Stuur anders een mailtje naar het CBR...die KUNNEN het MISSCHIEN weten !!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb 2 zwart witte pasfoto's.. is dit niet goed? Dezelfde pasfoto voor het theorie examen werd wel geaccepteerd.
Kom op hè, je kan het!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:42 schreef MillFreak het volgende:
Morgen is het zover..![]()
12 uur nog een rijles en aansluitend 13.05 uur me examen!
Ik ga voor de eerste keer op!![]()
Ja SUCCESquote:Op dinsdag 22 februari 2005 05:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kom op hè, je kan het!
Al moet je ook een beetje geluk hebben...
Succesquote:Op maandag 21 februari 2005 22:42 schreef MillFreak het volgende:
Morgen is het zover..![]()
12 uur nog een rijles en aansluitend 13.05 uur me examen!
Ik ga voor de eerste keer op!![]()
Hopen maar het beste ervan!!
Succes !!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:36 schreef MillFreak het volgende:
Nog een laatste post zonder rijbewijs
Ik ga er niet vanuit dat ik het haal.. Dan valt het altijd mee, wat de uitslag ook is..
Thnx voor jullie gelukwensingen!
Als ik me geslaagd ben horen jullie het rond 16 uur.. Ga hem eerst gelijk halen, indien geslaagd
Profi!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:38 schreef MillFreak het volgende:
BEN GESLAAGD!!
Eindelijk eens tijd op ff te posten!!
Stats:
32 lessen
Theorie en Praktijk allebei in 1x![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:38 schreef MillFreak het volgende:
BEN GESLAAGD!!
Stats:
32 lessen
![]()
![]()
Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:38 schreef MillFreak het volgende:
BEN GESLAAGD!!
Stats:
32 lessen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:38 schreef MillFreak het volgende:
BEN GESLAAGD!!
Stats:
32 lessen
![]()
![]()
Ik was 49.40 eurie kwijt, maarja gemeente Leiden = duurquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:55 schreef ilona-scuderia het volgende:Gefelicitheorie&praktijkin1keerd!
![]()
Wat was je kwijt voor het rijbewijs op het gemeentehuis? ik iets van 37,50 euro
En blijf goed om je heen kijken hè, is toch wel belangrijk...
Nou, ik moest 13.05 uur examen doen, ik had om 12.00 uur nog ff een rijlesje.. Toen ff lekker gereden, een mogelijke examenroute, dingetjes geoefend, straatje keren, bochtje achteruit en parkeren in een vak. Ging allemaal perfect, nog een stukje snelweg en op naar het CBR. 12.45 Uur waren we er, nog wat dingetjes doorgenomen, voor de zekerheid ff onder de motorkap nog ff gekeken. Daarna naar binnen, eerst ff nog een bakkie gedaan, na 10 minuten kwam de omroep voor de kandidaten van 13.05 uur. Wij naar de examinator.. Een man van een jaartje of 45. Na een praatje spullen ingeleverd te hebben gingen we naar de auto. Kenteken lezen, vragen over de lampjes op het dashbord.. Daarna vertrokken, stukje snelweg gereden, deel van de route die ik het uur daarvoor al had gereden. Na een tijdje straatje keren, ging goed.. Nog een stuk gereden.. Na 30 minuten weer via de snelweg terug naar het CBR.. Daar nog vooruit in een vak parkeren.. Weer naar binnen, en toen het verlossende woord, je bent geslaagdquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Vertel je verhaal eens !!! plzplz
Ja, ze weten overal wel geld uit je zak te halen..quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Shit, moet je dat ooknog betalen? Ik heb net vanochtend 190 euro betaald voor het praktijk examen
Damnquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat was je kwijt voor het rijbewijs op het gemeentehuis? ik iets van 37,50 euro
Ik 'mocht' 33,50 afrekenen om A bij mijn bestaande B rijbewijs toe te voegenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:10 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik was maar 24,50 kwijt hier in Eindhoven![]()
Das ook waar, maar toch!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:27 schreef Ridocar het volgende:
Hier (Hoogerheide) 30 Euro. Ook om A erbij te zetten.
Het maakt toch niet uit wat zo'n papiertje kost, je betaalt hem toch wel, al kost 'ie 100 Euro.
Rijbewijzen raken ook wel eens kwijt, en dan niet eens omdat de pliesie ze afpakt.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:21 schreef junkiexp het volgende:
Als je het rijwebijs eenmaal heb maakt het niet meer uit
Ik ben al mijn vierde rijbewijs aan het slijten.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:38 schreef junkiexp het volgende:
ja is ook zo,maar die 50 euro een keer in de 10 jaar kan ik wel lijen
Succes.quote:Morgen trouwens theorie examen
Succesquote:Op maandag 28 februari 2005 17:38 schreef junkiexp het volgende:
ja is ook zo,maar die 50 euro een keer in de 10 jaar kan ik wel lijen
Morgen trouwens theorie examen
Hier al vast een vraagje.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:12 schreef pda het volgende:
ik ben net met mijn eerste les begonnen afgelopen week woensdag nog eens een lesje van 2 uur![]()
![]()
Je zal in je komende rij-carriere ook wel eens moeten rijden als het glad is. Met les 34 ben je geen beginner meer lijkt me??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef heaven7 het volgende:
Morgenochtend half 9 de 34e les, maar kan ik weigeren als het heel glad is? Niet dat hij dan alsnog die 54 euro eist ofzo, omdat het tijd is waarin hij niks kan doen dan,,
Ik denk dat je waarschijnlijk toch zal moeten betalen als je het afzegt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef heaven7 het volgende:
Morgenochtend half 9 de 34e les, maar kan ik weigeren als het heel glad is? Niet dat hij dan alsnog die 54 euro eist ofzo, omdat het tijd is waarin hij niks kan doen dan,,
Ja ik begrijp je wel, ik ben er ook nog steeds bang voor omdat je heel erg snel de regie uit handen dreigt te raken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:29 schreef heaven7 het volgende:
Is het dan normaal dat, als ie af gaat zeggen, ik morgenochtend vroeg gebeld word ofzo? Want ik heb nu nog niks gehoord.. half 9 is best vroeg en ik hoorde dat er nog wel een aantal cm sneeuw gaan vallen vannacht.
Ik ben geen beginner meer maar dat doet er niet toe, het is gewoon doodeng.
Mijn moeder heeft al 25 jaar haar rijbewijs maar vindt het nog steeds doodeng te rijden als het glad is. Je hebt gewoon geen controle, hoe goed je ook rijdt.
Dat kan ja.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Even een vraagje, als de rij-instructeur de koppeling in trapt, gaat het pedaal dan ook bij je zelf naar beneden? Zo ja, kan je het pedaal dan ook tegen houden door je voet er achter te plaatsen zodat hij de koppeling of rem niet kan bedienen?![]()
Heel veel succes gewenst alvast! Zet 'm opquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Succes fisher!
Hier ging de rijles goedHad vorige week echt een kutles, het gaat de komende week aangevraagd worden.
Is het normaal dat je dan maar vrij te nemen hebt van je werk of school ofzo?
Merciquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Succes fisher!
Hier ging de rijles goedHad vorige week echt een kutles, het gaat de komende week aangevraagd worden.
Is het normaal dat je dan maar vrij te nemen hebt van je werk of school ofzo?
Klein beetje maarquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef heaven7 het volgende:
Het zuiden is wel wat anders dan Leiden he
Het zijn er zelfs meer. Er zijn van de ongeveer 2000 examens 1200 niet doorgegaan! Alle examens in Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland zijn afgelast. In Hoogeveen zijn zelfs de theorie-examens niet doorgegaan, omdat het theoriecentrum daar onbereikbaar was!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoorde zojuist op het journaal dat van de 1000 praktijkexamens vandaag er 850 niet doorgaan
Die vriendin krijgt waarschijnlijk een RIS-opleiding, een rijopleiding in stappen. Dat betekent dat in verschillende modules onderwijs volgt en tussendoor steeds toetsen krijgt, waarmee ze vrijstellingen kan verkrijgen voor het examen. RIS is een methode die je bij bepaalde rijscholen kunt volgen en is zeker niet verplicht. Wel liggen de slagingspercentages van RIS-kandidaten een stúk hoger dan van "gewone" kandidaten. Het is dus wellicht het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef XemmyX het volgende:
Een vriendin van mij gaat ook voor haar rijbewijs.
Die moet nu 4x examen doen. Ik dacht dat dat nog niet ingegaan was!
Mja, idd kut...quote:
Wat jammer...... maar ik vind al die redenen eigenlijk wel logischquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, idd kut...
Ik ben gezakt op kijkgedrag en ik paste mijn snelheid niet echt aan naar de omstandigheden.. En een belachelijk straatje van rechts waar een fietser stilstond en welke ik dus voor had moeten laten gaan![]()
50 euro!! tering, ik was dacht ik iets van 1700 euro kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:10 schreef Virus3000 het volgende:
ik ben zojuist geslaagd!
whiiiiii
was in Belgie, lekker goedkoop, geen lessen gehad (via moeder gedaan) en alles in totaal voor rond de 50eur (theorie + praktijk + rijbewijspapier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |