abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25101006
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:33 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet de intentie geweest Meki, ze wilde die scooter raken om ervoor te zorgen dat die gassies er niet met de buit vandoor gingen. Dat dat gruwelijk is misgegaan is duidelijk.
Je moet hem wel heel hard raken wil je ervoor zorgen dat zo'n ding niet meer rijdt
pi_25101056
Wat ik ook afvraag, net als de laatste reactie op de vorige pagina, is de snelheid waarmee het gegaan.
Daarbij komt ook dat ik, naar ik me kan herinneren, een getuige op TV heb horen verklaren dat de auto enkele malen op Ali was ingereden. Het betrof een autochtone vrouw die het geheel vanuit haar woonkamer heeft kunnen zien.

Of ze dat wel of niet gedaan maakt namelijk een enorm verschil in de strafmaat
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_25101067
Hehe .. die vrouw heeft iets te veel naar Amerikaanse politie achtervolg shows gekeken . Ze wou zeker even behendig zijn achterkant weg tikken . Alletwee domme mensen, jammer dat ze de cel niet meer kunnen delen
pi_25101193
Die vrouw is fucking goed bezig, achteruit rijden op de vluchtstrook om even oom agent af te zeiken....Ik doe dat alleen in dromen omdat ik er te schijterig voor ben!

Wie van jullie heeft ook ooit gedroomd om oom agent eens met honkbalknuppel te verrassen en voor zijn neus die mobiele camera in elkaar te rossen, nadat je met 5 km/u te hard voorbijkwam en hem uit te maken voor SS'er van deze tijd.

Die vrouw heeft prima gehandeld, weer een jongetje van etnisch mindere afkomst (toch apart dat dit in 95% van alle gevallen zo is) die kennelijk zo'n slechte jeugd heeft gehad dat het normaal is om gewapende overvallen te plegen en zo weer op straat staat om fijn tasjes te jatten van vrouwen in een auto.

Ik kom uit Utrecht en hier zouden zijn vrienden zeggen:

TFOE!!!! TOZZZZZ!!! Hij is niet zo weet je, die kankerkaaskophoer heeft hem doodgereden.

Rijdt eens rond in Kanaleneiland en ga 's avonds eens kijken op straat, die groepjes die buitenstaan bij -2 's nachts.

Laat maar meer vrouwen hierop inrijden, ik vind het fantastisch en denk menig Utrechter met mij. Lost heel wat problemen op, denk dat Geert Wilders er ook blijer van wordt!

Stille tochten voor een tasjesdief, een gewapende crimineel...... het moet niet gekker worden!

Mevrouw de tasjesdoodrijder....u verdiend in mijn ogen een lintje!!!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:25:42 #55
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25101205
Ze zou alleen al gestraft moeten worden voor slecht rijgedrag.
pi_25101399
quote:
Rijdt eens rond in Kanaleneiland en ga 's avonds eens kijken op straat, die groepjes die buitenstaan bij -2 's nachts.
Wat doen ze daar dan? Waar staat dat ze daar met -2 niet mogen staan?
quote:
Mevrouw de tasjesdoodrijder....u verdiend in mijn ogen een lintje!!!
Jaaaaaa.. en laten we hopen dat jij geen begravenis van je familie krijgt als met je Ferrari ergens tegen op knalt omdat je de flitspaal probeert te ontwijken.. of ontwijk je ze alleen in je dromen?
pi_25101453
Ik bespeur weer jaloerse mensen die Ferrari's niet kunnen waarderen.

Mensen doodrijden is natuurlijk nooit goed maar nu wordt er tomeloos gegraven om die vrouw te bekritiseren. Als die Mohammed niet haar tasje had gejat was er niets aan de hand geweest. Mensen waar gaat het heen......op een scootertje met 2 man een vrouw beroven van haar tas.

IS DAT NORMAAL???? NEE TOCH.....nu is het triest afgelopen in ieders moraal maar eigenlijk is het gewoon FOCKING MOOI!

Houd allen eens op met dat extreem linkse gelul....in groepen staan en mensen onveilige gevoelens geven...ramen van auto's die zijn ingetikt.....dat gevoel van ik voel mij veilig of niet. Die gasten horen gewoon te doen net als wij allen, TASJES JATTEN EN GEWAPENDE OVERVALLEN.....ik heb er geen woorden voor, nee OH WAT ZIELIG voor Mohammed.

[ Bericht 37% gewijzigd door Ferrari-racer op 15-02-2005 15:53:41 ]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:45:32 #58
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25101467
Het is ook niet echt eerlijk want de volgende persoon die een tasjesdief dood gaat rijden zou weleens heel lang de bak in kunnen gaan als de media op dat moment net een nieuwe hype heeft (de Tokkies gaan weer trouwen ofzo)
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25101531
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Ferrari-racer het volgende:
Mensen doodrijden is natuurlijk nooit goed maar nu wordt er tomeloos gegraven om die vrouw te bekritiseren.
Door de media misschien .. maar die bepalen niet hoe lang die vrouw moet boeten, dus dat staat helemaal los van het politieonderzoek
  dinsdag 15 februari 2005 @ 16:01:00 #60
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25101608
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:44 schreef Ferrari-racer het volgende:
^
II Zegt iemand met Balkenende als plaatje. Mensen doodrijden is natuurlijk nooit goed maar nu wordt er tomeloos gegraven om die vrouw te bekritiseren.
Dat ligt aan de krant die je leest.
quote:
Als dat Mohammed niet haar tasje had gejat was er niets aan de hand geweest.
Als Theo van Gogh Submission niet had gemaakt ... wat is je punt?
quote:
Mensen waar gaat het heen......op een scootertje met 2 man een vrouw beroven van haar tas.

IS DAT NORMAAL???? NEE TOCH.....
Nee.
quote:
nu is het triest afgelopen in ieders moraal maar eigenlijk is het gewoon FOCKING MOOI!
Och, mooi, mooi .... dat is ook weer zo overdreven.
pi_25101786
Lachen....., nog even, dan er wordt door enkelen geroepen dat die Ali een goudeerlijke, 'dood'goeie jongen was en die vrouw een vuile moordenares.
pi_25102036
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 16:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lachen....., nog even, dan er wordt door enkelen geroepen dat die Ali een goudeerlijke, 'dood'goeie jongen was en die vrouw een vuile moordenares.
Misschien moet ze de familie wel een schadevergoeding betalen wegens het leed dat ze hun berokkend heeft (en uiteraard inkomensderving )
Yeah baby Yeah!
pi_25102297
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Misschien moet ze de familie wel een schadevergoeding betalen wegens het leed dat ze hun berokkend heeft (en uiteraard inkomensderving )
Hoe je het ook wendt of keert elgigante: ze heeft verdomme wel hun zoon doodgereden en dat is niet in geld uit te drukken. Om daar nou zo lollig over te doen vind ik nogal wrang.

En die ferrari-types zorgen ervoor dat we hier dus weer niet kunnen praten over dit soort dingen. Dit topic gaat straks weer dicht door jouw kortzichtige gelul.
pi_25102408
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert elgigante: ze heeft verdomme wel hun zoon doodgereden en dat is niet in geld uit te drukken. Om daar nou zo lollig over te doen vind ik nogal wrang.

En die ferrari-types zorgen ervoor dat we hier dus weer niet kunnen praten over dit soort dingen. Dit topic gaat straks weer dicht door jouw kortzichtige gelul.
Uiteraard hebben die ouders een zwaar verlies geleden en de dood van deze jongen staat niet in verhouding met de daad die hij verrichtte, maar hoe je het ook went of keert, het blijft een risico van het (dieven)vak.
Maar ik was een beetje aan het jennen met mjn vorige post, ik neem aan dat je die iet als serieus hebt bestempeld.
Als die vrouw namelijk een schadevergoeding zou moeten betalen breekt er morgen een burgeroorlog uit in Nederland, geen rechter (of iemand anders)die dat op zijn geweten wil hebben.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:00:13 #65
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25102468
en wat als van gogh submission niet had gemaakt? niks natuurljk want dat is niet strafbaar en tasjes stelen wel.
shcijnbaar hebben VEEL mensen ali's verleden gemist.
Toen dat topic er was riep 8^% al dat deze jongen verdwijen moest.
En nu issie weg en nu gaan jullie de huilie lopen uithangen?
Ok, ik snap ook wel dat ze niet zomaar vrijgfesteld kan worden maar tja,,, als ali die tas niet het gejat,
Als ali gewoon normaal had gedaan was er al helemala niks aan d ehand geweest.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:07:48 #66
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_25102574
quote:
Die vrouw heeft prima gehandeld, weer een jongetje van etnisch mindere afkomst (toch apart dat dit in 95% van alle gevallen zo is) die kennelijk zo'n slechte jeugd heeft gehad dat het normaal is om gewapende overvallen te plegen en zo weer op straat staat om fijn tasjes te jatten van vrouwen in een auto.
Ik vind dat die Ali el B. veel te zwaar gestraft hiermee is. Marokkanen hebben nou eenmaal een slechte naam en proberen hoger in de samenleving te komen. Door jouw reactie lijkt het dat de allochtonen geen kans krijgen om zich hier te kunnen ontplooien.

En ik vind dat Germaine Ceder (mijn moeder kent die persoon) het recht niet had om Ali el B. dood te rijden. Aan de ene kant vind ik: het moet een keer stoppen. Maar aan de andere kant vond ik het leven van Ali el B. veel belangrijker dan haar tasje. Ze kan naar de Bruna gaan om een nieuw tasje te kopen, maar ik kan me geen winkel voorstellen waar je nieuwe levens kunt kopen.

Ik weet verder dat het merendeel schande spreekt over Marokkanen. Ze pleiten er meestal voor om deze groep allochtonen terug te sturen naar land van herkomst. Maar ze zijn niet de eerste groep die voor problemen hebben gezorgd/zorgen.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:08:08 #67
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25102584
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:55 schreef Elgigante het volgende:
Als die vrouw namelijk een schadevergoeding zou moeten betalen breekt er morgen een burgeroorlog uit in Nederland, geen rechter (of iemand anders)die dat op zijn geweten wil hebben.
En waarom niet?

Dat is dan weer een risico van "het recht in eigen handen nemen". Als je dan toch nationale heldin wil spelen, draag dan ook de gevolgen.

Oog om oog, tand om tand. Als een slachtoffer het recht heeft om de dader met gelijke munt terug te betalen, dan heeft dat slachtoffer ook "recht" op de straffen die de dader zou krijgen. Lijkt me niet meer dan logisch. Perfecte gelijkheid.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:13:50 #68
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25102666
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 18:00 schreef speedfreakssj het volgende:
en wat als van gogh submission niet had gemaakt? niks natuurljk want dat is niet strafbaar en tasjes stelen wel.
shcijnbaar hebben VEEL mensen ali's verleden gemist.
Toen dat topic er was riep 8^% al dat deze jongen verdwijen moest.
En nu issie weg en nu gaan jullie de huilie lopen uithangen?
Ok, ik snap ook wel dat ze niet zomaar vrijgfesteld kan worden maar tja,,, als ali die tas niet het gejat,
Als ali gewoon normaal had gedaan was er al helemala niks aan d ehand geweest.
Als je met "Ali's verleden" dat lijstje van het Parool met die lange opsomming van misdrijven bedoelt: dat was een andere Ali.

Verder heb ik nog niemand op Fok! echt zien huilen vanwege de dood van die jongen. Daar komen jij en enkele mede-users steeds maar weer mee aanzetten, dat wij medelijden zouden hebben. Dat medelijden boeit niet, Ali is dood, klaar uit.

De enige discussie die overblijft, is of en hoeveel straf Germaine moet krijgen. Je mag iemand niet bewust en onnodig doodrijden, of het nu een crimineel is of niet. Dáár gaat het om. Jullie verpesten de discussie door steeds maar over Ali zelf te beginnen.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 19:25:49 #69
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25102723
ohnee? wie is er dan begonnen met de buurtterroriseren?
boomknuffelaars?
jonge marokkanen die zich niet kunnen gedragen.
Als ik dat doe staat met een paar dagen de politie op st stoep hoor.
Als jij dat doet ook, maar als die gasten een auto stelen en in de fik steen doen ze nik.s
Stelletje lafbekken zijn het gewoon en daarom is het misgegaan.
gaan ze stenen gooein? probeer je ze te meppen. gata dat niet dan shciet je ze neer.
Ongeact afkomst.
Dat het alleen 80% van de keren een marokkaan is is hun fout.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 19:31:23 #70
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_25102726
quote:
Een burgeroorlog! Goh dat is me wat, zeg.

En wie gaat die beginnen? De wereldvreemde frontpagekneusjes die met hun zakje chips en glaasje cola langzaam dichtgroeien in hun bureaustoel, al wachtend op het volgende Marokkanenbericht?

Of de stoere TufTuf-users die al bang zijn voor een krasje in hun lak of een flitsje in het gezicht, laat staan dat ze een hand van het stuur los durven te laten om een geweer vast te houden?

Geert Wilders himself, zittend op een geblondeerd strijdros, het zwaard fier ten hemel gericht, zijn manschappen aanmoedigend?

Laat maar komen!
pi_25103335
quote:
Dat vind ik nogal een vreemde redenering. Dat een rechter zich zou laten bepalen door hoe er in de maatschappij op gereageerd zou worden. Ik vind het niet eens zo vreemd dat er een schadevergoeding zou worden toegewezen maar weet niet precies wat de regels daarvoor zijn.

Dat van die burgeroorlog is ook een grapje hoop ik, tussen wie had je die gehad willen hebben?
pi_25104695
ik vind dat de vrouw geen straf verdiend, het enige wat ze wou bereiken is de dieven staande houden door hun scooter aan te tikken. dat dit een dodelijke afloop heeft gehad voor 1 van de 2 draaideur criminelen is mooi meegenomen, maar dat was niet haar opzet!!! het is iets dat je als dief kan verwachten.

die vrouw moet dus gewoon vrijgesproken worden en dan is de kwestie klaar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25106798
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
ik vind dat de vrouw geen straf verdiend, het enige wat ze wou bereiken is de dieven staande houden door hun scooter aan te tikken. dat dit een dodelijke afloop heeft gehad voor 1 van de 2 draaideur criminelen is mooi meegenomen, maar dat was niet haar opzet!!! het is iets dat je als dief kan verwachten.

die vrouw moet dus gewoon vrijgesproken worden en dan is de kwestie klaar
Zo simpel is het niet. Misschien moet je je even wat beter inleven in die jongen. Stel nou dat het je broertje was, of je zoon, dan zou je wel anders piepen.
Ik vind enkele fokkers die reageren erg lichtzinnig aankijken tegen dood door schuld.
Als we allemaal het heft in eigen hand gaan nemen dan blijft er niets van deze samenleving over.
En trouwens, ze wilde hun staande houden door met haar AUTO tegen hen aan te tikken, dat is net alsof je iemand een schouderklopje geeft met een boomstam

Nee, ze zijn beide fout, maar ook die vrouw en die moet zeker ook hard gestraft worden. Voor mij is de kwestie pas klaar als die vrouw voor een aantal maanden de bajes ingaat. Want als je iemand, om welke reden dan ook, opzettelijk aanrijdt, weet je dat die persoon mogelijk kán overlijden en dat je dus de bak in moet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25107441
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet. Misschien moet je je even wat beter inleven in die jongen. Stel nou dat het je broertje was, of je zoon, dan zou je wel anders piepen.
Ik vind enkele fokkers die reageren erg lichtzinnig aankijken tegen dood door schuld.
Als we allemaal het heft in eigen hand gaan nemen dan blijft er niets van deze samenleving over.
En trouwens, ze wilde hun staande houden door met haar AUTO tegen hen aan te tikken, dat is net alsof je iemand een schouderklopje geeft met een boomstam
ze nam het recht niet in eigen handen, dat zou het geval zijn als ze hem bewust dood had gereden en dat geloof ik niet!

schouderklopje met een boomstam onzin ze wou gewoon de scooter raken zodat ze tot stilstand kwamen of op zn hoogst zouden vallen. hoe had ze dat anders moeten doen? uitstappen en erachteraan rijden ????????? of wachten op de politie
quote:
Nee, ze zijn beide fout, maar ook die vrouw en die moet zeker ook hard gestraft worden. Voor mij is de kwestie pas klaar als die vrouw voor een aantal maanden de bajes ingaat. Want als je iemand, om welke reden dan ook, opzettelijk aanrijdt, weet je dat die persoon mogelijk kán overlijden en dat je dus de bak in moet.
onzin, ze had een goeie reden en het was haar enige kans om de dieven staande te houden, dat er 1 overleed kon ze niet van te voren weten en zal zeker niet de bedoeling zijn.

ik mis die draaideur crimineel niet, jij wel ?

ps. ditzelfde had ik ook gezegd als de dief blank was geweest
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:22:04 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25108499
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 02:25 schreef GewoneMan het volgende:

ze nam het recht niet in eigen handen, dat zou het geval zijn als ze hem bewust dood had gereden en dat geloof ik niet!
...
onzin, ze had een goeie reden en het was haar enige kans om de dieven staande te houden, dat er 1 overleed kon ze niet van te voren weten en zal zeker niet de bedoeling zijn.
De dief is dood -> tja,... kan gebeuren als je steelt, risico van 't vak en stelen mag nu eenmaal niet -> sorry jongen, dikke pech....

Gebruik dat dan ook eens voor de die vrouw: ze rijdt iemand omver en die gaat dood -> tja, het was misschien niet de bedoeling, maar dat zijn nu eenmaal de risico's die je neemt als je bewust besluit iemand aan te rijden met je wagen en mensen doodrijden mag nu eenmaal niet -> sorry mevrouw, dikke pech.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')