quote:u·biq·ui·tous adj.
Being or seeming to be everywhere at the same time; omnipresent: “plodded through the shadows fruitlessly like an ubiquitous spook” (Joseph Heller).
Castagnetten... die zitten volgens mij in The Logical Song. Dat is mijn nieuwe gok.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:10 schreef bukgeit het volgende:
EITQM - Even In The Quietest Moments - Supertramp
Dreamer?
bukgeit +1quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Castagnetten... die zitten volgens mij in The Logical Song. Dat is mijn nieuwe gok.
Opa de Vries dan eerderquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Jan de Vries in betere tijden?
Wel een Nederlander.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Jan de Vries in betere tijden?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Fred Astaire? (qua hoed dan) maar zingt die ook ?
Nee, ik weet het al, het is een Nederlander, Lou Bandy?
Geen idee maar ik ken ze wel van de Beastie Boys...quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
Welke Nederlandse zinsnede is te horen op een van de Beatle songs?
"e:Super Disco Breakin
Sometimes I like to brag sometimes I'm soft spoken
When I'm in Holland I eat the pannenkoeken
quote:Putting Shame In Your Game
We're all connected like a Leggo set
One equaling one together like a kroket
Het is "Ich Dien" en het is Welsh!quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:Ick dien
(kennelijk een veelgebruikte term daar in het Verenigd Koninkrijk)
Ik heb altijd "hou ze tegen" verstaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Het zijn drie woorden en ze worden meerdere keren geroepen op de achtergrond van Yellow Submarine.
..en niet als enige gelukkigquote:
Dat is het juiste antwoord iggy_in_the_house + 1 en een nieuwe vraag.quote:
Dat de Prince of Wales ze dan uitspreekt tijdens de kroning tot koning is dan ook een stuk logischer.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:17 schreef Bimmel het volgende:
Het is "Ich Dien" en het is Welsh!
Llanfirepuchgwyngychgwyndrobbichllantisilliogogogoch .....
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:46 schreef bigshadow het volgende:
The Future Sound of London
quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:46 schreef bukgeit het volgende:
Ze lijken ook wel wat op Orbital, maar niet genoeg, ben ik bang.
Aan het eind van "I'm the Wallrus" -tijdens de radiogeluiden- hoor je trouwens ook in plat haags "zouwe ze wel willeh" ....quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgende:
Welke Nederlandse zinsnede is te horen op een van de Beatle songs?
LTJ bukem uiteraardquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef bigshadow het volgende:
lang geleden dat ik heb gescoort
Een eitje denk ik -->
[afbeelding]
ik heb zelfs precies dezelfde foto in een cd-boekje zittenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:51 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat het geen uitdaging voor je zou zijn
Timbob +1
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Nelly Furtado?
ook nietquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
opgezocht maar ik had er nog nooit van gehoord
ja diequote:Op woensdag 16 februari 2005 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Andrea Parker?
Had eerlijk gezegd nog nooit van d'r gehoord, 't was de eerste vrouwennaam die ik achterop een depeche mode-singletje kon vindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
[..]
ja die
Sack_Blabbath + einz
mooie vrouw met mooie muziek enzo.
nu is voor musicanten uiterlijk niet echt altijd belangrijk (tenzij je in de top 40 wilt staan, maar dat zegt dan weer niks over je muziek)
maar het is wel leuk meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |