Mag allebei...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:03 schreef Rnej het volgende:
(neem aan dat we t over sex hebben... (en dus niet met jezelf :|))
damn had je toen geen brandwonden?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:32 schreef Tique het volgende:
Mijn hoogste 'score' is 17, dat was op mijn 17e verjaardag...
Wat je allemaal wel niet doet als je niet kan slapen
En zoals onder mij gereageerd, er kwam op het laatst niets meer uit
(man, 19)
damn, 17 x dat is ziek!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:32 schreef Tique het volgende:
Mijn hoogste 'score' is 17, dat was op mijn 17e verjaardag...
Wat je allemaal wel niet doet als je niet kan slapen
En zoals onder mij gereageerd, er kwam op het laatst niets meer uit
(man, 19)
Wat slapen of 17x klaarkomen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:40 schreef Tique het volgende:
En t is me binnen een halve minuut gelukt![]()
![]()
"one of those many advantages of having adhd..."quote:
da's Engels!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 05:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"one of those many advantages of having adhd..."
dat bedoel ikquote:
doe je toch iets verkeerd hork.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:37 schreef Tique het volgende:
Volgens mij is het bij vrouwen zelfs beperkter dan bij mannen...
Vrouwen worden op een gegeven moment 'droog'
Nou, ik denk dat het ook ligt aan dat je als je rukt vaker kan komen omdat je alleen je armspier belast en niet ook de rest van je lichaamquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:52 schreef poepsie het volgende:
nou ja zeg.. wat kunnen die mannen hier vaak komen..
Maar je weet wel wat klaarkomen is?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:47 schreef Knorknor het volgende:
Waarom horen we niks van de vrouwenIk heb het een keer geprobeerd, zo vaak mogelijk, kwam iets van 16 keer achter elkaar (onder de douche) Is al wel weer aantal jaartjes geleden. Normaal ongeveer 3 keer achter elkaar...
Heb ik niet, die meisjes waren bijzonder, ik niet. Ik ben slechts het werktuig van onze Here...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:53 schreef poepsie het volgende:
jij moet niet zo n hoge dunk hebben!
Sorry kneus maar dan heb jij zeker geen ervaring met een hele dag door het 'geilzellig' hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe je toch iets verkeerd hork.
Zeker welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je weet wel wat klaarkomen is?.
Ja, een vrouw zijn heeft zo zijn voordelenquote:
* ernstig jaloers is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, een vrouw zijn heeft zo zijn voordelen
Dat ligt volgens mij ook wat makkelijker. Maar meer dan 6x neuken doet bij mij ook heel erg zeer.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Vrouwen hebben het beter aan de reacties te zien.
In de meeste opzichten wel ja...quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Vrouwen hebben het beter aan de reacties te zien.
Vaker als 2x gelijk achter elkaar lukt denk ik ook bijna niet hoor..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:07 schreef Scorpie het volgende:
2x achter elkaar en 6 keer in 24 uur als record
is dat keivaginaal of keiclitoraal?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:14 schreef Carineke het volgende:
Hoi,
Vrouw, 21 jaar
Ik ben niet een van die vrouwen die het plezier hebben vele malen na elkaar klaar te komen....Helaas ....![]()
2 x max. en daarna is alles keigevoelig .... Amper 2 x maar wel ontzettend lekkuuuuurrrr![]()
Greetz
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat keivaginaal of keiclitoraal?
God, hork gauw op. Je lijkt wel een zwakbegaafde pleewijf zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:35 schreef poepsie het volgende:
we lachen je niet uit!!!heb juist medelijden met je! niet komen.. dat is kut!!!
Misschien omdat wij vrouwen geen maximum kennen?quote:
ah.. so your the man now..quote:Op zondag 27 februari 2005 18:38 schreef Carnman het volgende:
8x in 24 uur is me wel es gelukt.
Geloof me, meer wil je ook niet :p
(man)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |