Tegen het referendum, dat staat er toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:43 schreef evert het volgende:
[..]
tegen het referendum of tegen de europese grondwet?
De PvdA heeft het niet over een mogelijke oorlog of over leugenachtige tegenstemmers, dus dat haalt het nieuws dan niet. Er zijn overigens wel diverse initiatieven om de grondwet aan de achterban te 'verkopen'. Ik denk ook dat het het handigst is voor iedere partij om een eigen achterban aan te moedigen. Bos ligt bij rechtse kiezers niet goed, Verhagen ligt bij linkse kiezers niet goed, dus dan heb je er niets aan. Of zoals Bos het zelf zei: het zou verwarrend worden om gezamenlijk campagne te voeren.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:42 schreef evert het volgende:
opvallend dat de pvda, als voorstander, compleet sil is. ik heb bos nog niet gehoord?
Wat nou verwarrend? Wat een lulkoek! Sinds wanneer is het verwarrend wanneer je als politieke partij duidelijk laat zien waar je staat met betrekking tot een bepaald vraagstuk?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef Sidekick het volgende:
Bos ligt bij rechtse kiezers niet goed, Verhagen ligt bij linkse kiezers niet goed, dus dan heb je er niets aan. Of zoals Bos het zelf zei: het zou verwarrend worden om gezamenlijk campagne te voeren.
De Pvda laat dan ook duidelijk zien dat ze voorstander zijn van deze grondwet.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wat nou verwarrend? Wat een lulkoek! Sinds wanneer is het verwarrend wanneer je als politieke partij duidelijk laat zien waar je staat met betrekking tot een bepaald vraagstuk?.
Hmm, kun je een voorbeeld geven van hoe ze duidelijk laten zien dat ze voorstander zijn van deze grondwet? Ik ben niet bekend met enige initiatieven van de PvdA omtrent het referendum.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:58 schreef Sidekick het volgende:
De Pvda laat dan ook duidelijk zien dat ze voorstander zijn van deze grondwet.
Eh?quote:Denk om je bloeddruk.
W. Bos speelt alleen maar mooi weer als het hem uitkomt. En kleur bekennen ho maar.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef Sidekick het volgende:
Of zoals Bos het zelf zei: het zou verwarrend worden om gezamenlijk campagne te voeren.
http://pvda.nl/renderer.d(...)36/instanceId/37412/quote:Op donderdag 28 april 2005 18:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hmm, kun je een voorbeeld geven van hoe ze duidelijk laten zien dat ze voorstander zijn van deze grondwet? Ik ben niet bekend met enige initiatieven van de PvdA omtrent het referendum.
huh ?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens www.referendumstemwijze.nl: "U bent voor 70% TEGEN de EU grondwet."
Oh...
Op alle punten die ik aangaf als "belangrijk" bleek ik tegen de grondwet te zijn...
Terecht, en eigenlijk lachwekkend, maar vooral triest omdat het van ons aller belastinggeld wordt betaald.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
huh ?
DEN HAAG - Het anti-EU-collectief Eurodusnie moet zijn website www.referendumstemwijzer.nl opheffen en de domeinnaam overdragen aan het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP). Dat heeft de voorzieningenrechter woensdag in Den Haag beslist.
Eurodusnie heeft 24 uur om aan het vonnis te voldoen op straffe van een dwangsom van 5000 euro per dag.
De PRO EU grondwet maffia heeft die site toch verboden ?
De taartgooimaffia heeft een nieuw domein zonder de laatste 'r' geregistreert. Die mag (voorlopig) wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
huh ?
DEN HAAG - Het anti-EU-collectief Eurodusnie moet zijn website www.referendumstemwijzer.nl opheffen en de domeinnaam overdragen aan het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP). Dat heeft de voorzieningenrechter woensdag in Den Haag beslist.
Eurodusnie heeft 24 uur om aan het vonnis te voldoen op straffe van een dwangsom van 5000 euro per dag.
De PRO EU grondwet maffia heeft die site toch verboden ?
De staat heeft Eurodusnie niet aangeklaagd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef heiden6 het volgende:
Dat kan ook alleen maar in Nederland hè? De regering voert campagne vóór de grondwet, maar deelt subsidie uit aan clubjes die campagne voeren tegen de grondwet, en vervolgens gaat ze die aanklagen.
Wie dan wel? Het leek mij voor zich spreken, maar het staat er niet bij geloof ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De staat heeft Eurodusnie niet aangeklaagd.
Nou, het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP).quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie dan wel? Het leek mij voor zich spreken, maar het staat er niet bij geloof ik.
Ik neem aan dat dat weer een ander clubje is van mensen met veredelde melkertbanen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP).
Dat is de organisatie die achter de stemwijzer zit, en nu dus ook de referendumwijzer.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat weer een ander clubje is van mensen met veredelde melkertbanen?
Poteeto, potaato. Een gesubsidiëerde organisatie waar ik niet om gevraagd heb, maar wel voor moet betalen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat is de organisatie die achter de stemwijzer zit, en nu dus ook de referendumwijzer.
Zie ook: http://www.publiek-politiek.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |