abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25126430
Het was overigens niet "leuk" bedoeld, zullen we verder emailen?
pi_25126504
Ja erg vaag, maar goed als jij hier lol in hebt!

En als jij het nodig vindt om tegen iedereen hier of fok! te zeggen dat ik geen rijbewijs heb, vooruit wat jij wilt.
Ik lig daar niet wakker van
En wat bedoel je met verder mailen als ik vragen mag.

Mmm dit is wel erg Oftopic, dwalen beetje van het onderwerp van dit topic af, sorry daarvoor mede fokkers
pi_25126526
Maakt het trouwens wat uit, dat ik geen rijbewijs heb, mag je dan niet hier reageren ofzo?

Denk dat er meer zijn hier die nog geen rijbewijs hebben, nee die daar juist mee bezig zijn, en wat dan nog, wat maakt het uit?
pi_25126537
Verdergaan waar we gister gebleven waren natuurlijk! Het was zo gezellig.
pi_25126554
Dat maakt helemaal niks uit hoor, natuurlijk niet.
pi_25126636
Ok, Ontoppic maar weer!

Nog mensen geslaagt/gezakt
pi_25126699
dames
volgende keer gaan er berichtjes door de gehaktmolen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_25129128
iemand een idee waar ik on line (motor)theorie boeken kan bestellen?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25129203
Bol.com

misschien weet ik niet zeker hoor
pi_25130766
hmmz daar hebben ze alleen het theorieboek voor de motor.. nu nog het vragen boek of beter nog de cd-rom
pi_25132695
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:21 schreef Youp het volgende:
hmmz daar hebben ze alleen het theorieboek voor de motor.. nu nog het vragen boek of beter nog de cd-rom
www.vekabest.nl

www.verjo.nl
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:31:06 #62
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25134601
ik heb 1 simpele maar moeilijke vraag.

Prefereren haaientanden boven rechtdoorgaand verkeer ?

Voorbeeld: je staat te wachten, op een kruising, voor haaientanden., je gaat rechtdoor, een auto tegenover je, die of je af komt rijden gaat linksaf.
Wie heeft voorrang ?

Era Vulgaris
pi_25134709
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:31 schreef Vassili_Z het volgende:

Voorbeeld: je staat te wachten, op een kruising, voor haaientanden., je gaat rechtdoor, een auto tegenover je, die of je af komt rijden gaat linksaf.
Wie heeft voorrang ?

[afbeelding]
heeft de rode auto ook haaientanden? dan gaat de andere auto voor... heeft de rode auto geen haaientanden, dan gaat hij voor.. maar dan zullen welliicht links of rechts ook haaientanden staan icm met zo'n bord wat aangeeft dat de weg waar je op zit een voorrangsweg is die afbuigt...
  donderdag 17 februari 2005 @ 22:51:14 #64
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25135039
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:36 schreef Youp het volgende:

[..]

heeft de rode auto ook haaientanden? dan gaat de andere auto voor... heeft de rode auto geen haaientanden, dan gaat hij voor.. maar dan zullen welliicht links of rechts ook haaientanden staan icm met zo'n bord wat aangeeft dat de weg waar je op zit een voorrangsweg is die afbuigt...
Dus als de rode auto geen haaientanden heeft, mag hij dus voor gaan (net dus als op het plaatje), maar waarom ?
Era Vulgaris
pi_25135300
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:51 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dus als de rode auto geen haaientanden heeft, mag hij dus voor gaan (net dus als op het plaatje), maar waarom ?
omdat verkeerstekens (zoals haaientanden) voor gaan op gewone regels (rechts voor, rechtdoor op de zelfde weg gaat voor, etc.)
pi_25135383
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:31 schreef Vassili_Z het volgende:

Wie heeft voorrang ?

[afbeelding]
Dit doet mij een beetje denken aan de volgende post:
[Centraal] Rijbewijs / Rijles! (Deel 11) #24136961

Maar volgens mij er in dit geval eerst voorrang gegeven worden aan verkeer van rechts, vervolgens mag de linksafslaande auto gaan rijden. De auto die voor de haaientanden staat te wachten mag pas als laatste wegrijden.

24 Maart afrijden
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:53:45 #67
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25137820
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 23:03 schreef Youp het volgende:

[..]

omdat verkeerstekens (zoals haaientanden) voor gaan op gewone regels (rechts voor, rechtdoor op de zelfde weg gaat voor, etc.)
Dus als de rode auto wel haaientanden had gehad, had de zwarte (de andere auto) dus voorrang !?
Zoiets als met deze situatie:
[Centraal] Rijbewijs / Rijles! (Deel 11)
waar beide partijen wel haaientanden hebben.

Dus de regel dat verkeerstekens boven op de gewone regels gaan geldt hier dan weer niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Vassili_Z op 18-02-2005 00:59:09 ]
Era Vulgaris
  vrijdag 18 februari 2005 @ 01:04:58 #68
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25138054
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:36 schreef Youp het volgende:

[..]

En de situatie die ik schets heeft idd in werkelijkheid een afbuigende voorrangsweg naar rechts voor de rode auto. Er staat dan ook voor de rode auto dit bord:

(maar dan met de gebogen lijn naar rechts)

Maar aangezien de rode auto linksaf wil slaan verlaat hij de voorrangsweg volgens het bord.
Era Vulgaris
pi_25143777
Als het goed is ga ik de 2e week van Maart afrijden, maar nu moet ik een eigen verklaring invullen.

Wat is dat precies en wanneer moet je dat overleggen? (bij examen doen of afhalen rijbewijs ofzo?)
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:49:48 #70
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25144364
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:05 schreef amokjeeh het volgende:
Als het goed is ga ik de 2e week van Maart afrijden, maar nu moet ik een eigen verklaring invullen.

Wat is dat precies en wanneer moet je dat overleggen? (bij examen doen of afhalen rijbewijs ofzo?)
Op een eigen verklaring staan vragen die te maken hebben met je gezondheid. Met die verklaring geef je aan dat je (naar eer en geweten) geen medische problemen hebt die de verkeersveiligheid in gevaar kunnen brengen (bijvoorbeeld epilepsie, alzheimer, lichamelijke handicaps etc.). De verklaring lever je in bij de examinator als je examen komt doen. (Heb je overigens op één van de vragen wél "ja" moeten invullen, dan is het handig om even contact op te nemen met het CBR, ze kunnen je dan verder helpen middels een aangepast examen of advies).

Slaag je voor je examen dan wordt je eigen verklaring ingenomen, zak je, dan krijg je 'm terug voor de volgende keer...

Succes!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25144806
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:49 schreef Hik het volgende:

[..]

Op een eigen verklaring staan vragen die te maken hebben met je gezondheid. Met die verklaring geef je aan dat je (naar eer en geweten) geen medische problemen hebt die de verkeersveiligheid in gevaar kunnen brengen (bijvoorbeeld epilepsie, alzheimer, lichamelijke handicaps etc.). De verklaring lever je in bij de examinator als je examen komt doen. (Heb je overigens op één van de vragen wél "ja" moeten invullen, dan is het handig om even contact op te nemen met het CBR, ze kunnen je dan verder helpen middels een aangepast examen of advies).

Slaag je voor je examen dan wordt je eigen verklaring ingenomen, zak je, dan krijg je 'm terug voor de volgende keer...

Succes!
Kijk dat is tenminste een antwoord! CBR heeft wat moeite met dingen juist formuleren (gemeente ook trouwens), dit snap ik tenminste en het is idd zo simpel als ik dacht
pi_25150258
ik heb nu dus die oproepkaart gehad he, maar daar staan allemaal vragen op die je moet beantwoorden, maar je kan alleen maar nee antwoorden moet ik die dan omcirkelen ik snap dr geen hout van
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:52:40 #73
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25150729
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:16 schreef 2609 het volgende:
ik heb nu dus die oproepkaart gehad he, maar daar staan allemaal vragen op die je moet beantwoorden, maar je kan alleen maar nee antwoorden moet ik die dan omcirkelen ik snap dr geen hout van
Ik heb hem ook ingevuld

Alleen maar nee omcirkelen als je helemaal niks, nada hebt.
Era Vulgaris
pi_25160379
ohw jah en die pasfoto moet witte achtergrond zijn en gewoon in kleur toch?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:26:34 #75
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25166117
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:13 schreef 2609 het volgende:
ohw jah en die pasfoto moet witte achtergrond zijn en gewoon in kleur toch?
klopt, al vraag ik me af of zwart wit ook nog mogelijk is.
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')