abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25103363
Fan.. ik heb je hoog zitten.. waar is dit goed voor? Humoristisch vind ik het niet.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:07:10 #32
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25103686
nou ben ik dus wel weer benieuwd wat er stond maarja dat zullen we nooit weten

Ik hoop dat die jonge nooit weer aan het voetballen komt maarja dat vond ik ook van Mutu met zijn coke we zullen het wel zien ik denk niet dat iemand blij is als die tegen deze jonge moet spelen. Wie zegt als die gefrusteerd is dat die het niet weer zal doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:13:16 #33
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_25103803
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
edit doorgolfer: complete offtopic reaktie verwijderd.
Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:16:56 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25103879
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef fanneke het volgende:

Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'
Klopt.
Blijf je offtopic posten of heb je verder ook nog iets inhoudelijks toe te voegen aan dit topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25103977
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:07 schreef Dos37 het volgende:

Ik hoop dat die jonge nooit weer aan het voetballen komt maarja dat vond ik ook van Mutu met zijn coke
Mutu? Alsof je van een beetje coke beter gaat voetballen ofzo.
pi_25113711
In deze gevallen ben ik een beetje voor schorsen tot de geblesseerde terugkomt, of flink betalen.

En ik denk dat hij beter a la Gilles De Bilde in een ander land opnieuw moet gaan beginnen ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25115761
Het verschil is dat De Bilde destijds een goede voetballer was waar veel belangstelling voor was. Voor Bouazaon hebben ze niet eens benzinegeld over in het buitenland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25115901
iedereen verdient een 2de kans hij dus ook. Als Kokmeijer het hem vergeven heeft en hij zijn straf heeft uitgezeten dan verdient hij zeker een 2de kans.
Vaak kun je van deze dingen alleen maar leren, en verlopig zullen we op de Nederlandse velden ook niet meer van zulke overtredingen zien.
pi_25116576
Hij gaat in ieder geval een hele hoge schadevergoeding betalen!!! En terecht!!
geniet nooit met mate
pi_25117172
Als voetballer komt hij niet meer aan de bak, zo goed is hij niet, een opleiding zal hij ook wel niet hebben dus dat kost weer een zwik belastingcenten allemaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:49:05 #41
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_25127965
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij gaat in ieder geval een hele hoge schadevergoeding betalen!!! En terecht!!
Dan heeft Bouazouan zeker een kans nodig om dat te kunnen betalen. Hoewel ik me afvraag of hij met profvoetbal nou meer verdient dan een willekeurig administratief baantje.

[ Bericht 30% gewijzigd door Stpan op 17-02-2005 15:24:41 ]
pi_25135567
hij zal niks betalen omdat het binnen het spel gebeurt.
pi_25135754
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25136281
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.
ja daar wordt ie ook voor betaald
pi_25148305
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
Dat is geen argument. Duncan Ferguson werd door 'n rechter ook eens veroordeeld wegens een overtreding op een voetbalveld.
pi_25149103
In Nederland is er volgens mij eens zo'n uitspraak geweest over een overtreding in een wedstrijd in de hoofdklasse. Volgens mij was Harkemase Boys erbij betrokken, maar zeker weten doe ik het niet.

Gelukkig is het zeldzaam.
pi_25150882
Een uitspraak schept wel een precedent natuurlijk. Al zijn er al uitspraken in het verleden geweest, zoals die van Duncan Ferguson. Die werd door de rechter aangepakt voor een overtreding die plaats had op het voetbalveld.
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:34:51 #48
73305 Stpan
pi_25215704
Echt slim is Rachid Bouazouan ook niet. Gaat ie een interview geven in de Nieuwe Revu ondanks een spreekverbod die door Sparta is opgelegd
quote:
Ondanks een spreekverbod van Sparta sprak Rachid Bouaouzan met Nieuwe Revu, uiteraard naar aanleiding van de zeer zware overtreding van Bouaouzan op Niels Kokmeijer en de nasleep daarvan. Het interview ligt nu in de winkel en is (met foto's e.d.) 4 pagina's lang. Vandaar op deze website, niet het gehele artikel, maar slechts enkele quotes eruit, van Rachid en Lorenzo Rimkus.

"Het is vlees voor de haaien, ik ben opeens de grote boef. Ik heb altijd te horen gekregen dat ik te lief zou zijn voor het betaalde voetbal. Ik heb zelfs nog nooit een sliding gemaakt. Maak ik een keer een sliding, gaat het gelijk helemaal mis'" aldus Bouaouzan."Het was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden."

En Lorenzo Rimkus laat weten dat Bouaouzan op dit moment weer met het tweede meetraint. "Ik heb van spelers begrepen dat hij een andere Rachid is geworden. Een dood vogeltje. Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."

[ Bericht 6% gewijzigd door Stpan op 23-02-2005 15:41:12 ]
pi_25235692
Wat goed om eens van hem te horen. Hij leek van de aardbodem verdwenen.

Hij noemt het een sliding! Haha
Had hij maar wat vaker een 'sliding' gemaakt, dan had hij geweten hoe die netjes uit te voeren.

Het is toch Bouazouan? Nu staat er weer drie keer Bouaouzan..

Hij moet ook door een soort verwerkingsproces. Ik maak me er geen zorgen over dat hij er wel weer bovenop komt. Hoe ver is hij eigenlijk met het uitzitten van z'n straf?
  zondag 27 februari 2005 @ 20:48:27 #50
73305 Stpan
pi_25286731
Het is volgens mij Bouaouzan. Maar de VI en de officiele site van Sparta spreken elkaar tegen geloof ik, en de presentatiegids zegt weer wat anders. Ik noem hem Bouazouan omdat wij dat als supporters altijd zongen, bekte iets makkelijker.

Overigens komt in dat gehele interview RB amper aan het woord. Het enige wat hij verder nog meldt is dat het hem verbaast dat Kokmeijer hem in de pers verwijt dat hij hem nauwelijks heeft opgezocht, terwijl hij en zijn familie RB hebben duidelijk gemaakt dat hij maar beter niet langs kon komen.
Ja ach, triest voor RB ook, maar dit interview kwam net iets te vroeg en de slachtofferrol van RB werd wel heel erg aangedikt om nou echt medelijden te krijgen met RB.
pi_25295681
Wat een triest verhaal in de Nieuwe Revu zeg, ben nu nog meer voor een schorsing v/h leven.
You only live once
  maandag 28 februari 2005 @ 10:48:05 #52
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25295837
quote:
Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."
Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 28 februari 2005 @ 10:52:44 #53
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25295879
quote:
Op maandag 28 februari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!
Dat viel mij ook meteen op. Dat dat er meteen weer bij gehaald moet worden.
  maandag 28 februari 2005 @ 12:06:02 #54
73305 Stpan
pi_25296956
Ja, dat zegt de moeder van een collega uit Jong Sparta. En dat moet dan extra worden benadrukt, ik denk niet dat er anderen zijn die daar zo over denken. Maar goed, Marokanen=hype dus vergroot de Nieuwe Revu dat.
pi_25297357
zag je die tackle gister van die willem2 speler op kromkamp...
  maandag 28 februari 2005 @ 12:37:30 #56
73305 Stpan
pi_25297406
Zo zijn er vele tackles die wel goed aflopen, maar die van RB is en blijft een buitencategorie die niet wekelijks voorkomt. Niet te vergelijken met die van Mosselveld.
Bij Arsenal werden er dit weekend wel behoorlijke tackles uitgedeeld waarbij Pires als hij z'n voet net als Kokmeijer in de grond zou hebben staan ook alles gebroken zou hebben. Daar werd slechts geel uitgedeeld.
  maandag 28 februari 2005 @ 13:13:34 #57
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25297857
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:37 schreef Stpan het volgende:
Bij Arsenal werden er dit weekend wel behoorlijke tackles uitgedeeld waarbij Pires als hij z'n voet net als Kokmeijer in de grond zou hebben staan ook alles gebroken zou hebben. Daar werd slechts geel uitgedeeld.
Zie je toch het verschil in klasse tussen Pires en Kokmeijer hè
256 goals !
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:45:19 #58
73305 Stpan
pi_25993833
quote:
Rachid Bouaouzan speelt weer voor Sparta

5/4/2005 9 :11

Rachid Bouaouzan heeft zijn eerste wedstrijdminuten voor Sparta Rotterdam er weer opzitten. Maandagavond speelde hij een kwartier in duel tussen Jong Sparta-Jong MVV.

Bouaouzan raakte drie maanden geleden bekend door de doodschop die hij uitdeelde aan Niels Kokmeijer van Go Ahead Eagles. Kokmeijer brak zijn been en zal nooit meer op niveau kunnen voetballen. Het is überhaupt nog de vraag of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.

Bouaouzan werd voor tien geschorst, terwijl justitie bovendien onderzoekt of het de Spartaan strafrechtelijk kan vervolgen. Zijn schorsing zit er nu op, waarna hij maandag onder luid gejuich van het thuispubliek mocht invallen.

'Het was goed dat zoals het publiek hem begroette', aldus Sparta-coach Rob Kiebert tegenover het ANP. 'Die jongen heeft het heel erg moeilijk. We moeten hem uit dat dal praten en dat kost veel tijd en moeite.'

Jong Sparta won overigens met 4-1 van de ploeg uit Maastricht, onder meer door een zuivere hattrick van Marvin Wijks.
Als het niet een headline op vi.nl was geweest, en er geen cameraploegen aanwezigwaren om er nog meer in mijn ogen totaal onnodige media-aandacht aan te besteden had ik dit topic ook niet omhoog gehaald. Lekkere suggestieve kop, zo lijkt het net of hij vrijdag as. zijn rentree in het 1e gaat maken.
Ik kijk ongeveer 2x per jaar bij het 2e, toevallig was gister 1 van die keren. Sparta had RB niet op het wedstrijd formulier gezet, zodat zijn invalbeurt voor het aanwezige publiek van een paar honder mand een grote verrassing was. Luid gejuich van het publiek? Ja z'n familie en vrienden klapten hard en riepen hem wat toe.
Verder ga ik er vanuit dat RB lekker anoniem in het 2e blijft ballen dit seizoen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:52:49 #59
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25993946
het zou ook echt een schande zijn geweest als hij echt onder luid gejuich was begroet, zoals staat vermeld !

Wel jammer dat er nergens vermeld staat of hij goed gespeeld heeft of niet !
256 goals !
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:11:15 #60
73305 Stpan
pi_25994249
Hij viel 10 minuutjes in, ja ach in het 2e kan hij op snelheid leuk meeballen. Maar als Sparta promoveert zal hij zeker geen vaste waarde worden in het 1e.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')