Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
edit doorgolfer: complete offtopic reaktie verwijderd.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef fanneke het volgende:
Zoals in je sig al te lezen is golfer... 'Gevoel voor humor is niet aan te leren'
Mutu? Alsof je van een beetje coke beter gaat voetballen ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:07 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop dat die jonge nooit weer aan het voetballen komt maarja dat vond ik ook van Mutu met zijn coke
Dan heeft Bouazouan zeker een kans nodig om dat te kunnen betalen. Hoewel ik me afvraag of hij met profvoetbal nou meer verdient dan een willekeurig administratief baantje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:21 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij gaat in ieder geval een hele hoge schadevergoeding betalen!!! En terecht!!
Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
hij zal niks betalen omdat het binnen het spel gebeurt.
ja daar wordt ie ook voor betaaldquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt de rechter binnenkort wel uit.
Dat is geen argument. Duncan Ferguson werd door 'n rechter ook eens veroordeeld wegens een overtreding op een voetbalveld.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
hij zal niks betalen omdat het binnen het spel gebeurt.
quote:Ondanks een spreekverbod van Sparta sprak Rachid Bouaouzan met Nieuwe Revu, uiteraard naar aanleiding van de zeer zware overtreding van Bouaouzan op Niels Kokmeijer en de nasleep daarvan. Het interview ligt nu in de winkel en is (met foto's e.d.) 4 pagina's lang. Vandaar op deze website, niet het gehele artikel, maar slechts enkele quotes eruit, van Rachid en Lorenzo Rimkus.
"Het is vlees voor de haaien, ik ben opeens de grote boef. Ik heb altijd te horen gekregen dat ik te lief zou zijn voor het betaalde voetbal. Ik heb zelfs nog nooit een sliding gemaakt. Maak ik een keer een sliding, gaat het gelijk helemaal mis'" aldus Bouaouzan."Het was gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden."
En Lorenzo Rimkus laat weten dat Bouaouzan op dit moment weer met het tweede meetraint. "Ik heb van spelers begrepen dat hij een andere Rachid is geworden. Een dood vogeltje. Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."
Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!quote:Het is door de pers ook wel erg opgeblazen. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat hij een Marokkaan is."
Dat viel mij ook meteen op. Dat dat er meteen weer bij gehaald moet worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dit is echt te triest voor woorden....om dit erbij te halen !!
Zie je toch het verschil in klasse tussen Pires en Kokmeijer hèquote:Op maandag 28 februari 2005 12:37 schreef Stpan het volgende:
Bij Arsenal werden er dit weekend wel behoorlijke tackles uitgedeeld waarbij Pires als hij z'n voet net als Kokmeijer in de grond zou hebben staan ook alles gebroken zou hebben. Daar werd slechts geel uitgedeeld.![]()
Als het niet een headline op vi.nl was geweest, en er geen cameraploegen aanwezigwaren om er nog meer in mijn ogen totaal onnodige media-aandacht aan te besteden had ik dit topic ook niet omhoog gehaald. Lekkere suggestieve kop, zo lijkt het net of hij vrijdag as. zijn rentree in het 1e gaat maken.quote:Rachid Bouaouzan speelt weer voor Sparta
5/4/2005 9 :11
Rachid Bouaouzan heeft zijn eerste wedstrijdminuten voor Sparta Rotterdam er weer opzitten. Maandagavond speelde hij een kwartier in duel tussen Jong Sparta-Jong MVV.
Bouaouzan raakte drie maanden geleden bekend door de doodschop die hij uitdeelde aan Niels Kokmeijer van Go Ahead Eagles. Kokmeijer brak zijn been en zal nooit meer op niveau kunnen voetballen. Het is überhaupt nog de vraag of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.
Bouaouzan werd voor tien geschorst, terwijl justitie bovendien onderzoekt of het de Spartaan strafrechtelijk kan vervolgen. Zijn schorsing zit er nu op, waarna hij maandag onder luid gejuich van het thuispubliek mocht invallen.
'Het was goed dat zoals het publiek hem begroette', aldus Sparta-coach Rob Kiebert tegenover het ANP. 'Die jongen heeft het heel erg moeilijk. We moeten hem uit dat dal praten en dat kost veel tijd en moeite.'
Jong Sparta won overigens met 4-1 van de ploeg uit Maastricht, onder meer door een zuivere hattrick van Marvin Wijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |