quote:u·biq·ui·tous adj.
Being or seeming to be everywhere at the same time; omnipresent: “plodded through the shadows fruitlessly like an ubiquitous spook” (Joseph Heller).
Castagnetten... die zitten volgens mij in The Logical Song. Dat is mijn nieuwe gok.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:10 schreef bukgeit het volgende:
EITQM - Even In The Quietest Moments - Supertramp
Dreamer?
bukgeit +1quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Castagnetten... die zitten volgens mij in The Logical Song. Dat is mijn nieuwe gok.
Opa de Vries dan eerderquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Jan de Vries in betere tijden?
Wel een Nederlander.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Jan de Vries in betere tijden?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Fred Astaire? (qua hoed dan) maar zingt die ook ?
Nee, ik weet het al, het is een Nederlander, Lou Bandy?
Geen idee maar ik ken ze wel van de Beastie Boys...quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
Welke Nederlandse zinsnede is te horen op een van de Beatle songs?
"e:Super Disco Breakin
Sometimes I like to brag sometimes I'm soft spoken
When I'm in Holland I eat the pannenkoeken
quote:Putting Shame In Your Game
We're all connected like a Leggo set
One equaling one together like a kroket
Het is "Ich Dien" en het is Welsh!quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:Ick dien
(kennelijk een veelgebruikte term daar in het Verenigd Koninkrijk)
Ik heb altijd "hou ze tegen" verstaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Het zijn drie woorden en ze worden meerdere keren geroepen op de achtergrond van Yellow Submarine.
..en niet als enige gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |