb me er nog niet echt in verdiept...
  zaterdag 29 september 2001 @ 18:08:46 #18
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_1773487
Ik ga wel op Pim Fortuyn stemmen, ik op de politici die nu actief zijn in Den Haag, echt super hypocriet, met Kok voorop
schorriemorie
pi_1773493
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 16:27 schreef Emizea het volgende:
Dan ook niet klagen!
#geen
  zaterdag 29 september 2001 @ 18:20:51 #20
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1773589
Ik stem op alles wat niet Pim Fortuyn is.
  zaterdag 29 september 2001 @ 18:23:26 #21
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1773611
Bij de volgende verkiezingen mag ik pas stemmen, wordt over 2 maanden 18.
  zaterdag 29 september 2001 @ 18:27:06 #22
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1773642
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:23 schreef Myster_E het volgende:
Bij de volgende verkiezingen mag ik pas stemmen, wordt over 2 maanden 18.
Wil je dan voor de vorige verkiezingen stemmen?
  Moderator zaterdag 29 september 2001 @ 18:29:34 #23
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1773661
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:08 schreef Danzig het volgende:
Ik ga wel op Pim Fortuyn stemmen, ik op de politici die nu actief zijn in Den Haag, echt super hypocriet, met Kok voorop
Wat zijn we weer generaliserend bezig... Alsof iedereen daar alleen maar bezig is om de kiezers dwars te zitten. Er zijn er heus een heleboel die daar zitten met het idee op te komen voor hun achterban...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1773786
*Gaat het blokje naast Fortuyn zeker aanvinken.*
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_1773919
Nee
pi_1774074
Over vrouwen heeft ie iig ook een uitgeproken mening... Zo heeft ie volgens de Trouw ooit gezegd dat:
quote:
Jorritsma en Borst hun positie alleen 'danken aan het feit dat ze een vagina hebben'.
Fijne man die Pim F. daar kunnen 'we' nog een hoop lol aan beleven...
pi_1774232
eindelijk iemand met humor !
  zaterdag 29 september 2001 @ 19:48:37 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_1774241
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:28 schreef El-Lupe het volgende:
Over vrouwen heeft ie iig ook een uitgeproken mening... Zo heeft ie volgens de Trouw ooit gezegd dat:
[..]

Fijne man die Pim F. daar kunnen 'we' nog een hoop lol aan beleven...

Beetje uit de context gerukt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1774263
ken het verkiezingsprogramma van leefbaar nederland nog niet helemaal... maar ga er niet op stemmen omdat die gast er juist wel of juist niet bij zit.
pi_1774284
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:48 schreef speknek het volgende:

Beetje uit de context gerukt.

Hoezo? Helemaal niet. Bovendien, je gaat je toch wel afvragen waarom Pim F. zo tekeer gaat tegen de islam, als ie zelf ook niet geheel vrij blijkt te van een aantal vooroordelen t.a.v. vrouwen waar je U tegen zegt!
pi_1774300
Iemand die oproept tot een oorlog (of dat nu een koude is of niet) wantrouw ik ten alle tijden. Zo iemand verdient mijn stem niet.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zaterdag 29 september 2001 @ 20:00:10 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_1774323
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:54 schreef El-Lupe het volgende:
Hoezo? Helemaal niet. Bovendien, je gaat je toch wel afvragen waarom Pim F. zo tekeer gaat tegen de islam, als ie zelf ook niet geheel vrij blijkt te van een aantal vooroordelen t.a.v. vrouwen waar je U tegen zegt!
Vrouwen worden voorgetrokken in de Nederlandse politiek. Daar zijn zelfs regels voor opgesteld. Als Pim Fortuyn zegt dat we slachtoffer worden van deze positieve discriminatie, kan hij dat best zeggen zonder welke groep dan ook te discrimineren. Hij zegt nergens dat vrouwen per definitie geen goede minister kunnen worden.
  zaterdag 29 september 2001 @ 20:08:42 #33
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1774376
Zowel Pim Fo:rtuyn als andere leden van Leefbaa:r Nederland hoeven niet op mijn stem te rekenen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1774391
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:00 schreef speknek het volgende:

Vrouwen worden voorgetrokken in de Nederlandse politiek. Daar zijn zelfs regels voor opgesteld. Als Pim Fortuyn zegt dat we slachtoffer worden van deze positieve discriminatie, kan hij dat best zeggen zonder welke groep dan ook te discrimineren. Hij zegt nergens dat vrouwen per definitie geen goede minister kunnen worden.

Maar goed, even so, laat ie dan gewoon zeggen dat Joritsma en Borst een stel politieke nitwits van de eerste orde zijn, zonder daarbij expliciet te verwijzen naar hun geslacht. Het gaat mij er namelijk om dat ie nu even minachtend over komt als dat deel van de moslims die ie (o.a.) JUIST vanwege die houding zegt te willen bestrijden.

Het is juist vanwege dit soort popi en quasi grappige uitlatingen dat Pim F. nooit of te nimmer een goed politicus zal zijn.

pi_1774463
No F***** way dat ik op die man ga stemmen. Wat mij betreft mag hij wel een enkele reis Afghanisatn winnen!
  zaterdag 29 september 2001 @ 21:16:34 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_1774825
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 20:12 schreef El-Lupe het volgende:
Maar goed, even so, laat ie dan gewoon zeggen dat Joritsma en Borst een stel politieke nitwits van de eerste orde zijn, zonder daarbij expliciet te verwijzen naar hun geslacht.
Het is waar dat z'n teksten quasi populistisch overkomen of al dan niet verkeerd uitgelegd kunnen worden, hij heeft niet de diplomatie van een minister Kok. Iemand die z'n hele leven in het poldermodel heeft gewoond. Aan de andere kant, door dit te zeggen legt ie wel duidelijk de oorzaak van het falen aan: de in dit geval verkeerd uitgepakte positieve discriminatie.
Dat vind ik zowel het grootste voordeel als nadeel van Pim Fortuyn: hij is scherp en origineel, ziet verbanden die anderen nog niet leggen en zit er bovenop. Alleen door het onorthodoxe karakter kan z'n verband ook nergens op slaan.
pi_1775242
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 21:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is waar dat z'n teksten quasi populistisch overkomen of al dan niet verkeerd uitgelegd kunnen worden, hij heeft niet de diplomatie van een minister Kok. Iemand die z'n hele leven in het poldermodel heeft gewoond. Aan de andere kant, door dit te zeggen legt ie wel duidelijk de oorzaak van het falen aan: de in dit geval verkeerd uitgepakte positieve discriminatie.
Dat vind ik zowel het grootste voordeel als nadeel van Pim Fortuyn: hij is scherp en origineel, ziet verbanden die anderen nog niet leggen en zit er bovenop. Alleen door het onorthodoxe karakter kan z'n verband ook nergens op slaan.

Mwoah.. Quasi populistisch? Zeg maar gewoon populistisch. Die man is een lopend aandachtstekort. Wil atijd maar stellingen poneren om stellingen te poneren. En als hij alom gewaardeerd wordt als de man van de 'duidelijke taal', hoezo zouden zijn teksten dan nog verkeerd opgevat kunnen worden? Hij is idd scherp, maar originaliteit zou ik hem niet toedichten. Ooit een origineel woord uit de mond van Pim Fortuyn gehoord? Ik niet. Zelfs zijn 'Tegen de Islamisering van Nederland' is niet origineel. Hij kabbelt wat voort op wat sommigen beschouwen als zijnde de publieke opinie, maar het enige verschil met anderen is dat hij het spartelend doet, en dus wat meer water op laat spatten...

Ik zie die opzienbarende verbanden die Fortuijn legt niet zo, evengoed lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat nooit iemand anders die verbanden heeft gelegd. Je kunt ervan uitgaan dat er nu sowieso een strenger beleid gevoerd gaat worden t.o.v. (fundamentalistische) Islamitische allochtonen, dus Fortuijns troefkaart is al uitgespeeld als hij niet oppast...

zaterdag 29 september 2001 @ 22:41:54 #38
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1775373
Denk het niet... Maar als ik het zo lees zijn er nog aardig wat mensen die wel op Pimmetje willen stemmen, dan is hij dus iig een goede lijsttrekker voor LN.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 29 september 2001 @ 22:58:35 #39
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1775468
Nee.
The Internets, I needs it..
pi_1775475
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 22:20 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Zelfs zijn 'Tegen de Islamisering van Nederland' is niet origineel. Hij kabbelt wat voort op wat sommigen beschouwen als zijnde de publieke opinie, maar het enige verschil met anderen is dat hij het spartelend doet, en dus wat meer water op laat spatten...

Erger nog, z'n uitspraken komen vaak griezelig overeen met de 'ecologisch-rechtse' ideeen van mensen als Richard Hunt en Edward Goldsmith... Enge lui hoor.
pi_1775502
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denk het niet... Maar als ik het zo lees zijn er nog aardig wat mensen die wel op Pimmetje willen stemmen, dan is hij dus iig een goede lijsttrekker voor LN.
Dat geloof ik best ja. LN mag in hun handjes klappen met Pim Fortuijn als lijsttrekker, dat zeker. Ik acht Fortuijn nog altijd beter dan dat hele LN bij elkaar, maar toch zou ik nooit op hem stemmen, noch bij LN, noch bij een andere partij... Al was hij de laatste calamiteitenhomofiel op aarde.
  zaterdag 29 september 2001 @ 23:13:42 #42
11502 nipeng
The last ride is free
  zondag 30 september 2001 @ 01:16:41 #43
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1776862
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 23:03 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Al was hij de laatste calamiteitenhomofiel op aarde.

mooi woord, calamiteitenhomofiel. bij het politieke vermogen van de beste man zet ik grote vraagtekens. hij kan redelijk campgane voeren, maar is denk ik voor een parlementair debat te licht is. ik verheug me al op zijn kameroptredens, wordt vast leuk. mijn stem krijgt hij in ieder geval niet.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  zondag 30 september 2001 @ 01:23:06 #44
16017 Pim_Fortuyn
Steun het Amerikaanse volk!
pi_1776922
El-Lupe,
Als je op mijn site zijn LAATSTE artikel leest (over de bedreiging van de Islam) dan moet jij als geemancipeerde vrouw maar eens zijn laatste zin in dat artikel lezen.
Dus niet meer zeuren!

Melkert wordt premier in 2002, maar dat kabinet valt al in 2004. Bij die vervroegde verkiezingen heeft Fortuyn na 2 jaar politieke ervaring zoveel stemmen dat hij de grootste partij heeft en premier wordt.
De eerste homo die lekker bij Bea, Alex en Maxima de troonrede mag doornemen!

Bekijk videobeelden en discusseer mee op het [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn-Forum[/url]. Dagelijke updates!
  zondag 30 september 2001 @ 01:25:41 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1776947
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:23 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
El-Lupe,
Als je op mijn site ....
En tot zover deze onderbreking voor de reclame-boodschappen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 september 2001 @ 01:33:00 #46
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1777009
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:23 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
El-Lupe,
Als je op mijn site zijn LAATSTE artikel leest (over de bedreiging van de Islam) dan moet jij als geemancipeerde vrouw maar eens zijn laatste zin in dat artikel lezen.
Dus niet meer zeuren!
???

Ha!

Haha!!

Hahaha!!!

How typical...

Trouwens, exact hetzelfde schreef ik zelf een half jaar geleden ook al. Ergens...

Maar het is goed hoor, ik kijk het nog wel even aan met Pim.

Doe jij ondertussen dan eens wat research naar die twee mannen die ik in m'n vorige post noemde, ben benieuwd of je de gelijkenis in redenering ook zo opvallend vindt.

pi_1778260
Ik ga wel stemmen, maar iig niet op Leefbaar Nederland. Topmannen van deze partij komen uiterst arrogant en onsympathiek op mij over en hun standpunten zijn populistisch. Met Henk Westbroek voorop. Op de radio maakt hij best een leuk programma. Eenmaal in de politieke arena beledigt hij iedereen die hij voor de voeten krijgt en is er met hem geen verstandig en betamelijk gesprek te voeren. Een beetje prima donna geworden. Hij doet me aan van Gaal denken. Pim Fortuyn is in mijn ogen vooral entertainer, provocateur en schertsfiguur. En entertainer, provocateur en schertsfiguur is 1, maar om een schertsfiguur in het pluche te hebben is iets anders.
I´m back.
  zondag 30 september 2001 @ 11:50:00 #48
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1778536
Al zetten leden van Sturmabteilung van de partij van Herr Doctor me een pistool op het hoofd in het stembureau, dan nog zal ik niet op hem stemmen.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  zondag 30 september 2001 @ 12:40:57 #49
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_1778956
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat zijn we weer generaliserend bezig... Alsof iedereen daar alleen maar bezig is om de kiezers dwars te zitten. Er zijn er heus een heleboel die daar zitten met het idee op te komen voor hun achterban...

Blijkbaar hoor ik dan niet thuis in een of andere achterban, heb niet het idee dat er een politieke partij is die voor mij opkomt
schorriemorie
  zondag 30 september 2001 @ 13:16:15 #50
12478 Invincible
pi_1779219
Ik vind het trouwens wel weer typerend dat de beste man zijn sexuele geaardheid steeds weer ter sprake komt.
  zondag 30 september 2001 @ 14:25:46 #51
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1779583
Pim wie?
Maak me gek!
  zondag 30 september 2001 @ 14:46:59 #52
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1779722
quote:
Op zondag 30 september 2001 13:16 schreef Invincible het volgende:
Ik vind het trouwens wel weer typerend dat de beste man zijn sexuele geaardheid steeds weer ter sprake komt.
Typerend voor Leefbaar Nederland?
  zondag 30 september 2001 @ 14:47:51 #53
272 R@b
No-nonsens
pi_1779728
quote:
Ja, en dan vooral door lieden die het hardst tetteren dat je allochtonen niet moet stigmatiseren.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 30 september 2001 @ 15:03:16 #54
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1779837
quote:
oh, ik lees nergens in deze draad dat mensen schrijven dat ze niet op Pim zullen stemmen omdat het een nicht is o.i.d. dus zijn geaardheid speelt geen rol.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_1779901
Vraag me steeds meer af als ik die man zie of we hier niet te maken hebben met een tweede Philip deWinter van Vlaams Blok.

Ik weet niet of Dhr. Fortuyn net zo extreem rechts is, maar ik heb wel het idee dat het juist de goedgeklede, welbespraakte man is die het "klootjesvolk" kan beïnvloeden en ervoor kan zorgen dat hij een van de grootste verrassingen wordt van de komende verkiezingen.

Corrigeer me als ik het absoluut fout zie. Ik doe hier ook geen uitspraken over goed of fout.

zondag 30 september 2001 @ 15:21:27 #56
272 R@b
No-nonsens
pi_1779948
quote:
Op zondag 30 september 2001 15:12 schreef Coelho het volgende:

Ik weet niet of Dhr. Fortuyn net zo extreem rechts is,

Iedereen die niet staat te juichen bij de islamisering van Nederland en vraagtekens zet bij het integratiebeleid is in de ogen van politiekcorrect Nederland automatisch extreem-rechts, een exponent van Hitler, een drager van bruine uniformen, iemand wiens rechterarm in een hoek van 45 graden omhoogstaat etc. etc.
  zondag 30 september 2001 @ 15:28:27 #57
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_1779985
Ik stem niet op een 'populistisch' partijtje. Dus zeker niet op Dhr Fortuyn & "Leefbaar Nederland".
Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_1780041
quote:
Op zondag 30 september 2001 15:21 schreef R@b het volgende:

[..]

Iedereen die niet staat te juichen bij de islamisering van Nederland en vraagtekens zet bij het integratiebeleid is in de ogen van politiekcorrect Nederland automatisch extreem-rechts, een exponent van Hitler, een drager van bruine uniformen, iemand wiens rechterarm in een hoek van 45 graden omhoogstaat etc. etc.

Ieder weldenkend mens plaatst vraagtekens en denkt kritisch na. Dat heeft niets met 'politieke correctheid' te maken. Van een islamisering is overigens in NL geen sprake dus ik zie ook niet in hoe je daar bij kan staan juichen. Of niet.
Mensen die oproepen tot een koude oorlog vind ik persoonlijk eng, en een oproep tot welk soort oorlog dan ook; daar plaats ik mijn vraagtekens bij. Daardoor is meneer Fortuyn niet iemand waar ik mijn vertrouwen in wil stellen.
pi_1780067
Aardige man.... Scherpe opmerkingen, juist wat velen willen horen.........

Nee, ik stem niet op Pimmetje. Overigens kom ik niet eens meer toe aan de gang naar de stembus vanwege emigratie.

pi_1780090
Ik vond de opmerking van Fortuyn dat de asielzoekerscentra zo snel mogelijk moeten verdwijnen op zich een hele goeie opmerking. Zijn argumenten waren de volgende:

De asielprocedure moet snel verlopen. Mensen die recht hebben op een asiel-plaats, moeten zo snel mogelijk tussen de nederlandse burgers geplaatst worden, zodat integratie wordt gestimuleerd. Mensen die hier onterecht zijn, moeten zo snel mogelijk Nederland verlaten, want deze mensen kosten alleen geld. De kostenbesparingen op deze mensen, en uit het opheffen van asielcentra (Fortuyn had het over 7 miljard per jaar), kunnen voor een groot deel aan de vluchtelingenorganisatie (UNECO???? weet het niet zeker, verbeter me maar als ik het fout heb) waar Lubbers een belangrijke functie vervuld, gegeven worden om het vluchtelingenprobleem OP LOCATIE op te lossen.

Waarschijnlijk zijn er een aantal mensen die dit discrimineren noemen, maar:

- Integratie wordt gestimuleerd
- Misbruik wordt zoveel mogelijk voorkomen
- Er wordt niet alleen ingegrepen op de gevolgen, maar ook wordt er geld vrijgemaakt om de oorzaak weg te nemen.

Een goed initiatief dus in mijn ogen!

zondag 30 september 2001 @ 15:58:24 #61
16623 eastrtp
almost there
pi_1780153
nee natuurlijk niet
dan nog liever de hoop-scheffer
pi_1780260
quote:
Op zondag 30 september 2001 15:49 schreef Coelho het volgende:
De asielprocedure moet snel verlopen. Mensen die recht hebben op een asiel-plaats, moeten zo snel mogelijk tussen de nederlandse burgers geplaatst worden, zodat integratie wordt gestimuleerd. Mensen die hier onterecht zijn, moeten zo snel mogelijk Nederland verlaten, want deze mensen kosten alleen geld.
Voor mensen die zonder verstand van zaken drie slagen in de rondte praten over de asielzoekersproblematiek alsof ze aan de borreltafel staan ipv proberen een politicus uit te hangen, zijn de oplossingen altijd heel simpel. Het is werkelijk zeer revolutionair wat de heer Fortuyn verkondigt.

Een paar opmerkingen:
Ten eerste het tussen de mensen plaatsen van mensen die grote kans maken op asiel. Er is pas sinds de invoering van de nieuwe VW sprake van dat de beslissing op een asielaanvraag redelijk snel volgt op de aanvraag zelf. Maar nog steeds is de wettelijke termijn zes maanden en als er extra onderzoek moet plaatsvinden kan dit worden opgeschoven naar 1 jaar. Waar moeten de mensen die wachten op een beslissing al die tijd blijven? Ten tweede, de uitvoerbaarheid. Waar kun je zo snel mogelijk zoveel mensen plaatsen? Er is in veel gemeenten al sprake van woningnood. Als je vervolgens de woningen die er zijn aan asielzoekers geeft, dan kun je er vanuit gaan dat mensen moord en brand zullen schreeuwen: "ze pikken onze huizen in!"

Ten tweede het punt dat Fortuyn aanvoert tav kansloze asielzoekers die zo snel mogelijk teruggestuurd moeten worden. Daarin heeft hij natuurlijk gelijk, dat zal (bijna) iedereen kunnen beamen. Maar, het geval is dat dat dus niet zo simpel gaat. Mensen komen hier vaak ongedocumenteerd. Om deze mensen terug te kunnen sturen naar hun gestelde herkomstland, zul je eerst toestemming moeten krijgen van de overheid in dat land. Dat gebeurt via de ambassades in NL. Sommige ambassades zijn bereid mee te werken, echter een aantal (waaronder de Chinese) doen zeer moeilijk en het duurt dan heel lang om een terugkeer te regelen. Daarnaast zijn er nog landen die de terugkeer juist proberen te frusteren. Dit alles kost tijd, het is praktisch niet mogelijk mensen per direct op een vliegtuig te zetten terug naar hun land. Je kunt het wel doen, maar dan stuurt dat land het vliegtuig doodleuk terug en vliegtuigmaatschappijen weigeren mee te werken.

Aardig gesteld dus van Pim, maar ik ben wel benieuwd naar zijn concrete uitwerking.

[Dit bericht is gewijzigd door RaisinGirl op 30-09-2001 16:18]

pi_1781710
stemmen op pim
natuurlijk , dan wordt "den haag vandaag" weer leuk
  zondag 30 september 2001 @ 20:52:17 #64
16017 Pim_Fortuyn
pi_1782283
quote:
Erger nog, z'n uitspraken komen vaak griezelig overeen met de 'ecologisch-rechtse' ideeen van mensen als Richard Hunt en Edward Goldsmith... Enge lui hoor
Ik heb niet zoveel tijd om daar ook nog eens onderzoek naar te doen! Ik begrijp dat jij daar wel alles van weet, nou dan leg maar eens wat gelijkenissen voor, zou ik zo zeggen.

(Dit was een bijdrage van de STER)

Bekijk videobeelden en discusseer mee op het [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn-Forum[/url]. Dagelijke updates!
pi_1782386
Mijn stem krijgt ie, en ook de stemmen van bijna m'n hele familie
Ik durf te wedden dat Pim ongeveer 7-10 zetels zal krijgen, hopelijk zelfs nog meer.
  zondag 30 september 2001 @ 22:32:11 #66
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_1783463
Nee, ik ga niet op Pim Fortuyn stemmen. Overigens vind ik het wel goed dat ie meedoet, de VVD kan wel wat concurrentie gebruiken. Die club wordt 't nu veel te makkelijk gemaakt.
pi_1783488
quote:
Op zondag 30 september 2001 21:01 schreef Refragmental het volgende:
Mijn stem krijgt ie, en ook de stemmen van bijna m'n hele familie
Ik durf te wedden dat Pim ongeveer 7-10 zetels zal krijgen, hopelijk zelfs nog meer.
Best grote familie heb je dan.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 30 september 2001 @ 22:40:51 #68
2764 Trainspotter
pi_1783570
quote:
Op zondag 30 september 2001 22:33 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Best grote familie heb je dan.

zondag 30 september 2001 @ 22:41:40 #69
2764 Trainspotter
pi_1783586
Wat een lelijk logo trouwens.
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:02:47 #70
15288 _Beertje_
Heb JIJ je land al verraden ?
pi_1784470
Ja, ook ik stem op Pim. En met mij nog wel een flink aantal hier in de buurt, als ik het zo 'es goed opvang. Maar ja, we zullen zien....

Nederland is

If I swallow anything evil, put your finger down my throat
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:14:42 #71
272 R@b
No-nonsens
pi_1784625
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:02 schreef _Beertje_ het volgende:
Ja, ook ik stem op Pim. En met mij nog wel een flink aantal hier in de buurt,
Als ik zo links en rechts rondluister valt mij ook op dat er redelijk wat mensen overwegen om op Pim te stemmen.

Ik wil het overwegen mits hij met een eigen partij komt. Leefbaar-Nederland zie ik niet zitten. Mét of zonder Pim, mijn stem krijgen ze niet. Komt hij met een fatsoenlijke eigen partij ligt het anders.

Voorlopig houd ik het bij de VVD.

maandag 1 oktober 2001 @ 00:20:29 #72
12478 Invincible
pi_1784698
Ik vind het werkelijk geweldig, zo'n fantastische discussie dat doen mij echt goed.
pi_1784798
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:14 schreef R@b het volgende:

[..]

Als ik zo links en rechts rondluister valt mij ook op dat er redelijk wat mensen overwegen om op Pim te stemmen.

Ik wil het overwegen mits hij met een eigen partij komt. Leefbaar-Nederland zie ik niet zitten. Mét of zonder Pim, mijn stem krijgen ze niet. Komt hij met een fatsoenlijke eigen partij ligt het anders.

Voorlopig houd ik het bij de VVD.

Ik denk en overweeg... PvdA... How about that one...
I´m back.
pi_1784848
Jemug, wat je je allemaal kan pertimiteren als je good-looking bent. Iemand anders in een C&A-outfit en een wat mindere uitstraling had de wind van voren gekregen met de uitspraken die hij doet. Nu vinden ontzettend veel mensen hem fantastisch.
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:39:50 #75
272 R@b
No-nonsens
pi_1784869
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:35 schreef fokje het volgende:
Jemug, wat je je allemaal kan pertimiteren als je good-looking bent. Iemand anders in een C&A-outfit en een wat mindere uitstraling had de wind van voren gekregen met de uitspraken die hij doet.
Pim krijgt anders ook de wind van voren. Op Fok! heb ik hem al vergeleken gezien met extreem-rechtse figuren en populisten. En ook in krantencolumns en door notabene andere kandidaat lijsttrekkers van LN wordt hij uitgemaakt voor ''nieuwe Janmaat of Nederlandse Filip de Winter''.
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:42:58 #76
272 R@b
No-nonsens
pi_1784881
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook goed toch?. Als heel Nederland massaal VVD stemt lijkt me dat ook geen gezonde ontwikkeling. Leve het meerdere partijen systeem.

PvdA, CDA, D'66, VVD zijn keuzes die ik kan billijken. Christelijk rechts kan me gestolen worden, evenals prutpartijen als GroenLinks en/of de SP danwel extreem rechts. [wat niet wil zeggen dat ik voor een verbod ben]

pi_1784887
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:39 schreef R@b het volgende:

[..]

Pim krijgt anders ook de wind van voren. Op Fok! heb ik hem al vergeleken gezien met extreem-rechtse figuren en populisten. En ook in krantencolumns en door notabene andere kandidaat lijsttrekkers van LN wordt hij uitgemaakt voor ''nieuwe Janmaat of Nederlandse Filip de Winter''.

Ja, ok. Maar ik zou hier niet zo snel aanhangers zien van Flip de Winter of Janmaat. Janmaat ziet er btw ook schofterig uit.
pi_1784888
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:42 schreef R@b het volgende:

[..]

Ook goed toch?. Als heel Nederland massaal VVD stemt lijkt me dat ook geen gezonde ontwikkeling. Leve het meerdere partijen systeem.

PvdA, CDA, D'66, VVD zijn keuzes die ik kan billijken. Christelijk rechts kan me gestolen worden, evenals prutpartijen als GroenLinks en/of de SP danwel extreem rechts. [wat niet wil zeggen dat ik voor een verbod ben]

Maar wat denk je over een tweepartijenstelsel, zie topic Tip voor het CDA...
I´m back.
  maandag 1 oktober 2001 @ 00:56:46 #79
12478 Invincible
pi_1784912
Je moet natuurlijk wel je maat kunnen stellen, en dat kon dhr Janmaat niet. Hij is ook geen professor en doctor dun qua interlect een stuk minder dan dhr Fortuyn.
pi_1784915
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:56 schreef Invincible het volgende:
Je moet natuurlijk wel je maat kunnen stellen, en dat kon dhr Janmaat niet. Hij is ook geen professor en doctor dun qua interlect een stuk minder dan dhr Fortuyn.
Hij is anders wel, zoals veel deelnemers aan dit Forum, drs.
I´m back.
  maandag 1 oktober 2001 @ 01:02:25 #81
12478 Invincible
pi_1784934
Hij doet zijn uitspraaken op een dusdanige politiek verantwoorde wijze dat hij zegt wat die bedoelt en of hij daarbij termen of woorden gebruikt die iemand anders heeft verzonnen dat doet er niet toe.

[Dit bericht is gewijzigd door Invincible op 01-10-2001 01:05]

pi_1784937
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 01:02 schreef Invincible het volgende:
Hij doen zijn uitspraaken op een dusdanige politiek verantwoorde wijze dat hij zegt wat die bedoelt en of hij daarbij termen of woorden gebruikt die iemand anders heeft verzonnen dat doet er niet toe.
Kan het niet volgen...
I´m back.
pi_1784940
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 01:02 schreef Invincible het volgende:
Hij doen zijn uitspraaken op een dusdanige politiek verantwoorde wijze dat hij zegt wat die bedoelt en of hij daarbij termen of woorden gebruikt die iemand anders heeft verzonnen dat doet er niet toe.
Je bedoelt dat je wel geimponeerd bent van zijn charme.
  maandag 1 oktober 2001 @ 01:11:03 #84
12478 Invincible
pi_1784953
Niet geimponeerd niet gefacineerd. En jij?
pi_1784959
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 01:11 schreef Invincible het volgende:
Niet geimponeerd niet gefacineerd. En jij?
nee hoor.
pi_1784978
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 01:13 schreef fokje het volgende:

[..]

nee hoor.

Over wie hebben jullie het nu? Prof. dr. P. of drs. J.?
I´m back.
  maandag 1 oktober 2001 @ 01:21:56 #87
12478 Invincible
pi_1784990
Professor Doctor P.
pi_1785023
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 01:21 schreef Invincible het volgende:
Professor Doctor P.
Awright...
I´m back.
pi_1785225
quote:
Voor alle fokkers onder ons. Ga jij dadelijk stemmen tijdens de landelijke parlements verkiezingen?

Op wie of welke partij ga je dan stemmen? Ik denk dat ik voor Prof. Dr. Pim Fortuyn ga, maarrrrr eerst even zijn volledige verkiezings programma afwachten.

No way dude ... pim fortuyn is een populistische opnaaier die probeert zijn slaatje te slaan uit de huidige verwarring ondere de Nederlandse bevolking met iq onder de 20.

Stem zelf denk ik (weer) SP.

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience.
pi_1785232
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 03:33 schreef Technofreak het volgende:

[..]

No way dude ... pim fortuyn is een populistische opnaaier die probeert zijn slaatje te slaan uit de huidige verwarring ondere de Nederlandse bevolking met iq onder de 20.

Hmmm vreemd. Bij 'IQ onder de 20' denk ik altijd aan de SP.

Naja.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  maandag 1 oktober 2001 @ 09:31:11 #91
10188 links234
pi_1785518
quote:
Hij is ook een beetje een excuusnicht. Zodat een aantal figuen kunnen zeggen hoe tolerant ze zijn door het supporten van die grapjas.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 1 oktober 2001 @ 10:16:21 #92
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_1785796
quote:

TEGEN!!!
pi_1785828
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Wat dat betreft past hij ook uitstekend bij leefbaar nederland, met zijn gezinspeel op onderbuikgevoelens. Voor een academicus geeft hij verdomd weinig om de ratio.

Bovendien is Pim vooral goed in het doorbreken van taboes die niet de zijne zijn. Hierbij denk ik aan zijn uitspraken omtrent de uitlatingen van die imam over homo's.

quote:
Hoewel ik van een andere politieke kleur ben, kan ik meer respect opbrengen voor de SP dan voor bijvoorbeeld Groen Links en de PvdA (die allang niet meer links is).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1786508
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 10:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Hoewel ik van een andere politieke kleur ben, kan ik meer respect opbrengen voor de SP dan voor bijvoorbeeld Groen Links en de PvdA (die allang niet meer links is).

Hoezo? PvdA is realistisch, hetgeen een partij over het algemeen in het midden drijft. SP en GroenLinks zijn zoals ze in Duitsland zeggen Fundi's. Ik kan nauwelijks begrip opbrengen voor standpunten die onuitvoerbaar zijn en slechts voortkomen uit een vorm van getuigenispolitiek. Kijk ons nou weer eens goed zijn...
I´m back.
  maandag 1 oktober 2001 @ 12:28:47 #95
3542 Gia
User under construction
pi_1786593
Ik stem meestal op D66, maar het ligt uiteraard aan het programma. Ik lees wel alle verkiezingspunten van vrijwel alle partijen door, voordat ik een keuze maak. Het was dus altijd D66, maar of dat dit jaar weer zo is, weet ik nog niet.
  maandag 1 oktober 2001 @ 15:14:48 #96
9902 Lestat
the vampire...
pi_1787655
GroenLinks! De enige juiste keuze. De rest is bagger.
Memento Mori
  maandag 1 oktober 2001 @ 16:19:04 #97
6167 WarriorNL
Life is short
pi_1788221
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 12:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

SP en GroenLinks zijn zoals ze in Duitsland zeggen Fundi's. Ik kan nauwelijks begrip opbrengen voor standpunten die onuitvoerbaar zijn en slechts voortkomen uit een vorm van getuigenispolitiek. Kijk ons nou weer eens goed zijn...

Standpunten van de SP worden net als de standpunten van andere grote partijen nagerekend door o.a. het CBS, voor wat betreft haalbaarheid.
  maandag 1 oktober 2001 @ 16:20:11 #98
272 R@b
No-nonsens
pi_1788232
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 15:14 schreef Lestat het volgende:
Hoe zou het met Tara zijn?
pi_1788269
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 16:19 schreef WarriorNL het volgende:
Standpunten van de SP worden net als de standpunten van andere grote partijen nagerekend door o.a. het CBS, voor wat betreft haalbaarheid.
Precies...ik zou willen dat de tegenstanders van klein links eindelijk eens met een ander tegenargument komen dan alleen maar "het zijn leuke plannen maar ze zijn niet haalbaar"

Voor mij zal het wel weer GL worden, niet omdat ik ze zo geweldig vind, maar met elke andere keuze zou ik mezelf niet meer recht aan kunnen kijken in de spiegel. Misschien PvdA met een voorkeursstem voor Pronk. Al zou ik Pronk liever bij GL zien, dan wist ik tenminste precies wat ik moest stemmen

pi_1788632
Geen sprake van.
Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
pi_1788664
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo? PvdA is realistisch,
'Realistisch' is een prachtig begrip dat aan betekenisverloedering onderhevig is. Tegenwoordig schijnt het het tegendeel van 'principieel' te zijn.
pi_1788685
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 16:23 schreef Beatrice het volgende:

Misschien PvdA met een voorkeursstem voor Pronk. Al zou ik Pronk liever bij GL zien, dan wist ik tenminste precies wat ik moest stemmen

Ik ga hier enigszins offtopic, maar waarom in hemelsnaam Jan Pronk? Hij is het 'laten we vooral redelijk blijven!'-type dat *niets* gedaan krijgt (getuige zijn voorzitterschap van de klimaatconferenties).
pi_1788725
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 15:14 schreef Lestat het volgende:
Je hebt je mening bijgesteld over Groen Links? Ze stellen je niet meer teleur? Rosenmöller geeft zijn principes niet op in de wedloop naar het regeringskamp? Het stoort je niet dat hij compleet ongeïnspireerd loopt te zwetsen over de reserves waarmee we de oorlogsdrang van de VS moeten betrachten? Nou, dan hoor ik zelfs nog liever die ongenuanceerde Fortuyn praten.

Neen, wellicht is "de rest is bagger" een overtuigender argument.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 02:46:50 #104
16312 Newy
Is het ZAT.
pi_1793775
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Partij van de:
Angst
Armoede
Asielzoekers
Allochtonen
Autochtonen
Ajax

Suggesties ?

Wake up stupids
pi_1794226
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 02:46 schreef Newy het volgende:

[..]

Partij van de:
Asielzoekers
Allochtonen

Suggesties ?

Deze vallen af. Hierover durft de PvdA geen standpunt in te nemen.
pi_1794678
nee never nooit niet die relnicht wil alleen maar populair worden
Duck is terug en dat zul je merken >:)
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:18:18 #107
16769 Agnar
100% antireli
pi_1794837
quote:
(Duck):
nee never nooit niet die relnicht wil alleen maar populair worden
....en daarna heel vlug het zinkende schip dat Leefbaar Nederland heet verlaten.

Aardige anekdote betreffende PF:
"Ik wil ABSOLUUT niet met het predikaat "nicht" worden bestempeld", zei Pim een jaar nadat hij zeer openlijk in een interview zijn liefde voor Big-Brother-Bart had betuigd met de woorden "ik vind hem toch zo'n geil stuk!!!".

Als dat soort draaikonterij ook op politiek vlak eigen is aan onze Pim,
denk ik dat hij zich binnen Leefbaar Nederland prima op zijn plek bevindt.

Ondergetekende zal er in ieder geval niet op stemmen.

liever een bomenknuffelende idealistische groene milieukabouter dan een autootjesneukende kannibalistische bruine kaktrol......
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 16:50:23 #108
16017 Pim_Fortuyn
pi_1797948
Als hij zijn sexleven net zo verward met zijn politieke leven, wordt het nog een hele grote (gezien de populariteit van Billy Clinton, die we nu dus missen, want Bush jr, gedraagt zich wel echt als een junior zeg, nog steeds geen bommen op terroristenkampen in Afganistan! Billy had Binnie Laden allang platgebombardeerd zonder 1 burger te doden)
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 17:59:33 #109
16769 Agnar
100% antireli
pi_1798501
quote:
(Pim_Fortuyn):
Billy had Binnie Laden allang platgebombardeerd zonder 1 burger te doden
1 probleempje:
op de deur van het CIA staat nu:

liever een bomenknuffelende idealistische groene milieukabouter dan een autootjesneukende kannibalistische bruine kaktrol......
pi_1798521
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:50 schreef Pim_Fortuyn het volgende:
Billy had Binnie Laden allang platgebombardeerd zonder 1 burger te doden)
Zou het...?
I´m back.
pi_1798524
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga hier enigszins offtopic, maar waarom in hemelsnaam Jan Pronk? Hij is het 'laten we vooral redelijk blijven!'-type dat *niets* gedaan krijgt (getuige zijn voorzitterschap van de klimaatconferenties).
Ik vind het een lieverd
Daarnaast denk ik dat hij *niets* gedaan krijgt omdat hij trouw blijft aan zijn principes. Daar hebben we misschien weinig aan, als hij *niets* gedaan krijgt, maar aan politici die al hun principes opzij zetten om tot een compromis te komen waar nauwelijks iets van hun oorspronkelijke ideeen in terug te zien is hebben we al een enorm overschot.

En hij loopt hard

dinsdag 2 oktober 2001 @ 23:47:10 #112
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_1801891
Ik stem zeker op Pim Fortuyn. Intelligente man, hoog opgeleid, geen strafblad, homo en ook nog eens een kaaskop.
Dez man wil ik als president. Dit is de juiste man die onze zwakke politiek weer sterk kan maken. Hij is de uitverkorene. Deze man durft dingen te zeggen waarvan menig mens zou zeggen dat het racistisch is. Geweldig. Al die rotte appels het land uit en wat erover moet blijven is een autochtone staat met mensen die elkaar allemaal wel verdragen. Heerlijk. Dit is onze verlosser. Eindelijk zal het Nederlandse Imperialisme weer tot bloei komen en kunnen weer met zijn allen Nationalistisch als we zijn alle 16? coupletten van het wilhelmus uit ons hoofd. Iedereen is rijk en we voelen ons in een hemel op aarde. NOT.
Laatste kans.....
  woensdag 3 oktober 2001 @ 00:12:59 #113
272 R@b
No-nonsens
pi_1802031
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:47 schreef SilverSpirit het volgende:

Ik stem zeker op Pim Fortuyn. , homo

Ojee
pi_1802489
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 03:42 schreef Berserker het volgende:

[..]

Hmmm vreemd. Bij 'IQ onder de 20' denk ik altijd aan de SP.

Naja.

Kan je dat onderbouwen ??

Zeg je dat omdat het onstaan is uit arbeiders?
Omdat ze niet zo om alles heen lullen??
Omdat niet iedereen in de SP hoog opgeleid is (de meeste wel overigens)??

De SP heeft niet echt idealen. Het is ook niet de bedoeling dat ze gaan regeren (naar eigen zeggen), maar het is wel belangrijk dat ze erbij zitten in de 2e kamer.
Ik vindt het prachtig als ik de SP een of ander belachelijk VVD-voorstel tot de tenen af zie fikken met geaarde en realistische argumenten.
De PVDA zal toch echt heel wat aan hun imago moeten doen wil het weer een likse party genoemd willen worden ..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience.
pi_1802532
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 02:18 schreef Technofreak het volgende:

[..]

De SP heeft niet echt idealen. Het is ook niet de bedoeling dat ze gaan regeren (naar eigen zeggen), maar het is wel belangrijk dat ze erbij zitten in de 2e kamer.
Ik vindt het prachtig als ik de SP een of ander belachelijk VVD-voorstel tot de tenen af zie fikken met geaarde en realistische argumenten.
De PVDA zal toch echt heel wat aan hun imago moeten doen wil het weer een likse party genoemd willen worden ..

Nou eigenlijk... een vriend van mij is (was) full-time SP freak. Reisde heel Nederland af om vanalles en nog wat over de SP aan de man te brengen. Ook was ik aanwezig op een SP-feest met andere SP-fanaten en eerste kamerleden van de SP, waaronder de toen 19-jarige Driek (jaja ik was ook op TV ). Een groter stelletje domme mensen bij elkaar heb ik nog nooit gezien. Een beetje slap lullen over vrijheid en totaal niet kijken naar de realiteit.

Marijnissen komt heel slim over en dat is'ie misschien ook wel, maar blind achter onhaalbare idealen aanlopen kan iedereen. Altijd nog liever SP dan Groen Links natuurlijk. Die pretenderen idealen te hebben, maar ze doen het eigenlijk allemaal voor zichzelf.

Oh bij de SP verdient echt iedereen EVENVEEL. Wat je ook doet. Hihi... echte arbeiders. Ze zijn wel consequent in hun dwaze ideeen.

pi_1802555
Ik denk dat we voortaan op ideeen ,visies en oplossingen moeten stemmen en ook tijdens het stemmen ook een ruimte moet zijn waar je zelf oplossingen kan sturen .
Hierdoor verdwijnt de circus en ook het vastklampen aan Figuren als Pim Fortuyn .
ALle burgers krijgen meer verantwoordelijkheid en worden meer aangezet om een actiever bijdrage aan de politiek te leveren.
De competitie tussen de partijen vertraagd erg veel goed bestuur .We moeten in het achterhoofd houden dat de politiek invloed heeft op belangrijke zaken ls gezondheidszorg,onderwijs en veiligheid en ook de ontwikkeling van kinderen .
Jesus was a child of God ,Just like everyone
  woensdag 3 oktober 2001 @ 03:45:35 #117
272 R@b
No-nonsens
pi_1802579
quote:

[..]

De SP is een populistisch partijtje ter linker zijde. Niet serieus te nemen qua daadkracht.
quote:
De SP heeft niet echt idealen.
Zonder idealen ben je niet meer waard dan een fundamentalistisch geloofs partijtje
quote:
Het is ook niet de bedoeling dat ze gaan regeren (naar eigen zeggen), maar het is wel belangrijk dat ze erbij zitten in de 2e kamer.
Welnee, we kunnen ze missen als kiespijn. Ze kosten alleen maar geld....==> Zonde geld.
quote:
Nog nooit gezien. Sterker nog: Nóg nooit iets zinnigs gezien van die Sociale Populisten.
pi_1802637
WTF = P. F.
Call me a fuck-up, fucked-up or whatever... At least I'm honest...
Non-smoker since september 24th 2001/08:00 hrs
The Kenny Translator
  woensdag 3 oktober 2001 @ 09:44:51 #119
12478 Invincible
pi_1803014
Wat dacht je van Pim Fortuyn? Ook goedemorgen.
pi_1803352
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:02 schreef Beatrice het volgende:

Ik vind het een lieverd

Haha, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Hij doet mij overigens bijzonder veel denken aan Mister Bean.
quote:
Daarnaast denk ik dat hij *niets* gedaan krijgt omdat hij trouw blijft aan zijn principes. Daar hebben we misschien weinig aan, als hij *niets* gedaan krijgt, maar aan politici die al hun principes opzij zetten om tot een compromis te komen waar nauwelijks iets van hun oorspronkelijke ideeen in terug te zien is hebben we al een enorm overschot.
Mee eens en niet mee eens. Pronk is een slechte leider. Hij straalt geen gezag uit. Uiteindelijk gaat ook hij voor het compromis, want hij wil dat er globaal iets gebeurt met de milieuvervuiling. De compromissen die hij behaalt zijn echter niet noemenswaardig. Ze stellen niets voor.

Ik zeg niet dat het makkelijk is. Het is zelfs érg moeilijk, omdat alle landen hun eigen economie willen beschermen (en dat is dus het tegenovergestelde van globalisme). Pronk is er alleen ongeschikt voor, omdat hij niet die (verderfelijke) eigenschappen bezit die voor een dergelijke functie noodzakelijk zijn.

quote:
En hij loopt hard
Ja, dat heb ik ook gezien.
pi_1803392
quote:

Wat is dit nu weer voor een bullshit? De SP heeft juist wél idealen (die overigens niet de mijne zijn). Regeren is het opzij zetten van je principes om tot een compromis te komen en daardoor in ieder geval enkele van je punten verwezenlijkt te zien.
pi_1803420
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 03:19 schreef Vinay het volgende:
Ik denk dat we voortaan op ideeen ,visies en oplossingen moeten stemmen en ook tijdens het stemmen ook een ruimte moet zijn waar je zelf oplossingen kan sturen .
Het volksreferendum dus?
quote:
Hierdoor verdwijnt de circus en ook het vastklampen aan Figuren als Pim Fortuyn. ALle burgers krijgen meer verantwoordelijkheid en worden meer aangezet om een actiever bijdrage aan de politiek te leveren.
1 - Het werkt niet
2 - Waarom zou je het willen?

1: Wanneer het 'redelijk goed' gaat in een samenleving, vindt de bevolking het welletjes. Er is niet zoveel om *tegen* te stemmen, en dus ook niet om *voor* te stemmen. Mensen wíllen die verantwoordelijkheid helemalaal niet, ze wíllen geen actieve bijdrage leveren aan de politiek. Daarom stemmen er steeds minder mensen en krijgen politieke partijen minder aanhang. Daarom wordt er bij elke verkiezing weer gesproken over het verplichten van mensen om te stemmen.

Ook wanneer er een referendum wordt gehouden, is er vaak niet genoeg animo. Zie het referendum over de deelraad in Amsterdam. Er was niet genoeg opkomst, dus gold de mening van de bevolking niet.

quote:
De competitie tussen de partijen vertraagd erg veel goed bestuur.
Dan streven we toch gewoon naar uniformiteit en stellen we een éénpartijstelsel in?
pi_1803427
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 02:52 schreef Berserker het volgende:

Een groter stelletje domme mensen bij elkaar heb ik nog nooit gezien. Een beetje slap lullen over vrijheid en totaal niet kijken naar de realiteit.

Wat ironisch. De SP is totaal niet de partij van de vrijheid, maar van gelijkheid.
pi_1810773
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het volksreferendum dus?
[..]nee ,echte directe medezeggenschap niet allen ja of nee stemmen maar daadwerkelijke deelname aan het bestuur en bijdragen .

1 - Het werkt niet (is er al gexperimneteerd met burgers vrijgeven op verkiezingsdagen en stemmen met het internet (dit kan ook in de pauze op het werk,school)
2 - Waarom zou je het willen? 1)omdat het de burger bewuster maakt van de politiek en de economie en ecologie wat weer een stabiliserende werkt op de economie en de ecologie waardoor iedereen zich beter en geleidelijker kan ontwikkelen (zonder schommelingen en schokken ) .2) er is beter feedback vanuit het volk dit is altijd beter voor de regering (vergelijk met een goed funcionerend zenuwstelsel bij slechte feedback gaat ten koste van de ontwikkeling )

Dan streven we toch gewoon naar uniformiteit en stellen we een éénpartijstelsel in?

als je daaronder verstaat een geenpartijenstelsel dan ben ik het met je eens.bij eenpartij is er nog steeds een kloof tussen het volk en de ene partij .
pi_1811093
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 07:43 schreef Vinay het volgende:

als je daaronder verstaat een geenpartijenstelsel dan ben ik het met je eens.bij eenpartij is er nog steeds een kloof tussen het volk en de ene partij .

Eenpartijstelsel is overduidelijk ironisch bedoeld. Ik geloof inderdaad in eens 'geenpartijenstelsel', maar niet in die zin dat de meerderheid alsnog middels bijvoorbeeld een referendum kan beslissen over de minderheid.
  donderdag 4 oktober 2001 @ 10:01:03 #126
12478 Invincible
pi_1811101
Je hebt daar trouwens wel gelijk in Claudia_x, dat na elke verkiezings ronde het waar ter sprake komen van de verplicht stelling van het stemmen.

Ik vind dat het mijn stem is en als ik die wil laten horen doe ik dat ook. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je bijvoorbeeld een geldboete kan krijgen voor het niet laten horen van je stem.

Dat soort politikussen die dat zeggen voelen zich zelf gewoon in de zak gescheten, omdat hun partijaanhangers niet op hun heeft gestemd.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 17:06:24 #127
16928 Fortuyndiscussie
www.fortuyndiscussie.nl
pi_1823877
Nou luitjes, gisteravond heb ik mijn nieuwe forum geopend. Dus breng maar eens een bezoekje.
Ik heb begrepen dat je reclame op Fokforum mag maken, mits je geen commerciele site hebt. Nou, bij deze dus!
Overigens worden ook tegenstanders van Pim Fortuyn op dat forum verwacht om ff lekker tegengas te geven!
Mzzl!
Discusseer over Pim op het geheel vernieuwde [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn Forum[/url]. Binnen 10 dagen de grootste politieke site van Nederland!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:42:36 #128
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1824461
Ow, dolletjes hoor! Zeg darlink, als je Pim zelf toevallig nog spreekt, vraag dan gelijk 'ns waar die lekkere kale knul z'n originele uitspraken toch in Allah's naam vandaan haalt, eh, would you..?

Twee na laatste post onderaan.

Nou daahaaaag lieverd!

pi_1833551
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 09:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Eenpartijstelsel is overduidelijk ironisch bedoeld. Ik geloof inderdaad in eens 'geenpartijenstelsel', maar niet in die zin dat de meerderheid alsnog middels bijvoorbeeld een referendum kan beslissen over de minderheid.

Claudia_x ,ik had ook 'in de Qoute' wat antwoorden op je vragen gegeven ,misschien heb je dat niet gezien .
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:20:58 #130
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1836027
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:29 schreef Mike het volgende:

[..]

O ja ? En wie dan wel ?
[b]Andersdenken hoeft niet, zélf denken wél.[/b][url] http://www.democrates.net[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:22:58 #131
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1836044
quote:

Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Kun je van die andere leuteraars niet zeggen.
[b]Andersdenken hoeft niet, zélf denken wél.[/b][url] http://www.democrates.net[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 16:37:28 #132
12478 Invincible
pi_1836215
Ik kan echt niet wachten op de volgende verkiezingsronden volgend jaar. En nu is het helemaal hommels bij de CDA en ik ben ook benieuwd hoe ze dit gaan regelen.
  maandag 8 oktober 2001 @ 09:48:57 #133
10188 links234
pi_1842506
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 16:22 schreef Luis het volgende:

[..]

Pim weet tenminste waar het op staat in dit land.
Kun je van die andere leuteraars niet zeggen.

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders. Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.

Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.

maandag 8 oktober 2001 @ 09:52:30 #134
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1842520
om ff terug te komen op de vraag

nee ik ga niet op hem stemmen.

maandag 8 oktober 2001 @ 09:53:23 #135
10188 links234
pi_1842522
Ik ook niet, btw.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 01:04:03 #136
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_1850445
Ik zou het een verademing vinden wanneer ik straks zou kunnen stemmen op deze meneer.

Heel lang ben ik al bezig met piekeren waarop ik moet gaan stemmen! In de huidige partijen kan ik mij niet vinden.

Wel is het natuurlijk van groot belang om eerst eens hun verkiezingsprogramma af te wachten!!!

pi_1854942
Leuke discussie! Ik zal mijn standpunten tegenover de politieke partijen eens luchten:

- LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.

- SP : Mijnheer Marijnissen en kornuiten kunnen me niet boeien met hun zweverige behoorlijk radicaal linkse programma. Maar ze zijn wel goed voor de balans in de tweede kamer. SP moet zeker blijven, maar niet in het kabinet. Ze zijn ook niet gevaarlijk gelukkig!

- GL : Als ik onze lieve frontman zie met zijn linkse praat kan ik me het beeld van zijn villa in Zeist, zijn jacht en zijn prive-vliegtuig en zijn stinkend rijke familie nooit uit mijn hoofd bannen...

- CDA : Zooitje ongeregeld op dit moment. Zie ik de komende 10 jaar nog niet terug in het kabinet... Zeker niet met die engerd van een Balkenende.. Nee, liever dan nog meneer De Hoop Scheffer!

- VVD: Op dit moment de sterkste partij met de sterkste politici! Mijn favoriet (stem al jaren VVD). Mensen zoals Terpstra zijn onbetaalbaar! En Bolkie vindt ik helemaal het einde!

-PvdA: Zonder Kok verliest in mijn ogen deze partij zijn gehele ruggegraat. Gestructureerde partij, met sterk programma en sterke politici. Alleen niet geheel mijn programma.

-GPV/SGP/RPF e.d.

Ben benieuwd naar reacties!

<<Hier kan uw advertentie staan>>
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:54:07 #138
10152 Buffie
There is only one
pi_1854982
Nooit van mijn leven
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:48:15 #139
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_1855538
Ik ga absoluut op Pim Fortuyn stemmen. Ik ben al 12 jaar stemgerechtigd en hem nog nooit in mijn leven overwogen om te stemmen. Als Pim verkiesbaar is, dan krijgt hij in ieder geval mijn stem.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 23:25:14 #140
16928 Fortuyndiscussie
www.fortuyndiscussie.nl
pi_1892937
quote:
LN : Meneer Fortuin doet het best leuk, maar heeft het kunstje afgekeken van dhr. Bolkestein. Deze staat ook bekend om zijn radicale doch genuanceerde uitspraken tegenover hete hangijzers zoals migratiebeleid e.d.
Tevens zou het best een zo kunnen zijn, dat hij zelf zo populair is JUIST omdat hij homoseksueel is! Dus zijn uithalen naar positieve discriminatie vindt ik twijfelachtig.
Pffff. Die Balkende Bolkenstein mag zijn schoenen nog niet eens poetsen. Pim is jonger en staat qua debatkunst ver boven de blatende Bolkenstein. En gelukkig heeft Pim al 10 jaar dezelfde mening ten aanzien van het buitenlandbeleid. Lees eerst zijn stukken eens en bekijk zijn videos op het Pim Fortuyn Forum voordat je zomaar je mening hier neerkalkt.
Discusseer over Pim op het geheel vernieuwde [url=http://www.fortuyndiscussie.nl]Pim Fortuyn Forum[/url]. Binnen 10 dagen de grootste politieke site van Nederland!
pi_1900180
Gerrit Zalm is mijn man!
en aan bakboord zwemmen haaien......
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:29:06 #142
5260 Stewie
March on down the field !
pi_1910731
rot op met die kale neet, groen links moet je stemmen anders kun je later niet meer met je Range door het bos jagen. en natuur freaks opjagen
pi_1951846
Hij zit nu op Ned3 een beetje zielig te doen omdat die van mening is dat die geen aandacht krijgt.
Hij ziet eruit al een verlopen rockster compleet met zonnebril en arrogante houding.
pi_1951850
Oh, de zonnebril is om een ontstoken oog te verbergen...
pi_1952709
Niet zolang de syfilis niet door m'n kop jaagt.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:23:08 #146
17131 ODOL
's Ochtends op z'n b
pi_1952816
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:

[..]

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders

Net zoals iedere politicus dus?
Stem voor Leefbaar Fok! met als lijsttrekker Witchfynder.
pi_1952853
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:23 schreef ODOL het volgende:

[..]

Net zoals iedere politicus dus?

nee, hij heeft vanavond door zijn sublieme optreden bewezen absoluut niet serieus genomen te kunnen worden. Wat een loser! Gelukkig staat Ferry Mingelen intellectueel ver boven hem.
pi_1952921
Ik ga zeker wel voor Pim Fortuyn, eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
pi_1952941
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:31 schreef 2Wild het volgende:
Ik ga zeker wel voor Pim Fortuyn, eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
ja namelijk dat ie het zo zielig voor zichzelf vindt dat ie niet genoeg aandacht krijgt
hij had het op zijn minst nog kunnen verbloemen met zijn woordkeus
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:34:14 #150
16988 Luis
Altijd in de pels ..
pi_1953658
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:48 schreef links234 het volgende:

[..]

Pim is een opgeblazen zak hooi die nooit fouten maakt, het ligt altijd aan iemand anders.[/b]

Laat ie daar nu eens helemaal gelijk in hebben.
Of vind jij dat Pim verantwoordelijk is voor deze linkse puinhoopmaatschappij ?

Als die dweil karakter zou hebben zou hij gewoon toegeven dat de klotezooi bij de informatiebeheergroep ook zijn schuld is, aangezien hij een van de eerste directeuren was. Maar nee, daar flink omheen lullen, de aandacht daarvan afhouden, goedkoop scoren.

Informatiebeheergroep ? Is dat een landsbelang ? Ik denk dat er wel belangrijkere zaken in dit land aan de orde zijn.......

Je kunt net zo goed een geit verkiesbaar stellen, die blaat nog minder dan Pim Fortuyn.

Dat valt wel mee als ik jouw "literaire bijdragen" aan dit forum zo lees. Maar ok, jij bent dan ook geen Prof.
Overigens is het héél makkelijk om te blèren. Met argumenten ligt dat iets moeilijker.......

pi_1954259
Pim was geweldig vanavond. Die Imam kon alleen stilzwijgend knikken en een beetje meelullen. Tja wat wil je als je achter een godsdienst staat die vrouwen onderdrukt en mensenrechten schendt. Tegen een goede discussiepartner heb je dan bij voorbaat al verloren.

Fortuyn for president!

pi_1954285
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:26 schreef Lynch het volgende:

[..]

nee, hij heeft vanavond door zijn sublieme optreden bewezen absoluut niet serieus genomen te kunnen worden. Wat een loser! Gelukkig staat Ferry Mingelen intellectueel ver boven hem.

Ik vond hem daarentegen erg goed vanavond. Zijn standpunten heeft hij sterk kunnen beargumenteren en wond er geen doekjes omheen.
Zonder een vooroordeel te geven gaf hij een duidelijke weergave tussen een rationeel te voeren politiek en een politiek die gebasseerd wordt vanuit een geloofsideologie.

Deze man heeft zeker mijn voorkeur tijdens de komende verkiezingen.

pi_1954301
Die ontspoorde professor die mediageil is?! Nee, nooit!!
pi_1954314
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:43 schreef Sphere het volgende:
Goed argument!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:07:53 #155
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1954359
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:27 schreef Berserker het volgende:
Pim was geweldig vanavond. Die Imam kon alleen stilzwijgend knikken en een beetje meelullen. Tja wat wil je als je achter een godsdienst staat die vrouwen onderdrukt en mensenrechten schendt. Tegen een goede discussiepartner heb je dan bij voorbaat al verloren.

Fortuyn for president!

twee verschillende tv programma's.
Bij De leugen regeert was hij slecht en niet opgewassen tegen Ferry Mingele.
Bij het EO programma na 24.00 uur op NL 2 was hij wel heel sterk.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1954370
Hmzz de leugen regeert niet gezien. Was het zo erg dan?
pi_1954384
Mischien kunnen we al die gevaarlijke moslims een GROTE GELE M op hun jas laten naaien ??

Bij de volgende poeierbrief-aanslag pak je dan gewoon alle M dragers op, pleurt ze in een goederenwagon en hop, weg ermee !

Pim doet het verkeerd:

Pim moet niet zo democratisch willen zijn. Adolf Hitler was het ook niet, Adolf had ook maar 43.zoveel % van de stemmen.
En toch werd hij de allom geliefde "leider".

Pim : brand een paar moskeen neer en je word premier !!

pi_1954413
Pim Fortuyn for President?

Moet hij toch met betere argumenten komen dan alleen maar in te spelen op de onderbuikgevoelens van de Nederlandse samenleving.

Krijg altijd een ranzig sbs6-smaakje van hem in mijn mond. Goedkoop en inhoudsloos. Het versnijden van beelden van neerstortende vliegtuigen met juichende moslims. Ziet er interessant uit maar het voegt niets toe.

Gezien de populariteit van sbs6 verbaast het me niets als hij nog veel stemmen zal krijgen ook.

Jammer. Waar is die opleiding van de meeste mensen dan goed voor geweest?

Ik lul maar wat.........
pi_1954892
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 02:39 schreef Berserker het volgende:
Hmzz de leugen regeert niet gezien. Was het zo erg dan?
Ja. Het ging echt nergens over. Volgens PF werdt die door de NOS, en vooral door Job Frieszo, genegeerd en daar was PF niet blij mee. Ferry Mingelen stond al gelij op z'n achterste en meende dat het geklaag van PF alleen maar aandacht trekken was en dat dat wel lukte.
PF verwijtte Job Frieszo ervan lid te zijn van een politieke partij waarop de meeste andere vertelden dat JF helemaal geen actief lid is. en zo ging het een paar minuten door op dat zielige praattoontje van PF
pi_1954895
Hij zegt dat die 8 miljoen heeft voor een reclame campagne. Zullen we binnekort ook wel worden gebombardeerd met foute spotje, á la Amerika, waarin PF wordt vergeleken met God e.d.
pi_1954998
Ik hoor hier veel mensen op Fortuyn schelden, zeggen dat'ie Hitler is en alleen maar populistisch doet. Maar niemand beargumenteert hem.

Degene over wie ik het heb beseffen zelf wel dat zij zelf juist zijn wat ze verafschuwen. Schelden kan iedereen. Wat een domme mensen lopen er hier toch rond.

pi_1955210
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 13:59 schreef Berserker het volgende:
Ik hoor hier veel mensen op Fortuyn schelden, zeggen dat'ie Hitler is en alleen maar populistisch doet. Maar niemand beargumenteert hem.

Degene over wie ik het heb beseffen zelf wel dat zij zelf juist zijn wat ze verafschuwen. Schelden kan iedereen. Wat een domme mensen lopen er hier toch rond.

volgens mij is iemand bekritiseren om zijn provocatieve gedrag best terecht hoor.
En wat bedoel je precies met 'niemand beargumenteert hem'?
pi_1955368
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:14 schreef Lynch het volgende:

[..]

volgens mij is iemand bekritiseren om zijn provocatieve gedrag best terecht hoor.
En wat bedoel je precies met 'niemand beargumenteert hem'?

Dit:
quote:
Zullen we binnekort ook wel worden gebombardeerd met foute spotje, á la Amerika, waarin PF wordt vergeleken met God e.d.

en zo ging het een paar minuten door op dat zielige praattoontje van PF

Deze hele post:
quote:
Mischien kunnen we al die gevaarlijke moslims een GROTE GELE M op hun jas laten naaien ??
Bij de volgende poeierbrief-aanslag pak je dan gewoon alle M dragers op, pleurt ze in een goederenwagon en hop, weg ermee !
Pim doet het verkeerd:
Pim moet niet zo democratisch willen zijn. Adolf Hitler was het ook niet, Adolf had ook maar 43.zoveel % van de stemmen.
En toch werd hij de allom geliefde "leider".
Pim : brand een paar moskeen neer en je word premier
quote:

No way dude ... pim fortuyn is een populistische opnaaier die probeert zijn slaatje te slaan uit de huidige verwarring ondere de Nederlandse bevolking met iq onder de 20

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat hebben al die mensen toch tegen die man? Alleen omdat hij iets anders vindt dan sommige personen moet er ineens vanalles mis met hem zijn?

Val z'n punten nou eens aan, niet z'n karakter. Ja, je hoort het goed; geen onzinnig gelul over z'n uiterlijk, z'n geaardheid of een vermeende gelijkenis met Hitler.

pi_1955436
het uiterlijk van elke p[oliticus is niet echt van 'ja dat is een lekker ding', zijn geaardheid speelt bij de meeste mensen geen rol en ik ben het met je eens dat de vergelijking met Hitler gewoon zwak is. Maar mijn kritiek hield zijn optreden van gisteren in 'De Leugen Regeert' in en zijn populistische standpunten + manier van handelen ('Ik heb 8 miljoen')
  zondag 21 oktober 2001 @ 01:49:27 #165
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1960197
quote:
Ik hoor hier veel mensen op Fortuyn schelden, zeggen dat'ie Hitler is en alleen maar populistisch doet. Maar niemand beargumenteert het.
zag ook de leugen regeert en heb hem aantijgingen horen doen naar de nederlandse journalistiek die echt nergens op sloegen. wanneer de beste man om argumenten wordt gevraagd vervalt ie inderdaad in polulistisch gewauwel.

berserker heeft een dubbele moraal; tegenstanders moeten met argumenten komen en Fortuyn mag een eind in de ruimte zwetsen.

pi_1960608
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 01:49 schreef don_quichot het volgende:

[..]

zag ook de leugen regeert en heb hem aantijgingen horen doen naar de nederlandse journalistiek die echt nergens op sloegen. wanneer de beste man om argumenten wordt gevraagd vervalt ie inderdaad in polulistisch gewauwel.

berserker heeft een dubbele moraal; tegenstanders moeten met argumenten komen en Fortuyn mag een eind in de ruimte zwetsen.

Nu heb ik de leugen regeert niet gezien, maar ik kan je verzekeren dat hij bij elke andere vertoning die ik wel heb gezien juist degene was die met argumenten aan kwam zetten. Alles behalve een 'eind in de ruimte zwetsen' dus.
  zondag 21 oktober 2001 @ 12:39:38 #167
16312 Newy
Is het ZAT.
pi_1961967
"wond er geen doekjes omheen"

Heeft iemand hier in NOVA gezien hoe de Engelse Moslims reageren ?

Wij zijn met 3 a 4 miljoen in Engeland, we pikken het niet !

EN die hebben nog stemrecht ook...
Hier moet wel zooi van komen, of accepteren dat we over 10 jaar ook onze vrouwen in een doekje mogen wikkelen

Wake up stupids
pi_1963224
quote:

Fortuyn for president!

Heb je niet goed opgelet volgens mij. De Imam 'schaamde zich kapot' voor de onderdrukte vrouwen.
Ik vond ze overigens allebei wel goed discussieren...alleen die idioot van een interviewer...
  zondag 21 oktober 2001 @ 16:32:46 #169
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_1963621
Ik ben er nog niet uit... 'k Moet mij eens in LN verdiepen. Maar ik weet niet of het sowieso wel een goed idee is op een persoon te stemmen, volgens mij kan dat afleidend werken van waar de partij voor staat.

Mijn verwachting is trouwens wel weer PvdA / VVD samen, maar dan met de VVD als grootste en Dijkstal als premier. D66 zal wel exit gaan. GroenLinks zit niet echt lekker genoeg in z'n vel om die plek in te nemen dus wie weet ligt daar een kansje voor LN. Zou wel een stunt zijn, afgezien of het een goeie is..

iedereen is uniek behalve ik
pi_1963804
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb je niet goed opgelet volgens mij. De Imam 'schaamde zich kapot' voor de onderdrukte vrouwen.
Ik vond ze overigens allebei wel goed discussieren...alleen die idioot van een interviewer...

Ja dat bedoel ik!
Een Imam die zich kapot schaamt, onvoorstelbaar! Das duidelijk een uitspraak die hij liever niet doet tegenover z'n achterban. Pim had hem zo erg klem gezet dat het toch de beste optie was, want ertegenin gaan was helemaal fataal geweest voor zijn aandeel in de discussie. Die presentator vond'k trouwens wel handig bij het stroomlijnen van sommige punten. Die metoforen van de Imam waren echt niet om aan te horen soms. Een soort 'oude' wijsheid veinzen terwijl je het veel makkelijk in woorden kan zeggen. Grappig gewoon.
pi_1964009
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 16:28 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat ik op hem ga stemmen, want ik vertrouw LN niet helemaal. Maar misschien ooit wel, ben het vaak eens met Pim.
Ik denk niet dat ik op hem ga stemmen, want ik vertrouw PF niet helemaal. Maar
mischien wel nooit, ben het vaak oneens met Pim.
pi_1969954
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 02:56 schreef kajafas het volgende:
Pim Fortuyn for President?

Moet hij toch met betere argumenten komen dan alleen maar in te spelen op de onderbuikgevoelens van de Nederlandse samenleving.

Krijg altijd een ranzig sbs6-smaakje van hem in mijn mond. Goedkoop en inhoudsloos. Het versnijden van beelden van neerstortende vliegtuigen met juichende moslims. Ziet er interessant uit maar het voegt niets toe.

Gezien de populariteit van sbs6 verbaast het me niets als hij nog veel stemmen zal krijgen ook.

Jammer. Waar is die opleiding van de meeste mensen dan goed voor geweest?

Haal een deel van de aanhang van Pim Fortuyn en de man zelf niet door elkaar.
Dit weekend meldde Pim Fortuyn (op RTL 5) namelijk het volgende:
1) Hij is tegen de bombardementen op Afghanistan.
2) Hij vindt dat de V.S. had moeten ingaan op het aanbod van de Taliban om Bin Laden uit te leveren aan een islamitisch land en hem daar te berechten.

Een derde opmerkelijke uitspraak is dat hij op een aantal gebieden tegen privatisering is, wat ook nogal tegen het rechtse gedachtengoed ingaat.

maandag 22 oktober 2001 @ 11:04:44 #173
10188 links234
pi_1970231
quote:
Tja wat wil je als je achter een godsdienst staat die vrouwen onderdrukt en mensenrechten schendt.
Paus worden?
pi_1970832
Zijn opmerking over Kok en Arafat ( dwepen met iemand van wie het bloed nog van zijn handen druipt ) vind ik fantastisch..

Pim for President !

pi_1971290
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 10:10 schreef Halinalle het volgende:

2) Hij vindt dat de V.S. had moeten ingaan op het aanbod van de Taliban om Bin Laden uit te leveren aan een islamitisch land en hem daar te berechten.

Ik heb hem ook bij Harry Mens gezien en deze uitspraak viel me inderdaad op. Toch kijk ik er niet echt van op, want in de media komen steeds meer politici aan bod die de aanslagen verwerpen, terwijl het binnen de regering heel gevoelig ligt.
quote:
Een derde opmerkelijke uitspraak is dat hij op een aantal gebieden tegen privatisering is, wat ook nogal tegen het rechtse gedachtengoed ingaat.
Zeer merkwaardige uitspraken inderdaad. Is het je ook opgevallen dat hij regelmatig het CDA de hemel inprijst? Wat voor snode plannetjes zou het met betrekking tot die partij aan het smeden zijn?
pi_1971351
quote:
Op het fok!forum wordt ook niet zo vaak ingegaan op weloverwogen postings. Het is een beetje het nl.politiek-syndroom: hoe beknopter en ongenuanceerder de uitspraak, des te meer reacties.

De reacties die veelal gegeven worden, zou je kunnen samenvatten als: PF wil goedkoop scoren bij het grote publiek door niet op de ratio, maar de *onderbuikgevoelens* in te spelen. Waarom loop je hier zo makkelijk overheen? Het is mijns inziens een valide argument.

quote:
Wat een domme mensen lopen er hier toch rond.
De pot verwijt de ketel..
  maandag 22 oktober 2001 @ 13:45:45 #177
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_1971407
Wanneer wordt er nu eens een fatwah tegen Pim Fortuyn uitgesproken???
quote:
Ga jij op Pim Fortuyn schieten?
Met alle plezier

Laatste kans.....
pi_1971916
quote:
Op maandag 22 oktober 2001 13:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Zeer merkwaardige uitspraken inderdaad. Is het je ook opgevallen dat hij regelmatig het CDA de hemel inprijst? Wat voor snode plannetjes zou het met betrekking tot die partij aan het smeden zijn?

Ja(!), hij was opvallend positief over het CDA. Fortuyn is natuurlijk niet achterlijk en beseft ook wel, dat Balkendinges niet de stemmentrekker is die ze bij het CDA graag zouden willen hebben.
  maandag 22 oktober 2001 @ 16:09:19 #179
12807 aego
... ik niet ...
pi_1972817
Laat Pim nou 's een keer duidelijk en compleet zijn standpunten ten aanzien van :
- de actualiteit
- originaliteit
- uitvoerbaarheid (financieel danwel politiek, nationaal en internationaal)
- samenhang
duidelijk, zonder al het gewauwel, uiteenzetten. Misschien gaat hij dan ooit eens nadenken en komt hij dan misschien tot de conclusie dat hij het ook niet weet, nooit geweten heeft, en nooit zal weten.

Misschien HEEFT PF goede meningen. Die worden echter teniet gedaan door EVENZOVEEL, nee MEER slechte!!.

Iedereen heeft zijn mening, iedereen heeft zijn gedachten. Juist doordat er een vrijheid van meningsuiting bestaat, waardoor zoveel verschillende meningen geuit en beoordeeld kunnen worden dat vaak juist daardoor een gewogen oordeel uitkomt.

Ik heb een poos geleden een programma met PF gezien waar een vriend/ex-collega van PF een juiste typering van PF gaf: door zijn aanhoudende uitspraken is het moeilijk door de persoon PF heen te prikken; het probleem is alleen dat er juist zoveel om doorheen te prikken is...

Mijn mening: ik zou als politieke partij geen boegbeeld willen wat zichzelf boven die partij plaatst. Pim Fortuyn - samen met Jan Nagel, ook weer een aantal maanden terug - bij Den Haag Vandaag: "ze kiezen voor mij en mijn ideeen, of ik richt zelf een partij op". Nu hebben ze (nog) niet voor hem gekozen, maar kiest PF zelf voor LN. Hoe principieel ben je dan ?

LN wil een alternatief zijn, maar is hierdoor hetzelfde als alle overige politieke partijen. Ik geloof niet dat, mochten er nog weldenkende mensen bij LN rondlopen, dat deze PF willen. Ik geloof ook niet dat al rond is dat LN voor PF kiest. Henk Westbroek voelde waarschijnlijk al nattigheid, wilde die discussie niet aan, had zijn portie waarschijnlijk al gehad. Hij wilde wel een spotlight, maar niet een zoeklicht. In elk geval gaan ze op deze manier, door hun besluiteloosheid, danwel hun gebrek aan of het kiezen van de verkeerde richting in ieder geval dezelfde kant op als het CDA (al is het voorlopig wel op een kleinere schaal dan!!!) ....

Mijn zegen/stem hebben beide partijen in elk geval niet....

Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
  maandag 22 oktober 2001 @ 19:25:21 #180
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1974868
NEE!

DAAROM NIET!

pi_1983436
Ik ga op LN stemmen, of Pim lijsttrekker wordt of niet. Ik stem normaal VVD, maar die zitten nou al consessies te doen aan eventuele coalitiepartners, terwijl ze in de peilingen verreweg de grootste partij worden!!!

Ik stem op LN als proteststem, omdat het gewoon 99% zeker is dat er een Paars IV komt die de boel in Ned. nog verder om zeep helpt.... ik las gisteren dat Nederland weer gezakt is op de lijst van economisch sterkste landen! We staan nu nog maar 9e, 2 jaar terug nog 3e!!!

"Vroeger waren er helemaal geen problemen in Nederland. Nu heb je al die buitenlanders, zit er opeens een gat in Ozonlaag!! Hoe zou dat toch komen!!!"

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 16:54:29 #182
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1983483
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 16:50 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:

"Vroeger waren er helemaal geen problemen in Nederland. Nu heb je al die buitenlanders, zit er opeens een gat in Ozonlaag!! Hoe zou dat toch komen!!!"

Door al die Turkse en Marokkaanse KUT-auto's natuurlijk!

S-impel.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 17:24:52 #183
12230 The_Beatles
I'll Follow The Sun
pi_1983788
Jazeker, en ik hoop nog velen met mij.
[url=http://www.beatles.com]Beatles[/url] [url=http://www.rollingstones.com]Rolling Stones[/url] [url=http://www.queen-fip.com]Queen[/url] [url=http://www.georgeharrison.com]George Harrison[/url]
pi_1983977
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 16:50 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ik ga op LN stemmen, of Pim lijsttrekker wordt of niet. Ik stem normaal VVD, maar die zitten nou al consessies te doen aan eventuele coalitiepartners, terwijl ze in de peilingen verreweg de grootste partij worden!!!
Was in de laatste peiling van NOVA niet gewoon de PvdA de grootste? En LN stond geloof ik niet bijzonder hoog dus daar maak ik me eigenlijk ook niet zo druk over.

De reden overigens dat Pim Fortuyn zo lief is voor het CDA is dat hij daar toch ook een deel van het electoraat moet weghalen. Hij laat zich niet voor niets vaak voorstaan op zijn christelijke (lees:gristelijke) waarden.

Ik lul maar wat.........
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 17:50:46 #185
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1984009
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:44 schreef kajafas het volgende:
De reden overigens dat Pim Fortuyn zo lief is voor het CDA is dat hij daar toch ook een deel van het electoraat moet weghalen. Hij laat zich niet voor niets vaak voorstaan op zijn christelijke (lees:gristelijke) waarden.
Tuurlijk, want die steken immers zo gunstig af bij de islamitische waarden (zoals HIJZELF die het hongerig volk voorkauwd natuurlijk, als zijnde (ahum) deskundige...).
pi_1984041
Stemmen?
Ja (altijd)
Pim F. && LN?
Nooit !!!

Ik wantrouw van nature populisme ...

Zal ik jou eens op degenererende toon toespreken ?
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 21:09:14 #187
12478 Invincible
pi_1985432
Eindelijk heeft Dr. Pim Fortuyn zich verkiesbaar gesteld en komt zoals verwacht voor Leefbaar Nederland uit. Gefeliciteerd Pimmetje!!!
pi_1985456
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:56 schreef Halebopp het volgende:
Stemmen?
Ja (altijd)
Pim F. && LN?
Nooit !!!
Same here
pi_2069880
Wat ik aan Fortuyn waardeer is dat hij, als een van de weinigen, duidelijke standpunten heeft. Ik zal niet op hem stemmen omdat hij regelmatig laat zien dat hij geen controle heeft over zijn emoties. Deze week lieten ze in 'Netwerk' zijn uitval tegen Marcel van Dam zien in het programma 'Lagerhuis'. Hoe kan zo iemand weloverwogen besluiten nemen als hij politieke macht heeft? Ik heb daar weinig vertrouwen in.
Verder lijkt hij me niet iemand die in staat is compromissen te sluiten. Hij veracht de Haagse politici maar hij zal er toch mee moeten samenwerken, en dat zou weleens een onwerkbare situatie kunnen opleveren.
Ik denk dat de enige manier waarop Fortuyn het uithoudt in Den Haag is als Leefbaar Nederland een meerderheid heeft in de Tweede Kamer. Heeft hij die meerderheid niet dan draait hij waarschijnelijk door en/of wordt hij, a la Janmaat, compleet genegeerd door de rest van het parlement. Dit niet vanwege zijn radicale standpunten maar vanwege zijn openlijke disrespect voor de overige parlementariers.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_2072184
Ik zal niet stemmen op Pim Fortuyn.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 november 2001 @ 02:07:26 #191
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2073063
Ik stem zeker niet op Pim.
pi_2073955
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:56 schreef Halebopp het volgende:
Stemmen?
Ja (altijd)
Pim F. && LN?
Nooit !!!

Ik wantrouw van nature populisme ...

Bron: vandale.nl
quote:
po·pu·´lis·me (het ~)

1 anti-kapitalistische volksbeweging

Het woord populisme wordt heel veel gebruikt in verband met Fortuyn. Gezien de definitie die Van Dale geeft lijkt me dat onterecht. Of is Fortuyn in jullie ogen anti- kapitalistisch??
  zaterdag 3 november 2001 @ 11:24:28 #193
17965 Jomanda
We are all together now...
pi_2074033
Ik stem zeker op Pim Fortuyn.

AL is het alleen maar om te laten merken dat ik (en vele Nederlanders met mij) dat gezeik met die islam een beetje zat zijn.

Straalt u via uw beeldscherm in! Kom maar, en breng uw hoofd dicht bij het beeldscherm!
  zaterdag 3 november 2001 @ 12:04:40 #194
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2074261
Neuh, ik heb al een goeroe(vzmh). Z'n naam is Elias Canetti(vzmh).

Jammer dattie(vzmh) dood is maar z'n(vzmh) gedachten leven voort...

pi_2074316
Ik ga zeker voor LN stemmen. Eindelijk een partij die de waarheid vertelt
  zaterdag 3 november 2001 @ 12:36:57 #196
2764 Trainspotter
pi_2074478
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 11:14 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Bron: vandale.nl
[..]

Het woord populisme wordt heel veel gebruikt in verband met Fortuyn. Gezien de definitie die Van Dale geeft lijkt me dat onterecht. Of is Fortuyn in jullie ogen anti- kapitalistisch??

Nee, ik denk zeker niet dat Pim anti-kapitalistisch is (al is ie wel tegen bepaalde privatiseringen), maar je zou Pim een populist kunnen noemen omdat ie soms wat makkelijk aan sociale theorieën voorbijgaat, wat een kenmerk is van het populisme.
pi_2074495
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 12:36 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Nee, ik denk zeker niet dat Pim anti-kapitalistisch is (al is ie wel tegen bepaalde privatiseringen), maar je zou Pim een populist kunnen noemen omdat ie soms wat makkelijk aan sociale theorieën voorbijgaat, wat een kenmerk is van het populisme.

Welke sociale theorieen?
  zaterdag 3 november 2001 @ 13:32:47 #198
2764 Trainspotter
pi_2074804
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 12:39 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Welke sociale theorieen?

bv. dat gedrag dat een bepaald persoon vertoont voor een deel terug te voeren is op de sociale klasse waartoe die persoon behoort. Pim met z'n partij speelt hier bijvoorbeeld op in met zijn asielquotum. Hij weet dat (mensen denken/weten dat) buitenlanders vaker dan gemiddeld een misdrijf plegen. Hij vergeet erbij te vertellen dat dit grotendeels komt door de lage sociale klasse waarin de gemiddelde buitenlander zich bevindt.
pi_2107371
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 13:32 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

bv. dat gedrag dat een bepaald persoon vertoont voor een deel terug te voeren is op de sociale klasse waartoe die persoon behoort. Pim met z'n partij speelt hier bijvoorbeeld op in met zijn asielquotum. Hij weet dat (mensen denken/weten dat) buitenlanders vaker dan gemiddeld een misdrijf plegen. Hij vergeet erbij te vertellen dat dit grotendeels komt door de lage sociale klasse waarin de gemiddelde buitenlander zich bevindt.

Wat stel je dan voor? Ze allemaal een miljoen geven als ze hier binnen komen?
  woensdag 7 november 2001 @ 00:12:00 #200
10188 links234
pi_2107449
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga zeker voor LN stemmen. Eindelijk een partij die de waarheid vertelt
Dit post je na de verkiezingen ook niet meer.
pi_2108085
quote:
Op woensdag 07 november 2001 00:12 schreef links234 het volgende:

[..]

Dit post je na de verkiezingen ook niet meer.

Of juist wel.
  woensdag 7 november 2001 @ 03:27:37 #202
17760 Newy2
is het ZAT
pi_2108629
De verkiezingen zijn nog een end weg.
De moslims in Europa laten nog wel van zich horen voordat het zover is.

Dan kunnen alle mooie verkiezingsplannetjes van nu in den prullenbak !

.
pi_3600323
Ik ga niet op Pim stemmen,

Ik vind dat proteststemmers op een partij moeten stemmen waar ze al langer op stemden, maar dan bijv. de laatste van de lijst.

zondag 24 maart 2002 @ 20:49:15 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3600366
Topickicken.

Politiek hoort tegenwoordig thuis in SC&H thuis.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')