Heel veel succes gewenst alvast! Zet 'm opquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Succes fisher!
Hier ging de rijles goedHad vorige week echt een kutles, het gaat de komende week aangevraagd worden.
Is het normaal dat je dan maar vrij te nemen hebt van je werk of school ofzo?
Merciquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Succes fisher!
Hier ging de rijles goedHad vorige week echt een kutles, het gaat de komende week aangevraagd worden.
Is het normaal dat je dan maar vrij te nemen hebt van je werk of school ofzo?
Klein beetje maarquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef heaven7 het volgende:
Het zuiden is wel wat anders dan Leiden he
Het zijn er zelfs meer. Er zijn van de ongeveer 2000 examens 1200 niet doorgegaan! Alle examens in Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland zijn afgelast. In Hoogeveen zijn zelfs de theorie-examens niet doorgegaan, omdat het theoriecentrum daar onbereikbaar was!quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoorde zojuist op het journaal dat van de 1000 praktijkexamens vandaag er 850 niet doorgaan
Die vriendin krijgt waarschijnlijk een RIS-opleiding, een rijopleiding in stappen. Dat betekent dat in verschillende modules onderwijs volgt en tussendoor steeds toetsen krijgt, waarmee ze vrijstellingen kan verkrijgen voor het examen. RIS is een methode die je bij bepaalde rijscholen kunt volgen en is zeker niet verplicht. Wel liggen de slagingspercentages van RIS-kandidaten een stúk hoger dan van "gewone" kandidaten. Het is dus wellicht het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:27 schreef XemmyX het volgende:
Een vriendin van mij gaat ook voor haar rijbewijs.
Die moet nu 4x examen doen. Ik dacht dat dat nog niet ingegaan was!
Mja, idd kut...quote:
Wat jammer...... maar ik vind al die redenen eigenlijk wel logischquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, idd kut...
Ik ben gezakt op kijkgedrag en ik paste mijn snelheid niet echt aan naar de omstandigheden.. En een belachelijk straatje van rechts waar een fietser stilstond en welke ik dus voor had moeten laten gaan![]()
50 euro!! tering, ik was dacht ik iets van 1700 euro kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:10 schreef Virus3000 het volgende:
ik ben zojuist geslaagd!
whiiiiii
was in Belgie, lekker goedkoop, geen lessen gehad (via moeder gedaan) en alles in totaal voor rond de 50eur (theorie + praktijk + rijbewijspapier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |