Ik vind dat we een Standbeeld op de plaats waar die marokkaan in 2en was gereden moeten onthullen voor onze nationale volksheld Germainequote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:33 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]
Had de marokkaan niet aan haar tasje gezeten, was het allemaal niet gebeurd, wat de vrouw natuurlijk niet helemaal vrijpleit.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef kLowJow het volgende:
Hier dan mensen:
[..]
[..]
Hierna heb ik niets meer kunnen vinden.
Ik denk dat ze dat zelf anders ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dat we een Standbeeld op de plaats waar die marokkaan in 2en was gereden moeten onthullen voor onze nationale volksheld Germaine
jongen normaal lopen ze te roven, te verkrachten, en te terroriseren......quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf anders ziet.![]()
Als je voor eigen rechter speelt, ben je nooit een volksheld. Hoogstens een klootjesvolksheld.
Dan is de Shariawet toch ergens goed voorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jongen normaal lopen ze te roven, te verkrachten, en te terroriseren......
99% van de keer komen ze er mee weg ook....
Wees blij dat die jongen er nu niet mee wegkwam en in 2en werd gereden door die mevrouw..... Als die marokkaan een lot gekocht had, dan was hij nu miljonair geweest, die kans is netzo klein als dat een extern persoon een koekje van eigen deeg krijgt, zoals het in deze situatie gegaan is.
Dat verdient op zijn minst een standbeeld.
?quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dan is de Shariawet toch ergens goed voor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |