Ik snap echt niet dat je zo kan denken. Als Kokmeijer hem vergeeft, wie ben jij dan om zoiets te zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gun het hem eigenlijk niet. Ik gun hem eigenlijk helemaal niets meer. Hoewel, nu overdrijf ik. Deze jongen zou hetzelfde moeten overkomen als Niels Kokmeier.
Het zat er wel niet zo gek veel vanaf hoor ....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zelfs Roy Keane heb ik nog nooit een schop als deze uit zien delen. Dit kan en mag gewoon niet.
Selectief niet, dan heb ik blijkbaar een andere voor me...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Roy Keane niet zo'n schop zien uitdelen?! Selectief geheugen? Roy Keane zijn overtreding is zo mogelijk nog smeriger dan die op Kokmeijer! En ook die speler kon nooit en te nimmer meer voetballen.
Idd. Haaland heeft nooit meer z'n oude niveau gehaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Roy Keane niet zo'n schop zien uitdelen?! Selectief geheugen? Roy Keane zijn overtreding is zo mogelijk nog smeriger dan die op Kokmeijer! En ook die speler kon nooit en te nimmer meer voetballen.
Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
edit doorgolfer: complete offtopic reaktie verwijderd.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef fanneke het volgende:
Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'
Mutu? Alsof je van een beetje coke beter gaat voetballen ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:07 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat die jonge nooit weer aan het voetballen komt maarja dat vond ik ook van Mutu met zijn coke
Dan heeft Bouazouan zeker een kans nodig om dat te kunnen betalen. Hoewel ik me afvraag of hij met profvoetbal nou meer verdient dan een willekeurig administratief baantje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij gaat in ieder geval een hele hoge schadevergoeding betalen!!! En terecht!!
Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
hij zal niks betalen omdat het binnen het spel gebeurt.
ja daar wordt ie ook voor betaaldquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.
Dat is geen argument. Duncan Ferguson werd door 'n rechter ook eens veroordeeld wegens een overtreding op een voetbalveld.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
hij zal niks betalen omdat het binnen het spel gebeurt.
quote:Ondanks een spreekverbod van Sparta sprak Rachid Bouaouzan met Nieuwe Revu, uiteraard naar aanleiding van de zeer zware overtreding van Bouaouzan op Niels Kokmeijer en de nasleep daarvan. Het interview ligt nu in de winkel en is (met foto's e.d.) 4 pagina's lang. Vandaar op deze website, niet het gehele artikel, maar slechts enkele quotes eruit, van Rachid en Lorenzo Rimkus.
"Het is vlees voor de haaien, ik ben opeens de grote boef. Ik heb altijd te horen gekregen dat ik te lief zou zijn voor het betaalde voetbal. Ik heb zelfs nog nooit een sliding gemaakt. Maak ik een keer een sliding, gaat het gelijk helemaal mis'" aldus Bouaouzan."Het was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden."
En Lorenzo Rimkus laat weten dat Bouaouzan op dit moment weer met het tweede meetraint. "Ik heb van spelers begrepen dat hij een andere Rachid is geworden. Een dood vogeltje. Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."
Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!quote:Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."
Dat viel mij ook meteen op. Dat dat er meteen weer bij gehaald moet worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!
Zie je toch het verschil in klasse tussen Pires en Kokmeijer hèquote:Op maandag 28 februari 2005 12:37 schreef Stpan het volgende:
Bij Arsenal werden er dit weekend wel behoorlijke tackles uitgedeeld waarbij Pires als hij z'n voet net als Kokmeijer in de grond zou hebben staan ook alles gebroken zou hebben. Daar werd slechts geel uitgedeeld.![]()
Als het niet een headline op vi.nl was geweest, en er geen cameraploegen aanwezigwaren om er nog meer in mijn ogen totaal onnodige media-aandacht aan te besteden had ik dit topic ook niet omhoog gehaald. Lekkere suggestieve kop, zo lijkt het net of hij vrijdag as. zijn rentree in het 1e gaat maken.quote:Rachid Bouaouzan speelt weer voor Sparta
5/4/2005 9 :11
Rachid Bouaouzan heeft zijn eerste wedstrijdminuten voor Sparta Rotterdam er weer opzitten. Maandagavond speelde hij een kwartier in duel tussen Jong Sparta-Jong MVV.
Bouaouzan raakte drie maanden geleden bekend door de doodschop die hij uitdeelde aan Niels Kokmeijer van Go Ahead Eagles. Kokmeijer brak zijn been en zal nooit meer op niveau kunnen voetballen. Het is überhaupt nog de vraag of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.
Bouaouzan werd voor tien geschorst, terwijl justitie bovendien onderzoekt of het de Spartaan strafrechtelijk kan vervolgen. Zijn schorsing zit er nu op, waarna hij maandag onder luid gejuich van het thuispubliek mocht invallen.
'Het was goed dat zoals het publiek hem begroette', aldus Sparta-coach Rob Kiebert tegenover het ANP. 'Die jongen heeft het heel erg moeilijk. We moeten hem uit dat dal praten en dat kost veel tijd en moeite.'
Jong Sparta won overigens met 4-1 van de ploeg uit Maastricht, onder meer door een zuivere hattrick van Marvin Wijks.
tja...idd niet noemenswaardig !quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:11 schreef Stpan het volgende:
Hij viel 10 minuutjes in, ja ach in het 2e kan hij op snelheid leuk meeballen. Maar als Sparta promoveert zal hij zeker geen vaste waarde worden in het 1e.
En toch heb ik het gevoel dat de kansen om nog enkele jaren als linksbuiten van een GGD club (zo schat ik hem in) behoorlijk klein zijn geworden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:29 schreef hafc het volgende:
als hij goed is en hij kan goed voetballen dan krijgt die vanzelf wel een 2e kans.
Das ook het 'probleem' hier, nu het een onbekende speler is, is het veel makkelijker hard uit te halen. Had alle reacties over royeren, ontslaan etc. willen horen wanneer het een topspeler uit de HCE betrof.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
En toch heb ik het gevoel dat de kansen om nog enkele jaren als linksbuiten van een GGD club (zo schat ik hem in) behoorlijk klein zijn geworden.
Aan de andere kant, er zijn ook genoeg voorbeelden van voetballers wiens fouten wel zijn vergeven. Alleen zijn de voorbeelden die ik ken voetballend een paar klassen beter dan RB.
quote:Arbitrage Kokmeijer-Bouaouzan op 10 mei
6/4/2005 12:11
De arbitragezaak die Niels Kokmeijer heeft aangespannen tegen Rachid Bouaouzan dient op 10 mei aanstaande. Bouaouzan brak in december het been van Kokmeijer, die daardoor nooit meer zal kunnen voetballen. Bouaouzan deed afgelopen maandag weer voor het eerst vijftien minuten mee in een wedstrijd van Jong Sparta na een schorsing van tien wedstrijden.
Inzet van de arbitragezaak op 10 mei is een schadevergoeding die Kokmeijer hoopt te bedingen. Daarnaast dient er nog een strafrechtelijke procedure tegen de Spartaan. Het Openbaar Ministerie in Rotterdam onderzoekt de mogelijkheid om Bouaouzan ook strafrechtelijk te vervolgen. Dat dient waarschijnlijk in juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |