Je moet hem wel heel hard raken wil je ervoor zorgen dat zo'n ding niet meer rijdtquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:33 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de intentie geweest Meki, ze wilde die scooter raken om ervoor te zorgen dat die gassies er niet met de buit vandoor gingen. Dat dat gruwelijk is misgegaan is duidelijk.
Wat doen ze daar dan? Waar staat dat ze daar met -2 niet mogen staan?quote:Rijdt eens rond in Kanaleneiland en ga 's avonds eens kijken op straat, die groepjes die buitenstaan bij -2 's nachts.
Jaaaaaa.. en laten we hopen dat jij geen begravenis van je familie krijgt als met je Ferrari ergens tegen op knalt omdat je de flitspaal probeert te ontwijken.. of ontwijk je ze alleen in je dromen?quote:Mevrouw de tasjesdoodrijder....u verdiend in mijn ogen een lintje!!!![]()
Door de media misschien .. maar die bepalen niet hoe lang die vrouw moet boeten, dus dat staat helemaal los van het politieonderzoekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Ferrari-racer het volgende:
Mensen doodrijden is natuurlijk nooit goed maar nu wordt er tomeloos gegraven om die vrouw te bekritiseren.
Dat ligt aan de krant die je leest.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Ferrari-racer het volgende:
^
II Zegt iemand met Balkenende als plaatje. Mensen doodrijden is natuurlijk nooit goed maar nu wordt er tomeloos gegraven om die vrouw te bekritiseren.
Als Theo van Gogh Submission niet had gemaakt ... wat is je punt?quote:Als dat Mohammed niet haar tasje had gejat was er niets aan de hand geweest.
Nee.quote:Mensen waar gaat het heen......op een scootertje met 2 man een vrouw beroven van haar tas.
IS DAT NORMAAL???? NEE TOCH.....
Och, mooi, mooi .... dat is ook weer zo overdreven.quote:nu is het triest afgelopen in ieders moraal maar eigenlijk is het gewoon FOCKING MOOI!
Misschien moet ze de familie wel een schadevergoeding betalen wegens het leed dat ze hun berokkend heeft (en uiteraard inkomensdervingquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lachen....., nog even, dan er wordt door enkelen geroepen dat die Ali een goudeerlijke, 'dood'goeie jongen was en die vrouw een vuile moordenares.
Hoe je het ook wendt of keert elgigante: ze heeft verdomme wel hun zoon doodgereden en dat is niet in geld uit te drukken. Om daar nou zo lollig over te doen vind ik nogal wrang.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien moet ze de familie wel een schadevergoeding betalen wegens het leed dat ze hun berokkend heeft (en uiteraard inkomensderving)
Uiteraard hebben die ouders een zwaar verlies geleden en de dood van deze jongen staat niet in verhouding met de daad die hij verrichtte, maar hoe je het ook went of keert, het blijft een risico van het (dieven)vak.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert elgigante: ze heeft verdomme wel hun zoon doodgereden en dat is niet in geld uit te drukken. Om daar nou zo lollig over te doen vind ik nogal wrang.
En die ferrari-types zorgen ervoor dat we hier dus weer niet kunnen praten over dit soort dingen. Dit topic gaat straks weer dicht door jouw kortzichtige gelul.
Ik vind dat die Ali el B. veel te zwaar gestraft hiermee is. Marokkanen hebben nou eenmaal een slechte naam en proberen hoger in de samenleving te komen. Door jouw reactie lijkt het dat de allochtonen geen kans krijgen om zich hier te kunnen ontplooien.quote:Die vrouw heeft prima gehandeld, weer een jongetje van etnisch mindere afkomst (toch apart dat dit in 95% van alle gevallen zo is) die kennelijk zo'n slechte jeugd heeft gehad dat het normaal is om gewapende overvallen te plegen en zo weer op straat staat om fijn tasjes te jatten van vrouwen in een auto.
En waarom niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef Elgigante het volgende:
Als die vrouw namelijk een schadevergoeding zou moeten betalen breekt er morgen een burgeroorlog uit in Nederland, geen rechter (of iemand anders)die dat op zijn geweten wil hebben.
Als je met "Ali's verleden" dat lijstje van het Parool met die lange opsomming van misdrijven bedoelt: dat was een andere Ali.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:00 schreef speedfreakssj het volgende:
en wat als van gogh submission niet had gemaakt? niks natuurljk want dat is niet strafbaar en tasjes stelen wel.
shcijnbaar hebben VEEL mensen ali's verleden gemist.
Toen dat topic er was riep 8^% al dat deze jongen verdwijen moest.
En nu issie weg en nu gaan jullie de huilie lopen uithangen?
Ok, ik snap ook wel dat ze niet zomaar vrijgfesteld kan worden maar tja,,, als ali die tas niet het gejat,
Als ali gewoon normaal had gedaan was er al helemala niks aan d ehand geweest.
Een burgeroorlog! Goh dat is me wat, zeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef Elgigante het volgende:
Als die vrouw namelijk een schadevergoeding zou moeten betalen breekt er morgen een burgeroorlog uit in Nederland, geen rechter (of iemand anders)die dat op zijn geweten wil hebben.
Dat vind ik nogal een vreemde redenering. Dat een rechter zich zou laten bepalen door hoe er in de maatschappij op gereageerd zou worden. Ik vind het niet eens zo vreemd dat er een schadevergoeding zou worden toegewezen maar weet niet precies wat de regels daarvoor zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef Elgigante het volgende:
Zo simpel is het niet. Misschien moet je je even wat beter inleven in die jongen. Stel nou dat het je broertje was, of je zoon, dan zou je wel anders piepen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
ik vind dat de vrouw geen straf verdiend, het enige wat ze wou bereiken is de dieven staande houden door hun scooter aan te tikken. dat dit een dodelijke afloop heeft gehad voor 1 van de 2 draaideur criminelen is mooi meegenomen, maar dat was niet haar opzet!!! het is iets dat je als dief kan verwachten.
die vrouw moet dus gewoon vrijgesproken worden en dan is de kwestie klaar
ze nam het recht niet in eigen handen, dat zou het geval zijn als ze hem bewust dood had gereden en dat geloof ik niet!quote:Op woensdag 16 februari 2005 01:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Misschien moet je je even wat beter inleven in die jongen. Stel nou dat het je broertje was, of je zoon, dan zou je wel anders piepen.
Ik vind enkele fokkers die reageren erg lichtzinnig aankijken tegen dood door schuld.
Als we allemaal het heft in eigen hand gaan nemen dan blijft er niets van deze samenleving over.
En trouwens, ze wilde hun staande houden door met haar AUTO tegen hen aan te tikken, dat is net alsof je iemand een schouderklopje geeft met een boomstam![]()
onzin, ze had een goeie reden en het was haar enige kans om de dieven staande te houden, dat er 1 overleed kon ze niet van te voren weten en zal zeker niet de bedoeling zijn.quote:Nee, ze zijn beide fout, maar ook die vrouw en die moet zeker ook hard gestraft worden. Voor mij is de kwestie pas klaar als die vrouw voor een aantal maanden de bajes ingaat. Want als je iemand, om welke reden dan ook, opzettelijk aanrijdt, weet je dat die persoon mogelijk kán overlijden en dat je dus de bak in moet.
De dief is dood -> tja,... kan gebeuren als je steelt, risico van 't vak en stelen mag nu eenmaal niet -> sorry jongen, dikke pech....quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:25 schreef GewoneMan het volgende:
ze nam het recht niet in eigen handen, dat zou het geval zijn als ze hem bewust dood had gereden en dat geloof ik niet!
...
onzin, ze had een goeie reden en het was haar enige kans om de dieven staande te houden, dat er 1 overleed kon ze niet van te voren weten en zal zeker niet de bedoeling zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |