Maagd is in dit verband wel een hele misplaatste beeldspraak, Europa is al zo vaak verkracht,quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:59 schreef Sater het volgende:
2e: " Referendum is een fopspeen t.g.v. de graaicultuur."
M.b.t. 2e: zelfverrijkende Europese maagd?
Ja leuk, bij de Cosa Nostra mag je ook uittredenquote:b]Uittredingsclausule[/b]
• Nieuw is dat lidstaten het lidmaatschap van de EU kunnen opzeggen.
Ik zal onze lieve Heer op mijn blote knieën bedanken als Brabant niet meet behoort tot het gezelschap van wat er in Den-Haag beslist wordt. Is dat wat je wilt horenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Nederland is ook een samenraapseltje van onafhankelijke staten (Hertogdom Gelre en Brabant, Graafschap Holland, Bisdom Utrecht)
Geweldige quote.....quote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef longinus het volgende:
Ja stemmen op de Europese grondwet is hetzelfde als klakkeloos op ja klikken als er een pop-up venster op je beeldscherm verschijnt.
quote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef longinus het volgende:
Ja stemmen op de Europese grondwet is hetzelfde als klakkeloos op ja klikken als er een pop-up venster op je beeldscherm verschijnt.
Da's een goed begin om nee te stemmenquote:Op woensdag 27 april 2005 03:31 schreef schvvmert het volgende:
Diie grondwet ik weet nie. Ik snap er nix van en ben er tegen.![]()
Ah zo. De wetten uit Europa volgen we in NL al niet helemaal en de grondwet hier is al ingewikkeld genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:37 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Da's een goed begin om nee te stemmen
Ga 'm lezen, en je krijgt nog meer redenen om nee te stemmen.
Al lezenede krijg je vanzelf een groot innerlijk besef dat daar in dat EU gebouw hele erge luie ambtenaren zitten die enkel de C & P toetsen kenne n van MS Word en zo allerlei verdragen hebben geknipt en plakt, en dachten dat dat wel welletjes was voor een grondwet.
Die folder is propaganda waar Goebels nog wel een puntje aan kon zuigen.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb dat propagandafoldertje gelezen, en dat schoot vrij weinig op want in principe zie ik een grondwet natuurlijk wel zitten. Binnenkort eens op zoek naar wat info van de andere kant, en bovendien die grondwet zelf. Onbegrijpelijk dat zoiets niet online wordt aangeboden, trouwens. Dat is denk ik goedkoper dan het rondsturen van foldertjes.
Ja ok dan Ik heb ff geen zin in een Europese grondwet.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:56 schreef Dagonet het volgende:
Tegen de europese grondwet, waarom?
Daar verder graag, tenminste, in het deel twee ofzo dat daar vast over geopend is maar dat mogen de mods in POL uitzoeken, heb ik geen zin in.
Ik geloof zo dat dat foldertje propoganda achtige trekjes bevat..maar om nu te zeggen dat iets dat EUnee heet als geheel objectief gezien kan worden lijkt me ook sterk.quote:Op woensdag 27 april 2005 03:43 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die folder is propaganda waar Goebels nog wel een puntje aan kon zuigen.
Voor goeie info, check: EUnee.nl.
Ja duh net gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 04:17 schreef Dagonet het volgende:
Dan post je niet.
Het is op z'n minst al objectiever dan dat foldertje.quote:Op woensdag 27 april 2005 04:18 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik geloof zo dat dat foldertje propoganda achtige trekjes bevat..maar om nu te zeggen dat iets dat EUnee heet als geheel objectief gezien kan worden lijkt me ook sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |